Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021- 2015 -39830000-9 Продукція для чищення (мило рідке, гель для прання дитячої білизни, папір туалетний, засіб санітарно-гігієнічний для чищення сантехніки та унітазу)
Очікувана вартість
1 752 000,00 UAH
UA-2019-10-15-000317-b ● d2acc059f01041c6b367cea7b9ab5f9f
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37485490 |
Вебсайт: | http://2422171.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03087, Україна , Київ обл., Київ, вулиця Пітерська, 12 |
Контактна особа: |
Толок Анастасія Геннадіївна 380442423706 tolok_n@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 жовтня 2019 09:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 грудня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 12 грудня 2019 14:44 |
Очікувана вартість: | 1 752 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 760,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення
ДК 021- 2015 -39830000-9 Продукція для чищення (мило рідке, гель для прання дитячої білизни, папір туалетний, засіб санітарно-гігієнічний для чищення сантехніки та унітазу)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
109740 штуки
ДК 021- 2015 -39830000-9 Продукція для чищення (мило рідке, гель для прання дитячої білизни, папір туалетний, засіб санітарно-гігієнічний для чищення сантехніки та унітазу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 листопада 2019 17:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 листопада 2019 16:19 |
Перелік змін.docx | |
21 листопада 2019 16:15 |
ТД мийка (зміни).doc |
21 листопада 2019 17:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
21 листопада 2019 16:19 |
Перелік змін.docx
|
|||||||||
21 листопада 2019 16:15 |
ТД мийка (зміни).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення щодо складу
Дата подання: 16 жовтня 2019 10:57
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 09:51
Доброго дня. Просимо повідомити всій спільності - звідки у Вас в тендерному комітеті є люди, які на молекулярному рівні так добре знаються на всіх показниках якості по миючих засобах? Звідки в них такі вимоги по складу? І чому прання дитяче має бути фасуванням 4л? Більше це схоже на закупівлю нещодавну у Ваших колег з Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації. https://my.zakupki.prom.ua/cabinet/purchases/state_purchase_complaint/purchase_claims/176059/claim/view?back=LzEyOTE4NjE5L2xpc3Q=
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику на порталі потрібно задавати питання, які стосуються конкретно закупівлі. Фасування товару має перевагу в ціні, тому з метою економії коштів фасування було обране саме таке. Окремо зауважимо, що фасування товару не є дискримінаційною умовою.
Не вірні дикласифікатори закупівлі
Дата подання: 16 жовтня 2019 10:59
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 09:56
Доброго дня. Просимо прояснити, що папір туалетний робить у закупівлі під ДК 021- 2015 -39830000-9 Продукція для чищення.
Ви б ще сюди папір А4 додали та бланки для бухгалтерії... Просимо розділити - папір окремо, миючи засоби окремо. Дякуємо
Відповідь: Дана умова не дискримінує учасників.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 жовтня 2019 11:59
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 15:16
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Товар відповідно до технічних характеристик, що зазначені в тендерній документації.
Щодо засобу для прання дитячого одягу
Дата подання: 17 жовтня 2019 16:54
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 09:53
Доброго дня. Поділіться, будь-ласка, який продукт за еталонний Ви брали фасуванням 4 л? Адже з відомих на ринку побуту всі виробники йдуть фасуванням від 1,0 до 1,5 л (Джонсон, Ушастий нянь та решта). Або дозвольте приймати участь аналогом у фасуванні 1,0 л в кількості 7080 шт. Дякуємо
Відповідь: Фасування товару має перевагу в ціні, тому з метою економії коштів фасування було обране саме таке. Окремо зауважимо, що фасування товару не є дискримінаційною умовою, оскільки досить багато виробників мають таке фасування.
Щодо сфери застосування
Дата подання: 17 жовтня 2019 17:01
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 15:31
Доброго дня. Отже, на позицію №1 та №3 Вами вказана вимога щодо сфери застосування в ДНЗ, а на прання дитячої білизни, в якої є ПРЯМИЙ контакт з тілом дітей не потрібно. Тобто, унітаз помити і руки - потрібно тим засобом, який має дозвіл на використання, а прати дитячу білизну можна і таким, що не дозволений? Схоже більше на те, що той, у кого є славнозвісний засіб для прання дитячих речей у фасуванні 4,0 просто у висновку СЕС немає цієї сфери, а от на мило й унітаз є. І напевно Він то Вам і допомагав такий молекулярний склад складати щодо мичих засобів...
Зніміть цю вимогу щодо висновку СЕС, адже якщо засіб дозволений для використанні у побуті - то він і не є шкідливим та небезпечним у використанні і в школі чи дитячому садку.
Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-15-000317-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Б"777"", Код ЄДРПОУ:35662229
Дата подання: 17 жовтня 2019 17:12
Дискримінаційний пункт щодо терміну дії висновку СЕС
Доброго дня. Вимагаємо прибрати дискримінаційний пункт в Додатку 1 до Тендерної документації, а саме "Строк дії висновку державної санітарно - епідеміологічної експертизи повинен бути щонайменше до 31.12.2019р" З данної вимоги якість товару не зміниться, виконання умов не покращиться і ціна товару не здишевлюється. Якщо висновок СЕС дійсний на момент розкриття Тендерної документації - цього достатньо. Адже таким чином. якщо в учасника він закінчується 30.12.2019 товар вже буде неналежної якості? Закупівля у вас на 2019 рік, крайній термін подачі документів в казну на оплату точно не 31/12/2019 р.
Поставка Вами вказана до 20 грудня!
Також, пункт дощо позиції №1 та №3 - зніміть цю вимогу щодо сфери застосування ДНЗ та навчальних закладів, якщо товар отримав висновок СЕС, і дозволений для реалізації через роздрібну мережу для побутового використання, невже Ви думає що в дитячому садочку чи школі він завдасть шкоди чи нанесе загрозу здоров'ю дитини чи Вашого працівника?
Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Поставка Вами вказана до 20 грудня!
Також, пункт дощо позиції №1 та №3 - зніміть цю вимогу щодо сфери застосування ДНЗ та навчальних закладів, якщо товар отримав висновок СЕС, і дозволений для реалізації через роздрібну мережу для побутового використання, невже Ви думає що в дитячому садочку чи школі він завдасть шкоди чи нанесе загрозу здоров'ю дитини чи Вашого працівника?
Дякуємо
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 жовтня 2019 10:16
Шановний учаснику нажаль замовником не може бути визначена така умова як те, що висновок СЕС дійсний на момент розкриття Тендерної документації, оскільки момент розкриття є не чітко визначеним та може бути змінено системою, тому нами як замовником було визначено саме таку дату. Окремо хочемо зауважити, що під час поставки висновок СЕС повинен бути переданий в заклад в який буде поставка, а отже СЕС, що є дійсним на момент розкриття Тендерної документації може вже втратити свою чинність на момент поставки.
Розгорнути
Згорнути
Вимога/скарга не задоволена.
Номер вимоги: UA-2019-10-15-000317-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-НОВАГРУПП"", Код ЄДРПОУ:37613482
Дата подання: 20 жовтня 2019 16:24
о ДСТУ ISO 14024:2002, відміни Технічного регламенту з екологічного маркування .Вимагаємо прибрати з ТД ВИМОГИ ЯКІ ВТРАТИЛИ ЧИННІСТЬ
відміни Технічного регламенту з екологічного маркування
Постановою Кабінету Міністрів України від 11 січня 2018 р. № 3 «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» Уряд визнав таким, що втратив чинність, Технічний регламент з екологічного маркування.
Прийняття рішення зумовлене тим, що зазначений нормативно-правовий акт встановлював вимоги щодо присвоєння і застосування необов'язкового (добровільного) екологічного маркування в Україні, посилаючись на положення міжнародного стандарту ISO 14024:1999, що суперечило сучасним принципам технічного регулювання. Адже з набуттям чинності оновленої редакції Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» технічне регулювання є правовим регулюванням відносин у сфері визначення та виконання обов’язкових вимог до характеристик продукції або пов’язаних з ними процесів та методів виробництва, а також перевірки їх додержання шляхом оцінки відповідності та/або державного ринкового нагляду і контролю нехарчової продукції чи інших видів державного нагляду (контролю).
Світова практика застосування екологічного маркування ґрунтується на вимогах міжнародних стандартів серії ISO 14020 «Екологічні марковання та декларації», що впроваджені до національної системи стандартизації шляхом гармонізації. Принципи та методи застосування екологічного маркування, яке вказує на поліпшені характеристики (екологічні переваги), визначені стандартом ДСТУ ISO 14024:2002 Екологічні марковання та декларації. Екологічне маркування типу І. Принципи та методи (ISO 14024:1999, IDT).
Отже, відміна Технічного регламенту з екологічного маркування ніяким чином не вплинула на добровільну систему екологічної сертифікації та маркування за схемою згідно з ISO 14024, як саме і на відповідальність суб’єкта господарювання за безпідставне декларування екологічних характеристик чи переваг продукції, зокрема шляхом застосування тверджень «екологічний», «екологічно чистий», «зелений» та інших, що вказують чи натякають на екологічну перевагу продукції, порушуючи вимогу статті 15-1 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» (поширення інформації, що вводить в оману).
Розгорнути
Згорнути
Постановою Кабінету Міністрів України від 11 січня 2018 р. № 3 «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» Уряд визнав таким, що втратив чинність, Технічний регламент з екологічного маркування.
Прийняття рішення зумовлене тим, що зазначений нормативно-правовий акт встановлював вимоги щодо присвоєння і застосування необов'язкового (добровільного) екологічного маркування в Україні, посилаючись на положення міжнародного стандарту ISO 14024:1999, що суперечило сучасним принципам технічного регулювання. Адже з набуттям чинності оновленої редакції Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» технічне регулювання є правовим регулюванням відносин у сфері визначення та виконання обов’язкових вимог до характеристик продукції або пов’язаних з ними процесів та методів виробництва, а також перевірки їх додержання шляхом оцінки відповідності та/або державного ринкового нагляду і контролю нехарчової продукції чи інших видів державного нагляду (контролю).
Світова практика застосування екологічного маркування ґрунтується на вимогах міжнародних стандартів серії ISO 14020 «Екологічні марковання та декларації», що впроваджені до національної системи стандартизації шляхом гармонізації. Принципи та методи застосування екологічного маркування, яке вказує на поліпшені характеристики (екологічні переваги), визначені стандартом ДСТУ ISO 14024:2002 Екологічні марковання та декларації. Екологічне маркування типу І. Принципи та методи (ISO 14024:1999, IDT).
Отже, відміна Технічного регламенту з екологічного маркування ніяким чином не вплинула на добровільну систему екологічної сертифікації та маркування за схемою згідно з ISO 14024, як саме і на відповідальність суб’єкта господарювання за безпідставне декларування екологічних характеристик чи переваг продукції, зокрема шляхом застосування тверджень «екологічний», «екологічно чистий», «зелений» та інших, що вказують чи натякають на екологічну перевагу продукції, порушуючи вимогу статті 15-1 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» (поширення інформації, що вводить в оману).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 жовтня 2019 16:28
Шановний учаснику сформулюте чітко вашу вимогу.
Вимога/скарга не задоволена.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-10-15-000317-b.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Гренландія, Код ЄДРПОУ:36196836
Дата подання: 25 жовтня 2019 21:09
Дата подання: 25 жовтня 2019 21:09
Скарга на умови ТД
1. Скарга
2. Платіжне доручення про сплату 5 000 грн. за подання скарги;
3. Лист ДП «Дніпростандартметрологія»
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 30 жовтня 2019 21:32
Рішення від 30.10.2019 № 15641+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 30 жовтня 2019 21:32
Інформація про резолютивну частину рішення від 14.11.2019 № 16671.pdf
Дата публікації: 15 листопада 2019 17:47
рішення від 14.11.2019 № 16671.pdf
Дата публікації: 19 листопада 2019 20:54
Номер скарги: UA-2019-10-15-000317-b.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ", Код ЄДРПОУ:33300207
Дата подання: 25 жовтня 2019 23:25
Дата подання: 25 жовтня 2019 23:25
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 жовтня 2019 21:22
Рішення від 30.10.2019 № 15642 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 30 жовтня 2019 21:21
Інформація про резолютивну частину рішення від 14.11.2019 № 16670.pdf
Дата публікації: 15 листопада 2019 17:48
Рішенння від 14.11.2019 № 16670.pdf
Дата публікації: 19 листопада 2019 20:53
Коментар замовника щодо усунення порушення: прот про усунення порушень
Дата виконання рішення замовником: 04 грудня 2019 09:44
Номер скарги: UA-2019-10-15-000317-b.a5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Гренландія, Код ЄДРПОУ:36196836
Дата подання: 26 жовтня 2019 17:12
Дата подання: 26 жовтня 2019 17:12
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 жовтня 2019 20:04
рішення від 30.10.2019 № 15663 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 30 жовтня 2019 20:04
Інформація про резолютивну частину рішення від 14.11.2019 № 16672.pdf
Дата публікації: 15 листопада 2019 17:40
рішення від 14.11.2019 № 16672 .pdf
Дата публікації: 19 листопада 2019 22:45
Коментар замовника щодо усунення порушення: прот. про усунення порушень
Дата виконання рішення замовником: 04 грудня 2019 09:38
Номер скарги: UA-2019-10-15-000317-b.c6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Гренландія, Код ЄДРПОУ:36196836
Дата подання: 13 листопада 2019 20:44
Дата подання: 13 листопада 2019 20:44
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 листопада 2019 20:59
Рішення від 18.11.2019 №16819 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 листопада 2019 20:59
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.11.2019 № 17621.pdf
Дата публікації: 29 листопада 2019 21:14
рішення від 28.11.2019 № 17621.pdf
Дата публікації: 03 грудня 2019 20:19
Номер скарги: UA-2019-10-15-000317-b.a7
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ", Код ЄДРПОУ:33300207
Дата подання: 13 листопада 2019 22:26
Дата подання: 13 листопада 2019 22:26
Оскарження умов тендерної документації
Оскарження умов тендерної документації (файли додані)
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 листопада 2019 21:01
Рішення від 18.11.2019 №16820 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 листопада 2019 21:01
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.11.2019 №17622.pdf
Дата публікації: 29 листопада 2019 19:13
рішення від 28.11.2019 № 17622.pdf
Дата публікації: 03 грудня 2019 20:27
Номер скарги: UA-2019-10-15-000317-b.a8
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Гренландія, Код ЄДРПОУ:36196836
Дата подання: 23 грудня 2019 20:12
Дата подання: 23 грудня 2019 20:12
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
рішення від 27.12.2019 №19369.pdf
Дата публікації: 27 грудня 2019 17:37
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 15:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Гренландія |
1 299 888,00
UAH з ПДВ
|
1 299 888,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ФОРТУНА ОРО" |
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ" |
1 735 987,68
UAH з ПДВ
|
1 735 987,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій" |
1 751 875,20
UAH з ПДВ
|
1 751 875,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Гренландія #36196836 |
Відхилено |
1 299 888,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2019 16:41
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ФОРТУНА ОРО" #42739169 |
Відхилено |
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2019 16:55
|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ" #33300207 |
Відхилено |
1 735 987,68
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2019 16:58
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій" #40653457 |
Переможець |
1 751 875,20
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2019 17:03
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 13 грудня 2019 17:03
Учасник | Пропозиція | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій" #40653457 |
1 751 875,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 24 грудня 2019 10:03 |
Коментар щодо відміни: | п. 1 ст. 31 Закону-відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів |
Документи:
24 грудня 2019 10:02
|
SCAN_20191224_100054783.pdf |