Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої за кодом ДК:021:2015 42510000-4 – (обігрівачі) (кошти загального та спеціального фондів бюджету Університету)
Очікувана вартість
87 000,00 UAH
UA-2019-10-11-003701-b e80ffb2ea3dd4b31893427b8c3b1831d
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Іваночко

+380322394261 iryna_ivanochko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівський національний університет імені Івана Франка
Код ЄДРПОУ: 02070987
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Університетська, буд. 1
Контактна особа: Ірина Іваночко
+380322394261
iryna_ivanochko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 21:50
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2019 23:00
Очікувана вартість: 87 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 435,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штука
Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої за кодом ДК:021:2015 42510000-4 – (обігрівачі STP 700)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м. Львів, вул.Університетська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
17 штука
Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої за кодом ДК:021:2015 42510000-4 – (обігрівачі STP 900)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, місто Львів, вул. Університетська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару Замовником здійснюється протягом 10 банківських днів з дати підписання належним чином оформлених Актів приймання-передачі Товару чи накладних. Відповідно до вимог частини 2 статті 48 Бюджетного кодексу України Замовник візьме на себе бюджетні зобов’язання щодо товарів, що поставляються відповідно до фактичних надходжень до бюджету. Розрахунок за поставлені Товари здійснюється у відповідності до ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки надходжень бюджетних коштів розрахунок за поставлені товари здійснюється протягом 10 робочих днів з дати їх отримання. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2019 21:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 21:50
ТД_ обігрівачі_жовтень2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 жовтня 2019 12:23
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 20:57
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Відповідно до вимог тендерної документації здійснюється закупівля товару із визначеними технічними характеристиками, які можуть бути або ж такими самими або ж бути кращими, однак не гіршими, тому товари можуть бути інших марок і моделей з урахуванням визначених технічних характеристик.
Учасник відповідно до вимог тендерної документації повинен вказати торгову марку, модель, виробника товару у тендерній пропозиції і у порівняльній таблиці додатку 4 до тендерної документації вказана вимога є передбаченою у Тендерній документації.
Ціна визначається за результатами аукціону, враховувати чи не враховувати в ціну тендерної пропозиціі пдв або ж додавати чи віднімати замовник не уповноважений чинним законодавством.
Особи, які мають право брати участь у закупівлях їх правовий статус, повноваження визначені чинним законодавством у сфері публічних закупівлях. Замовник не обмежує участі жодного учасника, статус якого відповідає чинному законодавству.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2019 23:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К" 79 300,08
UAH з ПДВ
79 300,08
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 жовтня 2019 15:11
Електронний підпис
26 жовтня 2019 14:43
10. Документи якості.pdf
26 жовтня 2019 14:43
15. Довідка про новизну.pdf
26 жовтня 2019 14:43
12. Довідка про монтаж.pdf
26 жовтня 2019 14:43
1. Цінова пропозиція.pdf
26 жовтня 2019 14:43
6. Лист-відгук.pdf
26 жовтня 2019 14:43
5. Аналогічний договір.pdf
26 жовтня 2019 14:43
37. Реєстр документів.pdf
26 жовтня 2019 14:43
30. Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Епіцентр К"

Інформація про відміну

Дата відміни
26 жовтня 2019 23:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій