Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ ВИНОГРАДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41622592 |
Місцезнаходження: | 75144, Україна , Херсонська обл., с. Виноградове, вул. Поповича, буд. 2А |
Контактна особа: |
Світлана Анатоліївна Скріпніченко +380660217239 bych.osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 жовтня 2019 18:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 жовтня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 жовтня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2019 13:36 |
Очікувана вартість: | 2 696 466,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 964,66 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 13000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник до початку виконання робіт при наявності бюджетних коштів протягом 30 робочих днів з моменту підписання договору перераховує на розрахунковий рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від вартості річного обсягу робіт на придбання необхідних для виконання робіт будівельних та паливно-мастильних матеріалів. 10-2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти місцевого та державного бюджету. | Аванс | 30 | Робочі | 30 |
Iнша подія | Щомісячні розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Замовник керуючись нормами постанов Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 року №117 (із змінами) та від 27.12.2001 року №1764 (зі змінами) має право надати Генпідряднику, та у разі наявності звернення Генпідрядника (з точним формулюванням суми оплати (авансу) на придбання матеріалів, конструкцій, виробів) має право надати субпідряднику, за рахунок коштів державного бюджету попередню оплату (аванс) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів у розмірі не більше ніж 30% від вартості річного обсягу робіт на строк не більше трьох місяців (але в будь якому разі до кінця бюджетного року). По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. 10-2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти місцевого та державного бюджету. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 жовтня 2019 18:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2019 18:50 |
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв(8).pdf | |
11 жовтня 2019 18:47 |
Тендерна документація.pdf | |
11 жовтня 2019 18:47 |
Додаток 5.pdf | |
11 жовтня 2019 18:47 |
Додаток 4.pdf | |
11 жовтня 2019 18:47 |
Додаток 3.pdf | |
11 жовтня 2019 18:47 |
Додаток 2.pdf | |
11 жовтня 2019 18:47 |
Додаток 1.pdf |
11 жовтня 2019 18:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
11 жовтня 2019 18:50 |
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв(8).pdf
|
||
11 жовтня 2019 18:47 |
Тендерна документація.pdf
|
||
11 жовтня 2019 18:47 |
Додаток 5.pdf
|
||
11 жовтня 2019 18:47 |
Додаток 4.pdf
|
||
11 жовтня 2019 18:47 |
Додаток 3.pdf
|
||
11 жовтня 2019 18:47 |
Додаток 2.pdf
|
||
11 жовтня 2019 18:47 |
Додаток 1.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-18-000021 ● e049c5b8caa4493684860a65bf7b8151
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 листопада 2019 12:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.11.2019 № 233
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-10-11-003600-b
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
-виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
- інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника управління Олександр ПОЛІЩУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-18 12:28:46
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу щодо ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт покрівлі Тарасівського ЗПЗСО за адресою: вул. Садова, буд. 101, с. Тарасівка, Олешківський район Херсонська область» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»), що проводить відділ освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-11-003600-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питань:
1) Чому обрано переможцем процедури відкритих торгів ТОВ «АЛАД-ЕНЕРГО» та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір, якщо у складі наданої тендерної пропозиції ТОВ «АЛАД-ЕНЕРГО» не надано форма кб-3, відповідно до вимог додатку 1 до тендерної документації Замовника, де зазначено обов’язкове надання форми кб-3?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-21 09:40:05
ПОЯСНЕННЯ на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області у межах проведення моніторингу закупівлі ID: UA-2019-10-11-003600-b
На виконання вимог, викладених у запиті Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області у межах проведення моніторингу щодо закупівлі за номером ID: UA-2019-10-11-003600-b Відділ освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради повідомляє про наступне:
У відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) тендерним комітетом Відділу освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради «11» жовтня 2019 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено тендерну документацію та оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт покрівлі Тарасівського ЗПЗСО за адресою: вул. Садова, буд. 101, с. Тарасівка, Олешківський район Херсонська область» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») Ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-11-003600-b.
«28» жовтня 2019 року за результатами автоматичної оцінки електронної системи закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації на закупівлю робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт покрівлі Тарасівського ЗПЗСО за адресою: вул. Садова, буд. 101, с. Тарасівка, Олешківський район Херсонська область» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») Ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-11-003600-b виявили намір прийняти участь у аукціоні п’ять учасників.
Положеннями статті 28 Закону встановлено, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
У відповідності до вимог ст. 28 Закону тендерним комітетом Замовника було проведено аналіз та вивчення документів, наданих у складі тендерних пропозицій учасників починаючи з найбільш економічно вигідної пропозиції, з обґрунтованих підстав було застосовано норми статті 30 Закону та відхилено пропозиції учасників: ТОВ "БЕРИСЛАВБУДСЕРВIС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" та ПП "ЮРБУД".
Рішенням тендерного комітету №730 від «31» жовтня 2019 року було відхилено тендерну пропозицію учасника ПП "ЮРБУД" на підставі п. 4 частини першої ст. 30 Закону, як таку що не відповідає умовам тендерної документації, прийнято рішення про розгляд наступної тендерної пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною відповідно до п. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: учасника ТОВ "АЛАД-ЕНЕРГО" з ціною 2 670 096,00 грн. (два мільйони шістсот сімдесят тисяч дев’яносто шість грн. 00 коп.) без ПДВ.
Учасником ТОВ "АЛАД-ЕНЕРГО" було завантажено у електронну систему файли (документи) тендерної пропозиції за процедурою відкриті торги на закупівлю: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт покрівлі Тарасівського ЗПЗСО за адресою: вул. Садова, буд. 101, с. Тарасівка, Олешківський район Херсонська область» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») Ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-11-003600-b. Тендерним комітетом Замовника було проведено аналіз та вивчення завантажених файлів (документів тендерної пропозиції) відповідно додатку до протоколу розгляду та встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "АЛАД-ЕНЕРГО" відповідає вимогам тендерної документації за процедурою відкриті торги: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт покрівлі Тарасівського ЗПЗСО за адресою: вул. Садова, буд. 101, с. Тарасівка, Олешківський район Херсонська область» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») Ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-11-003600-b. Рішенням тендерного комітету Замовника №736 від «04» листопада 2019 року визнано учасника ТОВ "АЛАД-ЕНЕРГО" переможцем процедури закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт покрівлі Тарасівського ЗПЗСО за адресою: вул. Садова, буд. 101, с. Тарасівка, Олешківський район Херсонська область» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») Ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-11-003600-b та прийнято рішення про намір укласти договір.
«18» листопада 2019 року на підставі наказу начальника Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 18.11.2019р. №233 через електронну систему закупівель опубліковано рішення про початок моніторингу закупівлі ID: UA-2019-10-11-003600-b та «18» листопада 2019 року було сформовано запит Замовнику на пояснення з наступних питань:
У межах проведення моніторингу щодо ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт покрівлі Тарасівського ЗПЗСО за адресою: вул. Садова, буд. 101, с. Тарасівка, Олешківський район Херсонська область» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»), що проводить відділ освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-11-003600-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питань:
1) Чому обрано переможцем процедури відкритих торгів ТОВ «АЛАД-ЕНЕРГО» та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір, якщо у складі наданої тендерної пропозиції ТОВ «АЛАД-ЕНЕРГО» не надано форма кб-3, відповідно до вимог додатку 1 до тендерної документації Замовника, де зазначено обов’язкове надання форми кб-3?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь Замовника на питання:
Звертаємо Вашу увагу, що на виконання вимог Додатку №1 до тендерної документації учасником було надано у складі документів тендерної пропозиції довідку, яка підтверджує досвід виконання аналогічного договору (файл «50. Довідка про наявність досвіду.pdf», архів «Сканована кваліфікаційна частина»), копію договору №189 від 17.07.2018р., укладений між ТОВ "АЛАД-ЕНЕРГО" та Бехтерською сільською радою на виконання робіт з капітального ремонту покрівлі із застосуванням енергозберігаючих технологій в Бехтерському закладі повної загальної середньої освіти Бехтерської сільської ради, Голопристанського району, Херсонської області (надалі - Договір) (файл «52. Копія аналогічного договору.pdf», архів «Сканована кваліфікаційна частина») та відгук Бехтерської сільської ради про належне виконання ТОВ "АЛАД-ЕНЕРГО" Договору (файл «51. Відгук.pdf», архів «Сканована кваліфікаційна частина»). Крім того, учасником було надано до Договору довідки КБ-2в, що містять інформацію про вapтiсть викoнaних робіт (файл «53. Довідки.pdf», архів «Сканована кваліфікаційна частина»). Відповідно до пункту 1.3. Додатку №1 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен надати довідки/дoвiдка пpo вapтiсть викoнaних poбiт (фopми КБ-3). Слід зазначити, що відповідно до змісту інформації, наданої у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "АЛАД-ЕНЕРГО" у вигляді довідок КБ-2в до Договору, тендерним комітетом було встановлено відповідність вимогам тендерної документації в цій частині, оскільки вимогами тендерної документації вимагається надання дoвiдки пpo вapтiсть викoнaних робіт. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. 1.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 цей стандарт обов’язковий при визначені вартості будівництва об’єктів, які споруджують за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі — державні кошти). Також пп. 6.4.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 передбачено: «При визначені вартості виконаних обсягів робіт і проведені взаєморозрахунків за виконані роботи по об’єктах будівництва, зведення яких здійснюється за рахунок державних коштів, застосовуються примірні форми первинних облікових документів «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (примірна форма № КБ-2в) і «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (примірна форма № КБ-3), які наведено у додатку Т та у додатку У». Слід зазначити, що акт заповнюється в розрізі виконаних робіт і понесених витрат. Тобто це докладний документ, який дозволяє замовнику перевірити, на виконання яких саме робіт і в якій кількості витрачені його кошти. Довідка - менш об'ємний документ, в ній наводиться розшифрування вартості підрядних робіт в розрізі об'єктів і пускових комплексів. Довідка складається наростаючим підсумком, тобто тут наводиться вартість виконаних робіт і витрати за весь період будівництва. Таким чином, учасником було надано більш детальнішу інформацію щодо вартості виконаних робіт з капітального ремонту покрівлі із застосуванням енергозберігаючих технологій в Бехтерському закладі повної загальної середньої освіти Бехтерської сільської ради, Голопристанського району, Херсонської області, що підтверджується актами приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в. Таким чином, вимоги тендерної документації не було порушено, оскільки інформація, що вимагається замовником була надана у повному обсязі та у розгорнутому вигляді згідно кожного етапу виконаних робіт по об’єкту згідно ціни Договору. Надання необхідної інформації у вигляді документа за іншою назвою та/або формою не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника, оскільки відповідно до положень частини третьої статті 22 Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що під час формування вимог (умов) тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону Замовником проводиться аналіз практики рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), та у разі виникнення спірних питань Замовник керується рішеннями Органу оскарження, прийнятими під час розгляду скарг з аналогічних питань. З аналогічних підстав було відхилення тендерної пропозиції учасника за процедурою UA-2018-12-04-002618-c та зазначений факт формальності помилки в частині оформлення пропозиції та надання інформації у іншому документі було встановлено Колегією під час розгляду скарги з аналогічного питання та викладений у рішенні №2080-р/пк-пз від 26.02.2019 (додається до пояснення). Під час вирішення спірних питань щодо віднесення до формальних помилки, допущені учасниками під час складання тендерної пропозиції тендерний комітет Замовника проводить аналіз практики рішень Колегією під час розгляду скарг з аналогічних питань. Повторно наголошуємо, що замовник не мав права відхилити тендерну пропозицію учасника, що відповідає вимогам тендерної документації з підстав допущення формальних помилок під час виконання дій, що не вимагалися тендерною документацією (наприклад зазначення у повному обсязі назви), оскільки зазначений факт спричинив би порушення основних принципів здійснення закупівель відповідно до положень статті 3 Закону, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що в свою чергу спричинило грубе порушення прав учасника аукціону.
Враховуючи викладене, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами та доповненнями повідомляємо, що процедура закупівлі та визначення переможця аукціону відбулася у відповідності до положень Закону та в першу чергу із дотриманням основних принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 3 Закону. Додатково повідомляємо, що відповідно до положень статті 7 Закону органи, уповноважені на здійснення контролю у сфері закупівель, не мають права втручатися у проведення процедур закупівель. Також повідомляємо, що користуючись правом, наданим частиною десятою статті Закону у разі незгоди замовника з висновком про результати моніторингу закупівлі, готові відстоювати своє рішення у судовому порядку, про що буде повідомлено через електронну систему протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення.
Водночас, усвідомлюючи всю важливість функцій та завдань, які покладаються на органи державного фінансового контролю у сфері публічних закупівель, Відділ освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради націлений сприяти виконанню функцій контролю та щиро сподіваємося на подальшу співпрацю.
З повагою,
Тендерний комітет Відділу освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-22 15:48:32
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу щодо ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт покрівлі Тарасівського ЗПЗСО за адресою: вул. Садова, буд. 101, с. Тарасівка, Олешківський район Херсонська область» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»), що проводить відділ освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-11-003600-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питань:
1) У зв’язку з чим внесено зміни до договору від 21.11.2019 за №1066, щодо змін плану фінансування робіт по об’єкту ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт покрівлі Тарасівського ЗПЗСО за адресою: вул. Садова, буд. 101, с. Тарасівка, Олешківський район Херсонська область» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-25 13:58:12
ПОЯСНЕННЯ на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області у межах проведення моніторингу закупівлі ID: UA-2019-10-11-003600-b
На виконання вимог, викладених у запиті Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області у межах проведення моніторингу щодо закупівлі за номером ID: UA-2019-10-11-003600-b Відділ освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради повідомляє про наступне:
У відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) тендерним комітетом Відділу освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради «11» жовтня 2019 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено тендерну документацію та оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт покрівлі Тарасівського ЗПЗСО за адресою: вул. Садова, буд. 101, с. Тарасівка, Олешківський район Херсонська область» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») Ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-11-003600-b.
«18» листопада 2019 року на підставі наказу начальника Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 18.11.2019р. №233 через електронну систему закупівель опубліковано рішення про початок моніторингу закупівлі ID: UA-2019-10-11-003600-b та «22» листопада 2019 року було сформовано запит Замовнику на пояснення з наступних питань:
1) У зв’язку з чим внесено зміни до договору від 21.11.2019 за №1066, щодо змін плану фінансування робіт по об’єкту ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт покрівлі Тарасівського ЗПЗСО за адресою: вул. Садова, буд. 101, с. Тарасівка, Олешківський район Херсонська область» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь Замовника на питання:
Відповідно до рішення сесії Виноградівської сільської ради №804 від 30.07.2019 р. «Про внесення змін до рішення 27-ї сесії сільської ради № 590 від 24.12.2018 «Про затвердження Програми соціально-економічного і культурного розвитку Виноградівської сільської ради та сільських цільових програм на 2019 рік»» (копія рішення додається до пояснення) було затверджено перелік об’єктів на здійснення фінансування видатків згідно субвенції на формування інфраструктури об’єднаних громад. Де було розподіллено кошти в тому числі на капітальний ремонт покрівлі Тарасівського ЗПСО за адресою: вул. Садова буд 101 с. Тарасовка Олешківського району Херсонської області на суму 1360,704 тис.грн.
Дані кошти було використано:
на виготовлення проектно-кошторисної документації в сумі 84 766.25 грн.
проведення експертизи в сумі 4 860грн.
зареєстровано договір технічного нагляду на суму (І черга 2019 року) 17273,80 грн.
зареєстровано договір авторського нагляду на суму (І черга 2019 року) 6205,12 грн..
Залишок бюджетних асигнувань передбачених на виконання будівельних робіт: «Капітальний ремонт покрівлі Тарасівського ЗПЗСО за адресою: вул. Садова, буд. 101 с. Тарасівка Олешківський район Херсонська область», в 2019 році складає 1 247 598,83 грн.
У зв’язку із вищезазначеними обставинами «21» листопада 2019 року між Відділом освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради та ТОВ "АЛАД-ЕНЕРГО" було укладено додаткову угоду №1 до Договору №1066 від 21.11.2019р.
З повагою,
Тендерний комітет Відділу освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-26 10:09:46
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу щодо ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт покрівлі Тарасівського ЗПЗСО за адресою: вул. Садова, буд. 101, с. Тарасівка, Олешківський район Херсонська область» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»), що проводить відділ освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-11-003600-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питань:
1) Чому разом з Додатком 3 «Проект договору про закупівлю» тендерної документації не оприлюднено Додаток №1 «Договірна ціна», Додаток №2 «Календарний графік виконаних робіт (помісячний)», Додаток №3 «План фінансування робіт (помісячний)», які є невід'ємною частиною проекту договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-29 14:04:06
ПОЯСНЕННЯ на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області у межах проведення моніторингу закупівлі ID: UA-2019-10-11-003600-b
На виконання вимог, викладених у запиті Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області у межах проведення моніторингу щодо закупівлі за номером ID: UA-2019-10-11-003600-b Відділ освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради повідомляє про наступне:
У відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) тендерним комітетом Відділу освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради «11» жовтня 2019 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено тендерну документацію та оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт покрівлі Тарасівського ЗПЗСО за адресою: вул. Садова, буд. 101, с. Тарасівка, Олешківський район Херсонська область» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») Ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-11-003600-b.
«18» листопада 2019 року на підставі наказу начальника Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 18.11.2019р. №233 через електронну систему закупівель опубліковано рішення про початок моніторингу закупівлі ID: UA-2019-10-11-003600-b та «26» листопада 2019 року було сформовано запит Замовнику на пояснення з наступних питань:
У межах проведення моніторингу щодо ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт покрівлі Тарасівського ЗПЗСО за адресою: вул. Садова, буд. 101, с. Тарасівка, Олешківський район Херсонська область» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»), що проводить відділ освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-11-003600-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питань:
1) Чому разом з Додатком 3 «Проект договору про закупівлю» тендерної документації не оприлюднено Додаток №1 «Договірна ціна», Додаток №2 «Календарний графік виконаних робіт (помісячний)», Додаток №3 «План фінансування робіт (помісячний)», які є невід'ємною частиною проекту договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь Замовника на питання:
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації учасники закупівлі повинні надати у складі документів тендерної пропозиції додатки до проекту договору, зокрема:
Додаток 1 - Договірна ціна (надається в складі технічної частини тендерної пропозиції).
Додаток 2 - Календарний графік виконання робіт (помісячний) (надається в складі кваліфікаційної частини тендерної пропозиції).
Додаток 3 - План фінансування робіт (помісячний) (надається в складі кваліфікаційної частини тендерної пропозиції).
Слід зазначити, що додатки до проекту договору повинні бути створені та надані учасниками у складі тендерних пропозиції, оскільки
Додаток 1 - Договірна ціна (формується відповідно розміру цінової пропозиції учасника, яка може відрізнятися від очікуваної вартості предмету закупівлі та надається учасником в складі технічної частини тендерної пропозиції)
Додаток 2 - Календарний графік виконання робіт (помісячний) (формується учасником та конкретизує зобов'язання учасника (Підрядника), визначені умовами договору, щодо складу, обсягів, виконавців, послідовності, строків виконання робіт. Обґрунтованість положень цього додатка забезпечує ритмічність виконання робіт, своєчасність матеріально-технічного забезпечення, надання фронту робіт співвиконавцям, безперервність фінансування будівництва тощо. Відповідальним за підготовку графіка доцільно визначати Підрядника. Він може виконати цю роботу самостійно із залученням субпідрядників або доручати її проектувальникам, інжиніринговим організаціям. (згідно Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві, затверджених наказом Мінрегіонбуду від 13 січня 2009 р. N2 та схвалених рішенням науково-технічної ради Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 25 грудня 2008 р. N202. Враховуючи вищезазначений факт, Календарний графік виконання робіт (помісячний) надається учасником в складі кваліфікаційної частини тендерної пропозиції)
Додаток 3 - План фінансування робіт (помісячний) ("План фінансування будівництва" визначає договірні зобов'язання Замовника щодо фінансового забезпечення будівництва. У ньому конкретизуються умови договору щодо джерел фінансування будівництва та розрахунків за виконані роботи, а також розподіл фінансових ресурсів у часі за кожним джерелом фінансування. Дотримання зазначеного плану Замовником забезпечує дотримання Підрядником строків будівництва, календарного графіка виконання робіт, вимог до технології та організації будівництва, інших умов договору. Основою для визначення показників плану фінансування є інформація, передбачена проектно-кошторисною документацією, календарними графіками виконання робіт, титульним списком будови (об'єкта), а також домовленість між Підрядником та Замовником щодо умов розрахунків за виконані роботи та послуги, порядку надання авансів, джерел фінансування. План фінансування будівництва складається Замовником. За необхідності, він отримує від Підрядника інформацію, потрібну для виконання цієї роботи, зокрема, щодо обсягів коштів для оплати виконаних робіт згідно з календарними графіками виконання робіт та умовами розрахунків, надання авансів тощо.
Крім того, у Додатку 3 до тендерної документації Замовником було відображено примітку наступного змісту: «Проект договору не є остаточним і вичерпним, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо здійснення закупівель за державні кошти».
Враховуючи викладене, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами та доповненнями повідомляємо, що процедура закупівлі та визначення переможця аукціону відбулася у відповідності до положень Закону та в першу чергу із дотриманням основних принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 3 Закону. Додатково повідомляємо, що відповідно до положень статті 7 Закону органи, уповноважені на здійснення контролю у сфері закупівель, не мають права втручатися у проведення процедур закупівель. Також повідомляємо, що користуючись правом, наданим частиною десятою статті Закону у разі незгоди замовника з висновком про результати моніторингу закупівлі, готові відстоювати своє рішення у судовому порядку, про що буде повідомлено через електронну систему протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення.
Водночас, усвідомлюючи всю важливість функцій та завдань, які покладаються на органи державного фінансового контролю у сфері публічних закупівель, Відділ освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради націлений сприяти виконанню функцій контролю та щиро сподіваємося на подальшу співпрацю.
З повагою,
Тендерний комітет Відділу освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами аналізу та вивчення змісту висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області про результати моніторингу закупівлі ID: UA-2019-10-11-003600-b Відділ освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради повідомляє про наступне: У відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) тендерним комітетом Відділу освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради «11» жовтня 2019 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено тендерну документацію та оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт покрівлі Тарасівського ЗПЗСО за адресою: вул. Садова, буд. 101, с. Тарасівка, Олешківський район Херсонська область» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») Ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-11-003600-b. «28» жовтня 2019 року за результатами автоматичної оцінки електронної системи закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації на закупівлю робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт покрівлі Тарасівського ЗПЗСО за адресою: вул. Садова, буд. 101, с. Тарасівка, Олешківський район Херсонська область» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») Ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-11-003600-b виявили намір прийняти участь у аукціоні п’ять учасників. Положеннями статті 28 Закону встановлено, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. У відповідності до вимог ст. 28 Закону тендерним комітетом Замовника було проведено аналіз та вивчення документів, наданих у складі тендерних пропозицій учасників починаючи з найбільш економічно вигідної пропозиції, з обґрунтованих підстав було застосовано норми статті 30 Закону та відхилено пропозиції учасників: ТОВ "БЕРИСЛАВБУДСЕРВIС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" та ПП "ЮРБУД". Рішенням тендерного комітету №730 від «31» жовтня 2019 року було відхилено тендерну пропозицію учасника ПП "ЮРБУД" на підставі п. 4 частини першої ст. 30 Закону, як таку що не відповідає умовам тендерної документації, прийнято рішення про розгляд наступної тендерної пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною відповідно до п. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: учасника ТОВ "АЛАД-ЕНЕРГО" з ціною 2 670 096,00 грн. (два мільйони шістсот сімдесят тисяч дев’яносто шість грн. 00 коп.) без ПДВ. Учасником ТОВ "АЛАД-ЕНЕРГО" було завантажено у електронну систему файли (документи) тендерної пропозиції за процедурою відкриті торги на закупівлю: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт покрівлі Тарасівського ЗПЗСО за адресою: вул. Садова, буд. 101, с. Тарасівка, Олешківський район Херсонська область» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») Ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-11-003600-b. Тендерним комітетом Замовника було проведено аналіз та вивчення завантажених файлів (документів тендерної пропозиції) відповідно додатку до протоколу розгляду та встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "АЛАД-ЕНЕРГО" відповідає вимогам тендерної документації за процедурою відкриті торги: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт покрівлі Тарасівського ЗПЗСО за адресою: вул. Садова, буд. 101, с. Тарасівка, Олешківський район Херсонська область» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») Ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-11-003600-b. Рішенням тендерного комітету Замовника №736 від «04» листопада 2019 року визнано учасника ТОВ "АЛАД-ЕНЕРГО" переможцем процедури закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт покрівлі Тарасівського ЗПЗСО за адресою: вул. Садова, буд. 101, с. Тарасівка, Олешківський район Херсонська область» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») Ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-11-003600-b та прийнято рішення про намір укласти договір. Звертаємо Вашу увагу, що на виконання вимог Додатку №1 до тендерної документації учасником було надано у складі документів тендерної пропозиції довідку, яка підтверджує досвід виконання аналогічного договору (файл «50. Довідка про наявність досвіду.pdf», архів «Сканована кваліфікаційна частина»), копію договору №189 від 17.07.2018р., укладений між ТОВ "АЛАД-ЕНЕРГО" та Бехтерською сільською радою на виконання робіт з капітального ремонту покрівлі із застосуванням енергозберігаючих технологій в Бехтерському закладі повної загальної середньої освіти Бехтерської сільської ради, Голопристанського району, Херсонської області (надалі - Договір) (файл «52. Копія аналогічного договору.pdf», архів «Сканована кваліфікаційна частина») та відгук Бехтерської сільської ради про належне виконання ТОВ "АЛАД-ЕНЕРГО" Договору (файл «51. Відгук.pdf», архів «Сканована кваліфікаційна частина»). Крім того, учасником було надано до Договору довідки КБ-2в, що містять інформацію про вapтiсть викoнaних робіт (файл «53. Довідки.pdf», архів «Сканована кваліфікаційна частина»). Відповідно до пункту 1.3. Додатку №1 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен надати довідки/дoвiдка пpo вapтiсть викoнaних poбiт (фopми КБ-3). Слід зазначити, що відповідно до змісту інформації, наданої у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "АЛАД-ЕНЕРГО" у вигляді довідок КБ-2в до Договору, тендерним комітетом було встановлено відповідність вимогам тендерної документації в цій частині, оскільки вимогами тендерної документації вимагається надання дoвiдки пpo вapтiсть викoнaних робіт. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. 1.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 цей стандарт обов’язковий при визначені вартості будівництва об’єктів, які споруджують за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі — державні кошти). Також пп. 6.4.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 передбачено: «При визначені вартості виконаних обсягів робіт і проведені взаєморозрахунків за виконані роботи по об’єктах будівництва, зведення яких здійснюється за рахунок державних коштів, застосовуються примірні форми первинних облікових документів «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (примірна форма № КБ-2в) і «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (примірна форма № КБ-3), які наведено у додатку Т та у додатку У». Слід зазначити, що акт заповнюється в розрізі виконаних робіт і понесених витрат. Тобто це докладний документ, який дозволяє замовнику перевірити, на виконання яких саме робіт і в якій кількості витрачені його кошти. Довідка - менш об'ємний документ, в ній наводиться розшифрування вартості підрядних робіт в розрізі об'єктів і пускових комплексів. Довідка складається наростаючим підсумком, тобто тут наводиться вартість виконаних робіт і витрати за весь період будівництва. Таким чином, учасником було надано більш детальнішу інформацію щодо вартості виконаних робіт з капітального ремонту покрівлі із застосуванням енергозберігаючих технологій в Бехтерському закладі повної загальної середньої освіти Бехтерської сільської ради, Голопристанського району, Херсонської області, що підтверджується актами приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в. Таким чином, вимоги тендерної документації не було порушено, оскільки інформація, що вимагається замовником була надана у повному обсязі та у розгорнутому вигляді згідно кожного етапу виконаних робіт по об’єкту згідно ціни Договору. Надання необхідної інформації у вигляді документа за іншою назвою та/або формою не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника, оскільки відповідно до положень частини третьої статті 22 Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що під час формування вимог (умов) тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону Замовником проводиться аналіз практики рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), та у разі виникнення спірних питань Замовник керується рішеннями Органу оскарження, прийнятими під час розгляду скарг з аналогічних питань. З аналогічних підстав було відхилення тендерної пропозиції учасника за процедурою UA-2018-12-04-002618-c та зазначений факт формальності помилки в частині оформлення пропозиції та надання інформації у іншому документі було встановлено Колегією під час розгляду скарги з аналогічного питання та викладений у рішенні №2080-р/пк-пз від 26.02.2019. Під час вирішення спірних питань щодо віднесення до формальних помилки, допущені учасниками під час складання тендерної пропозиції тендерний комітет Замовника проводить аналіз практики рішень Колегією під час розгляду скарг з аналогічних питань. Повторно наголошуємо, що замовник не мав права відхилити тендерну пропозицію учасника, що відповідає вимогам тендерної документації з підстав допущення формальних помилок під час виконання дій, що не вимагалися тендерною документацією (наприклад зазначення у повному обсязі назви), оскільки зазначений факт спричинив би порушення основних принципів здійснення закупівель відповідно до положень статті 3 Закону, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що в свою чергу спричинило грубе порушення прав учасника аукціону. Враховуючи викладене, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами та доповненнями повідомляємо, що процедура закупівлі та визначення переможця аукціону відбулася у відповідності до положень Закону та в першу чергу із дотриманням основних принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 3 Закону.
2019-12-10 17:27:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 14:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БЕРИСЛАВБУДСЕРВIС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
2 448 214,80
UAH з ПДВ
|
2 278 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" |
2 587 930,00
UAH з ПДВ
|
2 279 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ЮРБУД" |
2 513 457,00
UAH з ПДВ
|
2 280 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛАД-ЕНЕРГО" |
2 670 096,00
UAH з ПДВ
|
2 670 096,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПРОЕКТ-СО" |
2 691 024,00
UAH з ПДВ
|
2 691 024,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БЕРИСЛАВБУДСЕРВIС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" #36334600 |
Відхилено |
2 278 900,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2019 15:45
|
ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" #41485685 |
Відхилено |
2 279 000,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2019 14:08
|
ПП "ЮРБУД" #40105954 |
Відхилено |
2 280 000,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2019 18:02
|
ТОВ "АЛАД-ЕНЕРГО" #38939596 |
Переможець |
2 670 096,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2019 14:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 13:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 березня 2020 16:04
|
ДУ 3.pdf | зміни до договору |
16 березня 2020 16:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2019 15:50
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2019 15:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 листопада 2019 16:32
|
ДУ1.pdf | зміни до договору |
21 листопада 2019 16:30
|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2019 16:17
|
договiр.pdf | укладений |
21 листопада 2019 16:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до фактичного виділення коштів з бюджету відповідного рівня на 2019 рік, визначених у Договорі про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів №1066 від 21.11.2019р. (надалі за текстом - Договір), у відповідності до положень Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України та Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII, Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 3.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна робіт визначається на основі динамічного кошторису що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1), і складає 2 670 096 грн 00 коп. (два мільйона шістсот сімдесят тисяч дев’яносто шість грн 00 коп.), без ПДВ у тому числі ПДВ _---__ тис. грн. (_-- грн ___ коп.). та включає завдання по рокам: Перша черга в 2019 році – 1 247 598 грн. 83 коп..(Один мільйон двісті сорок сім тисяч п’ятсот дев’яносто вісім гривень 83 копійок) без ПДВ у тому числі ПДВ _---__ тис. грн. (_-- грн ___ коп.). Друга черга в 2020 році – 1 422 497 грн. 17 коп. ( Один мільйон чотириста двадцять дві тисячі чотириста дев’яносто сім грн. 17 коп.) без ПДВ у тому числі ПДВ _---__ тис. грн. (_-- грн ___ коп.). Замовник зобов’язаний забезпечити безперервне і своєчасне фінансування робіт з реконструкції, доручених на виконання Генпідряднику, на підставі договірної ціни, згідно з п. 3.1 цього Договору, яка уточняється по фактичних витратах, та Календарного графіка виконання робіт (помісячного) (додаток 2), плану фінансування робіт (помісячного) (додаток 3) та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня. Бюджетні зобов’язання та інші зобов’язання замовника по даному договору виникають у разі наявності бюджетних призначень на відповідний рік, а бюджетні фінансові зобов’язання – в межах фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника». 2. Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку №1 до Договору (Договірна ціна) та викласти його у новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 3. Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку №2 до Договору (календарний графік виконання робіт (місячний)) та викласти його у новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 4. Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку №3 до Договору (План фінансування робі (помісячний)) та викласти його у новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 1066 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до фактичного виділення коштів з бюджету відповідного рівня на 2019 рік, визначених у Договорі про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів №1066 від 21.11.2019 року (надалі за текстом - Договір), у відповідності до положень Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України та Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII, Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 3.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна робіт визначається на основі динамічного кошторису що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1), і складає 2 670 096 грн 00 коп. (два мільйона шістсот сімдесят тисяч дев’яносто шість грн 00 коп.), без ПДВ у тому числі ПДВ _---__ тис. грн. (_-- грн ___ коп.). та включає завдання по рокам: Перша черга в 2019 році – 2 007 523 грн. 83 коп..(Два міліони сім тисяч п’ятсот двадцять три гривні 83 копійок) без ПДВ у тому числі ПДВ _---__ тис. грн. (_-- грн ___ коп.). Друга черга в 2020 році – 662 572 грн. 17 коп. ( Шістсот шістдесят дві тисячі п’ятсот сімдесят дві гривні. 17 коп.) без ПДВ у тому числі ПДВ _---__ тис. грн. (_-- грн ___ коп.). Замовник зобов’язаний забезпечити безперервне і своєчасне фінансування робіт з реконструкції, доручених на виконання Генпідряднику, на підставі договірної ціни, згідно з п. 3.1 цього Договору, яка уточняється по фактичних витратах, та Календарного графіка виконання робіт (помісячного) (додаток 2), плану фінансування робіт (помісячного) (додаток 3) та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня. Бюджетні зобов’язання та інші зобов’язання замовника по даному договору виникають у разі наявності бюджетних призначень на відповідний рік, а бюджетні фінансові зобов’язання – в межах фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника». 2. Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку №2 до Договору (календарний графік виконання робіт (місячний)) та викласти його у новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 3. Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку №3 до Договору (План фінансування робі (помісячний)) та викласти його у новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 1066 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до фактичного виділення коштів з бюджету відповідного рівня на 2020 рік, визначених у Договорі про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів №1066 від 21.11.2019р. (надалі за текстом - Договір), у відповідності до положень Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України та Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-УІІІ. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 3.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1 .Договірна ціна робіт визначається на основі динамічного кошторису що є невід'ємною частиною Договору (Додаток 1), і складає 2 670 096 грн 00 коп. (два мільйона шістсот сімдесят тисяч дев'яносто шість грн 00 коп.), без ПДВ у тому числі ПДВ — тис. грн. (_— грн коп.). та включає завдання по рокам: Перша черга в 2019 році - 2 007 523 грн. 83 коп..(Два міліонна сім тисяч п'ятсот двадцять три гривні 83 копійок) без ПДВ у тому числі ПДВ _— тис. грн. (_— грн коп.). Друга черга березень 2020 року - 662 572 грн. 17 коп. ( Шістсот шістдесят дві тисячі п'ятсот сімдесят дві гривні 17 коп.) без ПДВ у тому числі ПДВ _--- тис. грн. (_-- грн коп.). Замовник зобов'язаний забезпечити безперервне «і своєчасне фінансування робіт з реконструкції, доручених на виконання Генпідряднику, на підставі договірної ціни, згідно з п. 3.1 цього Договору, яка уточняється по фактичних витратах, та Календарного графіка виконання робіт (помісячного) (додаток 2), плану фінансування робіт (помісячного) (додаток 3) та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня. Бюджетні зобов'язання та інші зобов'язання замовника по даному договору виникають у разі наявності бюджетних призначень на відповідний рік, а бюджетні фінансові зобов'язання - в межах фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника». 2. Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку №2 до Договору (календарний графік виконання робіт (місячний)) та викласти його у новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 1066 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |