Капітальний ремонт електронасосів спеціального призначення
Очікувана вартість
411 000,00 UAH
UA-2019-10-12-000066-b 85b360633e5a42a8b71318670b776c5a
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А2238
Код ЄДРПОУ: 22993734
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, вул.Приморська 26
Контактна особа: Євген Мілюков
+380734424442
a2238_fes@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2019 10:30
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2019 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2019 09:30
Початок аукціону: 01 листопада 2019 11:12
Очікувана вартість: 411 000,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 055,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплект
Капітальний ремонт електронасосів спеціального призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одесса, Приморська,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2019  —  30 листопада 2019
ДК 021:2015: 50510000-3 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-05-000234 ● c996b8bddab040ec9f69016c9fedf522
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-12-05
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-12-05 16:11:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.12.2019 Одеса № 430
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 05.12.2019, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 05.12.2019.
В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 05.12.2019 № 430
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
5. UA-2019-10-12-000066-b 12.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-05 16:41:04

Запит на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 50510000-3 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів (капітальний ремонт електронасосів спеціального призначення» (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-10-12-000066-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень.
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати не прийняття рішення щодо відхилення тендерної пропозиції переможця товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦ ЕКСПЕРТ» (далі - ТОВ «СПЕЦ ЕКСПЕРТ») у зв’язку із ненаданням ним документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тоді як переможець не подав Замовнику у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, довідки стосовно відсутності підстав передбачених п. 6 ч. 1 ст. та ч. 2 статті 17 Закону (вимога пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації (далі - ТД), а подано такі документи лише на 10 день з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір (дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір – 22.11.2019, а дата подання довідок стосовно відсутності підстав передбачених п. 6 ч. 1 ст. та ч. 2 статті 17 Закону – 02.12.2019)?
2. Чому Замовником не оприлюднено інформацію про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Маруценко Андрія Геннадійовича, в той час як на веб-порталі Уповноваженого органу тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця Маруценко Андрія Геннадійовича відхилена?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-12-10 11:46:49

Відповідь.

Доброго дня!
Відповідь на Ваше звернення, затримка в викладені повідомлення про намір укласти договір сталася у зв'язку з тим, що проводилася додаткова перевірка спроможностей переможця ФОП МАРУЦЕНКО, під час якої було встановлено те що, як таких у нього немає можливостей провести ремонти у зв'язку з відсутністю як території підприємства з усім обладнанням, так і досвіду роботи по ремонтам зразків техніки яка стоїть на озброєнні. Тому було проведено дискваліфікацію його пропозиції та вибір ТОВ "СПЕЦ ЕКСПЕРТ" тим паче що з ними у нас уже є досвід роботи, і нарікань на них у нас ніяких немає.
Дякуємо Вам за Вашу Увагу!

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-11 14:57:29

Запит на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 50510000-3 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів (капітальний ремонт електронасосів спеціального призначення» (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-10-12-000066-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень.
Яким чином Замовник може обґрунтувати відповідність умов укладеного договору про закупівлю послуг за державні кошти від 05.12.2019 № 130 умовам тендерної пропозиції учасника-переможця товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦ ЕКСПЕРТ» (далі - ТОВ «СПЕЦ ЕКСПЕРТ») тоді як в опублікованому в електронній системі закупівель договорі про закупівлю послуг за державні кошти від 05.12.2019 № 130 предмет договору не відповідає предмету закупівлі, а саме: у Додатку 2 до тендерної документації (далі - ТД) та в пропозиції учасника - переможця ТОВ «СПЕЦ ЕКСПЕРТ» (технічне завдання довідка від 21.10.2019 № 040/04) зазначено предмет закупівлі «капітальний ремонт електронасосів спеціального призначення (ремонт насосу; ремонт насосу ВПЕН-100/2 – 2од.; ремонт насосу ЕСН-16/2 – 1од.) згідно додатку 1 до технічного завдання ремонтні відомості», при цьому в Додатку 1 укладеного договору про закупівлю послуг за державні кошти від 05.12.2019 № 130 зазначено ремонт насосу ЕСН-16/2 – 2 од. та відцентрованого насосу НОБ 70/7 – 1 од?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-12-18 08:58:39

Дякуємо за Вашу увагу!

Дякуємо за Вашу увагу, під час сканування договору було випадково відскановано іншу ремонтну відовість, Дякуємо Вам за Вашу уважність!

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 18 грудня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 03 січня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Військова частина А2238, 22993734, Україна, Одеса, вул.Приморська 26
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт електронасосів спеціального призначення, 411000UAH, 50510000-3, ДК021, 3, комплект
  3. Інформація про оприлюднення: 85b360633e5a42a8b71318670b776c5a, 2019-10-12
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 05 грудня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації (далі - ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням тендерного комітету військової частини А2238 (далі – Замовник) протокол від 12.10.2019 № 12/10/19-1, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Маруценко Андрія Геннадійовича (далі – ФОП Маруценко Андрій Геннадійович), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦ ЕКСПЕРТ» (далі - ТОВ «СПЕЦ ЕКСПЕРТ»), повідомлення про намір укласти договір, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 06.11.2019 № 6/11/19, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 22.11.2019 № 22/11/19-1, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 06.12.2019 № 06/12/19-1, договір про закупівлю послуг за державні кошти від 05.12.2019 № 130 (далі - Договір), повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 13.12.2019 № 1 до Договору, відповідь Замовника на запит на пояснення, отримана через електронну систему закупівель 10.12.2019, 18.12.2019. Під час аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено, що на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (зі змінами) (далі – наказ № 490) у «Формі оголошенні про проведення відкритих торгів» та у «Формі повідомлення про намір укласти договір» відсутня інформація про джерело фінансування закупівлі. Відповідно до пункту 7 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477 та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 477/28577, замовник може вносити зміни до інформації, яку вже оприлюднено на веб-порталі, у випадках, передбачених Законом. При цьому, Законом не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір. Відповідно до частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 06.11.2019 № 6/11/19 пропозиція учасника ФОП Маруценко Андрій Геннадійович відповідає вимогам ТД та його визначено переможцем процедури відкритих торгів. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 22.11.2019 № 22/11/19-1 відхилено тендерну пропозицію ФОП Маруценка Андрія Геннадійовича та визначено переможцем ТОВ «СПЕЦ ЕКСПЕРТ». При цьому, в протоколі від 22.11.2019 № 22/11/19-1 зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію ФОП Маруценка Андрія Геннадійовича у зв’язку із відсутністю у нього досвіду роботи в системі Прозорро. Слід зауважити, що після визначення учасника переможцем Замовник може відхилити його тендерну пропозицію на підставі пункту 2 частини 1 статті 30 Закону. Проте, на порушення пункту 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону Замовником безпідставно відхилено тендерну пропозицію ФОП Маруценка Андрія Геннадійовича. Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 22.11.2019. Під час аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено, що Замовником на порушення частини 1 статті 10 та частини 2 статті 30 Закону не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу інформацію про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Маруценко Андрія Геннадійовича, в той час як в електронній системі закупівель тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця Маруценка Андрія Геннадійовича відхилена (рішення про його відхилення прийнято протоколом від 22.11.2019 № 22/11/19-1). Так, у межах проведення моніторингу з питання неоприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу інформації про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Маруценка Андрія Геннадійовича було надано запит Замовнику на пояснення від 05.12.2019. Надана відповідь Замовником на запит на пояснення від 10.12.2019 не містить підтвердження оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу інформації про відхилення зазначеної тендерної пропозиції. До пояснень Замовник долучив протокол засідання тендерного комітету від 22.11.2019 № 22/11/19-1 щодо відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Маруценка Андрія Геннадійовича. При цьому Замовник визнав переможцем ТОВ «СПЕЦ ЕКСПЕРТ» та уклав з ним Договір. Під час аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено, що на порушення частини 1 статті 10 Закону Замовником не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу Договір у повному обсязі протягом двох днів з дня його укладення. У межах проведення моніторингу з питання невідповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця було надано запит Замовнику на пояснення від 11.12.2019. В наданій відповіді Замовником на запит на пояснення від 18.12.2019 зазначено, що під час сканування договору було випадково відскановано іншу ремонтну відомість. При цьому Замовник оприлюднив разом із поясненням 18.12.2019 відомість ремонтних робіт. Дата укладання Договору – 05.12.2019. Так, Замовник на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднив Договір 06.12.2019 без відомості ремонтних робіт, яка передбачена Додатком 1 цього Договору. Відповідно до розділу 12 Договору його невід’ємною частиною є в тому числі Додаток 1 – ремонтна відомість. На порушення частини 5 статті 7-1 Закону, Замовником надано відповідь на запит про надання пояснення, опублікований органом державного фінансового контролю 11.12.2019, з порушенням терміну, а саме на 5 робочий день – 18.12.2019.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення частини 1 статті 10 та частини 2 статті 30 Закону. За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення частини 5 статті 7-1 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  4. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення частини 5 статті 7-1 Закону, Замовником надано відповідь на запит про надання пояснення, опублікований органом державного фінансового контролю 11.12.2019, з порушенням терміну, а саме на 5 робочий день – 18.12.2019.)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2019 11:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП МАРУЦЕНКО АНДРІЙ ГЕННАДІЙОВИЧ 409 000,00
UAH
409 000,00
UAH
Документи
ТОВ "СПЕЦ ЕКСПЕРТ" 411 000,00
UAH
411 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

11 листопада 2019 14:58
Довідка з МВС.pdf
11 листопада 2019 14:58
Довідка з ЄДР.pdf
11 листопада 2019 14:58
Довідка з ДФСУ.pdf
01 листопада 2019 15:28
+Цінова пропозиція.pdf
30 жовтня 2019 13:08
+Технічне завдання.pdf
30 жовтня 2019 13:08
+Паспорт Маруценко А.Г..pdf
30 жовтня 2019 13:08
+Ідентифікаційний код.pdf

Публічні документи

02 грудня 2019 12:25
+dovidka_MVD.pdf
02 грудня 2019 12:25
+dovidka EDR.pdf
02 грудня 2019 12:25
+dovidka DFSU.pdf
30 жовтня 2019 11:01
zgoda z dogovor.pdf
30 жовтня 2019 11:01
vidomosti_uchasn.pdf
30 жовтня 2019 11:01
tech_zavdanya.pdf
30 жовтня 2019 11:01
statut.pdf
30 жовтня 2019 11:01
st17.pdf
30 жовтня 2019 11:01
sertufik.pdf
30 жовтня 2019 11:01
prikaz_protokol.pdf
30 жовтня 2019 11:01
povnovazh_posadova_osoba.pdf
30 жовтня 2019 11:01
PDV.pdf
30 жовтня 2019 11:01
mtb.pdf
30 жовтня 2019 11:01
lust_garantiya.pdf
30 жовтня 2019 11:01
dovkillya.pdf
30 жовтня 2019 11:01
dosvid.pdf
30 жовтня 2019 11:01
analog dogovor.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП МАРУЦЕНКО АНДРІЙ ГЕННАДІЙОВИЧ
#3379820659
Рішення скасоване 409 000,00
UAH
20 листопада 2019 09:01
ФОП МАРУЦЕНКО АНДРІЙ ГЕННАДІЙОВИЧ
#3379820659
Відхилено 409 000,00
UAH
22 листопада 2019 15:41
ТОВ "СПЕЦ ЕКСПЕРТ"
#40463220
Переможець 411 000,00
UAH
22 листопада 2019 19:03

Документи

22 листопада 2019 15:41
sign.p7s
20 листопада 2019 09:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2019 19:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СПЕЦ ЕКСПЕРТ"
#40463220
411 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
06 грудня 2019 10:45
договір №130 від 05.12.2019.pdf укладений
06 грудня 2019 10:30
sign.p7s зміни до договору
13 грудня 2019 18:25
допугода до №130.pdf зміни до договору
13 грудня 2019 10:06
допугода до договора №130.pdf зміни до договору
13 грудня 2019 10:00
протокол зміни звіту 411.pdf зміни до договору
13 грудня 2019 10:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Встановлення строків надання послуг.
Номер договору про закупівлю: 130
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку