Відновлення гідрологічного режиму та екологічного стану річки Протока з метою захисту від підтоплення присадибних ділянок та житлових будинків в місті Біла Церква Київської області (реконструкція) (45246000-3 Регулювання річкового стоку та протипаводкові роботи)
Очікувана вартість
11 996 820,00 UAH
UA-2019-10-11-003491-b 205ef76eeea44f9dbfaac10a0ac637b2
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03346696
Вебсайт: http://www.bc-ujkg.org.ua/
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2
Контактна особа: Мельник Людмила Володимирівна
380456399482
djkgbmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 17 жовтня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 жовтня 2019 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2019 15:33
Очікувана вартість: 11 996 820,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 59 984,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування - кошти державного та місцевого бюджетів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Відновлення гідрологічного режиму та екологічного стану річки Протока з метою захисту від підтоплення присадибних ділянок та житлових будинків в місті Біла Церква Київської області (реконструкція) (45246000-3 Регулювання річкового стоку та протипаводкові роботи)
Джерело фінансування - кошти державного та місцевого бюджетів.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, річка Протока
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45246000-3 — Регулювання річкового стоку та протипаводкові роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764 Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Поетапна оплата згідно акту виконаних робіт Пiсляоплата 10 Робочі 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

11 жовтня 2019 17:41
Електронний цифровий підпис
11 жовтня 2019 17:41
Проект Договору 11.10.2019.docx
11 жовтня 2019 17:40
ТД протока 11.10.2019.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-11-003491-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП «Ялик», Код ЄДРПОУ:34019103
Дата подання: 04 листопада 2019 12:37
Вимога до замовника про скасування визначенного переможця!!!
Недоліки тендерної пропозиції ТОВ «ГАРНЕТ ІНК»:
1. У банківській гарантії не зазначено місце її складання, що є її реквізитом відповідно до Постанови НБУ 639.
2. По працівнику Суховерхову замість спеціальності/спеціалізації зазначено кваліфікацію відповідно до диплому.
3. По працівнику Макуєву зазначено навчальний заклад не відповідно до диплому.
4. Не надано лист-згоду на обробку персональних даних відносно Дукова, персональні дані якого є в протоколі.
5. Аналогічним відповідно до умов тендерної документації вважається договiр на виконання робiт з розчищення русла, укріплення берегів річок, здійснення протипаводкових заходів.
Учасником надано договір на виконання робіт з’єднувального каналу, що відповідно до умов тендерної документації не вважається аналогічним.
6. Відповідно до мов тендерної документації вимагається довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (Додаток 6). Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів до додатку надати завірені Учасником копії вказаних договорів та актів виконаних робіт. – Вимагаються договори, а не договір, тобто мінімум 2.
7. Не надано локальний кошторис з розрахунками одиничної вартості, є тільки локальний кошторис.
8. Відсутнє протокольне рішення учасників (акціонерів, власників) з наданням повноважень на укладання договору чим не підтверджено повноваження директора.
9. Документи пропозиції ват «акелік груп» та ТОВ «Гарнет Інк» готувала одна особа.
10. Акт кб-2в та кб3 підписанні 31 грудня, акт кб-2в один, а реєстрація накладних показує що целиповий акт відповідно тому що реєстрація Дата виписки Дата реєстрації
27.11.2017 15.12.2017 о 22:11-625 000.00
27.11.2017 15.12.2017 о 22:11-625 000.00
27.11.2017 15.12.2017 о 22:11-625 000.00
27.11.2017 15.12.2017 о 22:14-540 000.00
27.11.2017 15.02.2018 о 18:20-85 000.00 – эту регали со штрафами Дата виписки должна совпадать с датами на актах, в рамках проверки надання достовірної інформації даємо запит на податкову та отримаємо офіційне підтвердження.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 листопада 2019 09:59
Стосовно вимоги, розміщеної в електронній системі закупівлі 04 листопада 2019 року (ідентифікатор UA-2019-10-11-003491-b.a1), повідомляємо наступне.
Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено два випадки звернення до замовника з вимогою:
1. Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі подається фізичною/юридичною особою через електронну систему закупівель не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції (ч.1 ст. 23 Закону). При цьому замовник зобов’язаний протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу;
2. Вимога учасника, тендерна пропозиція якого відхилена, про надання додаткової інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям (ч. 3 ст. 30 Закону). При цьому замовник зобов’язаний надати такому учаснику відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження звернення через електронну систему закупівель.
Жодний з наведених вище випадків, встановлених Законом, не передбачає обов’язку замовника повністю або частково скасовувати рішення, прийняті ним за результатами оцінки пропозицій учасників.
З огляду на викладене вище, тендерний комітет відхиляє вимогу з причин її невідповідності положенням ЗУ «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-10-11-003491-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД", Код ЄДРПОУ:38635748
Дата подання: 11 листопада 2019 23:58
Необґрунтований вибір переможця
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником ДЕПАРТАМЕНТОМ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було проведено закупівлю ID UA-2019-10-11-003491-b на «Відновлення гідрологічного режиму та екологічного стану річки Протока з метою захисту від підтоплення присадибних ділянок та житлових будинків в місті Біла Церква Київської області (реконструкція) (45246000-3 Регулювання річкового стоку та протипаводкові роботи)».

Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 6 учасників:
1. ТОВ "С Т А Р Т Б У Д";
2. ПП «Ялик»;
3. ТОВ "ПМК-КИЇВ";
4. ТОВ "ГАРНЕТ ІНК";
5. ТОВ "ФАСТГІДРОРЕСУРС";
6. ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД".

За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ "ГАРНЕТ ІНК" (код ЄДРПОУ 41052432).

Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що в складі пропозиції ТОВ "ГАРНЕТ ІНК" (код ЄДРПОУ 41052432) відсутні належним чином оформлені наступні документи:

1. Не правильне оформлення банківської гарантії;
2. Не розмістив оновленої пропозиції за результатами аукціону;
3. Учасник надав договір підряду №17/15 від 29.11.2017 року, що не відповідає умовам тендерної документації в частині аналогічних договорів;
4. Учасник надав лист відгук який не містить обов’язкової інформації, що була передбачена вимогою Замовника, а саме не зазначено клас наслідків (відповідальності) робіт;
5. додаток 5 заповнена не вся інформація;
6. Інші невідповідності.

Відповідно до статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,

ПРОШУ:

1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ "ГАРНЕТ ІНК" (код ЄДРПОУ 41052432) та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 листопада 2019 10:56
Стосовно вимоги, розміщеної в електронній системі закупівлі 11 листопада 2019 року (ідентифікатор UA-2019-10-11-003491-b.a3), повідомляємо наступне.
Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено два випадки звернення до замовника з вимогою:
1. Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі подається фізичною/юридичною особою через електронну систему закупівель не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції (ч.1 ст. 23 Закону). При цьому замовник зобов’язаний протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу;
2. Вимога учасника, тендерна пропозиція якого відхилена, про надання додаткової інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям (ч. 3 ст. 30 Закону). При цьому замовник зобов’язаний надати такому учаснику відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження звернення через електронну систему закупівель.
Жодний з наведених вище випадків, встановлених Законом, не передбачає обов’язку замовника повністю або частково скасовувати рішення, прийняті ним за результатами оцінки пропозицій учасників.
З огляду на викладене вище, тендерний комітет відхиляє вимогу з причин її невідповідності положенням ЗУ «Про публічні закупівлі».

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-11-003491-b.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП «Ялик», Код ЄДРПОУ:34019103
Дата подання: 11 листопада 2019 19:40
Скарга до органу оскарження
ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі Стаття18 п.7 абз.2 Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 14 листопада 2019 17:13
Скарга відкликана скаржником
Причина: Ст. 18 ч5. Орган оскарження приймає рішення про припинення розгляду скарги в разі, якщо: обставини, зазначені в абзацах другому - п’ятому частини четвертої цієї статті, установлені органом оскарження після прийняття скарги до розгляду; скаргу відкликано суб’єктом оскарження;
Дата: 20 листопада 2019 16:28
рішення від 14.11.2019 № 16630.pdf
Дата публікації: 14 листопада 2019 17:13
рішення від 28.11.2019 № 17722.pdf
Дата публікації: 02 грудня 2019 19:40

Документи подані скаржником

11 листопада 2019 19:28
Скарга_11.11.19.docx
11 листопада 2019 19:28
Скарга_11.11.19.pdf

Документи Органу Оскарження

14 листопада 2019 17:13
рішення від 14.11.2019 № 16630.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-04-000025 ● 9d19609d40e14fab83c664ab74d6e10a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-12-03
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-12-04 14:15:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.12.2019 № 217

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 03.12.2019 № 217

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
19 UA-2019-10-11-003491-b 11.10.2019
виявлені органом державного, фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення на висновок та інформація про причини неможливості усунення порушень виявлених за результатами проведення моніторингу UA-M-2019-12-04-000025 проведення відкритих торгів щодо закупівлі робіт з відновлення гідрологічного режиму та екологічного стану річки Протока з метою захисту від підтоплення присадибних ділянок та житлових будинків в місті Біла Церква Київської області (реконструкція) (45246000-3 Регулювання річкового стоку та протипаводкові роботи) Тендерний комітет Департаменту житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради уважно ознайомившись із висновком Північного офісу Державно аудиторської служби України від 24 грудня 2019 року за результатами проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з відновлення гідрологічного режиму та екологічного стану річки Протока з метою захисту від підтоплення присадибних ділянок та житлових будинків в місті Біла Церква Київської області (реконструкція) (45246000-3 Регулювання річкового стоку та протипаводкові роботи) про що повідомляє наступне: 1. Щодо відсутності в тендерній пропозиції переможця відкритих торгів ТОВ «ГАРНЕТ-ІНК» локального кошторису з розрахунками одиничної вартості та розрахунок вартості експлуатації машин і механізмів варто зазначити, що вказані документи наявні в тендерній пропозиції учасника у файлах 20_ДЦ_Біла церква. та imd 23.imd, приєднаних до тендерної пропозиції 25 жовтня 2019 року та 05 листопада 2019 року відповідно. Відтак відсутність вказаних документів у формат .pdf ніяк не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника у зв’язку з невідповідністю його тендерної пропозиції умовам тендерної документації. 2. Щодо надання Переможцем у складі тендерної пропозиції копії договору підряду від 29.11.2017 № 17\15 предметом якого є «реконструкція з’єднувального каналу Тилігульській лиман – Чорне море на території Комінтернівського району Одеської області» зазначаємо, що для підтвердження відповідності такому кваліфікаційному критерію, як «наявність досвіду виконання аналогічних договорів» у складі тендерної пропозиції учасником надано акти виконаних робі з переліком виду робіт, які виконувалися під час виконання договору. Варто зауважити, що роботи виконані ТОВ «ГАРНЕТ-ІНК» по договору № 17/15 від 29.11.2017 року (у відповідності до актів виконаних робіт та додатку до договору) відповідають видам робіт, які мав виконувати учасник по відновленню гідрологічного режиму та екологічного стану річки Протока з метою захисту від підтоплення присадибних ділянок та житлових будинків в місті Біла Церква Київської області, а тому їх назва в договорі не може слугувати підставою для висновку про відсутність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів. 3. Щодо не подання учасником закупівлі у складі тендерної пропозиції листів-згод на обробку та використання персональних даних учасників товариства Дукова О.О. повідомляємо про те, що Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради з об’єктивних причин не має можливості усунути виявлене порушення. Так, після опублікування інформації про укладений, у відповідності до статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», договір електронна система закупівель не передбачає можливості для замовника скасувати рішення про визначення переможця закупівлі. В свою чергу положення цивільного та господарського кодексів, як і сам договір № 13602019 від 03 грудня 2019 року не містять підстав для розірвання договору з причин скасування замовником закупівлі рішення про визначення переможця. Відсутні також підстави для визнання договору нікчемним згідно положень статті 37 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відтак договір № 1360/2019 укладений 03 грудня 2019 року між ДЖКГ БМР та ТОВ «ГАРНЕТ-ІНК» має виконуватися його сторонами на визначених умовах до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. Вищенаведене свідчить про неможливість усунення порушення, виявленого Державною аудиторською службою України за результатами проведеного моніторингу UA-M-2019-12-04-000025 закупівлі UA-2019-10-11-003491-b. Разом із тим висновки Держаудитслужби взято до уваги та використання в роботі тендерним комітетом ДЖКГ БМР.

2020-01-02 16:10:25

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 24 грудня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 09 січня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради, 03346696, Україна, Біла Церква, Андрея Шептицького, 2
  2. Інформація про предмет закупівлі: Відновлення гідрологічного режиму та екологічного стану річки Протока з метою захисту від підтоплення присадибних ділянок та житлових будинків в місті Біла Церква Київської області (реконструкція) (45246000-3 Регулювання річкового стоку та протипаводкові роботи) Джерело фінансування - кошти державного та місцевого бюджетів., 11996820UAH, 45246000-3, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 205ef76eeea44f9dbfaac10a0ac637b2, 2019-10-11
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 04 грудня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23.12.2019. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розкриття та розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця та оприлюднення договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 11.10.2019 № 267 (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД», ТОВ «ФАСТГІДРОРЕСУРС» та ТОВ «ГАРНЕТ ІНК», протоколи розгляду тендерних пропозицій від 29.10.2019 №№ 277, 278 та від 01.11.2019 № 282, повідомлення про намір укласти договір 01.11.2019, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.11.2019 № 16630-р/пк-пз та від 29.11.2019 № 17722-р/пк-пз, договір від 03.12.2019 № 1360/2019. Аналізом документів, розміщених в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ГАРНЕТ ІНК» (далі – Переможець) відсутні: локальний кошторис з розрахунками одиничної вартості; розрахунок вартості експлуатації машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін), в тому числі вартості машино-години власної техніки та/або орендованої техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення; калькуляція (одиничні розцінки) визначення розміру витрат у грошовому виразі на одиницю по окремих видах витрат, при цьому окремо виділяється розмір прибутку, чим не дотримано умови Додатку 3 ТД. Відповідно до пп. 3.3 п. 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та п. 1 Додатку 1 ТД Замовником вимагалось надання договору(ів) для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів та визначено, що аналогічним договором є договір на виконання робіт з розчищення русла, укріплення берегів річок, здійснення протипаводкових заходів, проте Переможцем у складі пропозиції надано копію договору підряду від 29.11.2017 № 17\15 з предметом договору «реконструкція з’єднувального каналу Тилігульській лиман – Чорне море на території Комінтернівського району Одеської області», що суперечить вищезазначеним вимогам. Також, у складі пропозиції Переможця відсутня лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на Дукова О.О., що зазначений в протоколі загальних зборів засновників ТОВ «ГАРНЕТ ІНК» від 13.05.2019 № 5, чим порушено умови Додатку 9 ТД. Згідно з п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію, яка не відповідає умовам ТД. Однак, в порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію Переможця як таку, що не відповідає вимогам ТД, та уклав з ним договір від 03.12.2019 № 1360/2019 (далі – Договір) на загальну суму 9 100 000,00 грн.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення норм п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону. За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, оприлюдненні інформації про її проведення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розкритті тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця та оприлюднення договору порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД" 9 488 706,00
UAH з ПДВ
9 080 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАСТГІДРОРЕСУРС" 10 797 570,40
UAH з ПДВ
9 099 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРНЕТ ІНК" 11 396 717,27
UAH з ПДВ
9 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП «Ялик» 10 080 065,52
UAH з ПДВ
10 080 065,52
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПМК-КИЇВ" 11 347 920,16
UAH з ПДВ
11 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "С Т А Р Т Б У Д" 11 899 788,04
UAH з ПДВ
11 899 788,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2019 17:05
sign.p7s
28 жовтня 2019 17:03
За результатом аукціону
27 жовтня 2019 09:45
sign.p7s
26 жовтня 2019 15:56
sign.p7s
26 жовтня 2019 15:54
Тендерна пропозиція.pdf
26 жовтня 2019 15:54
Бангівська гарантія.zip
26 жовтня 2019 15:54
Установчі.rar
26 жовтня 2019 15:54
Транспорт.rar
26 жовтня 2019 15:54
Проект договору.pdf
26 жовтня 2019 15:54
Довідки.rar
26 жовтня 2019 15:54
Бланк ІСО.pdf
26 жовтня 2019 15:54
Аналогічні договора.rar

Публічні документи

26 жовтня 2019 23:28
sign.p7s
26 жовтня 2019 23:23
Пасп Висоцький.rar
26 жовтня 2019 23:18
ДОВІДКА БАНК.pdf
26 жовтня 2019 23:18
Гарантія.rar
26 жовтня 2019 23:18
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
26 жовтня 2019 23:18
Довідка про спецодяг.pdf
26 жовтня 2019 23:18
Сертифікат ISO 9001 2015.pdf
26 жовтня 2019 23:18
НАКАЗ ПРО ПРИЗНАЧЕННЯ.pdf
26 жовтня 2019 23:18
Витяг ПДВ.pdf
26 жовтня 2019 23:15
Кошторис.rar
26 жовтня 2019 23:01
Озерна ек.rar
26 жовтня 2019 23:01
Ан. договір_Здвиж.rar
26 жовтня 2019 23:01
ДОГОВIР_ЦПХ_КУЗ_МИНЧУК.pdf
26 жовтня 2019 23:01
ДОГОВIР_ЦПХ_ВАЩЕНКО.pdf
26 жовтня 2019 23:01
ДОГОВIР_ЦПХ_ЖУРАВЛ_ОВ.pdf
26 жовтня 2019 23:01
ДОГОВIР_ЦПХ_БЕЛЕНЯ.pdf
26 жовтня 2019 23:01
Диплом Матвеєва.pdf
26 жовтня 2019 23:00
ДОГОВIР_ЦПХ_МАТВEEВ.pdf
26 жовтня 2019 23:00
КАМАЗ.pdf
26 жовтня 2019 23:00
ПОСВІДЧЕННЯ.pdf
26 жовтня 2019 23:00
Зем Сн Чадий.pdf
26 жовтня 2019 23:00
Техніка.pdf
26 жовтня 2019 23:00
Диплом Куранде В.А..pdf
26 жовтня 2019 23:00
Зем снар тех тал.pdf
26 жовтня 2019 23:00
ДОГОВIР_ЦПХ_ПЕД_КО.pdf
26 жовтня 2019 23:00
ДОГОВIР_ЦПХ_IЛЬЧИШИН.pdf
26 жовтня 2019 23:00
Відгук.pdf
25 жовтня 2019 12:48
СТАТУТ.pdf

Публічні документи

05 листопада 2019 18:36
sign.p7s
05 листопада 2019 18:15
Справка от 31.10.2019 Осипов.pdf
05 листопада 2019 18:15
кошторис2.pdf
05 листопада 2019 18:15
кошторис1.pdf
05 листопада 2019 18:15
Дов.податкова.pdf
05 листопада 2019 18:15
23.imd
25 жовтня 2019 18:10
sign.p7s
25 жовтня 2019 18:09
Тех. специфікація.pdf
25 жовтня 2019 18:09
тех. паспорта.pdf
25 жовтня 2019 18:09
тендерна пропозиція.pdf
25 жовтня 2019 18:09
погодження помилки.pdf
25 жовтня 2019 18:09
Наказ директор.pdf
25 жовтня 2019 18:09
Наказ директор (1).pdf
25 жовтня 2019 18:09
Листи згоди ПД.pdf
25 жовтня 2019 18:09
лист-відгук.pdf
25 жовтня 2019 18:09
Л-Г санкції.pdf
25 жовтня 2019 18:09
Копія статуту.pdf
25 жовтня 2019 18:09
Копія протоколу.pdf
25 жовтня 2019 18:09
Копія паспорту.pdf
25 жовтня 2019 18:09
копія ліцензії.pdf
25 жовтня 2019 18:09
копія витягу пдв.pdf
25 жовтня 2019 18:09
копії наказів.pdf
25 жовтня 2019 18:09
Копії дипломів.pdf
25 жовтня 2019 18:09
Договора ЦПХ.pdf
25 жовтня 2019 18:09
Довідка банк.pdf
25 жовтня 2019 18:09
д. судимість.pdf
25 жовтня 2019 18:09
д. субпідрядники.pdf
25 жовтня 2019 18:09
д. спецодяг.pdf
25 жовтня 2019 18:09
д. санкції.pdf
25 жовтня 2019 18:09
д. працівники.pdf
25 жовтня 2019 18:09
д. податки.pdf
25 жовтня 2019 18:09
д. п.5 ч1 ст 17.pdf
25 жовтня 2019 18:09
д. норми.pdf
25 жовтня 2019 18:09
д. мтб.pdf
25 жовтня 2019 18:08
д. корупція.pdf
25 жовтня 2019 18:08
д. захист довкілля.pdf
25 жовтня 2019 18:08
д. екон.конкур.pdf
25 жовтня 2019 18:08
д. едр.pdf
25 жовтня 2019 18:08
д. беніфіціари.pdf
25 жовтня 2019 18:08
д. банкрутство.pdf
25 жовтня 2019 18:08
д. аналогічний договір.pdf
25 жовтня 2019 18:08
Гарантия 13988.zip
25 жовтня 2019 18:08
Г.л. тех.завдання.pdf
25 жовтня 2019 18:08
Г.Л. проект договору.pdf
25 жовтня 2019 18:08
Г.Л. зміст пропозиції.pdf
25 жовтня 2019 18:08
Г.Л. витрати.pdf
25 жовтня 2019 18:08
виписка з протоколу.pdf
25 жовтня 2019 18:08
20_ДЦ_Біла церква.imd

Публічні документи

27 жовтня 2019 01:51
sign.p7s
27 жовтня 2019 01:51
sign.p7s
27 жовтня 2019 01:50
Інші документи.rar
27 жовтня 2019 01:50
Працівники_2.rar
27 жовтня 2019 01:50
Договора_МТБ.rar
27 жовтня 2019 01:49
Працівники_1.rar
27 жовтня 2019 01:49
Довідки ПДФ.rar
27 жовтня 2019 01:49
Кошторис.rar
27 жовтня 2019 01:49
Банківс гарантія.rar
27 жовтня 2019 01:49
Згоди.rar

Публічні документи

26 жовтня 2019 18:27
sign.p7s
26 жовтня 2019 16:49
Е1-16-7.pdf
26 жовтня 2019 16:49
Е1-88-1 ст.38.pdf
26 жовтня 2019 16:49
5777.imd
26 жовтня 2019 16:49
ГК1-2-1 .pdf
26 жовтня 2019 16:49
Е1-11-7 ст. 24.pdf
26 жовтня 2019 16:49
2380-19.zip
26 жовтня 2019 16:49
Пояснювальна записка.pdf
26 жовтня 2019 16:49
Е1-73-6 ст.36.pdf
26 жовтня 2019 16:49
Е1-73-6.pdf
26 жовтня 2019 16:49
Е1-73-6 ст.44.pdf
26 жовтня 2019 16:49
Е1-11-7 ст.28.pdf
26 жовтня 2019 16:49
Е1-164-1 ст.30.pdf
26 жовтня 2019 16:49
Е1-16-7 ст.31.pdf
26 жовтня 2019 16:49
Е1-11-7 ст.32.pdf
26 жовтня 2019 16:49
Е1-21-3 ст.29.pdf
26 жовтня 2019 16:49
Е1-27-1.pdf
26 жовтня 2019 16:49
Договірна ціна.pdf
26 жовтня 2019 16:49
Технічні специфікації.7z
26 жовтня 2019 16:49
Е1-16-7 ст.42.pdf
26 жовтня 2019 16:49
Е1-160-1.pdf
26 жовтня 2019 16:49
Е1-134-1 ст.48.pdf
26 жовтня 2019 16:49
Е1-11-7 ст. 21.pdf
26 жовтня 2019 16:49
Е1-88-1.pdf
26 жовтня 2019 16:49
Е1-88-1 ст.49.pdf
26 жовтня 2019 16:49
Е1-21-3.pdf
26 жовтня 2019 16:49
ГК-1-2-1.pdf
26 жовтня 2019 16:49
Листи-відгуки.7z
26 жовтня 2019 16:49
Е1-11-7 ст.39.pdf
26 жовтня 2019 16:49
Е1-85-1.pdf
26 жовтня 2019 16:49
Дефектний акт.pdf
26 жовтня 2019 16:49
Е1-27-7.pdf
26 жовтня 2019 16:49
Е1-11-7 ст. 19.pdf
26 жовтня 2019 16:49
Е1-27-7 ст.47.pdf
26 жовтня 2019 16:49
Об_єктний кошторис 7-1.pdf
26 жовтня 2019 16:49
Е1-21-3 ст.40.pdf
26 жовтня 2019 16:49
Відомість ресурсів 7-1.pdf
26 жовтня 2019 16:49
Е1-11-7-ст.43.pdf
26 жовтня 2019 16:49
Е1-134-1.pdf
26 жовтня 2019 16:49
Е1-27-1 ст.46.pdf
26 жовтня 2019 16:49
Е1-164-1 ст.41.pdf
26 жовтня 2019 16:49
Е1-164-1.pdf
26 жовтня 2019 16:49
Дипломи ІТР.7z
26 жовтня 2019 16:49
Е1-85-1 ст.45.pdf
26 жовтня 2019 16:49
Е1-85-1 ст.37.pdf

Публічні документи

26 жовтня 2019 13:41
sign.p7s
26 жовтня 2019 13:40
Статут завірений.pdf
26 жовтня 2019 13:40
Ліценція СтартБуд.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД"
#38635748
Відхилено 9 080 000,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2019 16:35
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАСТГІДРОРЕСУРС"
#37237401
Відхилено 9 099 999,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2019 16:37
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРНЕТ ІНК"
#41052432
Переможець 9 100 000,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2019 17:20

Документи

29 жовтня 2019 16:34
sign.p7s
29 жовтня 2019 16:33
Протокол 277.PDF

Документи

29 жовтня 2019 16:36
sign.p7s
29 жовтня 2019 16:35
Протокол 278.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2019 17:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРНЕТ ІНК"
#41052432
9 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
04 грудня 2019 10:57
Договір 1360.PDF укладений
04 грудня 2019 10:56
sign.p7s укладений
03 січня 2020 19:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 891 041,10
UAH (в тому числі ПДВ 481 840,18 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку