Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

машини для обробки даних (апаратна частина) (придбання комп'ютерів)
Очікувана вартість
1 783 500,00 UAH
UA-2019-10-15-000041-c 03bbd5f9c2b34d6ab31948233ea6e9b9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Краснова Оксана Юріївна

0645171017 torgitmo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: комунальна установа "Територіальне медичне обьєднання м. Лисичанськ"
Код ЄДРПОУ: 25370548
Місцезнаходження: 93113, Україна , Луганська обл., ЛИСИЧАНСЬК, проспект Перемоги, буд. 134
Контактна особа: Краснова Оксана Юріївна
0645171017
torgitmo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2019 09:27
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2019 09:00
Початок аукціону: 01 листопада 2019 13:40
Очікувана вартість: 1 783 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 917,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
123 шт.
машини для обробки даних (апаратна частина) (придбання комп'ютерів) (джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93113, Україна, Луганська область, ЛИСИЧАНСЬК, проспект Перемоги, 134
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 жовтня 2019 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 09:29
Тендерна документація компьютери.doc
17 жовтня 2019 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 09:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 09:29
Тендерна документація компьютери.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 жовтня 2019 12:01
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 08:15
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Щодо 1 питання: відповідно до вимог Тендерної документації даної закупівлі у Додатку №2 зазначено: "Всі посилання на марку товару чи виробника читати в редакції «або еквівалент»". Щодо 2 питання: відповідно до вимог Тендерної документації даної закупівлі у третій колонці таблиці Додатку №2 зазначено: "Пропозиція учасника з вказівкою конкретної назви моделі, типу, фірми-виробника". Щодо 3 питання: відповідно до вимог Тендерної документації даної закупівлі у розділі №3 п. 3 таблиці Додатку №1 зазначено: "Відомості щодо сплати податків та зборів ( у разі наявності) - Для платників ПДВ: - копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ Для платників єдиного податку: - копія свідоцтва про сплату єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку. У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, тоді він повинен подати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначених свідоцтв." Щодо розгляду ціни повідомляємо: Немає жодних обмежень з приводу участі в тендерах платників чи неплатників ПДВ, адже ви у своїй пропозиції вказуєте - ціна пропозиції з ПДВ чи без ПДВ. Відповідно до абзацу першого п. 1 ст. 28 Закону України "Про публічні закупівлі" "Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методик оцінки, зазначених замовником у тендерній документації,та шляхом застосування електронного аукціону." Відповідно до вимог Тендерної документації даної закупівлі у п. 4 Додатку №2 зазначено: "Постачальник визначає ціну з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі на транспорт."

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-15-000041-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Кєсарєв Андрій Володимирович, Код ЄДРПОУ:3096016337
Дата подання: 14 листопада 2019 11:45
Не відповідність умовам тендерної документації
Тендерному комітету. Звертаю Вашу увагу на те, що тендерна пропозиція учасників ТОВ "Торгово-консалтінгова компанія "Фрай" та ТОВ "Універсал Сервіс Центр" не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. У Додатку №2 тендерної документації зазначено наявність у монітора вбудованих динаміків потужністю 2х2w. Вищезазначені Учасники у своїх тендерних пропозиціях пропонують монітор ACER KG221Qbmix (UM.WX1EE.005), який має вбудовані диманіки потужністю 2х1w. Таким чином, цей монітор не відповідає умовам тендерної документації. Перевірити інформацію можно на офіційному сайті виробника за посиланням: https://www.acer.com/ac/uk/UA/content/model/UM.WX1EE.005
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 листопада 2019 13:16
Доброго дня, Ваші зауваження будуть прийняті до уваги.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-11-000010 ● a96a9a56c1854778a02c057a4127dc2c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 грудня 2019 11:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
11.12.2019 № 69

Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ




Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 11.12.2019 № 69

Витяз з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-10-15-000041-с 15.10.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

заперечення до висновку

2020-01-02 15:24:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 09 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2019 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УНІВЕРСАЛ СЕРВІС ЦЕНТР» 1 569 999,06
UAH з ПДВ
1 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кєсарєв Андрій Володимирович 1 450 170,00
UAH з ПДВ
1 450 170,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 1 719 997,56
UAH з ПДВ
1 719 997,56
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 листопада 2019 13:40
Електронний підпис
08 листопада 2019 13:31
Повідомлення про відмову.pdf
08 листопада 2019 13:27
пароль.txt
06 листопада 2019 17:09
Електронний підпис
06 листопада 2019 16:51
Довідка щодо ліцензії.pdf
06 листопада 2019 16:48
Довідка МВС.PDF
30 жовтня 2019 22:21
Електронний підпис
30 жовтня 2019 22:20
13_Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2019 12:23
Електронний підпис

Публічні документи

12 листопада 2019 15:47
Електронний підпис
12 листопада 2019 15:45
Довідка МВС.pdf
12 листопада 2019 15:45
Довідка антикор.программа.pdf
12 листопада 2019 15:45
Довідка ДПС.pdf
12 листопада 2019 15:44
Пропозиція переможця_041-c.pdf
30 жовтня 2019 22:37
Електронний підпис
30 жовтня 2019 22:32
44_Проект договору.pdf
30 жовтня 2019 22:32
28_ПК_Висновок СЕЕ FryLine.pdf
30 жовтня 2019 22:32
27_ПК_Висновок СЕЕ FryLine.pdf
30 жовтня 2019 22:32
17_Технічна пропозиція.pdf
30 жовтня 2019 22:32
35_Сертифікат_ISO_14001 Асеr.pdf
30 жовтня 2019 22:32
29_ПК_Сертифікат FryLine.pdf
30 жовтня 2019 22:32
30_ПК_Сертифікат_ISO_9001.pdf
30 жовтня 2019 22:32
33_Сертифікат_ISO_9001 Асеr.pdf
30 жовтня 2019 22:32
32_Висновок СЕЕ Асеr.pdf
30 жовтня 2019 22:32
36_Декларація Acer.pdf
30 жовтня 2019 22:32
26_ПК_Декларація FryLine.pdf
30 жовтня 2019 22:32
31_Декларація Acer.pdf
30 жовтня 2019 22:32
34_Декларація Acer.pdf
30 жовтня 2019 22:32
12_Копія Статуту.pdf
30 жовтня 2019 22:32
13_Витяг з ЄДР.pdf
30 жовтня 2019 22:32
11_Копія опису від 20.03.19.pdf
30 жовтня 2019 22:32
07_Копія протоколу 1.pdf
30 жовтня 2019 22:32
15_Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УНІВЕРСАЛ СЕРВІС ЦЕНТР»

ФОП Кєсарєв Андрій Володимирович

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УНІВЕРСАЛ СЕРВІС ЦЕНТР»
#42866220
Рішення скасоване 1 350 000,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2019 09:43
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УНІВЕРСАЛ СЕРВІС ЦЕНТР»
#42866220
Відхилено 1 350 000,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2019 09:50
ФОП Кєсарєв Андрій Володимирович
#3096016337
Відхилено 1 450 170,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2019 11:28
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
Переможець 1 719 997,56
UAH з ПДВ
11 листопада 2019 11:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2019 11:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
1 719 997,56
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 13:34
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 13:33
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 09:07
Договір компьютери.pdf укладений
26 листопада 2019 09:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 719 997,56
UAH (в тому числі ПДВ 286 666,26 UAH)