Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

”Капітальний ремонт вул. Грушевського в м. Дрогобич Львівської області” (Коригування)
Очікувана вартість
16 816 220,40 UAH
UA-2019-10-14-000006-a a08156a595234495bc1295786c586bb6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Красуляк Володимир Степанович

+380324437927 kpkmgtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Комбінат міського господарства" Дрогобицької міської ради
Код ЄДРПОУ: 32300054
Місцезнаходження: 82100, Україна , Львівська обл., Drohobych city, 15 P.Orlyka St.
Контактна особа: Красуляк Володимир Степанович
+380324437927
kpkmgtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 жовтня 2019 23:58
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2019 23:59
Початок аукціону: 07 листопада 2019 15:12
Очікувана вартість: 16 816 220,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 80 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,48%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування - кошти підприємства та кошти місцевого бюджету, у випадку наявності призначень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
”Капітальний ремонт вул. Грушевського в м. Дрогобич Львівської області” (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування - кошти підприємства та кошти місцевого бюджету, у випадку наявності призначень. Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 5-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Замовник вправі оплачувати тільки ті фактично виконані роботи, які підтверджені даними авторського та технічного нагляду. Розподіл коштів щодо оплати робіт на 2019-2020 роки в межах бюджетного фінансування буде обумовлено додатковими угодами до Договору, за наявності бюджетних призначень. Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо технічного завдання
Дата подання: 15 жовтня 2019 09:19
Дата відповіді: 15 жовтня 2019 09:30
Доброго дня. Додайте будь ласка тендерну документацію. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня. Тендерна документація опублікована

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-29-000382 ● 77fb5d7bd7b54eaa8bed1bdea6649c58
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 листопада 2019 15:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

29.11.2019 № 210
Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 29.11.2019 № 210
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-10-14-000006-a 14.10.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

03 грудня 2019 р. Західним офісом Держаудитслужби оприлюднено Висновок про результати моніторингу) (ID моніторингу: UA-M-2019-11-25-000007), щодо закупівлі ”Капітальний ремонт вул. Грушевського в м. Дрогобич Львівської області” (Коригування) ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт” (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) (ID закупівлі: UA-2019-10-14-000006-a). Згідно тексту даного Висновку встановлено порушення норм пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону. Відповідно до абз. 2 ч. 8 ст. 71 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник протягом 5 робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Враховуючи дане положення Закону та Висновок про результати моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2019-11-25-000007), щодо закупівлі ”Капітальний ремонт вул. Грушевського в м. Дрогобич Львівської області” (Коригування) ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт” (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) (ID закупівлі: UA-2019-10-14-000006-a), КП “Комбінат міського господарства” Дрогобицької міської ради Львівської області надає аргументовані заперечення до висновку. Повідомляємо, що виявлені вами недоліки не можуть трактуватися як порушення з наступних причин. 1. Щодо першого Вашого зауваження. Пункти 2.1., 2.2. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації не встановлювали чітких вимог щодо наявності в учасника певної конкретної кількості працівників на момент участі в торгах. Окрім того, в тендерній документації відсутня заборона, щодо залучення до виконання робіт спеціалістів за цивільно-правовими трудовими угодами. ЗУ «Про публічні закупівлі» також не містить заборони, щодо залучення учасниками спеціалістів за цивільно-правовими угодами. Враховуючи саме такі формулювання тендерної документації та відсутність відповідних обмежень, учасником надана інформація про можливість залучення спеціалістів за цивільно-правовими угодами. 2. Щодо другого Вашого зауваження. Пунктом 1 Таблиці 3 «Інші документи» Додатку № 1 до тендерної документації передбачено надання учасником торгів ВІДОМОСТЕЙ з Єдиного державного реєстру підприємств установ організацій України, видані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання пропозицій (сканований оригінал або копія). Слід зазначити, що тендерною документацією НЕ ВСТАНОВЛЕНО, яка саме інформація має міститися у таких ВІДОМОСТЯХ. Також звертаємо увагу, що Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств установ організацій України надаються саме органами статистики, а не органами Міністрерства юстиції України. Такі Відомості видаються відповідно до Положення про порядок і умови користування даними ЄДРПОУ, затвердженого наказом Держкомстату від 28.11.2005 № 386, зареєстрованим в Мін'юсті 15.12.2005 за № 509/11789 (із змінами та доповненнями, внесеними наказом Держкомстату від 22.10.2010 №428/1, наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.04.2014 № 486). Тому НЕВІРНИМ є висновок про те, що Відомості мали містити відсутня інформація, передбачена пунктом 3 Розділу V «Безоплатний доступ до відомостей з Єдиного державного реєстру в електронній формі» Наказу Міністрерству юстиції України від 10.06.2016 № 1657/5. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій становив 06.11.2019 23:59 год. На виконання даної вимоги тендерної документації, учасником надано відповідні відомості, дата видачі – 28.10.2019 р., що є НЕ БІЛЬШЕ місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання пропозицій Враховуючи все вище викладене, тендерний комітет правомірно обрав переможця процедури закупівлі, так як дана пропозиція відповідала усім вимогам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям. Також повідомляємо, що з усіма членами тендерного комітету проведено засідання де обговорено Висновок про результати моніторингу даної закупівлі. Голова тендерного комітету нагадав про основні вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі». В подальшому зобов’язуємось і надалі виконувати вимоги законодавства з питань публічних закупівель, дотримуватись основних принципів публічних закупівель та не допускати будь-яких правопорушень.

2019-12-10 23:58:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 18 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 листопада 2019 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕРКОМБУД" 16 500 000,00
UAH з ПДВ
16 339 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Брати 16 500 007,20
UAH з ПДВ
16 340 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2019 23:53
ПОЯСНЕННЯ ПРО ТЕХНІКУ_page-0001.jpg
06 листопада 2019 16:47
Електронний підпис
06 листопада 2019 16:42
50 Цінова пропозиція.pdf
06 листопада 2019 16:42
49 Дозвіл.jpeg
06 листопада 2019 16:42
47 Додаток до Ліцензії.jpeg
06 листопада 2019 16:42
46 Ліцензія.jpeg
06 листопада 2019 16:42
40 Технічна специфікація.pdf
06 листопада 2019 16:42
39 Витяг з реєстру ПДВ.PDF
06 листопада 2019 16:42
38 Відомості про учасника.pdf
06 листопада 2019 16:42
37 Код директора.jpg
06 листопада 2019 16:42
36 Паспорт 2.jpg
06 листопада 2019 16:42
35 Паспорт 1.jpg
06 листопада 2019 16:42
34 Відомості з ЄДР.pdf
06 листопада 2019 16:42
33 Виписка з ЄДР.pdf
06 листопада 2019 16:42
32 Статут.pdf
06 листопада 2019 16:42
31 Наказ директор.pdf
06 листопада 2019 16:42
28 Гарантійний лист стаття 17.pdf
06 листопада 2019 16:42
27 Відгук 2.pdf
06 листопада 2019 16:42
26 Відгук 1.pdf
06 листопада 2019 16:42
25 Дод 3 до 185.PDF
06 листопада 2019 16:42
24 Дод 2 до 185.PDF
06 листопада 2019 16:42
23 Дод 1 до 185.PDF
06 листопада 2019 16:42
22 Договір 185.PDF
06 листопада 2019 16:42
21 Локальний 46.pdf
06 листопада 2019 16:42
20 Зведений 46.pdf
06 листопада 2019 16:42
19 Пояснювальна записка 46.pdf
06 листопада 2019 16:42
18 Договірна ціна 46.pdf
06 листопада 2019 16:42
17 Договір 46.pdf
06 листопада 2019 16:42
16 Договір 10.pdf
06 листопада 2019 16:42
14 1ДФ квитанція 2.pdf
06 листопада 2019 16:42
13 Довідка працівники.pdf
06 листопада 2019 16:42
11 Довідка обладнання.pdf
06 листопада 2019 16:42
7 Лист згода щодо ТД.pdf

Публічні документи

06 листопада 2019 19:20
Електронний підпис
06 листопада 2019 19:11
Цінова пропозиція.rar
06 листопада 2019 19:11
Статут.rar
06 листопада 2019 19:11
ІНШІ ДОКУМЕНТИ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕРКОМБУД"

ТОВ Брати

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕРКОМБУД"
#40383198
Переможець 16 339 000,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2019 17:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2019 17:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕРКОМБУД"
#40383198
16 339 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 листопада 2020 15:02
Додаток укладений
20 листопада 2020 14:45
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 11:58
Додаткова угода 9.pdf зміни до договору
11 листопада 2020 11:53
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 16:16
Додаткова угода 8.pdf зміни до договору
29 вересня 2020 16:12
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 14:34
Додаткова угода 7 Теркомбуд.pdf зміни до договору
10 липня 2020 14:31
Електронний підпис укладений
08 липня 2020 18:26
додаткова угода 6.pdf зміни до договору
08 липня 2020 18:24
Електронний підпис укладений
20 травня 2020 14:54
додаткова угода 5.pdf зміни до договору
20 травня 2020 14:47
Електронний підпис укладений
27 квітня 2020 13:43
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
27 квітня 2020 13:41
Електронний підпис укладений
25 березня 2020 16:23
Дод. угода 3 Теркомбуд 061201.pdf зміни до договору
25 березня 2020 16:15
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 18:38
Додаткова угода 2 Теркомбуд.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 18:37
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 16:24
Додаткова угода 1 Теркомбуд Грушевського.pdf зміни до договору
13 грудня 2019 16:22
Електронний підпис укладений
06 грудня 2019 18:20
Додаток укладений
06 грудня 2019 18:18
Додаток укладений
06 грудня 2019 18:18
Додаток укладений
06 грудня 2019 18:18
Додаток укладений
06 грудня 2019 18:18
Додаток укладений
06 грудня 2019 18:18
Додаток укладений
06 грудня 2019 18:18
Додаток укладений
06 грудня 2019 18:18
Договір укладений
06 грудня 2019 18:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди про внесення змін у Договір з метою уточнення розподілу джерел фінансування. Детальніше в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 061201
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди про внесення змін у Договір з метою уточнення розподілу джерел фінансування та домовились викласти в новій редакції наступний пункт Договору. Більш детально в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 061201
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди про внесення змін у Договір з метою уточнення розподілу джерел фінансування. Більш детально у додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 061201
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди про внесення змін у Договір з метою уточнення розподілу джерел фінансування та домовились викласти в новій редакції наступні пункти Договору та додатки до Договору № 2 та № 3 (додаються): 3. Ціна договору 3.1. Договірна ціна на момент укладення Договору є твердою і становить: 16 339 000.00 грн. (Шістнадцять мільйонів триста тридцять дев'ять тисяч гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ: 2 723 166.67 грн. (Два мільйони сімсот двадцять три тисячі сто шістдесят шість гривень 67 копійок), з них 8 813 475.87грн. (Вісім мільйонів вісімсот тринадцять тисяч чотириста сімдесят п’ять грн., 87коп.) – власні кошти підприємства на 2020 рік. 3.2. Вартість робіт на 2019 – 2020 роки в межах бюджетного фінансування становить: 7 525 524.13 грн. (сім мільйонів п’ятсот двадцять п’ять тисяч п’ятсот двадцять чотири грн., 13 коп.), в тому числі: - бюджетне фінансування на 2019 рік 3594537.73 грн. (Три мільйони п'ятсот дев'яносто чотири тисячі п'ятсот тридцять сім гривень 73 копійки) - (КПКВК 1217461 КЕКВ 3210 - 1 974 000.00 грн. (Один мільйон дев'ятсот сімдесят чотири тисячі гривень 00 копійок) та КПКВК 1217463 КЕКВ 3210 – 1 620 537.73 грн. (Один мільйон шістсот двадцять тисяч п'ятсот тридцять сім гривень 73 копійки). -бюджетне фінансування на 2020 рік 3 930 986.40 грн. – (КПКВК 1217461 КЕКВ 3210 – 1970946.00 грн. (Один мільйон дев'ятсот сімдесят тисяч дев'ятсот сорок шість гривень 00 копійок) та КПКВК 1217463 КЕКВ 3210 – 1 960 040.40 грн.(один мільйон дев’ятсот шістдесят тисяч сорок грн.,40 коп.) Загальна сума договору та обсяги виконання робіт не змінились.
Номер договору про закупівлю: 061201
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди про внесення змін у Договір з метою уточнення розподілу джерел фінансування та домовились викласти в новій редакції наступні пункти Договору та додатки до Договору № 2 та № 3 (додаються): 3. Ціна договору 3.1. Договірна ціна на момент укладення Договору є твердою і становить: 16 339 000.00 грн. (Шістнадцять мільйонів триста тридцять дев'ять тисяч гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ: 2 723 166.67 грн. (Два мільйони сімсот двадцять три тисячі сто шістдесят шість гривень 67 копійок), з них 7 089 974.27 грн. (Сім мільйонів вісімдесят дев’ять тисяч дев’ятсот сімдесят чотири грн., 27коп.) – власні кошти підприємства на 2020 рік. 3.2. Вартість робіт на 2019 – 2020 роки в межах бюджетного фінансування становить: 9 249 025.73грн. (дев’ять мільйонів двіста сорок дев’ять тисяч двадцять п’ять грн., 73 коп.), в тому числі: - бюджетне фінансування на 2019 рік 3594537.73 грн. (Три мільйони п'ятсот дев'яносто чотири тисячі п'ятсот тридцять сім гривень 73 копійки) - (КПКВК 1217461 КЕКВ 3210 - 1 974 000.00 грн. (Один мільйон дев'ятсот сімдесят чотири тисячі гривень 00 копійок) та КПКВК 1217463 КЕКВ 3210 – 1 620 537.73 грн. (Один мільйон шістсот двадцять тисяч п'ятсот тридцять сім гривень 73 копійки). -бюджетне фінансування на 2020 рік 5 654 488.00грн. – (КПКВК 1217461 КЕКВ 3210 – 1970946.00 грн. (Один мільйон дев'ятсот сімдесят тисяч дев'ятсот сорок шість гривень 00 копійок) та КПКВК 1217463 КЕКВ 3210 – 3 683 542.00. грн.(три мільйони шістсот вісімдесят три тисячі п’ятсот сорок дві грн.,00 коп.). Загальна сума договору та обсяги виконання робіт - не змінились.
Номер договору про закупівлю: 061201
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди про внесення змін у Договір з метою уточнення розподілу джерел фінансування та домовились викласти в новій редакції наступні пункти Договору та додатки до Договору № 2 та № 3 (додаються): 3. Ціна договору 3.1.Договірна ціна на момент укладення Договору є твердою і становить: 16 339 000.00 грн. (Шістнадцять мільйонів триста тридцять дев'ять тисяч гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ: 2 723 166.67 грн. (Два мільйони сімсот двадцять три тисячі сто шістдесят шість гривень 67 копійок), з них 7 072 837.47 грн.(сім мільйонів сімдесят дві тисячі вісімсот тридцять сім грн. 47коп.) – власні кошти підприємства на 2020 рік. 3.2.Вартість робіт на 2019 – 2020 роки в межах бюджетного фінансування становить: 9 266 162.53 грн. (Дев’ять мільйонів двісті шістдесят шість тисяч сто шістдесят дві грн. 53коп.), в тому числі: - бюджетне фінансування на 2019 рік 3594537.73 грн. (Три мільйони п'ятсот дев'яносто чотири тисячі п'ятсот тридцять сім гривень 73 копійки) - (КПКВК 1217461 КЕКВ 3210 - 1 974 000.00 грн. (Один мільйон дев'ятсот сімдесят чотири тисячі гривень 00 копійок) та КПКВК 1217463 КЕКВ 3210 – 1 620 537.73 грн. (Один мільйон шістсот двадцять тисяч п'ятсот тридцять сім гривень 73 копійки). -бюджетне фінансування на 2020 рік 5 671 624.80грн.(п’ять мільйонів шістсот сімдесят одна тисяча шістсот двадцять чотири грн. 80коп. )– (КПКВК 1217461 КЕКВ 3210 – 1970946.00 грн. (Один мільйон дев'ятсот сімдесят тисяч дев'ятсот сорок шість гривень 00 копійок) та КПКВК 1217463 КЕКВ 3210 – 3 700 678.80 грн.(три мільйони сімсот тисяч шістсот сімдесят вісім грн.,80 коп.)
Номер договору про закупівлю: 061201
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди про внесення змін у Договір з метою уточнення розподілу джерел фінансування та домовились викласти в новій редакції наступні пункти Договору та додатки до Договору № 2 та № 3 (додаються): 3. Ціна договору 3.1. Договірна ціна на момент укладення Договору є твердою і становить: 16 339 000.00 грн. (Шістнадцять мільйонів триста тридцять дев'ять тисяч гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ: 2 723 166.67 грн. (Два мільйони сімсот двадцять три тисячі сто шістдесят шість гривень 67 копійок), з них 6 836 141.07 грн.(шість мільйонів вісімсот тридцять шість тисяч сто сорок одна грн. 07коп.) – власні кошти підприємства на 2020 рік. 3.2. Вартість робіт на 2019 – 2020 роки в межах бюджетного фінансування становить: 9 502 858.93 грн. (Дев’ять мільйонів п’ятсот дві тисячі вісімсот п’ятдесят вісім грн. 93коп.), в тому числі: - бюджетне фінансування на 2019 рік 3 594 537.73 грн. (Три мільйони п'ятсот дев'яносто чотири тисячі п'ятсот тридцять сім гривень 73 копійки) - (КПКВК 1217461 КЕКВ 3210 - 1 974 000.00 грн. (Один мільйон дев'ятсот сімдесят чотири тисячі гривень 00 копійок) та КПКВК 1217463 КЕКВ 3210 – 1 620 537.73 грн. (Один мільйон шістсот двадцять тисяч п'ятсот тридцять сім гривень 73 копійки). -бюджетне фінансування на 2020 рік 5 908 321.20 грн.(п’ять мільйонів дев’ятсот вісім тисяч триста двадцять одна грн. 20коп. )– (КПКВК 1217461 КЕКВ 3210 – 1970946.00 грн. (Один мільйон дев'ятсот сімдесят тисяч дев'ятсот сорок шість гривень 00 копійок) та КПКВК 1217463 КЕКВ 3210 – 3 937 375.20 грн.(три мільйони дев’ятсот тридцять сім тисяч триста сімдесять п’ять грн., 20 коп.)
Номер договору про закупівлю: 061201
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди про внесення змін у Договір з метою уточнення розподілу джерел фінансування та домовились викласти в новій редакції наступні пункти Договору та додатки до Договору № 2 та № 3 (додаються): 3. Ціна договору 3.1. Договірна ціна на момент укладення Договору є твердою і становить: 16 339 000.00 грн. (Шістнадцять мільйонів триста тридцять дев'ять тисяч гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ: 2 723 166.67 грн. (Два мільйони сімсот двадцять три тисячі сто шістдесят шість гривень 67 копійок), з них 6 803 991.87 грн.(шість мільйонів вісімсот три тисячі дев’ятсот дув’яносто одна грн. 87коп.) – власні кошти підприємства на 2020 рік. 3.2. Вартість робіт на 2019 – 2020 роки в межах бюджетного фінансування становить: 9 535 008.13 грн. (Дев’ять мільйонів п’ятсот тридцять п’ять тисяч вісім грн. 13коп.), в тому числі: - бюджетне фінансування на 2019 рік 3 594 537.73 грн. (Три мільйони п'ятсот дев'яносто чотири тисячі п'ятсот тридцять сім гривень 73 копійки) - (КПКВК 1217461 КЕКВ 3210 - 1 974 000.00 грн. (Один мільйон дев'ятсот сімдесят чотири тисячі гривень 00 копійок) та КПКВК 1217463 КЕКВ 3210 – 1 620 537.73 грн. (Один мільйон шістсот двадцять тисяч п'ятсот тридцять сім гривень 73 копійки). -бюджетне фінансування на 2020 рік 5 940 470.40 грн.(п’ять мільйонів дев’ятсот сорок тисяч чотириста сімдесят грн. 40коп. )– (КПКВК 1217461 КЕКВ 3210 – 1 970 946.00 грн. (один мільйон дев’ятсот сімдесят тисяч дев’ятсот сорок шість грн. 00коп.) та КПКВК 1217463 КЕКВ 3210 – 3 969 524.40грн.(три мільйони дев’ятсот шістдесят дев’ять тисяч п’ятсот двадцять чотири грн. 40 коп.)
Номер договору про закупівлю: 061201
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди про внесення змін у Договір в зв'язку зі зміною графіка фінансування робіт і з метою уточнення розподілу джерел фінансування та домовились викласти в новій редакції наступні пункти Договору та додатки до Договору № 2 та № 3 (додаються): 5. Виконання робіт 5.1 Строк (термін) виконання робіт – до 31 грудня 2020 р, згідно календарного графіку виконання робіт. 3. Ціна договору 3.1. Договірна ціна на момент укладення Договору є твердою і становить: 16 339 000.00 грн. (Шістнадцять мільйонів триста тридцять дев'ять тисяч гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ: 2 723 166.67 грн. (Два мільйони сімсот двадцять три тисячі сто шістдесят шість гривень 67 копійок), з них 6 577411,47 грн.(шість мільйонів п'ятсот сімдесят сім тисяч чотириста одинадцять грн. 47коп.) – власні кошти підприємства на 2020 рік. 3.2. Вартість робіт на 2019 – 2020 роки в межах бюджетного фінансування становить: 9 761588,53 грн. (Дев’ять мільйонів сімсот шістдесят одна тисяча п’ятсот вісімдесят вісім грн. 53коп.), в тому числі: - бюджетне фінансування на 2019 рік 3594537.73 грн. (Три мільйони п'ятсот дев'яносто чотири тисячі п'ятсот тридцять сім гривень 73 копійки) - (КПКВК 1217461 КЕКВ 3210 - 1 974 000.00 грн. (Один мільйон дев'ятсот сімдесят чотири тисячі гривень 00 копійок) та КПКВК 1217463 КЕКВ 3210 – 1 620 537.73 грн. (Один мільйон шістсот двадцять тисяч п'ятсот тридцять сім гривень 73 копійки). -бюджетне фінансування на 2020 рік 6167050.80 грн.(шість мільйонів сто шістдесят сім тисяч п'ятдесят грн. 80коп. )– (КПКВК 1217461 КЕКВ 3210 –2197526,40 грн. (Два мільйони сто дев'яносто сім тисяч п'ятсот двадцять шість гривень 40 копійок) та КПКВК 1217463 КЕКВ 3210 – 3 969 524.40 грн. (три мільйони дев’ятсот шістдесят дев’ять тисяч п’ятсот двадцять чотири грн. 40 коп.)
Номер договору про закупівлю: 061201
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 9 761 588,53
UAH (в тому числі ПДВ 1 626 931,42 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони дійшли згоди розірвати Договір про закупівлю № 061201 від 06.12.2019 року, відповідно до п. 10.2 Договору