Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03346696 |
Вебсайт: | http://www.bc-ujkg.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2 |
Контактна особа: |
Мельник Людмила Володимирівна 380456399482 djkgbmr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 жовтня 2019 17:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 жовтня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 жовтня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2019 15:33 |
Очікувана вартість: | 11 996 820,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 59984.1 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Джерело фінансування - кошти державного та місцевого бюджетів.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764 | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Поетапна оплата згідно акту виконаних робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 жовтня 2019 17:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2019 17:41 |
Проект Договору 11.10.2019.docx | |
11 жовтня 2019 17:40 |
ТД протока 11.10.2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. У банківській гарантії не зазначено місце її складання, що є її реквізитом відповідно до Постанови НБУ 639.
2. По працівнику Суховерхову замість спеціальності/спеціалізації зазначено кваліфікацію відповідно до диплому.
3. По працівнику Макуєву зазначено навчальний заклад не відповідно до диплому.
4. Не надано лист-згоду на обробку персональних даних відносно Дукова, персональні дані якого є в протоколі.
5. Аналогічним відповідно до умов тендерної документації вважається договiр на виконання робiт з розчищення русла, укріплення берегів річок, здійснення протипаводкових заходів.
Учасником надано договір на виконання робіт з’єднувального каналу, що відповідно до умов тендерної документації не вважається аналогічним.
6. Відповідно до мов тендерної документації вимагається довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (Додаток 6). Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів до додатку надати завірені Учасником копії вказаних договорів та актів виконаних робіт. – Вимагаються договори, а не договір, тобто мінімум 2.
7. Не надано локальний кошторис з розрахунками одиничної вартості, є тільки локальний кошторис.
8. Відсутнє протокольне рішення учасників (акціонерів, власників) з наданням повноважень на укладання договору чим не підтверджено повноваження директора.
9. Документи пропозиції ват «акелік груп» та ТОВ «Гарнет Інк» готувала одна особа.
10. Акт кб-2в та кб3 підписанні 31 грудня, акт кб-2в один, а реєстрація накладних показує що целиповий акт відповідно тому що реєстрація Дата виписки Дата реєстрації
27.11.2017 15.12.2017 о 22:11-625 000.00
27.11.2017 15.12.2017 о 22:11-625 000.00
27.11.2017 15.12.2017 о 22:11-625 000.00
27.11.2017 15.12.2017 о 22:14-540 000.00
27.11.2017 15.02.2018 о 18:20-85 000.00 – эту регали со штрафами Дата виписки должна совпадать с датами на актах, в рамках проверки надання достовірної інформації даємо запит на податкову та отримаємо офіційне підтвердження.
Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено два випадки звернення до замовника з вимогою:
1. Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі подається фізичною/юридичною особою через електронну систему закупівель не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції (ч.1 ст. 23 Закону). При цьому замовник зобов’язаний протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу;
2. Вимога учасника, тендерна пропозиція якого відхилена, про надання додаткової інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям (ч. 3 ст. 30 Закону). При цьому замовник зобов’язаний надати такому учаснику відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження звернення через електронну систему закупівель.
Жодний з наведених вище випадків, встановлених Законом, не передбачає обов’язку замовника повністю або частково скасовувати рішення, прийняті ним за результатами оцінки пропозицій учасників.
З огляду на викладене вище, тендерний комітет відхиляє вимогу з причин її невідповідності положенням ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 6 учасників:
1. ТОВ "С Т А Р Т Б У Д";
2. ПП «Ялик»;
3. ТОВ "ПМК-КИЇВ";
4. ТОВ "ГАРНЕТ ІНК";
5. ТОВ "ФАСТГІДРОРЕСУРС";
6. ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД".
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ "ГАРНЕТ ІНК" (код ЄДРПОУ 41052432).
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що в складі пропозиції ТОВ "ГАРНЕТ ІНК" (код ЄДРПОУ 41052432) відсутні належним чином оформлені наступні документи:
1. Не правильне оформлення банківської гарантії;
2. Не розмістив оновленої пропозиції за результатами аукціону;
3. Учасник надав договір підряду №17/15 від 29.11.2017 року, що не відповідає умовам тендерної документації в частині аналогічних договорів;
4. Учасник надав лист відгук який не містить обов’язкової інформації, що була передбачена вимогою Замовника, а саме не зазначено клас наслідків (відповідальності) робіт;
5. додаток 5 заповнена не вся інформація;
6. Інші невідповідності.
Відповідно до статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ "ГАРНЕТ ІНК" (код ЄДРПОУ 41052432) та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено два випадки звернення до замовника з вимогою:
1. Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі подається фізичною/юридичною особою через електронну систему закупівель не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції (ч.1 ст. 23 Закону). При цьому замовник зобов’язаний протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу;
2. Вимога учасника, тендерна пропозиція якого відхилена, про надання додаткової інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям (ч. 3 ст. 30 Закону). При цьому замовник зобов’язаний надати такому учаснику відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження звернення через електронну систему закупівель.
Жодний з наведених вище випадків, встановлених Законом, не передбачає обов’язку замовника повністю або частково скасовувати рішення, прийняті ним за результатами оцінки пропозицій учасників.
З огляду на викладене вище, тендерний комітет відхиляє вимогу з причин її невідповідності положенням ЗУ «Про публічні закупівлі».
Скарги до процедури
Дата подання: 11 листопада 2019 19:40
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-04-000025 ● 9d19609d40e14fab83c664ab74d6e10a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 грудня 2019 14:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.12.2019 № 217
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 03.12.2019 № 217
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
19 UA-2019-10-11-003491-b 11.10.2019
виявлені органом державного, фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення на висновок та інформація про причини неможливості усунення порушень виявлених за результатами проведення моніторингу UA-M-2019-12-04-000025 проведення відкритих торгів щодо закупівлі робіт з відновлення гідрологічного режиму та екологічного стану річки Протока з метою захисту від підтоплення присадибних ділянок та житлових будинків в місті Біла Церква Київської області (реконструкція) (45246000-3 Регулювання річкового стоку та протипаводкові роботи) Тендерний комітет Департаменту житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради уважно ознайомившись із висновком Північного офісу Державно аудиторської служби України від 24 грудня 2019 року за результатами проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з відновлення гідрологічного режиму та екологічного стану річки Протока з метою захисту від підтоплення присадибних ділянок та житлових будинків в місті Біла Церква Київської області (реконструкція) (45246000-3 Регулювання річкового стоку та протипаводкові роботи) про що повідомляє наступне: 1. Щодо відсутності в тендерній пропозиції переможця відкритих торгів ТОВ «ГАРНЕТ-ІНК» локального кошторису з розрахунками одиничної вартості та розрахунок вартості експлуатації машин і механізмів варто зазначити, що вказані документи наявні в тендерній пропозиції учасника у файлах 20_ДЦ_Біла церква. та imd 23.imd, приєднаних до тендерної пропозиції 25 жовтня 2019 року та 05 листопада 2019 року відповідно. Відтак відсутність вказаних документів у формат .pdf ніяк не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника у зв’язку з невідповідністю його тендерної пропозиції умовам тендерної документації. 2. Щодо надання Переможцем у складі тендерної пропозиції копії договору підряду від 29.11.2017 № 17\15 предметом якого є «реконструкція з’єднувального каналу Тилігульській лиман – Чорне море на території Комінтернівського району Одеської області» зазначаємо, що для підтвердження відповідності такому кваліфікаційному критерію, як «наявність досвіду виконання аналогічних договорів» у складі тендерної пропозиції учасником надано акти виконаних робі з переліком виду робіт, які виконувалися під час виконання договору. Варто зауважити, що роботи виконані ТОВ «ГАРНЕТ-ІНК» по договору № 17/15 від 29.11.2017 року (у відповідності до актів виконаних робіт та додатку до договору) відповідають видам робіт, які мав виконувати учасник по відновленню гідрологічного режиму та екологічного стану річки Протока з метою захисту від підтоплення присадибних ділянок та житлових будинків в місті Біла Церква Київської області, а тому їх назва в договорі не може слугувати підставою для висновку про відсутність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів. 3. Щодо не подання учасником закупівлі у складі тендерної пропозиції листів-згод на обробку та використання персональних даних учасників товариства Дукова О.О. повідомляємо про те, що Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради з об’єктивних причин не має можливості усунути виявлене порушення. Так, після опублікування інформації про укладений, у відповідності до статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», договір електронна система закупівель не передбачає можливості для замовника скасувати рішення про визначення переможця закупівлі. В свою чергу положення цивільного та господарського кодексів, як і сам договір № 13602019 від 03 грудня 2019 року не містять підстав для розірвання договору з причин скасування замовником закупівлі рішення про визначення переможця. Відсутні також підстави для визнання договору нікчемним згідно положень статті 37 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відтак договір № 1360/2019 укладений 03 грудня 2019 року між ДЖКГ БМР та ТОВ «ГАРНЕТ-ІНК» має виконуватися його сторонами на визначених умовах до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. Вищенаведене свідчить про неможливість усунення порушення, виявленого Державною аудиторською службою України за результатами проведеного моніторингу UA-M-2019-12-04-000025 закупівлі UA-2019-10-11-003491-b. Разом із тим висновки Держаудитслужби взято до уваги та використання в роботі тендерним комітетом ДЖКГ БМР.
2020-01-02 16:10:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 16:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД" |
9 488 706,00
UAH з ПДВ
|
9 080 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАСТГІДРОРЕСУРС" |
10 797 570,40
UAH з ПДВ
|
9 099 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРНЕТ ІНК" |
11 396 717,27
UAH з ПДВ
|
9 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП «Ялик» |
10 080 065,52
UAH з ПДВ
|
10 080 065,52
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПМК-КИЇВ" |
11 347 920,16
UAH з ПДВ
|
11 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "С Т А Р Т Б У Д" |
11 899 788,04
UAH з ПДВ
|
11 899 788,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД" #38635748 |
Відхилено |
9 080 000,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2019 16:35
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАСТГІДРОРЕСУРС" #37237401 |
Відхилено |
9 099 999,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2019 16:37
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРНЕТ ІНК" #41052432 |
Переможець |
9 100 000,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2019 17:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 19:07
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2019 10:57
|
Договір 1360.PDF | укладений |
04 грудня 2019 10:56
|