Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво світлофорного об'єкта на перехресті вул.Кульпарківської - Трускавецької у м.Львові
Очікувана вартість
1 693 597,40 UAH
UA-2019-10-11-003382-b 194a1f02178c43a6921536fa2984a456
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Возняк Андрій Степанович

380322975954 inzhlmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34814670
Вебсайт: http://city-adm.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79006, Україна , Львівська обл., Львів, пл.Ринок, 1, каб.422
Контактна особа: Возняк Андрій Степанович
380322975954
inzhlmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 04 листопада 2019 13:21
Очікувана вартість: 1 693 597,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,59%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі - кошти міського бюджету м.Львова
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво світлофорного об'єкта на перехресті вул.Кульпарківської - Трускавецької у м.Львові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 березня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може перерахувати Підряднику аванс, відповідно до Постанови КМУ від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами), після того як Підрядник приступить до виконання робіт, в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт. Зарахування авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ - 2в, ф. КБ - 3) протягом 90 днів з дати перерахування авансу, але не пізніше 20.12.2019, в іншому випадку Підрядник повертає кошти на рахунок Замовника. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10-ти календарних дні та тільки в межах бюджетних призначень. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються Замовником після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт протягом 14 днів після підписання акта готовності Об’єкта до експлуатації. Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 жовтня 2019 17:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2019 17:22
Зі_змінамиДокументація.doc
24 жовтня 2019 17:21
ЗМІНИ_Документація.doc
24 жовтня 2019 17:21
dodatok_4_ТехВИМОГИ.doc
11 жовтня 2019 16:59
dodatok_2_договір.doc
24 жовтня 2019 17:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 17:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2019 17:22
Зі_змінамиДокументація.doc
11 жовтня 2019 16:59
Документація.doc
24 жовтня 2019 17:21
ЗМІНИ_Документація.doc
24 жовтня 2019 17:21
dodatok_4_ТехВИМОГИ.doc
11 жовтня 2019 16:59
dodatok_4_ТехВИМОГИ.doc
11 жовтня 2019 16:59
dodatok_2_договір.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" 1 438 500,00
UAH з ПДВ
1 418 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СМЕО" 1 482 292,80
UAH з ПДВ
1 427 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2019 09:47
Електронний підпис
25 жовтня 2019 10:54
4.Технічна частина.pdf
24 жовтня 2019 09:36
4.Технічна частина.pdf
24 жовтня 2019 09:36
1.Кваліфікація.pdf
24 жовтня 2019 09:36
5.Проект договору.pdf

Публічні документи

13 листопада 2019 13:30
Довідка_МВС_СМЕО.pdf
31 жовтня 2019 15:32
Технічні_вимоги_СМЕО.PDF
31 жовтня 2019 15:32
Проект_договору_СМЕО.PDF
31 жовтня 2019 15:32
Наказ_директора2.pdf
31 жовтня 2019 15:32
Наказ_директора1.pdf
31 жовтня 2019 15:32
Наказ директора3.pdf
31 жовтня 2019 15:32
Інформація_МТБ_СМЕО.PDF
31 жовтня 2019 15:32
Виписка з ЄДРПОУ_СМЕО.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка"

ТОВ "СМЕО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка"
#38013959
Відхилено 1 418 500,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2019 16:02
ТОВ "СМЕО"
#38501811
Переможець 1 427 300,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2019 16:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2019 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СМЕО"
#38501811
1 427 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 квітня 2020 11:53
ДД3.pdf зміни до договору
13 квітня 2020 11:52
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2020 17:55
ДД2_21.pdf зміни до договору
17 березня 2020 17:51
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 10:13
Договір.doc.pdf укладений
28 листопада 2019 10:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п. 5 част. 4 статті 36 Закону – узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), а саме: зменшення сторонами ціни договору із 1 427 300,00 грн. з ПДВ до 1 399 521,98 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 115 б/І
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.1 част. 4 статті 36 Закону – зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, а саме: зменшення обсягів закупівлі та відповідно зменшення ціни договору із 1 399 521,98 грн. з ПДВ до 1 262 536,58 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 115 б/І
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 10 квітня 2020
Сума оплати за договором: 1 262 536,58
UAH (в тому числі ПДВ 210 422,76 UAH)