Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
М’які крісла та дивани (код згідно з ДК 021:2015 - 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частина до них)
Очікувана вартість
78 360,00 UAH
UA-2019-10-15-000420-b ● 5f688c5653ff43d3a7ed88f13fd1df7c
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент транспортної інфраструктри виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 37405284 |
Місцезнаходження: | 01030, Україна , Київ обл., Київ, вул. Леонтовича, 6 |
Контактна особа: |
Альперович Людмила Миколаївна 380443666332 tender.dti@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 жовтня 2019 10:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 жовтня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 жовтня 2019 11:00 |
Очікувана вартість: | 78 360,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 235,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,30% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
М’які крісла та дивани (код згідно з ДК 021:2015 - 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частина до них)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01030, Україна, місто Київ, Київ, вул. Леонтовича, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 листопада 2019
—
01 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 жовтня 2019 13:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 жовтня 2019 10:24 |
тендерна документація мякі меблі 08.10.2019.docx |
16 жовтня 2019 13:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 жовтня 2019 10:24 |
тендерна документація мякі меблі 08.10.2019.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 жовтня 2019 11:58
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 13:05
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! На кожне з Ваших запитань повідомляємо наступне.
1. Додатком №3 до тендерної документації передбачено надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими, ніж у замовника). У разі надання еквіваленту учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту та чітко зазначити назву товару (тип, марка і т.і.), що пропонується для постачання.
2. Замовник допускає до участі в закупівлі не платників ПВД та розглядатиме його пропозицію як остаточну за результатами аукціону в системі.
1. Додатком №3 до тендерної документації передбачено надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими, ніж у замовника). У разі надання еквіваленту учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту та чітко зазначити назву товару (тип, марка і т.і.), що пропонується для постачання.
2. Замовник допускає до участі в закупівлі не платників ПВД та розглядатиме його пропозицію як остаточну за результатами аукціону в системі.
Інформація про відміну
Дата відміни
30 жовтня 2019 11:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій