Природний газ
Очікувана вартість
400 000,51 UAH
UA-2019-10-12-000012-a 2815dbb8fde543788883c3da4594a87b
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ, СПОРТУ, КУЛЬТУРИ ТА РЕЛІГІЇ ПРИВІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ТРОЇЦЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42983171
Місцезнаходження замовника: 92123, Україна, Луганська обл., Троїцький район, село Привілля, вулиця Центральна, будинок 9
Контактна особа замовника: Романенко Віталіна Андріївна
+380996851475
viddil.osv.privillya@meta.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2019 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2019 00:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2019 15:05
Очікувана вартість: 400 000,51 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40000 м.куб
Природний газ (Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92123, Україна, Луганська область, Троїцький район, навчальні заклади Привільської сільської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно розділу 8 проекту договору на постачання природного газу (Додаток №4 до тендерної документації) Пiсляоплата 10 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-12-000012-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП", Код ЄДРПОУ:39869593
Дата подання: 08 листопада 2019 13:34
Оскарження рішення
Подання вимоги щодо дискваліфікації учасника
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 листопада 2019 23:50
Тендерний комітет ознайомився з вимогами №UA-2019-10-12-000012-a.a1 (надалі — Вимога / Скарга), що подані учасником ТОВ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП", Код ЄДРПОУ:39869593 (далі — Учасник / Скаржник) щодо процедури закупівлі – відкриті торги: “ДК 021:2015 – 09120000-6. Газове паливо (природний газ)” [оголошення в prozorro.gov.ua: UA-2019-10-12-000012-a ● 2815dbb8fde543788883c3da4594a87b], у якій Учасник зазначає про “... незгоду із стилем викладеної інформації в поданих документах "....“... дискримінації ТОВ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП"" .... та вимагає “...усунути порушення та проведення об'єктивної оцінки тендерній пропозиції Учасників торгів ..”, та за результатами якої прийшов до висновку, що Учасник не розуміє суті самих вимог зазначених Замовником у тендерній документації (наглядним прикладом чого є відхилена тендерна пропозиція Учасника, через порушення ним вимог / умов п. 7.3 Додатку №1 до тендерної документації), та Учасник не ознайомився належним чином з умовами тендерної документації та оприлюдненим протоколом засідання тендерного комітету від «01» листопада 2019 року щодо відхилення його тендерної пропозиції.
Причому, слід зауважити, що основною причиною відхилення тендерної пропозиції Скаржника є її не відповідність умовам тендерної документації (відхилено згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону), а не невідповідність кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі" (а не згідно п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону), а тому посилання Скаржником на ч. 4 ст. 16 цього Закону є безпідставним та може лише свідчити про його не орієнтування у нормах чинного законодавства. Також твердження Скаржника про “... надання документів, які тендерний комітет не вважає документами, а сканкопіями...” та “...незгоди із стилем викладеної інформації в поданих документах (орфографічні та стилістичні помилки)...." не відповідають дійсності, оскільки такі зауваження з боку тендерного комітету не зазначались у оприлюдненому протоколі засідання тендерного комітету від «01» листопада 2019 року щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника, виходячи з чого, можемо прийти до висновку, що Скаржник не ознайомився належним чином з оприлюдненим протоколом засідання тендерного комітету від 01.11.2019 р. щодо відхилення його тендерної пропозиції.
Окрім цього, повідомляємо, що Законом України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) не передбачено право учасника вимагати безпосередньо від Замовника скасування рішення про визначення переможця процедури закупівлі та надання пояснень Замовником з приводу прийнятих рішень, дій чи бездіяльності, відносно інших учасників процедури закупівлі, окрім самого Скаржника, так як:
- згідно частини 1 статті 23 Закону, Учасник має лише право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначено в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2019-10-12-000012-a та сплив 18 жовтня 2019 о 01:00, а тому вимога №UA-2019-10-12-000012-a.a1 не підлягає розгляду Замовником в цій частині;
- щодо ч. 3 ст 30 Закону, то дана норма передбачає лише звернення з вимогою до Замовника лише у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, та в такому разі, може повторно звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, але не дає права Учаснику звертатися з вимогою щодо надання роз'яснень відносно інших пропозицій учасників процедури закупівлі чи з вимогою скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі, а тому вимога №UA-2019-10-12-000012-a.a1 не підлягає розгляду Замовником в цій частині;
- порядок оскарження процедур закупівлі, передбачений ст. 18 Закону та згідно п. 14 ч. 1 ст. 1 Закону, орган оскарження - Антимонопольний комітет України.
А отже, враховуючи усе вищевикладене, можемо прийти до висновку, що подана Скарга не підлягає розгляду Замовником та не відповідає вимогам ст. 18 Закону, оскільки Замовник не є органом оскарження.
Окрім цього, надаємо додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" умовам тендерної документації, із зазначенням детальних, аргументованим та вичерпних причин відхилення тендерної пропозиції:
Замовником, 01.11.2019, керуючись основними принципами здійснення закупівель та чинним законодавством у сфері публічних закупівель, на виконання вимог ч. 4 ст. 28 Закону України “Про публічні закупівлі”, проведено об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції ТОВ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" на предмет її відповідності умовам тендерної документації та вимогам Закону України “Про публічні закупівлі”.
За результатами даного розгляду тендерним комітетом встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" не відповідає умовам тендерної документації, оскільки:
1). Відповідно до вимог п. 7 Розділу І Додатку №2 тендерної документації та згідно умов пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, зазначено, що учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати документи, що встановлені замовником та вимагаються у Додатку № 1 до тендерної документації.
Згідно вимог п. 7.3 Додатку №1 тендерної документації, зазначено, що учасник процедури закупівлі обов’язково повинен подати як частину своєї тендерної пропозиції документи для підтвердження прийнятності та відповідності товару, що є предметом закупівлі, зокрема інформаційну довідку від учасника процедури закупівлі, яка має містити інформацію, що підтверджує відповідність його тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмету закупівлі, встановленим додатком №1 до тендерної документації. Окрім цього, у даній довідці, також потрібно обов'язково зазначити країну виробництва товару та найменування його виробника.
Натомість у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відсутня інформаційна довідка, яка б відповідала у повній мірі вищезазначеним вимогам та містила інформацію, яка б підтверджувала відповідність його тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмету закупівлі, встановленим додатком №1 до тендерної документації.
Окрім цього, слід зазначити, що учасником надано документ “Довідка про технічні характеристики що відповідають нормативним актам за вих. № 1048 О від 22.10.2019 р.”(детальніше слід дивитись сторінку 10 файлу – “Технічна специфікація.pdf” від 22 жовтня 2019 11:04), який містить лише інформацію про країну виробництва товару (причому слід зауважити, що учасник не зазначає якого саме товару, оскільки у довідці не зазначено найменування запропонованого товару, можливо учасник мав на увазі пропан чи бутан для автомобілів чи ще який не-будь товар...) та містить найменування виробника якогось товару, але дана довідка не містить всієї необхідної підтверджуючої відповідної інформації, зокрема підтвердження відповідності тендерної пропозиції, запропонованого товару кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим додатком №1 до тендерної документації, зокрема не підтверджено відповідність п. 3 (пункту три) технічній специфікації щодо предмету закупівлі, так як у довідці не зазначено найменування товару, що пропонується, кількість (обсяг, що має відповідати 40000 куб.м) запропонованого товару, його одиницю виміру, окрім цього не містить інформацію, яка б підтверджувала відповідність п. 2, п. 4 та п. 5 Додатку №1 до ТД (відповідності вимогам та підтвердження умовам поставки, місця поставки товару та строку поставки товару)
- чим порушено вимоги / умови п. 7.3 Додатку №1 до ТД, п. 1 та п. 6 Розділу ІІІ тендерної документації;
2). Відповідно до вимог п. 7 Додатку №1 тендерної документації, зазначено, що учасник процедури закупівлі обов’язково повинен подати як частину своєї тендерної пропозиції документи для підтвердження прийнятності та відповідності товару, що є предметом закупівлі, зокрема інформаційну довідку від учасника процедури закупівлі, яка містить інформацію, що підтверджує відповідність його тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмету закупівлі, встановленим Додатком №1 та тендерною документацією. Окрім цього, у даній довідці, також потрібно було обов'язково зазначити країну виробництва товару та найменування його виробника.
Натомість учасником процедури закупівлі надано документ за вих. № 1041 О від 22.10.2019 р.(детальніше слід дивитись сторінку 1-2 файлу – “Технічна специфікація.pdf” від 22 жовтня 2019 11:04), що не відповідає вищезазначеним вимогам, оскільки даний документ не є інформаційною довідкою, а є сканкопією Додатку № 1 до тендерної документації, що завірена печаткою та підписом учасника процедури закупівлі, та даний документ не містить підтверджень відповідності його тендерної пропозиції та не містить всієї необхідної інформації, запевнень чи гарантій, а навпаки встановлює вимоги до товару та учасників торгів в частині надання відповідних документів. Дана довідка не містить інформацію про країну виробництва товару та найменування його виробника.
- чим порушено вимоги / умови п. 7.3 Додатку №1 до ТД, п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації.

А отже, у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відсутня необхідна інформаційна довідка, яка б відповідала вимогам, та жодна з двох наданих учасником довідок (за вих. № 1048 О від 22.10.2019 р. та за вих. № 1041 О від 22.10.2019 р.) у повній мірі не відповідає усім умовам п. 7.3 Додатку №1 до ТД.
Для наглядного прикладу додаємо довідку ТОВ “АС”, яка відповідає усім вимогам п. 7.3 Додатку №1 до ТД та довідку ТОВ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП", яка не відповідає даним вимогам.
Враховуючи усе вищевикладене, Замовником правомірно відхилено тендерну пропозицію ТОВ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП", відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі”, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Щодо пропозиції ТОВ "АС", слід зазначити, що документи, які містяться у її складі не містять аналогічних порушень умов тендерної документації, які були виявлені у пропозиції ТОВ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" та надана ТОВ "АС" інформаційна довідка (детальніше слід дивитись файл – “12. Інформаційна довідка щодо відповідності + захист довкілля(1).pdf”) відповідає у повній мірі усім вимогам п. 7.3 Додатку №1 до ТД , а тому твердження Скаржника про необ'єктивність чи нібито його дискримінацію не відповідають дійсності та є надуманими.
Враховуючи усе вищевикладене, тендерний комітет не вбачає необхідності та правових підстав для задоволення вимог Скаржника, у зв’язку з чим, прийнято рішення відмовити Скаржнику у задоволені його Вимог.
Разом з тим, якщо Скаржник вважає, що його права та інтереси порушені внаслідок прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Замовника, за ним зберігається право на оскарження таких рішень Замовника до органу оскарження у встановлені Законом строки.

Документи подані скаржником

08 листопада 2019 13:34
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 15:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 206 400,00
UAH з ПДВ
206 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" 222 960,00
UAH з ПДВ
222 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АС 336 000,00
UAH з ПДВ
336 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2019 16:16
sign.p7s
25 жовтня 2019 16:10
Документація Троїцьке.pdf

Публічні документи

24 жовтня 2019 17:14
sign.p7s
24 жовтня 2019 17:13
Тендерна пропозиція.pdf
22 жовтня 2019 11:04
sign.p7s
22 жовтня 2019 11:04
Технічна специфікація.pdf
22 жовтня 2019 11:04
Тендерна пропозиція.pdf
22 жовтня 2019 11:04
Статут.pdf
22 жовтня 2019 11:04
Проект договору.pdf
22 жовтня 2019 11:04
Лист-згода.pdf
22 жовтня 2019 11:04
Документи щодо ст.16,17.pdf
22 жовтня 2019 11:04
Довідка про наявн.обл..pdf
22 жовтня 2019 11:04
Довідка до ліцензії.pdf
22 жовтня 2019 11:04
ВІДОМОСТІ ЄДРПОУ.pdf
22 жовтня 2019 11:04
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
22 жовтня 2019 11:04
ВИТЯГ ЄДР.pdf
22 жовтня 2019 11:04
Виписка ЄДР.pdf

Публічні документи

06 листопада 2019 13:11
sign.p7s
04 листопада 2019 14:52
sign.p7s
04 листопада 2019 08:27
sign.p7s
04 листопада 2019 08:26
Довідка.pdf.p7s
04 листопада 2019 08:26
Довідка.pdf
04 листопада 2019 08:26
sign.p7s
04 листопада 2019 08:26
Довідка.pdf.p7s
04 листопада 2019 08:26
Довідка.pdf
02 листопада 2019 10:06
sign.p7s
02 листопада 2019 10:05
МВС.pdf
02 листопада 2019 10:05
Ліцензія.pdf
02 листопада 2019 10:05
Копія ліцензії.pdf
02 листопада 2019 10:05
довідка ДФС.pdf
27 жовтня 2019 18:47
sign.p7s
27 жовтня 2019 18:47
8.1. Копія ліцензії.pdf
27 жовтня 2019 18:47
8. Ліцензія.pdf
27 жовтня 2019 18:47
17. Додаток 1.pdf
27 жовтня 2019 18:47
1. Лист-згода Додаток 5.pdf
27 жовтня 2019 18:47
0. Тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Відхилено 206 400,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2019 17:21
ТОВ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП"
#39869593
Відхилено 222 960,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2019 17:26
ТОВ АС
#31915956
Переможець 336 000,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2019 17:29

Документи

01 листопада 2019 17:20
sign.p7s
01 листопада 2019 17:19
Протокол-РТП_(ОККО)_01-11-2019.pdf

Документи

01 листопада 2019 17:26
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2019 17:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АС
#31915956
336 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
12 листопада 2019 11:24
Договір-569(19)Б__12-11-2019.pdf укладений
12 листопада 2019 11:21

Актуальні тендери

До пошуку