«Нове будівництво каналізаційної мережі с.Червоне Криворізького району Дніпропетровської області. Коригування 3». (ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг;вирівнювання поверхонь).
Очікувана вартість
13 114 068,00 UAH
UA-2019-10-11-003465-b 0ffbc681a0e1459cb36248311abd62b7
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Червоненська сільська рада Тимофієв Сергій Миколайович

+380675644399 bulat.galina76@gmail.com

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Червоненська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04339899
Місцезнаходження замовника: 53010, Україна , Дніпропетровська обл., с. Червоне, вул. Гагаріна, 14
Контактна особа замовника: Червоненська сільська рада Тимофієв Сергій Миколайович
+380675644399
bulat.galina76@gmail.com
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 17 жовтня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 жовтня 2019 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2019 13:53
Очікувана вартість: 13 114 068,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 65 570,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 65 570,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Нове будівництво каналізаційної мережі с.Червоне Криворізького району Дніпропетровської області. Коригування 3». (ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг;вирівнювання поверхонь).(кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50033, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, с.Червоне , вул. Гагаріна,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс у розмірі 30 відсотків ціни річного обсягу робіт за Договором, для придбання Підрядником необхідних для виконання кожного виду робіт матеріалів, конструкцій та виробів Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

11 жовтня 2019 17:28
Електронний цифровий підпис
11 жовтня 2019 17:25
Технічне завдання.rtf
11 жовтня 2019 17:25
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
11 жовтня 2019 17:25
ТД каналізація будівництво .docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 14:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» 12 824 160,00
UAH з ПДВ
12 758 590,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ІНОВАЦІЇПРОЕКТ 13 110 018,00
UAH з ПДВ
12 824 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2019 13:32
sign.p7s
06 листопада 2019 13:30
Тендерна пропозиція аукціон
06 листопада 2019 13:30
Довідка Грандстрой МВС
06 листопада 2019 13:30
Довідка Грандстрой ДФС
25 жовтня 2019 17:07
sign.p7s
25 жовтня 2019 17:05
Пiдписаний_G1019-8390-GL_tender.pdf
25 жовтня 2019 17:05
12_Довiдки_банку.pdf
25 жовтня 2019 17:05
11_Банкiвська_гарантiя.pdf
25 жовтня 2019 17:05
10_Технiчна_частина.pdf
25 жовтня 2019 17:05
9_КОШТОРИС.rar
25 жовтня 2019 17:05
8_Проект_договору.pdf
25 жовтня 2019 17:05
7_Тендерна_пропозицiя.pdf
25 жовтня 2019 17:05
6_Стаття_17_Закону.pdf
25 жовтня 2019 17:05
2_Вiдомостi_Учасника.pdf
25 жовтня 2019 17:05
1_Реeстр_документiв.pdf

Публічні документи

26 жовтня 2019 20:34
sign.p7s
26 жовтня 2019 20:20
Технiчнi характристики.pdf
26 жовтня 2019 20:20
Тендерна пропозицiя.pdf
26 жовтня 2019 20:20
Спецiалiсти.pdf
26 жовтня 2019 20:20
Реєстр.pdf
26 жовтня 2019 20:20
Проект Договору.pdf
26 жовтня 2019 20:20
Кошторис.rar
26 жовтня 2019 20:20
Загальні вiдомостi.pdf
26 жовтня 2019 20:20
ГАРАНТИЯ11510481000.ZIP
26 жовтня 2019 20:20
Банківські документи.PDF
26 жовтня 2019 20:20
Iншi документи.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ»
#42481990
Переможець 12 758 590,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2019 14:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2019 14:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ»
#42481990
12 758 590,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
21 листопада 2019 21:03
нове будівн.кан.мереж.pdf укладений
21 листопада 2019 20:58
sign.p7s зміни до договору
27 грудня 2019 17:27
дод.уг№3 про розірвання.pdf укладений
27 грудня 2019 17:24
sign.p7s зміни до договору
28 листопада 2019 09:52
дод.уг№2.pdf зміни до договору
27 листопада 2019 16:54
sign.p7s зміни до договору
22 листопада 2019 09:51
дод.уг№1.pdf зміни до договору
21 листопада 2019 21:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. п. 4 п. 4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі п.3.3 Договору, в зв’язку із закінченням поточного бюджетного року, та в зв’язку із перерозподілом коштів у Замовника, Сторони домовились внести зміни до Договору та викласти пункти в наступній редакції: 1.1. «2.1. Початок і закінчення робіт визначається календарним графіком виконання робіт, який є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2), але не пізніше 25.12.2020 року»; 1.2. «3.1. Договірна ціна за даним Договором складає: 12 758 590,00 грн. (Дванадцять мільйонів вісімсот двадцять чотири тисячі сто шістдесят гривень, 00 копійок), в тому числі ПДВ 20% - 2 126 431,67 грн., (Додаток 1), є твердою, визначеною на підставі тендерної пропозиції, в тому числі: - договірна ціна на 2019 рік складає: 3 571 596,00 грн. (Три мільйони п’ятсот сімдесят одна тисяча п’ятсот дев’яносто шість гривень, 00 копійок), в тому числі ПДВ 20% - 595 266,00 грн.; - договірна ціна на 2020 рік складає: 9 186 994,00 грн. (Дев’ять мільйонів сто вісімдесят шість тисяч дев’ятсот дев’яносто чотири гривні, 00 копійок), в тому числі ПДВ 20% - 1 531 165,67 грн.»; 1.3.«9.2.Керуючись Постановою КМУ № 117 від 23.04.2014р., Замовник після підписання даного Договору має право перерахувати Учаснику попередню оплату в розмірі до 30% від річного обсягу вартості робіт в сумі 1 071 478,80 грн. (Один мільйон сімдесят одна тисяча чотириста сімдесят вісім грн.. 80 коп.), в т.ч. ПДВ – 178 579,80 грн. на строк до 20.12.2019 року та внесеними змінами до порядку здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що купуються за бюджетні кошти згідно з Постановою КМУ від 05.12.2018 року № 1074, шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт на не бюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, у термін, визначений Сторонами додатково. Підрядник зобов’язаний використати одержану попередню оплату на придбання необхідних для виконання робіт матеріалів та/або придбання і постачання необхідного для виконання робіт устаткування та обладнання і надати до 20.12.2019 року Замовнику акти виконаних робіт (форма КБ-2в) про виконані роботи відповідно до законодавства. По закінченні вказаного терміну невикористані кошти попередньої оплати повертаються Замовнику.»; 1.4. «15.2. Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31 грудня 2020 року, а в частині оплати (зобов’язання) до повного його виконання.».
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.п.4 п.4 ст.Зб розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі п.3.3 Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору, а саме: 1.1. П.3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Договірна ціна за даним Договором складає: 12 758 590,00 грн. (Дванадцять мільйонів сімсот п'ятдесят вісім тисяч п'ятсот дев'яносто гривень, 00 копійок), в тому числі ПДВ 20% - 2 126 431,67 грн., (Додаток 1), є твердою, визначеною на підставі тендерної пропозиції». 1.2. П.3.1. додаткової угоди №1 від 21.11.2019 року до Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Договірна ціна за даним Договором складає: 12 758 590,00 грн. (Дванадцять мільйонів сімсот п'ятдесят вісім тисяч п'ятсот дев'яносто гривень, 00 копійок), в тому числі ПДВ 20% - 2 126 431,67 грн., (Додаток 1), є твердою, визначеною на підставі тендерної пропозиції, в тому числі: - договірна ціна на 2019 рік складає: 3 571 596,00 грн. (Три мільйони п'ятсот сімдесят одна тисяча п'ятсот дев'яносто шість гривень, 00 копійок), в тому числі ПДВ 20% - 595 266,00 грн.; - договірна ціна на 2020 рік складає: 9 186 994,00 грн. (Дев'ять мільйонів сто вісімдесят шість тисяч дев'ятсот дев'яносто чотири гривні, 00 копійок), в тому числі ПДВ 20% - 1 531 165,67 грн.». 2. Інші умови Договору залишаються без змін. 3. Ця Додаткова угода складена Сторонами в двох оригінальних примірниках, що мають рівну юридичну силу, по одному для кожної сторони та є невід'ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 12 758 590,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 126 431,67 UAH)
Причини розірвання договору: у зв’язку з тим, що було допущено технічну помилку при оголошенні процедури закупівлі, яку не можливо виправити, а саме – сума фактичних фінансових надходжень до бюджету на 2019 рік не відповідають зазначеної суми у Договорі на виконання робіт у поточному році, Сторони домовилися розірвати Договір № 74 від 21.11.2019 року на виконання робіт по об’єкту.

Актуальні тендери

До пошуку