Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин А-95, дизельне паливо по талонах (картках) за кодом ДК 021:2015 09130000-9, «Нафта і дистиляти»
Очікувана вартість
1 600 000,00 UAH
UA-2019-10-15-000070-a ● 1b04c19fd1e6404eab5207da602c581b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Автопідприємство обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 04013979 |
Місцезнаходження: | 65012, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Пироговська 27 Б |
Контактна особа: |
Карлюченко Сергій Михайлович +380487189318 atp_oga@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 жовтня 2019 10:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 жовтня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 жовтня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 31 жовтня 2019 15:58 |
Очікувана вартість: | 1 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
52640 літр
Бензин А-95, дизельне паливо по талонах (картках)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65012, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Пироговська, 27Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 жовтня 2019 16:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 жовтня 2019 16:31 |
Перелік змін.docx | |
23 жовтня 2019 16:31 |
Додаток 4 Технічні вимоги.docx | |
15 жовтня 2019 10:24 |
Додаток 5 проект договора.docx | |
15 жовтня 2019 10:24 |
Додаток 3 Перелік документів.docx | |
15 жовтня 2019 10:24 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx | |
15 жовтня 2019 10:24 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc | |
15 жовтня 2019 10:24 |
Тендерна документація.doc |
23 жовтня 2019 16:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 жовтня 2019 16:31 |
Перелік змін.docx
|
|||
23 жовтня 2019 16:31 |
Додаток 4 Технічні вимоги.docx
|
|||
15 жовтня 2019 10:24 |
Додаток 5 проект договора.docx
|
|||
15 жовтня 2019 10:24 |
Додаток 3 Перелік документів.docx
|
|||
15 жовтня 2019 10:24 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
|
|||
15 жовтня 2019 10:24 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc
|
|||
15 жовтня 2019 10:24 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо тендерної документації
Дата подання: 18 жовтня 2019 15:44
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 09:53
Згідно з інформацією, розміщеною в електронній системі ProZorro по закупівлі № UA-2019-10-15-000070-a по предмету закупівлі Бензин А-95, дизельне паливо по талонах (картках) ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти в Тендерній документації Замовника КП Автопідприємство обласної ради, зазначені протиправні вимоги до учасників даної закупівлі, а саме:
1. Учасник зобов’язується на протязі 30 календарних днів з моменту поставки товару не змінювати ціну в бік збільшення з будь-яких підстав, а відпускати товар Замовнику по заявленій ціні на момент укладення Договору.
2. Обов’язковою умовою участі у торгах є наявність в учасника торгів не менше п’яти автозаправних станцій власної торгівельної марки по м. Одеса, або торгівельної марки, що на підставі корпоративних відносин входить до складу учасника (надати довідку в довільній формі), або орендованих автозаправних станцій (надати копії договорів оренди чинних до кінця строку поставки товару) та розгалуженої мережі автозаправних станцій з урахуванням партнерів по всій території України (вказати перелік АЗС).
3. Учасник торгів повинен обов’язково мати талони власної торгівельної марки на території України, які не є предметом перепродажу у третіх осіб. Для підтвердження необхідно надати копі зразків талонів та скановані копії документів, що підтверджують використання Учасником торгівельної марки на території України, що використовується або розміщена на талонах (картках).»
Відповідно до п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Варто зауважити, що в Законі України «Про публічні закупівлі» немає жодних обмежень щодо періоду протягом якого може підвищуватися ціна за одиницю товару, у разі коливання ціни такого товару на ринку
Звертаємо увагу, що Україна являється енергозалежною країною, АМКУ не раз повідомляли, що близько 80% нафтопродуктів від загального обсягу імпорту ввозиться на територію України з Білорусі. Тому ресурсне наповнення ринку і цінова ситуація на ньому безпосередньо залежить від стабільності поставок палива з цих країн. Варто зазначити, що ціна на паливо прямо залежить від курсу долара та курсу на нафтопродукти, який встановлюється іноземними державами.
Отже передбачити коливання ціни на ринку нафтопродуктів навіть на місяць вперед не є можливим.
Щодо наявності власної торгівельної марки талонів повідомляємо, що дана вимога не лише обмежує права учасників, а й являється дискримінаційною. Оскільки в даному випадку Замовник свідомо створює такі умови, які унеможливлюють участь Постачальників, що працюють за партнерськими договорами та можуть в повному обсязі виконати вимоги Замовника щодо поставки товару.
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
На підставі наведеного вище та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до Тендерної документації, а саме, видалити пункти:
1. Учасник зобов’язується на протязі 30 календарних днів з моменту поставки товару не змінювати ціну в бік збільшення з будь-яких підстав, а відпускати товар Замовнику по заявленій ціні на момент укладення Договору.
2. Обов’язковою умовою участі у торгах є наявність в учасника торгів не менше п’яти автозаправних станцій власної торгівельної марки по м. Одеса, або торгівельної марки, що на підставі корпоративних відносин входить до складу учасника (надати довідку в довільній формі), або орендованих автозаправних станцій (надати копії договорів оренди чинних до кінця строку поставки товару) та розгалуженої мережі автозаправних станцій з урахуванням партнерів по всій території України (вказати перелік АЗС).
3. Учасник торгів повинен обов’язково мати талони власної торгівельної марки на території України, які не є предметом перепродажу у третіх осіб. Для підтвердження необхідно надати копі зразків талонів та скановані копії документів, що підтверджують використання Учасником торгівельної марки на
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Пунктом 3 Додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації передбачено, що учасник зобов’язується на протязі 30 календарних днів з моменту поставки товару не змінювати ціну в бік збільшення з будь-яких підстав, а відпускати товар Замовнику по заявленій ціні на момент укладення Договору.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплено принцип здійснення закупівель з максимальною економією та ефективністю.
Статтею 36 Закону передбачено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Так, статтею 3 Цивільного кодексу України, поміж інших, закріплено принцип Свободи договору.
Відповідно до положень статті 627 ЦК України, сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Разом з тим, ч. 4 ст. 179 Господарського Кодексу України визначено, що при укладенні господарських договорів сторони можуть визначати зміст договору на основі вільного волевиявлення, коли сторони мають право погоджувати на свій розсуд будь-які умови договору, що не суперечать законодавству.
Серед особливостей укладення договору, передбачених ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених вказаною статтею.
Відповідно до ч.1 ст. 42. ГК України, підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.
Враховуючи викладене Замовник не може брати на себе відповідальність за можливість Учасника закупівлі передбачити ціни на ринку.
Таким чином, вищезазначені умови договору не суперечать законодавству та є обґрунтованими з точки зору додержання принципу максимальної економії та ефективності.
Щодо вимог замовника про наявність не менше п’яти автозаправних станцій власної торгівельної марки по м. Одеса, або торгівельної марки, що на підставі корпоративних відносин входить до складу учасника, або орендованих автозаправних станцій та розгалуженої мережі автозаправних станцій, з урахуванням партнерів, по всій території України повідомляю наступне.
Додатком №2 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» тендерної документації для підтвердження відповідності критерію наявності матеріально-технічної бази, окрім вищезазначеного, вказано, що у якості належного підтвердження відповідності зазначеному критерію, допускається надання договору зберігання або іншого договору, що підтверджує право Учасника на користування АЗС для обслуговування паливних талонів, карток (чинного до кінця строку поставки товару).
Так, практикою Європейського суду з прав людини встановлено, що дискримінація означає поводження з особами у різний спосіб, без об'єктивного та розумного обґрунтування, у відносно схожих ситуаціях. Відмінність у ставленні є дискримінаційною, якщо вона не має об’єктивного та розумного обґрунтування, іншими словами, якщо вона не переслідує легітимну ціль або якщо немає розумного співвідношення між застосованими засобами та переслідуваною ціллю.
Крім того, відповідно до ч.5 ст.5 Закону України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг» право на одержання свідоцтва у порядку, встановленому цим Законом, має будь-яка особа, об'єднання осіб або їх правонаступники.
Так, для розширення кола учасників, замовником викладено вимогу про наявність матеріально-технічної бази таким чином, що участь у закупівлі можуть прийняти підприємства, що не мають власних автозаправних станцій, а використовують їх на підставі договору оренди, зберігання або іншого договору. Це означає, що у разі настання непередбачуваних обставин, наприклад розірвання орендодавцем договору оренди АЗС, замовник буде позбавлений можливості отримання товару відповідно до умов договору. Крім того, здійснення учасником підприємницької діяльності на базі АЗС, які не перебувають у його власності та без додаткових гарантій його надійності, може створити ситуацію, у якій замовник буде позбавлений можливості стягнення сплачених грошових коштів з постачальника.
Таким чином, враховуючи досвід замовника щодо співпраці із ненадійним постачальником, який не виконав умови договору, що призвело до необхідності звернення до суду з метою стягнення сплачених раніше грошових коштів, а також, для досягнення мети закупівлі, додержання принципу ефективності при її проведенні, убезпечення від ненадійного постачальника вказана вимога не є дискримінаційною та має розумне обґрунтування.
Пунктом 3 Додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації передбачено, що учасник зобов’язується на протязі 30 календарних днів з моменту поставки товару не змінювати ціну в бік збільшення з будь-яких підстав, а відпускати товар Замовнику по заявленій ціні на момент укладення Договору.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплено принцип здійснення закупівель з максимальною економією та ефективністю.
Статтею 36 Закону передбачено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Так, статтею 3 Цивільного кодексу України, поміж інших, закріплено принцип Свободи договору.
Відповідно до положень статті 627 ЦК України, сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Разом з тим, ч. 4 ст. 179 Господарського Кодексу України визначено, що при укладенні господарських договорів сторони можуть визначати зміст договору на основі вільного волевиявлення, коли сторони мають право погоджувати на свій розсуд будь-які умови договору, що не суперечать законодавству.
Серед особливостей укладення договору, передбачених ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених вказаною статтею.
Відповідно до ч.1 ст. 42. ГК України, підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.
Враховуючи викладене Замовник не може брати на себе відповідальність за можливість Учасника закупівлі передбачити ціни на ринку.
Таким чином, вищезазначені умови договору не суперечать законодавству та є обґрунтованими з точки зору додержання принципу максимальної економії та ефективності.
Щодо вимог замовника про наявність не менше п’яти автозаправних станцій власної торгівельної марки по м. Одеса, або торгівельної марки, що на підставі корпоративних відносин входить до складу учасника, або орендованих автозаправних станцій та розгалуженої мережі автозаправних станцій, з урахуванням партнерів, по всій території України повідомляю наступне.
Додатком №2 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» тендерної документації для підтвердження відповідності критерію наявності матеріально-технічної бази, окрім вищезазначеного, вказано, що у якості належного підтвердження відповідності зазначеному критерію, допускається надання договору зберігання або іншого договору, що підтверджує право Учасника на користування АЗС для обслуговування паливних талонів, карток (чинного до кінця строку поставки товару).
Так, практикою Європейського суду з прав людини встановлено, що дискримінація означає поводження з особами у різний спосіб, без об'єктивного та розумного обґрунтування, у відносно схожих ситуаціях. Відмінність у ставленні є дискримінаційною, якщо вона не має об’єктивного та розумного обґрунтування, іншими словами, якщо вона не переслідує легітимну ціль або якщо немає розумного співвідношення між застосованими засобами та переслідуваною ціллю.
Крім того, відповідно до ч.5 ст.5 Закону України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг» право на одержання свідоцтва у порядку, встановленому цим Законом, має будь-яка особа, об'єднання осіб або їх правонаступники.
Так, для розширення кола учасників, замовником викладено вимогу про наявність матеріально-технічної бази таким чином, що участь у закупівлі можуть прийняти підприємства, що не мають власних автозаправних станцій, а використовують їх на підставі договору оренди, зберігання або іншого договору. Це означає, що у разі настання непередбачуваних обставин, наприклад розірвання орендодавцем договору оренди АЗС, замовник буде позбавлений можливості отримання товару відповідно до умов договору. Крім того, здійснення учасником підприємницької діяльності на базі АЗС, які не перебувають у його власності та без додаткових гарантій його надійності, може створити ситуацію, у якій замовник буде позбавлений можливості стягнення сплачених грошових коштів з постачальника.
Таким чином, враховуючи досвід замовника щодо співпраці із ненадійним постачальником, який не виконав умови договору, що призвело до необхідності звернення до суду з метою стягнення сплачених раніше грошових коштів, а також, для досягнення мети закупівлі, додержання принципу ефективності при її проведенні, убезпечення від ненадійного постачальника вказана вимога не є дискримінаційною та має розумне обґрунтування.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 жовтня 2019 16:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Торговий Дім Сан Ойл |
1 361 140,00
UAH з ПДВ
|
1 361 140,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
1 446 967,20
UAH з ПДВ
|
1 446 967,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "С КАРД СЕРВІС" |
1 600 000,00
UAH з ПДВ
|
1 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Торговий Дім Сан Ойл #39197130 |
Відхилено |
1 361 140,00
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2019 10:05
|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Переможець |
1 446 967,20
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2019 15:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Протокол №37.PDF | зміни до договору |
28 листопада 2019 13:28
|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2019 13:27
|
Договір | зміни до договору |
27 листопада 2019 15:42
|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2019 15:40
|
Протокол _37.PDF | зміни до договору |
27 листопада 2019 15:04
|
Договір | зміни до договору |
27 листопада 2019 15:04
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2019 15:59
|
Договір | укладений |
18 листопада 2019 15:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 41ТП-16210/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 41ТП-16210/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 41ТП-16210/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |