Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (Автоматизовані робочі місця медичних працівників у складі персональних комп’ютерів, мережевого обладнання, програмного забезпечення для Комунального некомерційного підприємства Миколаївської міської ради «Міська лікарня № 3»)
Очікувана вартість
428 400,00 UAH
UA-2019-10-15-000310-c 8ed47e0d6627404cbff82b140c3895ce
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Удовиченко Петро Миколайович

+380512444969 hospital3@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради «Міська лікарня № 3»
Код ЄДРПОУ: 04592434
Місцезнаходження: 54028, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Космонавтів,97
Контактна особа: Удовиченко Петро Миколайович
+380512444969
hospital3@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2019 12:50
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2019 12:55
Оскарження умов закупівлі: до 26 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2019 12:55
Початок аукціону: 31 жовтня 2019 14:30
Очікувана вартість: 428 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 142,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 комплекти
Машини для обробки даних (апаратна частина) (Автоматизовані робочі місця медичних працівників у складі персональних комп’ютерів, мережевого обладнання, програмного забезпечення для Комунального некомерційного підприємства Миколаївської міської ради «Міська лікарня № 3»)(Джерело фінансування: бюджет розвитку (спеціальний фонд))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54028, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Космонавтів, 97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 жовтня 2019 13:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 12:51
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.doc
15 жовтня 2019 12:51
ТД АРМ МІС- 17 комплектів.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 жовтня 2019 11:47
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 12:18
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!

Розглянувши Ваші запитання, щодо закупівлі ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) Машини для обробки даних (апаратна частина) (Автоматизовані робочі місця медичних працівників у складі персональних комп’ютерів, мережевого обладнання, програмного забезпечення для Комунального некомерційного підприємства Миколаївської міської ради «Міська лікарня № 3») повідомляємо наступне:
1. У пункті. 1.2. Додатоку 3 до Тендерної документації зазначено: «У разі посилання у документації та/або додатках до неї на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід вважати в наявності вираз «або еквівалент»».
Також зазначаємо, що характеристики товару запропоновані учасником процедури закупівлі повинні відповідати характеристикам товару (технічним вимогам) визначеним у тендерній документації (Додаток 3 до Тендерної документації).

2. Згідно Додатку 1 до Тендерної документації «Форма тендерної пропозиції »: «* - учасник зазначає конкретну назву товару який ним пропонується». Тобто у стовбці 3 «Найменування товару в одному комплекті» зазначається Монітор і далі конкретна торгівельна марка товару. Наприклад: Монітор LCD DELL 19.5" E2016HV D-Sub 3Y. І так по всім складовим частинам АРМ, а саме: Системний блок, Монітор, Мережевий фільтр, ПЗ Медична інформаційна система

3. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Кожен учасник надає тендерну пропозицію виходячи з того чи є він платником ПДВ відповідно до обраної системи оподаткування. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 жовтня 2019 14:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛАН СИСТЕМС" 427 890,00
UAH з ПДВ
427 890,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС" 428 315,00
UAH з ПДВ
428 315,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2019 12:05
Електронний підпис
29 жовтня 2019 12:05
Технічна частина.pdf
29 жовтня 2019 12:05
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛАН СИСТЕМС"

ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛАН СИСТЕМС"
#33447399
Переможець 427 890,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2019 10:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2019 10:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛАН СИСТЕМС"
#33447399
427 890,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:33
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 09:34
Підписаний контракт укладений
19 листопада 2019 09:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 427 890,00
UAH (в тому числі ПДВ 71 315,00 UAH)