Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ondansetron, Meropenem, Suxamethonium, Azithromycin, Diclofenac, Ibuprofen,Саlcium gluconate,Loratadine,Lidocaine hydrochloride,Paracetamolum,AMOXIL-K , Dexamethasone phosphate,Ceftriaxonum, Levofloxacin,Strophantin,Gentamicin, Corglycone,Drotaverine,Metoclopramide,Ciprofloxacin,Pancreatinum, CEFTUM, Аmpicillin, FurosemidumLoperamide,Acetylcysteine.
Очікувана вартість
173 162,00 UAH
UA-2019-10-15-000045-b baa10dcf0be54eb485f57db33d97b093
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Васильевна Шабардина

0939881970 infectlik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Миколаївська обласна інфекційна лікарня Миколаївської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 05483109
Місцезнаходження: 54018, Україна , Николаевская обл., Николаев, Космонавтов, 43
Контактна особа: Анна Васильевна Шабардина
0939881970
infectlik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2019 06:57
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2019 15:00
Початок аукціону: 11 листопада 2019 11:15
Початок аукціону: 11 листопада 2019 11:15
Очікувана вартість: 173 162,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 865,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


ліки

на 2019 рык
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1215 штуки
Ondansetron, Meropenem, Suxamethonium, Azithromycin, Diclofenac, Ibuprofen,Саlcium gluconate,Loratadine,Lidocaine hydrochloride,Paracetamolum,AMOXIL-K , Dexamethasone phosphate,Ceftriaxonum, Levofloxacin,Strophantin,Gentamicin, Corglycone,Drotaverine,Metoclopramide,Ciprofloxacin,Pancreatinum, CEFTUM, Аmpicillin, FurosemidumLoperamide,Acetylcysteine.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ondansetron

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 жовтня 2019 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2019 16:51
протокол змін 29.10.19.pdf
15 жовтня 2019 06:57
tenderna-dokumentatsya-lki-15.10.19.docx
29 жовтня 2019 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 06:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2019 16:51
протокол змін 29.10.19.pdf
15 жовтня 2019 06:57
tenderna-dokumentatsya-lki-15.10.19.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-15-000004 ● 43069795d2af48a1963983bf05d52822
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 листопада 2019 13:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

15.11.2019 № 216

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-10-15-000045-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 15 жовтня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У звязку з неможливостю усунення виявлених порушень даа процедра скасовується.

2019-11-26 19:09:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 04 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  5. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

-

2019-11-28 12:05:14

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 11:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНА КО" 155 243,44
UAH з ПДВ
155 243,44
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХЕРСОН ФАРМА-ОПТ" 164 262,56
UAH з ПДВ
164 262,56
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2019 14:03
Електронний підпис
15 листопада 2019 14:03
31117042_2626001884_DU190329144329.ZS2
15 листопада 2019 14:00
Документи Переможця.pdf
08 листопада 2019 09:51
Електронний підпис
08 листопада 2019 09:51
1. Пропозиція.pdf
08 листопада 2019 09:50
2. Відповідність ст. 16.pdf
08 листопада 2019 09:50
3. Відповідність ст. 17.pdf
08 листопада 2019 09:50
4. Відповідність МТВ.pdf
08 листопада 2019 09:50
6. Гарантійний лист санкції.pdf
08 листопада 2019 09:50
7. Гарантійний лист ціна.pdf
08 листопада 2019 09:49
8. Згода з проектом договору.pdf
08 листопада 2019 09:49
11. Згода на обробку.pdf
08 листопада 2019 09:49
12. Інші документи.pdf

Публічні документи

08 листопада 2019 11:05
тендер проп.pdf
08 листопада 2019 11:05
мед техн вимоги.pdf
08 листопада 2019 11:05
Квал част 2 стор.65-97.pdf
08 листопада 2019 11:05
Квал част 1 стор.3-64.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНА КО"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ХЕРСОН ФАРМА-ОПТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНА КО"
#31117042
Переможець 155 243,44
UAH з ПДВ
14 листопада 2019 16:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 листопада 2019 16:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНА КО"
#31117042
155 243,44
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 28 листопада 2019 10:48
Коментар щодо відміни: встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
Документи:
28 листопада 2019 10:48
протокол відміни ліки.pdf