Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини, а саме 24311900-6 «Хлор»
Очікувана вартість
2 700 000,00 UAH
UA-2019-10-11-003746-b e04878ba3c7c4532bb085ac269944f6d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мар'яна Юріївна Канська

+380312440473 dogovor.uz.voda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Ужгорода"
Код ЄДРПОУ: 03344326
Вебсайт: http://voda.uz.ua
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Митна, 1
Контактна особа: Мар'яна Юріївна Канська
+380312440473
dogovor.uz.voda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 23:48
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2019 22:00
Початок аукціону: 31 жовтня 2019 14:37
Очікувана вартість: 2 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини


Для потреб підприємства на 2020 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 тонни
ДК 021:2015 код 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини, а саме 24311900-6 «Хлор» (Джерело фінансування закупівлі - власні кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, вулиця Митна, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений Товар, здійснюються у безготівковій формі, протягом 60-ох робочих днів з моменту отримання рахунку, виписаного після поставки Товару Замовнику. Пiсляоплата 60 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2019 18:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 18:35
Дод. 4 ( проект договору) з змінами.doc
23 жовтня 2019 18:35
Перелік змін 2.doc
23 жовтня 2019 18:35
Тендерна документація хлор з змінами 2.docx
22 жовтня 2019 15:21
Дод.3 (тех.) з змінами.doc
22 жовтня 2019 15:21
Перелік змін.doc
11 жовтня 2019 23:48
Дод.1 (ст.16).docx
11 жовтня 2019 23:48
Дод.5 (пропоз.переможця).doc
11 жовтня 2019 23:48
Дод.2 (ст.17).docx
23 жовтня 2019 18:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 23:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 18:35
Дод. 4 ( проект договору) з змінами.doc
11 жовтня 2019 23:48
Дод. 4 ( проект договору).doc
23 жовтня 2019 18:35
Перелік змін 2.doc
23 жовтня 2019 18:35
Тендерна документація хлор з змінами 2.docx
22 жовтня 2019 15:21
Тендерна документація хлор з змінами.docx
11 жовтня 2019 23:48
Тендерна документація хлор.docx
22 жовтня 2019 15:21
Дод.3 (тех.) з змінами.doc
11 жовтня 2019 23:48
Дод.3 (тех.).doc
22 жовтня 2019 15:21
Перелік змін.doc
11 жовтня 2019 23:48
Дод.1 (ст.16).docx
11 жовтня 2019 23:48
Дод.5 (пропоз.переможця).doc
11 жовтня 2019 23:48
Дод.2 (ст.17).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання до вимог тендерної документації
Дата подання: 17 жовтня 2019 16:53
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 15:18
Наше підприємство має намір взяти участі у оголошеній процедурі закупівлі на ДК 021:2015 код 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини, а саме 24311900-6 «Хлор». Ознайомившись з тендерною документацією, маємо деякі питання. 1. Додатком 1 до тендерної документації передбачено такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Враховуючи, що хлор рідкий використовується для знезараження в системі питного водопостачання, то було б доцільним вимагати повністю виконаний аналогічний договір з поставки хлору рідкого саме на підприємства централізованого водопостачання та водовідведення. Така вимога забезпечить Замовнику впевненість у спроможності Учасника поставляти хлор саме для знезараження питної води, що є особливо важливим для населення. Враховучи вищевикладене просимо внести відповідні зміни. 2. Враховуючи, що хлор рідкий є небезпечним вантажем (ІІ клас небезпеки) та відповідно до вимог тендерної документації має поставлятись спеціалізованим автотранспортом, для забезпечення безпеки доставки такого вантажу, дотримання вимог законодавства з охорони праці та запобігання виникненню екологічної аварії та надзвичайних ситуацій при виконанні договору за результатами процедури закупівлі, Учасник процедури закупівлі повинен мати діючий дозвіл на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що пов`язане із зберіганням, транспортуванням, застосуванням небезпечних речовин 2 класу (балони з хлором). Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та включити вимогу про надання даного документу учасником у складі тендерної пропозиції. 3. Враховуючи, що хлор рідкий використовується для знезараження в системі питного водопостачання та для забезпечення відповідності хлору, що буде постачатись Замовнику вимогам та нормам санітарного законодавства, то було б доцільним вимагати у учасників надання копії висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи товару, що видана на Учасника із зазначенням сфери застосування хлору рідкого- длязнезараження в системіпитного водопостачання. Відповідно до рішення Антимонопольного комітету №13115-р/пк-пз від 17.09.2019р., якщо заявником експертизи є інша юридична особа, а не учасник, такий висновок не відповідає умовам тендерної документації. Просимо врахувати викладене та внести відповідні зміни до тендерної документації, якими передбачити надання копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи товару виданого Учаснику.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, щиро вдячні, що Ви виявили зацікавлення у нашій процедурі закупівлі. У відповідь на Ваші запитання, за результатами їх розгляду на засіданні тендерного комітету повідомляємо наступне.
1. Вимога для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надати інформацію про повністю виконаний з поставки хлору рідкого саме на підприємства централізованого водопостачання та водовідведення забезпечить Замовнику впевненість у спроможності Учасника поставляти хлор саме для знезараження питної води, проте може стати дискримінаційною вимогою та звузити коло потенційних учасників, зокрема, не давши можливості прийняти участь у закупівлі виробника, продукція якого повністю відповідає вимогам Замовника, проте постачалась на підприємства централізованого водопостачання та водовідведення через посередників. Відповідно, внесення таких змін до вимог тендерної документації є недоцільним.
2. Враховуючи, що хлор рідкий є небезпечним вантажем (ІІ клас небезпеки) та відповідно до вимог тендерної документації має поставлятись спеціалізованим автотранспортом, для забезпечення безпеки доставки такого вантажу, дотримання вимог законодавства з охорони праці та запобігання виникненню екологічної аварії та надзвичайних ситуацій при виконанні договору за результатами процедури закупівлі, Учасник процедури закупівлі повинен забезпечити наявність діючого дозволу на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що пов`язане із зберіганням, транспортуванням, застосуванням небезпечних речовин 2 класу (балони з хлором) безпосередньо у Учасника або його контрагента, з яким у Учасника укладено договір про надання транспортних послуг по перевезенню (доставці) предмету закупівлі. Вимога щодо наявності такого дозволу може стати дискримінаційною вимогою та звузити коло потенційних учасників, зокрема, не давши можливості прийняти участь у закупівлі виробника, продукція якого повністю відповідає вимогам Замовника, проте постачалась не власним транспортом а із залученням транспортної компанії – перевізника, який має всі необхідні дозвільні документи. Відповідно, внесення таких змін до вимог тендерної документації є недоцільним.
3. Враховуючи, що хлор рідкий використовується для знезараження в системі питного водопостачання та для забезпечення відповідності хлору, що буде постачатись Замовнику вимогам та нормам санітарного законодавства, то буде доцільним вимагати у учасників надання копії висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи товару, що видана на Учасника із зазначенням сфери застосування хлору рідкого- для знезараження в системі питного водопостачання. Виходячи з викладеного, внесення таких змін до вимог тендерної документації є доцільним.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 жовтня 2019 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Дезсистема 2 695 999,20
UAH з ПДВ
2 498 995,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ 2 695 200,00
UAH з ПДВ
2 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф" 2 700 000,00
UAH з ПДВ
2 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2019 09:20
Документи переможця
28 жовтня 2019 15:18
Технічні вимоги.pdf
28 жовтня 2019 15:18
ст.17.pdf
28 жовтня 2019 15:18
Реєстр.pdf
28 жовтня 2019 15:18
Проект договора.pdf
28 жовтня 2019 15:18
Інші.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2019 17:31
Електронний підпис
30 жовтня 2019 15:43
Протокол Уж.pdf
29 жовтня 2019 16:50
ДОГОВОР С АЗОТОМ новый.pdf
29 жовтня 2019 16:50
Уповноваження Уж.pdf
29 жовтня 2019 16:50
Додаток 4 Уж.pdf
29 жовтня 2019 16:50
Лист-гарантія Уж.pdf
29 жовтня 2019 16:50
Гарант-лист Уж.pdf
29 жовтня 2019 16:50
Додаток 3 Уж.pdf
29 жовтня 2019 16:50
Паспорт Азот (3).pdf
29 жовтня 2019 16:50
Паспорт АХПС.pdf
29 жовтня 2019 16:50
Додаток 2 Уж.pdf
29 жовтня 2019 16:50
відгук ДЗД 2018 (1).PDF
29 жовтня 2019 16:50
аналог ДЗД 2018.PDF
29 жовтня 2019 16:50
Додаток 1 Уж.pdf
29 жовтня 2019 16:50
Реєстр документів Уж.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2019 16:42
Електронний підпис
25 жовтня 2019 16:41
Інші документи.pdf
25 жовтня 2019 16:41
Додаток _1.pdf
25 жовтня 2019 16:41
Додаток_2.pdf
25 жовтня 2019 16:41
Інші документи.pdf
25 жовтня 2019 16:40
Реєстр.pdf
25 жовтня 2019 16:40
Додаток_3.pdf
25 жовтня 2019 16:40
Додаток_4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Дезсистема

ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ

ТОВ "Марілайф"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Дезсистема
#41196801
Переможець 2 498 995,20
UAH з ПДВ
04 листопада 2019 16:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2019 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Дезсистема
#41196801
2 498 995,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 лютого 2022 09:20
Електронний підпис укладений
18 листопада 2019 16:46
підписаний договір хлор.pdf укладений
18 листопада 2019 16:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 525 549,15
UAH (в тому числі ПДВ 254 258,19 UAH)