Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015: 39710000-2 – Електричні побутові прилади (Керамічні електронагрівальні панелі)
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2019-10-15-000439-b ● 0a028ac0227e4111a6e9abb5ae3cfdc2
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЦІАЛЬНО-АНАЛІТИЧНИЙ ЦЕНТР СПРИЯННЯ РОЗВИТКУ МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 19092648 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 75 |
Контактна особа: |
Підмурна Наталія Анатоліївна +380567428170 19092648@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 жовтня 2019 10:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 жовтня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 жовтня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 23 жовтня 2019 14:51 |
Очікувана вартість: | 25 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 125,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади
код ДК 021:2015: 39710000-2 – Електричні побутові прилади (Керамічні електронагрівальні панелі)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
Керамічні електронагрівальні панелі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька б. 58, оф. 429, 430, 438
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування - статутний капітал | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 жовтня 2019 10:25 |
ДОДАТОК 3 Проект договору керамічні панелі.doc |
15 жовтня 2019 10:25 |
ДОДАТОК 6 Безумовна згода.docx |
15 жовтня 2019 10:25 |
ДОДАТОК 7 Довіреність керамічні панелі.docx |
15 жовтня 2019 10:25 |
ДОДАТОК 5 Згода щодо використання персональних даних.docx |
15 жовтня 2019 10:25 |
ДОДАТОК 4 Форма пропозиція.doc |
15 жовтня 2019 10:25 |
ДОДАТОК 2 Технічні характеристики керамічні панелі.doc |
15 жовтня 2019 10:25 |
ДОДАТОК 1 Перелік кваліфікаційних документів керамічні панелі.docx |
15 жовтня 2019 10:25 |
2 Документацiя про закупiвлю.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 жовтня 2019 11:57
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 09:05
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Приміткою *, що міститься у Додатку 2 до документації про закупівлю передбачено подання для участі у закупівлі еквівалентів з аналогічними або кращими технічними характеристиками, передбаченими виробником.
2) Приміткою *, що міститься у Додатку 4 до документації про закупівлю (Форма пропозиції) визначено, що якщо учасник пропонує еквівалент, найменування предмету закупівлі, що пропонується учасником, повинно містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, конструкцію або тип предмета закупівлі (без застосування слів аналог або еквівалент товару).
3) Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна, яка повинна включати ПДВ, якщо Учасник є платником податку на додану вартість.
Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Учасники, які являються платниками ПДВ та Учасники, які не являються платниками ПДВ оцінюються однаково, за остаточною ціною.
2) Приміткою *, що міститься у Додатку 4 до документації про закупівлю (Форма пропозиції) визначено, що якщо учасник пропонує еквівалент, найменування предмету закупівлі, що пропонується учасником, повинно містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, конструкцію або тип предмета закупівлі (без застосування слів аналог або еквівалент товару).
3) Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна, яка повинна включати ПДВ, якщо Учасник є платником податку на додану вартість.
Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Учасники, які являються платниками ПДВ та Учасники, які не являються платниками ПДВ оцінюються однаково, за остаточною ціною.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-15-000439-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: Приватне Підприємство « Київський соціальній сервіс», Код ЄДРПОУ:34988849
Жалоба на решення замовника
22 жовтня 2019 року відбувся повторний тендер UA-2019-10-15-000439-b про закупівлю обігрівачів на сумму 25000 грн. Нас было повторно діскваліфиковано в звязку з тим , як вбачаєтся з протоколу, що ми не наали договір, видаткову, та ценову пропозицію! Повідомляю, що нами були завантажені ці документи (8 аркушів) додатково о 17 год.25 хв. ці документи з печаткою та підписом директора і вони на сайті.
Розгорнути
Згорнути
Скасована
Дата: 28 жовтня 2019 11:18
Причина: Помилки в даті проведення тендара
Номер вимоги: UA-2019-10-15-000439-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне Підприємство « Київський соціальній сервіс», Код ЄДРПОУ:34988849
Дата подання: 28 жовтня 2019 11:19
Жалоба на решення замовника
23 жовтня 2019 року відбувся повторний тендер UA-2019-10-15-000439-b про закупівлю обігрівачів на сумму 25000 грн. Нас було повторно діскваліфиковано в звязку з тим , як вбачаєтся з протоколу, що ми не надали договір, видаткову, та не зробизи ценову пропозицію! Повідомляю, що нами були завантажені ці документи (8 аркушів) додатково о 17 год.25 хв. ці документи з печаткою та підписом директора і вони на сайті.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 жовтня 2019 13:26
Відмовити ПП «Київський соціальний сервіс» у задоволенні вимоги, у зв’язку з тим, що пропозиція учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам закупівлі (Учасник протягом 1 наступного робочого дня після аукціону не виклав в Систему кваліфікаційні документи згідно з вимогами Замовника).
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій