Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВСЬКИЙ ЦЕНТР РОЗВИТКУ МІСЬКОГО СЕРЕДОВИЩА" |
Код ЄДРПОУ: | 40092489 |
Вебсайт: | http://parky.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик,32 |
Контактна особа: |
Снігур Леся Олександрівна 380442216071 kyiv.rozvytoc@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 жовтня 2019 00:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 жовтня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 жовтня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 30 жовтня 2019 12:35 |
Очікувана вартість: | 10 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,03% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 35000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання від головного розпорядника бюджетних коштів може перераховувати Підряднику за його заявкою аванс на придбання матеріалів у розмірі 30 % . Джерело фінансування - кошти місцвого бюджету. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Оплата робіт здійснюється поетапно згідно Календарного плану після підписання Актів здачі-приймання будівельних робіт форми № КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми № КБ-3. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 жовтня 2019 08:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 жовтня 2019 00:36 |
ТД КІОТО.docx | |
14 жовтня 2019 00:36 |
додаток 2.docx | |
14 жовтня 2019 00:36 |
додаток 4.docx | |
14 жовтня 2019 00:36 |
додаток 3.docx | |
14 жовтня 2019 00:36 |
додаток 1.docx |
14 жовтня 2019 08:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 жовтня 2019 00:36 |
ТД КІОТО.docx
|
|||
14 жовтня 2019 00:36 |
додаток 2.docx
|
|||
14 жовтня 2019 00:36 |
додаток 4.docx
|
|||
14 жовтня 2019 00:36 |
додаток 3.docx
|
|||
14 жовтня 2019 00:36 |
додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
- 2. Звертаємо вашу увагу, що предметом закупівлі ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт «Реконструкція парку "Кіото" у Деснянському районі (ІІІ черга)» є саме роботи з реконструкції об’єкту.
Учасником, якого визначено Переможцем відповідно до вимог п. 5.3.4 Наявність документально підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, в складі своєї пропозиції надав довідку щодо досвіду виконання аналогічних робіт, копію договору, акти виконаних робіт, фото фіксацію та відгук від попереднього замовника про виконання робіт з капітального ремонту парку, що є аналогічними роботами відповідно до предмету закупівлі та повністю відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини 2 статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі”.
- 3. Лист підтвердження згоди з проектом договору та умовами його змін, який наданий Учасником, якого визнано Переможцем, повністю відповідає Додатку №3 Тендерної документації ,
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-26-000034 ● 88c71936baf84e4f9f6567c48389ee4b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 листопада 2019 17:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.11.2019 № 214
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 25.11.2019 № 214
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
20 UA-2019-10-14-000005-b
14.10.2019
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник не погоджується з висновком щодо не зазначення «джерела фінансування» та повідомляє наступне. З 03 травня 2019 року набув чинності Наказ Мінекономрозвитку від 21.03.2019 № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490» (далі – Наказ), яким унесено зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, затверджених Наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель». Так, Наказом внесені зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, які передбачають доповнення наступних форм новими пунктами, зокрема, таким як «Джерело фінансування закупівлі»: Оголошення про проведення відкритих торгів; Оголошення про проведення конкурентного діалогу; Повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури; Повідомлення про намір укласти договір; Звіт про виконання договору про закупівлю; Звіт про укладені договори. При цьому слід зазначити, що відповідно до п. 2 Наказу «Формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою. Після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Електронною системою закупівель автоматично створюється документ, який у разі потреби може бути роздрукований». До моменту технічної реалізації в Системі пункту «Джерело фінансування закупівлі» така інформація була зазначена Замовником у п.9-1 та відображена в оголошенні. Слід також зазначити, що у системі Прозорро поле “Джерело фінансування” реалізоване ЛИШЕ з 1 листопада 2019 року. З усіма поясненнями з цього приводу можна ознайомитись за посиланням https://infobox.prozorro.org/updates/yak-zaznachiti-dzherelo-finansuvannya-v-prozorro Щодо неоприлюдення додатків до ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ (додаток № 2 до ТД) зазначаємо наступне. Пунктом 7 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація повинна містити «проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов» і Замовником було дотримано цієї вимоги. ПРОЕКТ договору наявний в тендерній документації Замовника (додаток 2 до тендерної документації). При цьому у розділі 12, який називається Додатки до Договору зазначено «До Договору додається: - протокол погодження договірної ціни (Додаток 1); - договірна ціна (Додаток 2); - календарний план виконання робіт (Додаток 3); - графік фінансування робіт (Додаток 4); - локальний кошторис (Додаток 5); - підсумкова відомість ресурсів ( Додаток 6). Ці додатки є невід’ємними частинами цього Договору». Звертаємо увагу на фразу, що «До ДОГОВОРУ додається», Замовником не зазначено «до ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ додається». А відповідно, вже під час укладання саме ДОГОВОРУ і погоджувались вищезазначені додатки, оскільки майже всі додатки заповнюються Учасником переможцем в програмі АВК, зокрема договірна ціна, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів. Слід зазначити також, що окремих вимог до проекту договору Закон України «Про публічні закупівлі» не встановлює. Аналогічної думки і консультанти Прозорро, до яких Замовник звернувся за поясненням в онлайн чаті (скрін додається, як окремий файл).
2019-12-20 19:55:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушено вимоги п. 1 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2016 № 490)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 жовтня 2019 13:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТТЕПЛОТЕХ" |
10 392 000,00
UAH з ПДВ
|
10 392 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУД ФАВОРИТ СТРОЙ" |
10 400 500,06
UAH з ПДВ
|
10 400 500,06
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельне управління № 39" |
10 484 973,82
UAH з ПДВ
|
10 484 973,82
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТТЕПЛОТЕХ" #39441984 |
Відхилено |
10 392 000,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2019 15:26
|
ТОВ "БУД ФАВОРИТ СТРОЙ" #41768471 |
Переможець |
10 400 500,06
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2019 15:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 20:47
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2019 17:45
|
Договір 18-11-19 Кіото.PDF | укладений |
18 листопада 2019 17:43
|