Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’які крісла та дивани (код згідно з ДК 021:2015 - 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частина до них)
Очікувана вартість
78 360,00 UAH
UA-2019-10-15-000420-b 5f688c5653ff43d3a7ed88f13fd1df7c
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альперович Людмила Миколаївна

380443666332 tender.dti@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент транспортної інфраструктри виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 37405284
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київ обл., Київ, вул. Леонтовича, 6
Контактна особа: Альперович Людмила Миколаївна
380443666332
tender.dti@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2019 10:21
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2019 11:00
Очікувана вартість: 78 360,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 235,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
М’які крісла та дивани (код згідно з ДК 021:2015 - 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частина до них)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, місто Київ, Київ, вул. Леонтовича, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 листопада 2019  —  01 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2019 13:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 10:24
тендерна документація мякі меблі 08.10.2019.docx
16 жовтня 2019 13:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 10:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 10:24
тендерна документація мякі меблі 08.10.2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 жовтня 2019 11:58
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 13:05
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! На кожне з Ваших запитань повідомляємо наступне.
1. Додатком №3 до тендерної документації передбачено надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими, ніж у замовника). У разі надання еквіваленту учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту та чітко зазначити назву товару (тип, марка і т.і.), що пропонується для постачання.
2. Замовник допускає до участі в закупівлі не платників ПВД та розглядатиме його пропозицію як остаточну за результатами аукціону в системі.

Інформація про відміну

Дата відміни
30 жовтня 2019 11:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій