Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція системи медичного газопостачання КНП "Чорноморська лікарня" Чорноморської міської ради Одеської області, вул. Віталія Шума, 4, м.Чорноморськ, Одеської області, 68004 Україна
Очікувана вартість
2 443 958,00 UAH
UA-2019-10-15-000416-c b0c0e4a001d5462c94a08fb46aa68582
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юр’єва Тетяна Андріївна

+380486860200 ibb-economist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧОРНОМОРСЬКА ЛІКАРНЯ" ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 01982212
Вебсайт: https://ibbnavt.at.ua/
Місцезнаходження: 68004, Україна , Одеська обл., м Чорноморськ, вул. Віталія Шума, 4
Контактна особа: Юр’єва Тетяна Андріївна
+380486860200
ibb-economist@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2019 14:22
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 01 листопада 2019 13:37
Очікувана вартість: 2 443 958,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 439,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12219.79 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування - Кошти міського бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція системи медичного газопостачання КНП "Чорноморська лікарня" Чорноморської міської ради Одеської області, вул. Віталія Шума, 4, м.Чорноморськ, Одеської області, 68004 Україна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68004, Україна, Одеська область, м. Чорноморськ, вул. Віталія Шума, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник має право перерахувати Підряднику, на протязі 7 календарних днів після укладання Договору, аванс на придбання будівельних матеріалів і обладнання в розмірі 30% від вартості Договору на не бюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім’я в органах Державного Казначейства України, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцем робіт виключно з таких рахунків на цілі, визначені договором, відподвіно до Постанови КМУ від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Джерело фінансування - Кошти міського бюджету. Аванс 7 Календарні 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт на Об’єкті проводиться Замовником в безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. Розрахунки за виконані роботи проводяться в межах договірної ціни на підставі фактичних витрат Підрядника на проведені роботи “Актів прийняття виконаних підрядних робіт” за формою КБ-2в та фактичних витрат та “Довідок про вартість виконаних підрядних робіт” за формою КБ-3. Оплата за виконані Підрядником роботи здійснюється Замовником за фактично виконані роботи на протязі 30 банківських днів після підписання актів виконаних робіт форми КБ-2, КБ-3. Джерело фінансування - Кошти міського бюджету. Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-19-000002 ● 4bd98c31893f475f9b38188e4dce08fe
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2019 10:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.11.2019 Одеса № 404
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 18.11.2019
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 18.11.2019 № 404
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
4. UA-2019-10-15-000416-c 15.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-19 14:37:02

Запит на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (реконструкція системи медичного газопостачання КНП «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеської області, вул. Віталія Шума, 4, м. Чорноморськ, Одеської області, 68004 Україна)» (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-10-15-000416-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень.
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕДГАЗ» умовам пункту 6 розділу 3 ТД тоді як учасником у складі тендерної пропозиції завантажено в електронну систему закупівель локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 2-1-1, в якому зазначено у п. 3 станція медичного повітря (2 компресора) – 1 к-т, при цьому технічним завданням (додаток 2 до ТД) передбачено станція медичного повітря (2 компресора) – 2 шт.; у п. 11 модуль подачі газу з вентилями і електроустаткуванням, 4 гази – 4 шт. при цьому технічним завданням (додаток 2 до ТД) передбачено газовий модуль з вентилями і електроустаткуванням, 4 гази – 3 шт., а також відсутні у локальному кошторисі на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 2-1-1 медичні вироби зазначені у п. 13-18 технічного завдання Додатку 2 до ТД?
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕДГАЗ» умовам пункту 1 Додатку 3 до ТД тоді як учасником у складі тендерної пропозиції завантажено в електронну систему закупівель листи-відгуки від 29.10.2019 № 1808 та № 900-01/02 від організацій, з якими укладені аналогічні договори, вказані у довідці про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів від 30.10.2019 № 19, без зазначення інформації щодо класу наслідків (відповідальності) об’єкту?
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕДГАЗ» умовам пункту 2 Додатку 3 до ТД тоді як учасником у складі тендерної пропозиції завантажено в електронну систему закупівель договір оренди автомобіля від 03.01.2019 № 03012019 з фізичною особою Коваленком Ігорем Миколайовичем не завірений нотаріально, при цьому відповідно до ч. 2 ст. 799 Цивільного кодексу України договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню (водночас, відповідно до ч. 1 ст. 220 Цивільного кодексу України у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним)?
4. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕДГАЗ» умовам пункту 6 розділу 3 ТД тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не завантажено в електронну систему закупівель лист-згоду, що Замовник має право вимагати під час виконання робіт копії сертифікатів відповідності або копії іншого документального підтвердження якості та безпечності (у передбачених законодавством випадках) на основні матеріали, необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-22 09:08:18

Пояснення

Детальне пояснення знаходиться у долученому Замовником вкладенні

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунено відповідно Протоколу засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеської області від 21.11.2019 №192

2019-11-22 16:47:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

.

2019-11-25 09:11:45

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2019 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДГАЗ" 2 443 958,00
UAH з ПДВ
2 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЦЕОЛІТ МЕДІКАЛ" 2 299 000,12
UAH з ПДВ
2 074 560,42
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2019 15:29
Банковская гарантия.pdf
11 листопада 2019 18:56
Справка с МВД.pdf
11 листопада 2019 18:56
Гарантійний лист, ст. 17.pdf
08 листопада 2019 21:59
Тендерна проп. 01.11.19.pdf
30 жовтня 2019 21:50
Банківська гарантія.zip
30 жовтня 2019 21:50
Розрахунок прибутку.pdf
30 жовтня 2019 21:50
Статут.pdf
30 жовтня 2019 21:50
Рішення власника.pdf
30 жовтня 2019 21:50
Проект договору .pdf
30 жовтня 2019 21:50
Матер технічна база.pdf
30 жовтня 2019 21:50
Ліцензія.pdf
30 жовтня 2019 21:50
Інформація ЄДР.pdf
30 жовтня 2019 21:50
Згода обробки данних.pdf
30 жовтня 2019 21:50
Захіст довкілля.pdf
30 жовтня 2019 21:50
Єдиний податок.pdf
30 жовтня 2019 21:50
Дозвіл - охорона праці.pdf
30 жовтня 2019 21:50
Договір Тернопіль 2.pdf
30 жовтня 2019 21:50
Договір Тернопіль 1.pdf
30 жовтня 2019 21:50
Довідка печатка.pdf
30 жовтня 2019 21:50
Графік робіт.pdf
30 жовтня 2019 21:50
Відсутність санкцій.pdf
30 жовтня 2019 21:50
Відгук Тернопіль.pdf
30 жовтня 2019 21:50
Відгук НІХТ Шалімова.pdf
30 жовтня 2019 21:50
Витяг ПДВ.pdf
30 жовтня 2019 21:50
Витяг ЄДР повний.pdf
30 жовтня 2019 21:50
Сертифікати OXYMAT.pdf
30 жовтня 2019 21:50
Відповідність МТВ.pdf
30 жовтня 2019 21:50
Тедерна пропозиція.pdf
30 жовтня 2019 21:50
Пояснювальна записка.pdf
30 жовтня 2019 21:50
Підсумкова відомість.pdf
30 жовтня 2019 21:50
Локальний кошторис.pdf
30 жовтня 2019 21:50
Локальний кошторис 2.pdf
30 жовтня 2019 21:50
Договірна ціна.pdf

Публічні документи

31 жовтня 2019 14:36
Електронний підпис
31 жовтня 2019 14:35
довідка про печатку.pdf
31 жовтня 2019 14:35
здійснення правочину.pdf
31 жовтня 2019 14:30
Санкції.pdf
31 жовтня 2019 14:30
Fwd_ Гарантія.zip
31 жовтня 2019 14:30
банківська гарантія.pdf
31 жовтня 2019 14:30
платник пдв.pdf
31 жовтня 2019 14:30
витяг з ЄДРЮО.pdf
31 жовтня 2019 14:30
статут.pdf
31 жовтня 2019 14:30
проект договору.pdf
31 жовтня 2019 14:30
повноваження підпису.pdf
31 жовтня 2019 14:30
ст.17.pdf
31 жовтня 2019 14:30
ст.16.pdf
31 жовтня 2019 14:30
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДГАЗ"

ТОВ "ЦЕОЛІТ МЕДІКАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДГАЗ"
#40519037
Рішення скасоване 2 050 000,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 09:09
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДГАЗ"
#40519037
Відхилено 2 050 000,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 09:14
ТОВ "ЦЕОЛІТ МЕДІКАЛ"
#37826813
Відхилено 2 074 560,42
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 13:24

Інформація про відміну

Дата відміни
22 листопада 2019 13:24
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі