Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекти обладнання, персональні комп'ютери
Очікувана вартість
455 000,00 UAH
UA-2019-10-13-000004-a 4066ef60dcd3423cb487fc750df8bdf3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лазарєва Лариса Іллівна

+380484431732 tat-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ТАТАРБУНАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02145300
Місцезнаходження: 68100, Україна , Одеська обл., Татарбунарський район, місто Татарбунари, вулиця 23 Серпня, будинок 50
Контактна особа: Лазарєва Лариса Іллівна
+380484431732
tat-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2019 23:10
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2019 00:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2019 13:06
Очікувана вартість: 455 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 комплекти
Персональний комп'ютер (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68100, Україна, Одеська область, Татарбунарський район, місто Татарбунари, навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
15 комплекти
Персональний комп'ютер форм-фактора ноутбук (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68100, Україна, Одеська область, Татарбунарський район, місто Татарбунари, навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 комплекти
Комплект обладнання (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68100, Україна, Одеська область, Татарбунарський район, місто Татарбунари, навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт
Системний блок (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68100, Україна, Одеська область, Татарбунарський район, місто Татарбунари, навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно розділу ІV проекту договору про закупівлю (Додаток №4 до тендерної документації) Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 14 жовтня 2019 13:24
Дата відповіді: 14 жовтня 2019 23:56
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Таке враження, що Ви взагалі не читаєте вимоги тендерної документації.. Відповідь на Ваше питання міститься у вимогах Додаток № 1
до тендерної документації. Відповідно до умов п. 1 Додатку №1 до тендерної документації, - технічні, якісні та кількісні характеристики, запропонованого учасниками процедури закупівлі товару, повинні відповідати або бути кращими за наведені у цьому додатку показники (або бути еквівалентними, аналогічними тощо), причому згідно його п. 3 зазначено, що “Усі посилання у цьому Додатку 1 до тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент". Окрім цього, слід звернути увагу на те, що згідно п. 9.3 Додатку №1 до тендерної документації, учасник у складі його тендерної пропозиції повинен обов’язково надати порівняльну таблицю параметрів запропонованого товару з відомостями щодо їх відповідності (або не відповідності) необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації Додатку №1 до тендерної документації. У наданій таблиці, учасник процедури закупівлі, обов'язково зазначає повне найменування запропонованого товару (марку, модель, артикул і т.п.), що має містити характеристики, які відповідають вимогам зазначеним у технічній специфікації Додатку №1 до тендерної документації.
Примітки: у разі відсутності у наданій учасником процедури закупівлі порівняльній таблиці усієї необхідної вищезазначеної інформації, що вимагається, то даний документ може бути розцінено, як такий, що не відповідає умовам тендерної документації та у такому разі тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі може бути відхилена.
Документація
Дата подання: 14 жовтня 2019 13:36
Дата відповіді: 14 жовтня 2019 23:59
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Згідно п. 7 додатку №1 до ТД, визначено перелік послуг, які обов'язково надає учасник та включає в ціну товару, а саме проведення навантажувально-розвантажувальних робіт, поставка (транспортування) товару до навчальних закладів Замовника, здійснюється силами та за рахунок Постачальника / Учасника - переможця процедури закупівлі та ціна пропозиції учасника процедури закупівлі має включати вартість товару та вартість всіх необхідних супровідних послуг, у т. ч. всі податки, збори і обов'язкові платежі. Всі вимоги визначені у тендерній документації, читайте уважніше.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 жовтня 2019 12:20
Дата відповіді: 15 жовтня 2019 13:52
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1). Відповідно до умов п. 1 Додатку №1 до тендерної документації, - технічні, якісні та кількісні характеристики, запропонованого учасниками процедури закупівлі товару, повинні відповідати або бути кращими за наведені у цьому додатку показники (або бути еквівалентними, аналогічними тощо), причому згідно його п. 3 зазначено, що “Усі посилання у цьому Додатку 1 до тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент". Окрім цього, слід звернути увагу на те, що згідно п. 9.3 Додатку №1 до тендерної документації, учасник у складі його тендерної пропозиції повинен обов’язково надати порівняльну таблицю параметрів запропонованого товару з відомостями щодо їх відповідності (або не відповідності) необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації Додатку №1 до тендерної документації. У наданій таблиці, учасник процедури закупівлі, обов'язково зазначає повне найменування запропонованого товару (марку, модель, артикул і т.п.), а також вказує посилання на конкретну сторінку сайту виробника, що має містити характеристики, які відповідають вимогам зазначеним у технічній специфікації Додатку №1 до тендерної документації.
Примітки: у разі відсутності у наданій учасником процедури закупівлі порівняльній таблиці усієї необхідної вищезазначеної інформації, що вимагається, то даний документ може бути розцінено, як такий, що не відповідає умовам тендерної документації та у такому разі тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі може бути відхилена.

2). Відповідно до умов п. 9.1 Додатку №1 до тендерної документації, учасник процедури закупівлі, повинен обов’язково подати, як частину своєї тендерної пропозиції для підтвердження прийнятності та відповідності запропонованого товару документи згідно даного переліку, зокрема інформаційну довідку (в довільній формі, за підписом і печаткою) від учасника процедури закупівлі, яка містить інформацію, що підтверджує відповідність його тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмету закупівлі, встановленим цим Додатком. Окрім цього, у даній довідці потрібно обов'язково зазначити повне найменування запропонованого товару (марку, модель, артикул і т.п.), а також країну виробництва товару та найменування його виробника.

3). Згідно умов п. 5 тендерної документації, - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Відповідно до частини 1 статті 28 Закону України “Про публічні закупівлі”, - оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі відображаються значення ціни пропозиції учасника та приведеної ціни.
За результатами оцінки даного електронного аукціону електронною системою закупівель визначається найбільш економічно вигідна остаточна пропозиція учасника та ставиться на розгляд Замовнику.
Згідно умов розділу V тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. У Додатку № 3 до тендерної документації ціна без ПДВ зазначається лише учасниками, які не є платниками податку на додану вартість, відповідно до вимог Податкового кодексу України або у разі якщо ПДВ не передбачено для даного виду товару, згідно чинного законодавства.
А отже, система оподаткування не впливає на оцінку, оскільки єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна та оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично шляхом застосування електронного аукціону. Замовник не має технічної можливості впливати на таку автоматичну оцінку та порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ чи з ПДВ. Після завершення аукціону всі пропозиції, які відображаються у протоколі розкритті, вважаються остаточними.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2019 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 419 700,00
UAH з ПДВ
411 887,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА" 411 888,00
UAH з ПДВ
411 888,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЖИ БІ ЕМ" 443 000,00
UAH з ПДВ
427 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БІ-ПРО.ЮА" 429 186,00
UAH з ПДВ
429 186,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Дубовик Ірина Олександрівна 446 000,00
UAH з ПДВ
446 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 листопада 2019 18:57
ДФС ВО Татарбун. РДА.rar
07 листопада 2019 15:18
ДФС.rar
07 листопада 2019 15:18
МВС 21.10.rar
06 листопада 2019 10:48
13168429_пропозиція_оновлена.pdf
28 жовтня 2019 21:53
Електронний підпис
28 жовтня 2019 21:51
10.Витяг ПДВ.pdf
28 жовтня 2019 21:51
9.довідка санкції.pdf
28 жовтня 2019 21:51
4.цінова _пропозиція.pdf
28 жовтня 2019 21:51
3.аналогічні договори.pdf
28 жовтня 2019 21:51
1.технічні вимоги.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2019 23:50
Електронний підпис
28 жовтня 2019 23:49
8. Інші документи.pdf
28 жовтня 2019 23:39
Електронний підпис
28 жовтня 2019 23:38
4. Тендерна пропозиція.pdf
28 жовтня 2019 23:38
8. Інші документи.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2019 20:49
Електронний підпис
28 жовтня 2019 20:20
Копія паспорту.pdf
28 жовтня 2019 20:20
Тендерна пропозиція.pdf
28 жовтня 2019 20:20
Проект договору.pdf
28 жовтня 2019 20:20
Порівняльна таблиця.pdf
28 жовтня 2019 20:20
Копія Статуту.pdf
28 жовтня 2019 20:20
Копія инн.pdf
28 жовтня 2019 20:20
Копія витягу з ПДВ.pdf
28 жовтня 2019 20:20
Копія витягу з ЄДР.pdf
28 жовтня 2019 20:20
Копія виписки з ЄДР.PDF

Публічні документи

28 жовтня 2019 18:12
7.1. Копія Виписка з ЄДР.pdf
28 жовтня 2019 18:12
7.3 Копія ІПН.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА"

ТОВ "ДЖИ БІ ЕМ"

ТОВ "БІ-ПРО.ЮА"

ФОП Дубовик Ірина Олександрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 411 887,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2019 13:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2019 13:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
411 887,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 10:13
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 10:11
img20191230_12572669.pdf зміни до договору
30 грудня 2019 13:01
Електронний підпис укладений
30 грудня 2019 13:00
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
06 грудня 2019 09:48
Електронний підпис укладений
18 листопада 2019 18:14
Договір-556__18-11-2019.pdf укладений
18 листопада 2019 18:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ") відповідно до ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України, п. 3. ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон) та на підставі п.11.2, даного Договору У зв’язку з покращенням якості предмета закупівлі, за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 556
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/107
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.4. ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», сторонни прийшли до спільної згоди продовжити строк дії договору та виконати зобов’язання щодо передавання товару у звязку з виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, а саме затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 556
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/158
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2019 — 30 квітня 2020
Сума оплати за договором: 411 887,00
UAH (в тому числі ПДВ 68 647,83 UAH)