Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автомобільний бензин та дизельне паливо
Очікувана вартість
610 000,00 UAH
UA-2019-10-12-000076-b 2dac8a8c0e984970a9051f31805c62d2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жовтобрюх Олександр

+380667326001 1dprz@pl.dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 1 державний пожежно-рятувальний загін ГУ ДСНС України у Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 38276829
Місцезнаходження: 36034, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. ПОЛОВКА, 103
Контактна особа: Жовтобрюх Олександр
+380667326001
1dprz@pl.dsns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2019 10:27
Звернення за роз’ясненнями: до 17 жовтня 2019 10:25
Оскарження умов закупівлі: до 23 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 жовтня 2019 10:25
Початок аукціону: 28 жовтня 2019 15:10
Очікувана вартість: 610 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 830,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7560 літр
Автомобільний бензин А 92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36034, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Половка, 103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
14600 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36034, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Половка, 103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2019 10:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2019 10:27
Тендерна документація пальне (талони) 11.10.2019.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-12-000076-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 01 листопада 2019 11:47
Упередженість з боку Замовника
ТОВ "ВОГ КАРД" вважає необгрунтованим відхилення нашої пропозиції, адже у вимогах тендерної документації не зазначено жодного структурного підрозділу Замовника. Таким чином не можливо встановити відстань від них до наших АЗС. А економічну доцільність було чітко визначено за результатом аукціону. Ваші намагання вкотре визнати переможцем ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017", починаючи з внесення дискримінаційних вимог про орендовані АЗС(такими їх визнав АМКУ, що підтверджується їх рішенням по закупівлях UA-2019-09-04-000741-b та UA-2019-09-04-000955-b) та їх кількістю, що має лише даний Учасник. Такими своїми діями, допускаючи до участі в закупівлях лише ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017" зі своїми "помічниками", коли жодних торгів на аукціоні не відбувається, а договори підписуються по ціні бюджету закупівлі, явно не сприяє економічній доцільності, про яку йдеться у протоколі відхилення нашої пропозиції. Дуже дивним виглядає відхилення пропозиції, що дає змогу заощадити 43000 грн бюджетних коштів, яку надав один з найбільших та найнадійніших нафтотрейдерів на ринку України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 листопада 2019 14:34
Шановні автори вимоги! Замовник відкритих торгів уважно ознайомившись з висунутою Вами вимогою щодо упередженості з боку замовника, та інформує Вас, що керівництво та члени тендерного комітету 1 державного пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС України у Полтавській області чітко розуміють вимоги ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», щодо недискримінації учасників закупівель, та під час їх здійснення чітко їх виконують, і ні в якому разі не намагається співпрацювати з тим чи іншим конкретним постачальником на відповідному ринку, але враховуючи деякі аспекти, які виникають під час здійснення закупівель, та з метою усунення подальшого непорозуміння при проведенні закупівель інформуємо Вас про наступне:
1. Пожежно-рятувальні підрозділи 1 державного пожежно-рятувального загону знаходяться на цілодобовому чергуванні, та в постійній оперативній готовності для ліквідації небезпечних подій різного характеру. Моторесурс на кожну одиницю техніки визначено наказами керівництва служби та є лімітованим, тому під час розробки тендерної документації членами тендерного комітету було прийнято рішення про визначення кількості заправок власних (чи орендованих), яка максимально зменшить затрати та час для здійснення заправки пожежно-рятувальної техніки структурних підрозділів, для яких проводиться закупівля. Також до уваги були враховані скарги начальників окремих структурних підрозділів, які не мають можливості зберігати та транспортувати паливо-мастильні матеріали до себе в підрозділ з автозаправних комплексів, які знаходяться на значній відстані від підрозділів, адже пожежна техніка повинна бути заправлена на 100% і постійно. Тому вимога стосовно кількості АЗС є виключно вимушеною.

2. 1 державний пожежно-рятувальний загін ГУ ДСНС України у Полтавській області, керівництво якого знаходиться у м. Полтава, є юридичною особою, яка може здійснювати оплату закуплених товарів, робіт або послуг і організаційно-штатно складається з 19 структурних підрозділів (пожежних частин та постів), 15 з яких територіально розташовані у різних містах та населених пунктах Полтавської області і знаходяться на значній відстані від м. Полтава, а саме:
м. Миргород - 106 км.
м. Гадяч - 117 км.
м. Кобеляки - 69 км.
с.м.т. Чутово - 51 км.
м. Лохвиця - 198 км.
м. Карлівка – 53 км.
м. Зіньків - 81 км.
с.м.т. Решетилівка - 39 км.
с.м.т. Диканька - 29 км.
с.м.т Опішня - 44 км.
с.м.т Велика Багачка - 81 км.
с.м.т Нові Санжари - 35 км.
с.м.т Шишаки - 88 км.
с.м.т Котельва - 68 км.
с.м.т Машівка - 35 км.

Оскільки закупівля пального для структурних підрозділів здійснюється тільки за рахунок держаних коштів, які надходять (виділяються) у вигляді субвенцій відповідними міськими та районними державними адміністраціями, тому загальна сума закупівлі, яка визначена під час ії початку складається з суми виділених коштів цими адміністраціями, а в наступному талони та стрейч-картки які отримуються після укладання договору про закупівлю передаються до підрозділів, кошти яким було виділено та від яких вони надійшли.
Під час розгляду тендерної документації Ви мали змогу відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звернутись до нас через електронну систему закупівель (або за телефонами) за роз’ясненням, щодо вимог тендерної документації та/або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Затягування та перешкоджання закупівлям, в нашому випадку, може призвести до невчасного реагуванню підрозділами загону на небезпечні події, що в свою чергу може призвести до значних матеріальних збитків та людських жертв.
Заздалегідь вдячні за порозуміння та співпрацю.




Від замовника: Секретар тендерного комітету 1 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Полтавській області Жовтобрюх Олександр Сергійович.

Дата відповіді: 04.11.2019 р.

Тип: Відповідь на вимогу щодо упередженості з боку замовника.


Ідентифікатор вимоги: UA-2019-10-12-000076-b.a1
Номер вимоги: UA-2019-10-12-000076-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 05 листопада 2019 11:05
Упередженість з боку Замовника
Шановні автори відповіді! Ми уважно ознайомились з інформацією, яка була викладена Вами вище. Зазначаємо, що період подачі вимог про усунення дискримінаційних вимог, які були прописані у Вашій документації закінчився 17 жовтня 2019 року. Аби не затягувати процедури закупівлі нами було вирішено дочекатися протоколу АМКУ (що було додано до попередньої вимоги), адже подані нами скарги містили ідентичну інформацію. Таким чином після рішення АМКУ від 21 жовтня повністю відпала необхідність у поданні скарги по вашій закупівлі, адже це б призвело до затримки в проведенні ще майже на місяць. Підкреслюємо ще раз, що у документації до торгів не містилося жодної інформації про розташування структурних підрозділів Замовника! Тому жоден з трьох Учасників не зможе покрити своїми АЗС місця їх розташування. Таким чином відхилення нашої пропозиції з найбільш вигідними умовами є БЕЗПІЦТАВНИМ та надуманим. Тому ще раз вимагаємо визнати нас переможцем закупівлі, адже відстоювання своїх інтересів в АМКУ може призвести до невчасного реагуванню підрозділами загону на небезпечні події, що в свою чергу може призвести до значних матеріальних збитків та людських жертв.
Заздалегідь вдячні за порозуміння та співпрацю.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 листопада 2019 17:07
Відповідь на вимогу стосовно упередженості з боку замовника

Шановні автори вимоги! Замовник відкритих торгів уважно ознайомившись з висунутою Вами вимогою щодо упередженості з боку замовника, та ще раз хочемо нагадати Вам про те що:
Під час розгляду тендерної документації Ви мали законне право відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі Вашої незгоди з умовами тендерної документації, або необхідності отримання від повідних роз’яснень до неї, звернутись до нас через електронну систему закупівель (або за телефонами) за роз’ясненням(ми), щодо вимог тендерної документації та/або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, і рішення щодо не використання цього права Вами прийнято особисто.
Також нагадуємо Вам, що закупівля пального для структурних підрозділів здійснюється тільки за рахунок держаних коштів, які надходять (виділяються) у вигляді субвенцій відповідними міськими та районними державними адміністраціями, термін надходження яких неможливо заздалегідь спрогнозувати чи запланувати, а тому надходження таких цільових коштів може бути протягом усього терміну прийому проведення процедури закупівлі, отже визначення конкретної кількості та переліку структурних підрозділів для яких буде здійснена остаточна закупівля в тендерній документації заздалегідь не представляється можливим.
Крім того акцентуємо Вашу увагу на тому, що оскільки закупівлю пального за процедурою відкритих торгів здійснюється нами декілька разів на рік, тому ми неодноразово розглядали пропозиції інших постачальників даної продукції на відповідному ринки, та чітко розуміємо що жоден з існуючих постачальників не може повністю задовольнити вимоги стосовно покриття своїми АЗС, тому під час розгляду пропозицій учасників, аналізуючи кількість та місця розташування АЗС учасників які ними надаються в тендерних пропозиціях, нами однозначно розглядаються та враховується відстані від місць дислокації структурних підрозділів до найблище розташованих АЗС учасників, з метою подальшого прийняття рішень щодо визнання переможця, та зменшення витрат на здійснення подальшої заправки техніки.
У Вашому випадку відстань від більшості наших структурних підрозділів в середньому складає від 25 до 100 км. до щонайближчої АЗС, що значно ускладнює процес здійснення заправки техніки, тому ми як замовник залишаємо за собою право відмовити Вам у задоволенні Вашої вимоги та залишити без змін прийняте нами рішення щодо відхилення Вашої тендерної пропозиції.
Затягування та перешкоджання закупівлям, в нашому випадку, може призвести до невиконання підрозділами загону дій за своїм безпосереднім призначенням.
Заздалегідь вдячні за порозуміння та співпрацю.

Від замовника: Секретар тендерного комітету 1 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Полтавській області Жовтобрюх Олександр Сергійович.

Дата відповіді: 06.11.2019 р.

Тип: Відповідь на вимогу щодо упередженості з боку замовника.

Ідентифікатор вимоги: UA-2019-10-12-000076-b.b2

Документи подані скаржником

01 листопада 2019 11:47
Рішення АМКУ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 609 843,20
UAH з ПДВ
567 074,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017" 600 236,00
UAH з ПДВ
575 716,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Алмакс-Авто 610 000,00
UAH з ПДВ
610 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2019 11:33
Електронний підпис
30 жовтня 2019 11:31
Електронний підпис
30 жовтня 2019 11:31
Цінова пропозиція.pdf
25 жовтня 2019 16:07
Електронний підпис
25 жовтня 2019 16:06
Цінова пропозиція.pdf
25 жовтня 2019 16:06
Договір 108.pdf
25 жовтня 2019 16:06
Сертифікати.pdf
25 жовтня 2019 16:06
Стаття 17.pdf
25 жовтня 2019 16:06
Стаття 16.pdf
25 жовтня 2019 16:06
Аналогічний договір.pdf
25 жовтня 2019 16:06
Проект договору.pdf
25 жовтня 2019 16:06
Витяг ЄДР.pdf
25 жовтня 2019 16:06
Довкілля+санкції.pdf
25 жовтня 2019 16:06
Виписка.pdf
25 жовтня 2019 16:06
Довіреність Ачкасов.pdf
25 жовтня 2019 16:06
Технічні вимоги.pdf
25 жовтня 2019 16:06
Довідка АЗС.pdf
25 жовтня 2019 16:06
Довідки Банк 21.10.2019.pdf
25 жовтня 2019 16:06
Лист -відгук Фінаналіз.pdf
25 жовтня 2019 16:06
Офшорні зони.pdf

Публічні документи

07 листопада 2019 18:05
Тендерна пропозиція.pdf
07 листопада 2019 18:05
Стаття 17 Закону.pdf
07 листопада 2019 18:05
ДФС.pdf
07 листопада 2019 18:05
Довідка МВС.pdf
25 жовтня 2019 17:58
Тендерна пропозиція.pdf
25 жовтня 2019 17:42
Витяг з ЄДР.PDF
25 жовтня 2019 17:42
Зразки талонів.pdf
25 жовтня 2019 17:42
Платник ПДВ.PDF
25 жовтня 2019 17:42
Технічні вимоги.pdf
25 жовтня 2019 17:42
Температурний режим.pdf
25 жовтня 2019 17:42
Стаття 17 Закону.pdf
25 жовтня 2019 17:42
Проект договору.pdf
25 жовтня 2019 17:42
Про санкції.pdf
25 жовтня 2019 17:42
Інші довідки, листи.pdf
25 жовтня 2019 17:42
Інформація про АЗС.pdf
25 жовтня 2019 17:42
Захист довкілля.pdf
25 жовтня 2019 17:42
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2019 16:26
протокол на директора.pdf
25 жовтня 2019 16:26
наказ на директора.pdf
25 жовтня 2019 16:26
дов статист - 0002.pdf
25 жовтня 2019 16:26
дов статист - 0001.pdf
25 жовтня 2019 16:26
4опп.pdf
25 жовтня 2019 16:26
пдв.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017"

ТОВ Алмакс-Авто

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
Відхилено 567 074,40
UAH з ПДВ
01 листопада 2019 10:08
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017"
#41022256
Переможець 575 716,80
UAH з ПДВ
07 листопада 2019 17:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 листопада 2019 17:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017"
#41022256
575 716,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2019 16:38
Додаткова угода НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017 від 25.11.2019 р. № 1-180юр-225.pdf зміни до договору
25 листопада 2019 16:18
Електронний підпис укладений
25 листопада 2019 15:04
Договор НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017 від 22.11.2019 р. № 175юр-224.pdf укладений
25 листопада 2019 14:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 1.2. договору викладено в новій редакції. Кількість товару: Бензин А-92: 7560 л. Дизельне паливо: 12400 л. 2. Пункт 3.1. викладено в новій редакції: "3.1." Загальна вартість Договору становить: 518560 грн. 80 коп. (п'ятсот вісімнадцять тисяч п'ятсот шістдесят гривень 80 коп.), в тому числі ПДВ 86426 грн. 80 коп. (вісімдесят шість тисяч чотириста двадцять шість грн. 80 коп.)
Номер договору про закупівлю: № 175юр/224
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1/180юр/225
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML