Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧОРНОМОРСЬКА ЛІКАРНЯ" ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 01982212 |
Вебсайт: | https://ibbnavt.at.ua/ |
Місцезнаходження: | 68004, Україна , Одеська обл., м Чорноморськ, вул. Віталія Шума, 4 |
Контактна особа: |
Юр’єва Тетяна Андріївна +380486860200 ibb-economist@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 жовтня 2019 14:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 жовтня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 жовтня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 01 листопада 2019 13:37 |
Очікувана вартість: | 2 443 958,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 439,58 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 12219.79 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник має право перерахувати Підряднику, на протязі 7 календарних днів після укладання Договору, аванс на придбання будівельних матеріалів і обладнання в розмірі 30% від вартості Договору на не бюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім’я в органах Державного Казначейства України, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцем робіт виключно з таких рахунків на цілі, визначені договором, відподвіно до Постанови КМУ від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Джерело фінансування - Кошти міського бюджету. | Аванс | 7 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт на Об’єкті проводиться Замовником в безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. Розрахунки за виконані роботи проводяться в межах договірної ціни на підставі фактичних витрат Підрядника на проведені роботи “Актів прийняття виконаних підрядних робіт” за формою КБ-2в та фактичних витрат та “Довідок про вартість виконаних підрядних робіт” за формою КБ-3. Оплата за виконані Підрядником роботи здійснюється Замовником за фактично виконані роботи на протязі 30 банківських днів після підписання актів виконаних робіт форми КБ-2, КБ-3. Джерело фінансування - Кошти міського бюджету. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 жовтня 2019 14:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 жовтня 2019 14:22 |
Додаток 6 (Обробка персон. даних).doc | |
15 жовтня 2019 14:22 |
Додаток 5 (Проект договору).doc | |
15 жовтня 2019 14:22 |
Додаток 4 (Вимоги по ст.17 Закону).doc | |
15 жовтня 2019 14:22 |
Додаток 3 (Кваліфікаційні критерії).doc | |
15 жовтня 2019 14:22 |
Додаток 2 (Технічне завдання).doc | |
15 жовтня 2019 14:22 |
Додаток 1 (Тендерна пропозиція).doc | |
15 жовтня 2019 14:22 |
Тендерна документація__Реконструкція системи медичного газопостачання.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-19-000002 ● 4bd98c31893f475f9b38188e4dce08fe
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2019 10:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.11.2019 Одеса № 404
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 18.11.2019
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 18.11.2019 № 404
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
4. UA-2019-10-15-000416-c 15.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-19 14:37:02
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (реконструкція системи медичного газопостачання КНП «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеської області, вул. Віталія Шума, 4, м. Чорноморськ, Одеської області, 68004 Україна)» (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-10-15-000416-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень.
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕДГАЗ» умовам пункту 6 розділу 3 ТД тоді як учасником у складі тендерної пропозиції завантажено в електронну систему закупівель локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 2-1-1, в якому зазначено у п. 3 станція медичного повітря (2 компресора) – 1 к-т, при цьому технічним завданням (додаток 2 до ТД) передбачено станція медичного повітря (2 компресора) – 2 шт.; у п. 11 модуль подачі газу з вентилями і електроустаткуванням, 4 гази – 4 шт. при цьому технічним завданням (додаток 2 до ТД) передбачено газовий модуль з вентилями і електроустаткуванням, 4 гази – 3 шт., а також відсутні у локальному кошторисі на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 2-1-1 медичні вироби зазначені у п. 13-18 технічного завдання Додатку 2 до ТД?
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕДГАЗ» умовам пункту 1 Додатку 3 до ТД тоді як учасником у складі тендерної пропозиції завантажено в електронну систему закупівель листи-відгуки від 29.10.2019 № 1808 та № 900-01/02 від організацій, з якими укладені аналогічні договори, вказані у довідці про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів від 30.10.2019 № 19, без зазначення інформації щодо класу наслідків (відповідальності) об’єкту?
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕДГАЗ» умовам пункту 2 Додатку 3 до ТД тоді як учасником у складі тендерної пропозиції завантажено в електронну систему закупівель договір оренди автомобіля від 03.01.2019 № 03012019 з фізичною особою Коваленком Ігорем Миколайовичем не завірений нотаріально, при цьому відповідно до ч. 2 ст. 799 Цивільного кодексу України договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню (водночас, відповідно до ч. 1 ст. 220 Цивільного кодексу України у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним)?
4. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕДГАЗ» умовам пункту 6 розділу 3 ТД тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не завантажено в електронну систему закупівель лист-згоду, що Замовник має право вимагати під час виконання робіт копії сертифікатів відповідності або копії іншого документального підтвердження якості та безпечності (у передбачених законодавством випадках) на основні матеріали, необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-22 09:08:18
Пояснення
Детальне пояснення знаходиться у долученому Замовником вкладенні
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунено відповідно Протоколу засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеської області від 21.11.2019 №192
2019-11-22 16:47:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
.
2019-11-25 09:11:45
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 листопада 2019 13:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДГАЗ" |
2 443 958,00
UAH з ПДВ
|
2 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЦЕОЛІТ МЕДІКАЛ" |
2 299 000,12
UAH з ПДВ
|
2 074 560,42
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДГАЗ" #40519037 |
Рішення скасоване |
2 050 000,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2019 09:09
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДГАЗ" #40519037 |
Відхилено |
2 050 000,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2019 09:14
|
ТОВ "ЦЕОЛІТ МЕДІКАЛ" #37826813 |
Відхилено |
2 074 560,42
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2019 13:24
|