«Реконструкція парку "Кіото" у Деснянському районі (ІІІчерга)»
Очікувана вартість
10 500 000,00 UAH
UA-2019-10-14-000005-b 531b8d9f80354681a9e0292f4989330c
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВСЬКИЙ ЦЕНТР РОЗВИТКУ МІСЬКОГО СЕРЕДОВИЩА"
Код ЄДРПОУ: 40092489
Вебсайт: http://parky.kiev.ua/
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик,32
Контактна особа: Снігур Леся Олександрівна
380442216071
kyiv.rozvytoc@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2019 01:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 жовтня 2019 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2019 00:00
Початок аукціону: 30 жовтня 2019 12:35
Очікувана вартість: 10 500 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,03 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


«Реконструкція парку "Кіото" у Деснянському районі (ІІІчерга)»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція парку "Кіото" у Деснянському районі (ІІІчерга)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, місто Київ, Київ, Деснянський район, парк «Кіото»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання від головного розпорядника бюджетних коштів може перераховувати Підряднику за його заявкою аванс на придбання матеріалів у розмірі 30 % . Джерело фінансування - кошти місцвого бюджету. Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Оплата робіт здійснюється поетапно згідно Календарного плану після підписання Актів здачі-приймання будівельних робіт форми № КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми № КБ-3. Пiсляоплата 30 Робочі 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

14 жовтня 2019 08:39
Електронний цифровий підпис
14 жовтня 2019 00:36
ТД КІОТО.docx
14 жовтня 2019 00:36
додаток 2.docx
14 жовтня 2019 00:36
додаток 4.docx
14 жовтня 2019 00:36
додаток 3.docx
14 жовтня 2019 00:36
додаток 1.docx
14 жовтня 2019 08:39
Електронний цифровий підпис
14 жовтня 2019 00:38
Електронний цифровий підпис
14 жовтня 2019 00:36
ТД КІОТО.docx
14 жовтня 2019 00:36
додаток 2.docx
14 жовтня 2019 00:36
додаток 4.docx
14 жовтня 2019 00:36
додаток 3.docx
14 жовтня 2019 00:36
додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-14-000005-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТТЕПЛОТЕХ", Код ЄДРПОУ:39441984
Дата подання: 04 листопада 2019 21:02
Щодо невідповідності тендерної пропозиції Учасника, який визначений переможцем
Тендерна пропозиція Учасника, що визначений переможцем на закупівлю робіт, підлягає відхиленню через невідповідність умовам тендерної документації та не підтвердження кваліфікаційних критеріїв, що встановлені замовником відкритих торгів на закупівлю робіт (оскарження додається).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 листопада 2019 19:25
- 1. В наданій учасником, який визначений Переможцем, довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в розділі «Освіта, спеціальність, кваліфікація» зазначена інформація про те, що Лебідь Р.С., Мамедов Я.Р, мають атестат про середню освіту, що певно свідчить про відсутність в них вузької спеціалізації.
- 2. Звертаємо вашу увагу, що предметом закупівлі ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт «Реконструкція парку "Кіото" у Деснянському районі (ІІІ черга)» є саме роботи з реконструкції об’єкту.
Учасником, якого визначено Переможцем відповідно до вимог п. 5.3.4 Наявність документально підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, в складі своєї пропозиції надав довідку щодо досвіду виконання аналогічних робіт, копію договору, акти виконаних робіт, фото фіксацію та відгук від попереднього замовника про виконання робіт з капітального ремонту парку, що є аналогічними роботами відповідно до предмету закупівлі та повністю відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини 2 статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі”.
- 3. Лист підтвердження згоди з проектом договору та умовами його змін, який наданий Учасником, якого визнано Переможцем, повністю відповідає Додатку №3 Тендерної документації ,

Документи подані скаржником

04 листопада 2019 21:02
ОСКАРЖЕННЯ.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-26-000034 ● 88c71936baf84e4f9f6567c48389ee4b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-11-25
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-11-26 17:34:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

25.11.2019 № 214

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 25.11.2019 № 214

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
20 UA-2019-10-14-000005-b
14.10.2019
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник не погоджується з висновком щодо не зазначення «джерела фінансування» та повідомляє наступне. З 03 травня 2019 року набув чинності Наказ Мінекономрозвитку від 21.03.2019 № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490» (далі – Наказ), яким унесено зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, затверджених Наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель». Так, Наказом внесені зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, які передбачають доповнення наступних форм новими пунктами, зокрема, таким як «Джерело фінансування закупівлі»: Оголошення про проведення відкритих торгів; Оголошення про проведення конкурентного діалогу; Повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури; Повідомлення про намір укласти договір; Звіт про виконання договору про закупівлю; Звіт про укладені договори. При цьому слід зазначити, що відповідно до п. 2 Наказу «Формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою. Після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Електронною системою закупівель автоматично створюється документ, який у разі потреби може бути роздрукований». До моменту технічної реалізації в Системі пункту «Джерело фінансування закупівлі» така інформація була зазначена Замовником у п.9-1 та відображена в оголошенні. Слід також зазначити, що у системі Прозорро поле “Джерело фінансування” реалізоване ЛИШЕ з 1 листопада 2019 року. З усіма поясненнями з цього приводу можна ознайомитись за посиланням https://infobox.prozorro.org/updates/yak-zaznachiti-dzherelo-finansuvannya-v-prozorro Щодо неоприлюдення додатків до ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ (додаток № 2 до ТД) зазначаємо наступне. Пунктом 7 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація повинна містити «проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов» і Замовником було дотримано цієї вимоги. ПРОЕКТ договору наявний в тендерній документації Замовника (додаток 2 до тендерної документації). При цьому у розділі 12, який називається Додатки до Договору зазначено «До Договору додається: - протокол погодження договірної ціни (Додаток 1); - договірна ціна (Додаток 2); - календарний план виконання робіт (Додаток 3); - графік фінансування робіт (Додаток 4); - локальний кошторис (Додаток 5); - підсумкова відомість ресурсів ( Додаток 6). Ці додатки є невід’ємними частинами цього Договору». Звертаємо увагу на фразу, що «До ДОГОВОРУ додається», Замовником не зазначено «до ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ додається». А відповідно, вже під час укладання саме ДОГОВОРУ і погоджувались вищезазначені додатки, оскільки майже всі додатки заповнюються Учасником переможцем в програмі АВК, зокрема договірна ціна, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів. Слід зазначити також, що окремих вимог до проекту договору Закон України «Про публічні закупівлі» не встановлює. Аналогічної думки і консультанти Прозорро, до яких Замовник звернувся за поясненням в онлайн чаті (скрін додається, як окремий файл).

2019-12-20 19:55:51

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 13 грудня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 31 грудня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВСЬКИЙ ЦЕНТР РОЗВИТКУ МІСЬКОГО СЕРЕДОВИЩА", 40092489, Україна, Київ, Хрещатик,32
  2. Інформація про предмет закупівлі: «Реконструкція парку "Кіото" у Деснянському районі (ІІІчерга)», 10500000UAH, 45000000-7, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 531b8d9f80354681a9e0292f4989330c, 2019-10-14
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 26 листопада 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 грудня 2019 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розкриття та розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця та оприлюднення договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 11.10.2019 № 49 (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ» та ТОВ «БУД ФАВОРИТ СТРОЙ», протоколи розгляду тендерних пропозицій від 04.11.2019 № 56 та № 57, повідомлення про намір укласти договір 04.11.2019, договір на виконання робіт від 18.11.2019 № 18/11/19. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено п. 102 «Джерело фінансування закупівлі», чим порушено вимоги п. 1 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2016 № 490. Крім того, відповідно до проекту договору (додаток № 2 до ТД) невід’ємними частинами договору є: протокол погодження договірної ціни (додаток 1), договірна ціна (додаток 2), календарний план виконання робіт (додаток 3), графік фінансування робіт (додаток 4), локальний кошторис (додаток 5), підсумкова відомість ресурсів (додаток 6). При цьому, аналізом встановлено, що вищезазначені додатки, які є невід’ємними частинами проекту договору (додаток № 2 до ТД) не опубліковано Замовником в електронній системі закупівель Prozorro, чим порушено вимоги ч. 1 ст. 10 Закону.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації про її проведення встановлено порушення вимог ч. 1 ст. 10 Закону та п. 1 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2016 № 490. За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розкритті та розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця та оприлюдненні договору порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушено вимоги п. 1 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2016 № 490)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2019 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТТЕПЛОТЕХ" 10 392 000,00
UAH з ПДВ
10 392 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУД ФАВОРИТ СТРОЙ" 10 400 500,06
UAH з ПДВ
10 400 500,06
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельне управління № 39" 10 484 973,82
UAH з ПДВ
10 484 973,82
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2019 17:18
sign.p7s
29 жовтня 2019 17:17
Garantiya.zip
29 жовтня 2019 17:17
копії дозвільних.rar
29 жовтня 2019 17:17
кваліф. критерії.rar
29 жовтня 2019 17:17
техн вимоги та договір.rar

Публічні документи

05 листопада 2019 15:52
sign.p7s
05 листопада 2019 15:51
Пропозиція .pdf
05 листопада 2019 15:51
Рішення ЗБ .pdf
05 листопада 2019 15:50
Ліцензія.pdf
05 листопада 2019 15:50
Довідка.pdf
05 листопада 2019 15:50
довідка податкова.pdf
05 листопада 2019 15:50
Довідка МВС .pdf
05 листопада 2019 15:50
Довідка.zip
29 жовтня 2019 18:18
sign.p7s
29 жовтня 2019 18:11
СТАТУТ і Рішення .pdf
29 жовтня 2019 18:11
Протокол і наказ.pdf
29 жовтня 2019 18:11
договір оренди ФОП.pdf
29 жовтня 2019 18:11
212 _ ________ __________.rar
29 жовтня 2019 18:11
Наказ АП.pdf
29 жовтня 2019 18:11
Витяг зав 19.03.2019.pdf
29 жовтня 2019 18:11
Re_ _ G1019_8696 (1).zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТТЕПЛОТЕХ"
#39441984
Відхилено 10 392 000,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2019 15:26
ТОВ "БУД ФАВОРИТ СТРОЙ"
#41768471
Переможець 10 400 500,06
UAH з ПДВ
04 листопада 2019 15:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2019 15:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУД ФАВОРИТ СТРОЙ"
#41768471
10 400 500,06
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
18 листопада 2019 17:45
Договір 18-11-19 Кіото.PDF укладений
18 листопада 2019 17:43
sign.p7s укладений
03 січня 2020 20:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 10 400 500,06
UAH (в тому числі ПДВ 1 733 416,67 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку