Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мікрофони та гучномовці (Аудіореєстратор AMUR-PCI-E1-3 для реєстрації 3-х потоків ISDN Е1 на базі ПЕОМ)
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2019-10-11-003381-b 7a7eaf6112624a6d8fa5759692df2a2b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Сольська

+380512531893 tender@mk.npu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Миколаївській області
Код ЄДРПОУ: 40108735
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Декабристів,5
Контактна особа: Оксана Сольська
+380512531893
tender@mk.npu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 17 жовтня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2019 18:00
Очікувана вартість: 130 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32340000-8: Мікрофони та гучномовці


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Аудіореєстратор AMUR-PCI-E1-3 для реєстрації 3-х потоків ISDN Е1 на базі ПЕОМ (кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул. Декабристів, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2019
ДК 021:2015: 32340000-8 — Мікрофони та гучномовці

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється в безготівковій формі в національній валюті шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця згідно наданої накладної та рахунку протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отримані Товари здійснюються Покупцем протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Покупця не застосовуються. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2019 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 16:58
додаток 1.docx
11 жовтня 2019 16:58
Оголош.doc
11 жовтня 2019 16:58
додаток 2.docx
11 жовтня 2019 16:58
Договір проект.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 жовтня 2019 12:26
Дата відповіді: 15 жовтня 2019 13:58
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учанику! Щодо вказання конкретної торгової марки чи моделі запропонованого товару вважаю доречним вказати, що у Додатку 2 до оголошення Замовником (ГУНП) надана інформація про найменування, моделі, виробника, технічні характеристики та кількість Товару.
В п. 4 додатку 2 зазначено, у разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, слід вважати в наявності вираз «або еквівалент». Якщо учасник подає пропозицію на еквівалентний товар, то він повинен надати порівняльну таблицю із зазначенням найменування товару та запропонованого учасником еквіваленту. До кожного еквівалента додається копія паспорту якості або іншого документа, що містить технічні характеристики товару. Під товаром з еквівалентними параметрами замовник мав на увазі параметри, прописані в технічній документації або кращі.
Щодо оцінки пропозиції необхідно зазначити, що при оголошенні вказаної закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua) очікувана вартість закупівлі вказана з ПДВ, а у оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних закупівель замовником чітко зазначено, що ціна пропозиції повинна включати всі витрати з урахуванням витрат завантаження, розвантаження, транспортних витрат до місця поставки товару, сплату податків і зборів та інші витрати Учасника, пов’язанні з предметом закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРАТ "АЛЬТРОН" 129 996,00
UAH з ПДВ
129 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРАТ "АЛЬТРОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРАТ "АЛЬТРОН"
#31633037
Переможець 129 996,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2019 17:40

Документи

23 жовтня 2019 17:40
Електронний підпис
23 жовтня 2019 17:39
протокол308від23.10.2019.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2019 17:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРАТ "АЛЬТРОН"
#31633037
129 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 жовтня 2019 17:40
Електронний підпис
23 жовтня 2019 17:39
протокол308від23.10.2019.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 19:24
Електронний підпис укладений
05 листопада 2019 11:22
Електронний підпис укладений
05 листопада 2019 11:22
договір676від04.11.2019.PDF укладений
05 листопада 2019 11:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 129 996,00
UAH (в тому числі ПДВ 21 666,00 UAH)