Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки з попередньо встановленою операційною системою+програмне забезпечення+мишки
Очікувана вартість
180 200,00 UAH
UA-2019-10-11-003332-b 20f96dd8354a4ee09f0db67f8fdb6996
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Уралова Світлана Адольфівна

380677555354 ecir_poshta@mail.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ліцей міжнародних відносин ім. В.Стуса Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20834405
Місцезнаходження: 79057, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Повстанська, 14
Контактна особа: Уралова Світлана Адольфівна
380677555354
ecir_poshta@mail.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 16:44
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2019 12:00
Початок аукціону: 22 жовтня 2019 13:51
Очікувана вартість: 180 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 802,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 комплект
Ноутбуки з попередньо встановленою операційною системою+програмне забезпечення+мишки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79057, Україна, Львівська область, Львів, Повстанська, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 жовтня 2019  —  22 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Ноутбуки з попередньо встановленою операційною системою+програмне забезпечення+мишки Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2019 17:25
Оголошення011.docx
11 жовтня 2019 17:23
Оголошення011.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 12 жовтня 2019 12:02
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Питання до ТД
Дата подання: 15 жовтня 2019 10:36
Дата відповіді: 15 жовтня 2019 11:30
В ТД вимога до батареї: "Незнімна батарея, Літій-іонна, 3-коміркова, 42 Вт*год". Згiдно наказу МОН України від 02.11.2017р. №1440 із змінами та доповненнями ноутбук повинен вiдповiдати вимогам: "батарея - ємністю не менше ніж 3000 mAh". Чи будуть розглядатися моделі, які відповідають: "батарея - ємністю не менше ніж 3000 mAh або не менше ніж 5 годин автономної роботи"? Якщо так, прошу внести зміни до тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інші альтернативи не розглядаються
Тендерна документація
Дата подання: 15 жовтня 2019 10:44
Дата відповіді: 15 жовтня 2019 11:24
Чи будуть розглядатися моделі з підтримкою Bluetooth 4.0 ? (без підтримки Bluetooth 4.2)
Відповідь: Інші моделі не розглядаються
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 жовтня 2019 12:26
Дата відповіді: 15 жовтня 2019 13:49
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ні
Документація
Дата подання: 15 жовтня 2019 13:34
Дата відповіді: 15 жовтня 2019 13:49
Шановний Замовнику! В тендерній документації, а саме в розділі «місце, кількість, обсяг поставки товарів», а також в специфікації зазначена кількість товару, що закуповується «30 штук». В той час як на самому майданчику зазначено кількість/од.виміру як 10 штук. Просимо Замовника надати роз’яснення та внести необхідні зміни у тендерну документацію/на майданчик щодо кількості (10/30) та одиниці виміру (штуки/комплекти) для запобігання непорозумінням
Розгорнути Згорнути
Відповідь: комплект
Тендерна документація
Дата подання: 16 жовтня 2019 13:49
В ТД вказаний офіс MS Office 2019 Home and Business All Lng (T5D-03189). Чи будете Ви розглядати інші варіанти MS Office 2019, якщо вони будуть кращі в технічних характеристиках і призначені спеціально для освітніх закладів?
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-11-003332-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Боднар Геннадій Олександрович, Код ЄДРПОУ:2751316311
Дата подання: 27 жовтня 2019 18:47
Неправомірне відхилення
Шановний Замовник, не погоджуємося з причинами відхилення. Текст виклали у зверненні. Звернення прикріпили
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 жовтня 2019 14:38
Від 29.10.2019р. №02-07/42

На вашу вимогу № UA-2019-10-11-003332-b.a2 від 27.10.2019р. повідомляємо, тендерним комітетом Ліцею міжнародних відносин ім.В.Стуса ЛМР з питань закупівлі Ноутбуків з попередньо встановленою операційною системою + програмне забезпечення + мишки прийнято рішення до пропозиції учасника ФОП Боднар Генадія Олександровича:
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
- Всупереч п.1 Додатку 3 тендерної документації, учасником в Додатку № 1 надана пропозиція, яка не відповідає умовам тендерної документації;
Відповідно до вимог Додатку 3 тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про найменування предмету закупівлі і програмним забезпеченням не відповідним до предмету закупівлі, а також відповідну до технічної специфікації (ноутбук з попередньо встановленою операційною системою Win10) (у разі потреби - описом предмета закупівлі).
-Всупереч п.1 Додатку 3 учасником в Додатку № 1 у складі тендерної пропозиції запропонована не в повному обсязі кількість предмету закупівлі 30 шт. (10 комплектів).
Роз’яснення: Вказана учасником модель ноутбука, а саме I3584F34H10NIL-7BK, постачається виробником з попередньо встановленою операційною системою Linux та офісним пакетом Libre office (Open office). У наданій учасником пропозиції, та у специфікації до договору поставки (Додаток №1) вказано Ноутбук Dell Inspirion 3584 (I3584F34H10NIL-7BK) з програмним забезпеченням, що можна трактувати неоднозначно. Також у найменуванні предмету закупівлі не вказано наявність у комплекті маніпулятора типу «миша».
Враховуючи вищевказане, пропозиція Учасника ФОП Боднар Генадія Олександрович не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-10-11-003332-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Боднар Геннадій Олександрович, Код ЄДРПОУ:2751316311
Дата подання: 27 жовтня 2019 18:49
Неправомірне відхилення
Шановний Замовник, не погоджуємося з причинами відхилення. Текст виклали у зверненні. Звернення прикріпили
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 жовтня 2019 14:38
Від 29.10.2019р. №02-07/42

На вашу вимогу № UA-2019-10-11-003332-b.a2 від 27.10.2019р. повідомляємо, тендерним комітетом Ліцею міжнародних відносин ім.В.Стуса ЛМР з питань закупівлі Ноутбуків з попередньо встановленою операційною системою + програмне забезпечення + мишки прийнято рішення до пропозиції учасника ФОП Боднар Генадія Олександровича:
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
- Всупереч п.1 Додатку 3 тендерної документації, учасником в Додатку № 1 надана пропозиція, яка не відповідає умовам тендерної документації;
Відповідно до вимог Додатку 3 тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про найменування предмету закупівлі і програмним забезпеченням не відповідним до предмету закупівлі, а також відповідну до технічної специфікації (ноутбук з попередньо встановленою операційною системою Win10) (у разі потреби - описом предмета закупівлі).
-Всупереч п.1 Додатку 3 учасником в Додатку № 1 у складі тендерної пропозиції запропонована не в повному обсязі кількість предмету закупівлі 30 шт. (10 комплектів).
Роз’яснення: Вказана учасником модель ноутбука, а саме I3584F34H10NIL-7BK, постачається виробником з попередньо встановленою операційною системою Linux та офісним пакетом Libre office (Open office). У наданій учасником пропозиції, та у специфікації до договору поставки (Додаток №1) вказано Ноутбук Dell Inspirion 3584 (I3584F34H10NIL-7BK) з програмним забезпеченням, що можна трактувати неоднозначно. Також у найменуванні предмету закупівлі не вказано наявність у комплекті маніпулятора типу «миша».
Враховуючи вищевказане, пропозиція Учасника ФОП Боднар Генадія Олександрович не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

Документи подані скаржником

27 жовтня 2019 18:47
звернення до Ліцею

Документи подані скаржником

27 жовтня 2019 18:48
звернення до Ліцею

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2019 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Боднар Геннадій Олександрович 123 720,00
UAH з ПДВ
123 720,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" 132 999,00
UAH з ПДВ
132 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 170 100,00
UAH з ПДВ
168 201,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 176 790,00
UAH з ПДВ
170 099,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІСІ ЛІНК" 172 505,00
UAH з ПДВ
172 505,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 жовтня 2019 12:44
Пропозиція.pdf
20 жовтня 2019 12:44
Технічні вимоги.pdf
20 жовтня 2019 12:44
Проект договору.pdf
20 жовтня 2019 12:44
паспорт.pdf
20 жовтня 2019 12:44
Гарантійниий лист.pdf
20 жовтня 2019 12:44
витяг2.pdf
20 жовтня 2019 12:44
Витяг.pdf
20 жовтня 2019 12:44
виписка.pdf
20 жовтня 2019 12:44
СЕС Dell.pdf
20 жовтня 2019 12:44
Аналог_договір.pdf
20 жовтня 2019 12:44
Альфа банк.pdf

Публічні документи

17 жовтня 2019 17:07
Лист згода.pdf
17 жовтня 2019 17:07
Сервіс_центри.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2019 11:08
Пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Боднар Геннадій Олександрович

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"

ТОВ "КомпаКом"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ДІСІ ЛІНК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Боднар Геннадій Олександрович
#2751316311
Рішення скасоване 123 720,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2019 15:37
ФОП Боднар Геннадій Олександрович
#2751316311
Відхилено 123 720,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2019 15:45
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"
#32881326
Переможець 132 999,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2019 14:19

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2019 14:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"
#32881326
132 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
SCAN_20191106_171557698.pdf укладений
07 листопада 2019 14:29
SCAN_20191106_171448104.pdf укладений
07 листопада 2019 14:29
SCAN_20191106_171311604.pdf укладений
07 листопада 2019 14:29
SCAN_20191106_171225839.pdf укладений
07 листопада 2019 14:29
SCAN_20191106_171557698.pdf укладений
07 листопада 2019 14:20
SCAN_20191106_171448104.pdf укладений
07 листопада 2019 14:20
SCAN_20191106_171311604.pdf укладений
07 листопада 2019 14:17
SCAN_20191106_171311604.pdf укладений
07 листопада 2019 14:17
SCAN_20191106_171311604.pdf укладений
07 листопада 2019 14:15
SCAN_20191106_171311604.pdf укладений
07 листопада 2019 14:14
SCAN_20191106_171557698.pdf укладений
07 листопада 2019 14:13
SCAN_20191106_171448104.pdf укладений
07 листопада 2019 14:13
SCAN_20191106_171311604.pdf укладений
07 листопада 2019 14:13
SCAN_20191106_171225839.pdf укладений
07 листопада 2019 14:12
SCAN_20191106_171557698.pdf укладений
07 листопада 2019 12:05
SCAN_20191106_171448104.pdf укладений
07 листопада 2019 12:05
SCAN_20191106_171311604.pdf укладений
07 листопада 2019 12:05
SCAN_20191106_171225839.pdf укладений
07 листопада 2019 12:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 132 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 22 166,50 UAH)