Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
4 698 301,00 UAH
UA-2019-10-15-000454-b ● ed5a86c4e447408dbfd2ce6cf223058f
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги міста Ромни" Роменської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 39045101 |
Місцезнаходження: | 42000, Україна , Сумська обл., Ромни, 1 провулок Коржівської, буд. 7 |
Контактна особа: |
Швайка Світлана 380686516231 romny_cpmsd@email.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 жовтня 2019 10:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 жовтня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 жовтня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 31 жовтня 2019 11:10 |
Очікувана вартість: | 4 698 301,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 46 983,01 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
джерело фінансування - міський бюджет спецфонд
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
капітальний ремонт приміщення амбулаторії загальної практики сімейної медицини № 1 за адресою: вул. Полетик, 2, м. Ромни, Сумської області, у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
42204, Україна, Сумська область, Ромни, вул. Полтеик, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата проводиться тільки за фактично виконані роботи протягом 45-ти календарних днів, з моменту підписання Замовником представлених Виконавцем належно оформлених актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат) та рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 жовтня 2019 10:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 жовтня 2019 11:22 |
Тендерна документація Полетик,2.doc | |
15 жовтня 2019 11:03 |
Додаток 7.docx | |
15 жовтня 2019 11:03 |
Додаток_6_Проект_договору.doc |
17 жовтня 2019 10:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
15 жовтня 2019 11:22 |
Тендерна документація Полетик,2.doc
|
|||||||||
15 жовтня 2019 11:03 |
Додаток 7.docx
|
|||||||||
15 жовтня 2019 11:03 |
Додаток_6_Проект_договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аванс
Дата подання: 16 жовтня 2019 13:38
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 10:20
Доброго дня! Чому в проекті договору не передбанений аванс на закупівлю матеріалів?
Відповідь: Добрий день. Відповідно до п. 1 постанови КМУ від 23.04.2014 року № 117 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти", одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату. На даний час відповідне рішення головного розпорядника бюджетних коштів не було надано.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-15-000454-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП Серго, Код ЄДРПОУ:32325283
Дата подання: 08 листопада 2019 14:21
Оскарження протоколу
Приватне підприємство "Серго" не згодне з рішенням протоколу №75 від 06.11.2019р.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 листопада 2019 14:28
Вимога Учасника ПП «Серго» не підлягає задоволенню з наступних підстав:
1. Тендерною документацією замовника передбачено надання учасником довідки про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів встановленого зразка, в той час, як надана учасником довідка не відповідає заявленому зразку. Відсутнє зазначення суми договору. А отже, довідка не може вважатися як такою, що відповідає тендерній документації.
2. Згідно до умов тендерної документації, учасники повинні надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід встановленого зразка, в той час, як Учасник надав довідку, яка не відповідає заявленій формі. Крім того, до довідки необхідно було додати копії офіційних документів, які підтверджують спеціальність або кваліфікацію працівників робочих професій. В своїй тендерній пропозиції Учасник ПП «Серго» надав довідку про наявність працівників в кількості 18 осіб, в той час, як копії офіційних документів, що підтверджують спеціальність або кваліфікацію працівників робочих професій надано лише по 10 особам. Тому відсутні підстави вважати, що тендерна пропозиція учасника відповідає тендерній документації замовника.
3. Розділом 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» чітко передбачено процедура надання учасником копій документів, а саме: напис «Згідно з оригіналом», назва посади, особистий підпис особи, яка засвідчує копію, її ініціали та прізвище, та печатка (за наявністю). Надані копії документів субпідрядника не відповідають заявленим вимогам.
1. Тендерною документацією замовника передбачено надання учасником довідки про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів встановленого зразка, в той час, як надана учасником довідка не відповідає заявленому зразку. Відсутнє зазначення суми договору. А отже, довідка не може вважатися як такою, що відповідає тендерній документації.
2. Згідно до умов тендерної документації, учасники повинні надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід встановленого зразка, в той час, як Учасник надав довідку, яка не відповідає заявленій формі. Крім того, до довідки необхідно було додати копії офіційних документів, які підтверджують спеціальність або кваліфікацію працівників робочих професій. В своїй тендерній пропозиції Учасник ПП «Серго» надав довідку про наявність працівників в кількості 18 осіб, в той час, як копії офіційних документів, що підтверджують спеціальність або кваліфікацію працівників робочих професій надано лише по 10 особам. Тому відсутні підстави вважати, що тендерна пропозиція учасника відповідає тендерній документації замовника.
3. Розділом 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» чітко передбачено процедура надання учасником копій документів, а саме: напис «Згідно з оригіналом», назва посади, особистий підпис особи, яка засвідчує копію, її ініціали та прізвище, та печатка (за наявністю). Надані копії документів субпідрядника не відповідають заявленим вимогам.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 жовтня 2019 11:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП Серго |
4 086 947,00
UAH з ПДВ
|
3 779 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.Ч.ГРУП" |
4 661 891,25
UAH з ПДВ
|
3 780 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДМАРКА" |
4 523 753,67
UAH з ПДВ
|
4 523 753,67
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Серго #32325283 |
Відхилено |
3 779 000,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2019 15:10
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.Ч.ГРУП" #41671477 |
Відхилено |
3 780 000,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2019 15:16
|
ТОВ "БУДМАРКА" #40814542 |
Відхилено |
4 523 753,67
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2019 15:22
|
Інформація про відміну
Дата відміни
06 листопада 2019 15:22
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі