Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотографічне обладнання (Фотоапарат)
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2019-10-15-000267-b 6d836bc66cb949489bedcb4ef22e4d06
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Мазниченко

+380689159494 maznicenkoulia@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю
Код ЄДРПОУ: 34718647
Місцезнаходження: 69107, Україна , Запорожская обл., Запорожье, Запорізька область, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 69107
Контактна особа: Юлія Мазниченко
+380689159494
maznicenkoulia@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2019 09:42
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2019 13:05
Початок аукціону: 21 жовтня 2019 12:55
Очікувана вартість: 25 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 125,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38650000-6: Фотографічне обладнання


Фотографічне обладнання (Фотоапарат)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Фотографічне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 жовтня 2019  —  13 листопада 2019
ДК 021:2015: 38650000-6 — Фотографічне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата буде здійснена після поставки товару. Підтвердженням поставки товару може бути підписана з обох боків видаткова накладна. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 жовтня 2019 09:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 09:47
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 жовтня 2019 12:00
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 12:36
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідь на перше питання: аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі не допускаються.
Відповідь на друге питання: предмет закупівлі має відповідати вимогам "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі", визначені в Додатку № 1 до оголошення допорогової закупівлі. Додатково наголошуємо, що в Оголошенні зазначена вимога про те, що учасник повинен надати заповнену та підписану цінову пропозицію із зазначенням конкретного найменування товару (виробника, типу, торговельної марки, моделі тощо).
По третьому питанню повідомляємо, що право на участь в закупівлі мають всі учасники. Вартість закупівлі в оголошенні вказана з урахуванням ПДВ. Пропозицію з найнижчою ціною буде розглянуто в першу чергу.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ПРИХОДЬКО ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ 23 800,00
UAH з ПДВ
23 425,00
UAH з ПДВ
Документи
ГОРДІЄНКО ОЛЕНА ПЕТРІВНА 24 149,00
UAH з ПДВ
23 549,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2019 20:24
ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ_23425_00.pdf
18 жовтня 2019 13:04
Гарантійний лист.pdf
18 жовтня 2019 13:04
ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ.pdf
18 жовтня 2019 13:04
ТЕХНІЧНІ.pdf
18 жовтня 2019 13:04
Довідка.pdf
18 жовтня 2019 13:04
DoC - EOS 2017 - LVD+EMC.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2019 12:50
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ (1).pdf
18 жовтня 2019 12:50
Уст.док.підп..pdf
18 жовтня 2019 12:50
Довідка без печатки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ПРИХОДЬКО ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ

ГОРДІЄНКО ОЛЕНА ПЕТРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ПРИХОДЬКО ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ
#2229521031
Переможець 23 425,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2019 16:24

Документи

22 жовтня 2019 16:24
Електронний підпис
22 жовтня 2019 16:23
протокол 71.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2019 16:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ПРИХОДЬКО ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ
#2229521031
23 425,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 жовтня 2019 16:24
Електронний підпис
22 жовтня 2019 16:23
протокол 71.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 11:27
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 13:42
договор 2510-2019.pdf укладений
25 жовтня 2019 13:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 23 425,00
UAH