Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
Очікувана вартість
68 000,00 UAH
UA-2019-10-12-000091-b 05babf298dfb466c8bcfa29535558a1d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Майстренко

+380974813904 vddi_1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Верхньодніпровський дитячий будинок-інтернат №1 "Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 03188263
Місцезнаходження: 51600, Україна , Дніпропетровська обл., м. Верхньодніпровськ, вул. Поля, буд. 27
Контактна особа: Галина Майстренко
+380974813904
vddi_1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2019 11:31
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2019 16:00
Очікувана вартість: 68 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 680,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50720000-8: Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Промивка систем центрального опалення спального корпусу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51610, Україна, Дніпропетровська область, с. Мишурин Ріг, вул.Зелена, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2019  —  15 листопада 2019
ДК 021:2015: 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2019 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2019 11:31
оголошення хімічне промивання СО.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимог оголошення
Дата подання: 15 жовтня 2019 12:25
Дата відповіді: 15 жовтня 2019 15:16
Згідно вимог Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж (пункт 7.7.17) необхідно виконувати гідропневматичне промиваня внутрішньої системи опалення. Хімічне промивання заборонено. Прошу надати відповідне пояснення щодо вимог хімічного промивання.
Відповідь: Шановний дописувач!Гідропневматичне промивання системи опалення з використанням стисненого повітря відповідно до п. 7.7.17 «Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж» передбачає консервацію системи опалення без залучення ремонтних робіт та без виявлення твердих відкладень, які не видаляються при промиванні водою та стисненим повітрям.
Відповідно до Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики Міністерства житлово-комунального господарства від 10.12.2008 № 620/378 під час підготовки до опалювального періоду метод промивання не визначений та визначається експлуатуючою організацією (замовником) в залежності від характеру забрудненості системи.
З огляду на те, що на поверхні трубопроводів та опалювальних приладів було виявлено тверді відкладення, що не видаляються при промиванні водою, тому Замовником прийнято рішення виконати промивання системи опалення, що дасть змогу розчинити накип та осади солей на внутрішніх поверхнях, відновити пропускну спроможність теплоносія та збільшити теплопередачу.
Крім того, використання методу пневмовибуху категорично заборонено для очищення систем теплоспоживання громадських та житлових будинків з чавунними радіаторами. Дякуємо до розуміння.
Вимоги щодо інженера-проекутвальника в частині кошторисної документації
Дата подання: 15 жовтня 2019 12:30
Дата відповіді: 15 жовтня 2019 15:18
Необхідність інженера-проектувальника в частині складання кошторисної документації згідно вимог ДБН обумовлена лише задля кошторису на проектні роботи. Оскільки промивання внутрішньої системи опалення відноситься до послуг, то обовязкова наявність вищезазначенего інженера не є необхідною. Прошу вилучити зазначену вимогу із складу оголошення.
Відповідь: На ваше запитання хочемо зазначити, що частиною другою статті 16 Закону встановлено, що замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Можливість встановлювати вимоги на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до якої Тендерною документацією до Закупівлі вимагається наявність в Учасника сертифікованого кошторисника, задля кваліфікованої підготовки Тендерної документації до закупівлі.
Тобто, для отримання якісних послуг Замовник має право вимагати від потенційних учасників підтвердження кваліфікації працівників, що не суперечать нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Замовнику Законом надане право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору замовника для належного виконання умов договору. Крім того, зазначена вимога до кваліфікації учасників заявлена з метою кваліфікованої підготовки тендерної пропозиції до закупівлі та укладання договорів з надійним учасником ринку, оскільки на стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідальність Учасника при виконанні своїх обов’язків. Вимоги замовника не дискримінують Учасників, оскільки будь-який учасник має право та можливість мати кваліфікованих працівників. Кваліфікаційна вимога до працівників не є його дискримінацією.Дякуємо.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-12-000091-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП МАЛУГІН ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2170906432
Дата подання: 16 жовтня 2019 20:39
оголошення
Скарга додаеться в файлі
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 жовтня 2019 15:35
На вашу вимогу повідомляємо наступне :Частиною другою статті 16 Закону встановлено, що замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Можливість встановлювати вимоги на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до якої Тендерною документацією до Закупівлі вимагається наявність в Учасника сертифікованого кошторисника, задля кваліфікованої підготовки Тендерної документації до закупівлі. Працівники – водії, слюсар-сантехніки, техніки не є фахівцями щодо кошторисної документації.
Тобто, для отримання якісних послуг Замовник має право вимагати від потенційних учасників підтвердження кваліфікації працівників, що не суперечать нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Замовнику Законом надане право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору замовника для належного виконання умов договору. Крім того, зазначена вимога до кваліфікації учасників заявлена з метою кваліфікованої підготовки тендерної пропозиції до закупівлі та укладання договорів з надійним учасником ринку, оскільки на стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідальність Учасника при виконанні своїх обов’язків. Вимоги замовника не дискримінують Учасників, оскільки будь-який учасник має право та можливість мати кваліфікованих працівників. Кваліфікаційна вимога до працівників не є його дискримінацією.
Крім того, вважаємо, що вимога про підписання кошторису сертифікованим інженером-проектувальником не зменшує коло учасників процедури закупівлі, про що свідчить проведення аналогічних процедур закупівлі.Тому ввжаємо вашу вимогу недійсною.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІК Енергозберігаючі технології 2010" 64 047,60
UAH з ПДВ
64 047,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2019 11:39
13. Кошторис.pdf
21 жовтня 2019 11:39
262.imd
21 жовтня 2019 11:39
1. Цінова пропозиція.pdf
21 жовтня 2019 11:39
5. Статут.pdf
21 жовтня 2019 11:39
3. Відповідність ст. 17.pdf
21 жовтня 2019 11:39
17. Витяг ЄДР.pdf
21 жовтня 2019 11:39
8. Дозвіл.pdf
21 жовтня 2019 11:39
6. Відомості ЄДРПОУ.pdf
21 жовтня 2019 11:39
14. Сертифікати якості.pdf
21 жовтня 2019 11:39
7. Витяг ПДВ.pdf
21 жовтня 2019 11:39
10. Акт обстеження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІК Енергозберігаючі технології 2010"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІК Енергозберігаючі технології 2010"
#39640167
Переможець 64 047,60
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 09:24

Документи

24 жовтня 2019 09:24
Електронний підпис
24 жовтня 2019 09:21
Протокол - 8.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2019 09:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІК Енергозберігаючі технології 2010"
#39640167
64 047,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 жовтня 2019 09:24
Електронний підпис
24 жовтня 2019 09:21
Протокол - 8.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2019 11:18
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2019 09:38
ДУ №1 від 04.11.2019.pdf зміни до договору
04 листопада 2019 09:33
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 09:27
Дог.№293 від 29.10.2019.pdf укладений
30 жовтня 2019 09:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 293
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 64 047,60
UAH (в тому числі ПДВ 10 674,60 UAH)