Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівське комунальне підприємство "Львівелектротранс" |
Код ЄДРПОУ: | 03328406 |
Місцезнаходження: | 79026, Україна , Львівська обл., Львів, Сахарова,2 |
Контактна особа: |
Фахівці публічних закупівель 380322377779 e.tender.let@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 жовтня 2019 16:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 жовтня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 жовтня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 29 жовтня 2019 11:00 |
Очікувана вартість: | 3 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Джерело фінансування - обігові кошти /внески до статутного фонду
Джерело фінансування - обігові кошти /внески до статутного фонду
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата послуг Охоронної фірми здійснюється Замовником на підставі Актів наданих послуг (згідно фактично виставлених постів (нарядів) та часу несення служби – всього годин надання послуг за звітний місяць) за наступним порядком: перша частина авансовим платежем до 20 числа поточного місяця згідно виставленого рахунку у розмірі, що не перевищує 50% від суми, зазначеної в Акті наданих послуг за попередній місяць; остаточний розрахунок за надання послуг за цим Договором здійснюється до 5 числа кожного наступного місяця згідно Акту наданих послуг. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
"Досвід роботи на ринку охоронних послуг": | 15% |
5 років та більше: | 15% |
менше 5 років: | 0% |
«Досвід роботи у сфері контролю щодо безквиткового проїзду в транспорті»: | 10% |
наявність такого досвіду: | 10% |
відсутність такого досвіду: | 0% |
«Транспорт реагування»: | 5% |
наявність транспорту реагування 2 од. та більше: | 5% |
менше 2 од. транспорту реагування або відсутність такого транспорту: | 0% |
16 жовтня 2019 15:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 жовтня 2019 15:23 |
ДЕТ охорона_doc (зі змінами).doc | |
16 жовтня 2019 15:16 |
ДЕТ охорона_doc.doc | |
16 жовтня 2019 15:14 |
Повідомлення про внесення змін до охорони.docx | |
11 жовтня 2019 16:39 |
Охорона Додаток 4 _технічне завдання_ (5).docx | |
11 жовтня 2019 16:39 |
ОхоронаДодаток_2_проект_договору_ (1).doc |
16 жовтня 2019 15:24 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 жовтня 2019 15:23 |
ДЕТ охорона_doc (зі змінами).doc
|
|||
16 жовтня 2019 15:16 |
ДЕТ охорона_doc.doc
|
|||
16 жовтня 2019 15:14 |
Повідомлення про внесення змін до охорони.docx
|
|||
11 жовтня 2019 16:39 |
Охорона Додаток 4 _технічне завдання_ (5).docx
|
|||
11 жовтня 2019 16:39 |
ОхоронаДодаток_2_проект_договору_ (1).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
«аналогічний договір» – слід розуміти договір щодо надання охоронних послуг об′єктів транспортних підприємств з чисельністю транспорту понад 100 од. Замовниками згідно таких договорів можуть бути суб′єкти господарювання всіх форм власності».
Враховуючи, що чинний Закон України «Про публічні закупівлі» не визначає вичерпного переліку істотних умов договору про закупівлю послуг згідно з ДК 021:2015: 79710000-4
«Охоронні послуги», питання визначення їх має бути виключно на підставі норм Цивільного та Господарського кодексів. Розділ 3 Цивільного кодексу України містить поділ договірних зобов’язань за їх видами, тому під час визначення аналогічності договору Замовник керувався, яким видом договору передбачається закріпити зобов’язання сторін за результатами закупівлі UA-2019-10-11-003261-b.
Також Замовник вважає, що на підставі норм цивільного та господарського законодавства, які визначають істотні умови договору, аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає виду та предмету закупівлі UA-2019-10-11-003261-b. Водночас, Замовник є транспортним підприємством з чисельністю транспорту понад 100 одиниць, що зумовлює складність специфіки надання послуг із забезпечення охорони майна на стаціонарних об”єктах та охорони майна (об"єктів) рухомого складу (трамваї, тролейбуси, електробуси), який знаходиться на маршрутах, та здійснення контролю за оплатою проїзду пасажира та перевезення багажу в міському електротранспорті).
Крім того, Замовник, встановлюючи саме такий кваліфікаційний критерій у тендерній документації не обмежує учасників конкретною ціною, строком та іншими умовами укладених учасниками закупівлі аналогічних договорів, а тому не звужує коло можливих (потенційний) учасників закупівлі.
Факт укладення договору не може підтвердити факт виконання договірних домовленостей сторін належним чином. Згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно, факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору. Аналогічної думки дотримується і Верховний суд в постанові від 09.08.2018 р. у справі № 913/159/17 № 913/159/17: «У частині 2 статті 16 Закону одним з кваліфікаційних критеріїв до учасників тендеру визначено наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. На переконання колегії суддів, надання учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору копії договору, укладеного раніше учасником тендеру з іншим контрагентом, не підтверджує викладений вище кваліфікаційний критерій, оскільки сам по собі договір не свідчить про його виконання».
Крім того наголошуємо на тому, що виконання договору може бути здійснено і неналежним чином (наприклад, з простроченням строків, сплатою штрафних санкцій тощо). Подібний досвід свідчитиме про неналежну професійність та ділову репутацію учасника торгів, тож Замовником такий досвід учасника торгів не розглядається. Тому Замовник в тендерній документації (п.2.11 Розділу 2 «Перелік документів, які подає учасник у тендерній пропозиції») зазначив необхідність подання учасниками документів, які підтверджують факт виконання договору належним чином та свідчать про відсутність порушень договору з вини учасника закупівлі.
Одним із способів документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору є лист-відгук від замовника такого аналогічного договору про співпрацю з учасником закупівлі. Умовами тендерної документації закупівлі UA-2019-01-02-000409-a додатково передбачена особлива вимога до листа-відгуку щодо зазначення в ньому номеру та дати видачі такого відгуку, який надається у складі пропозиції. Дана вимога встановлена для взаємної ідентифікації наданої Учасником копії договору, що свідчить про наявність досвіду у наданні послуг згідно ДК 021:2015: 79710000-4 «Охоронні послуги» та листа-відгуку до нього.
Вимоги про усунення порушення
Нами була здійснена незалежна перевірка тендерної пропозиції Учасника ПП Приватне юридичне охоронне підприємство ЩИТ ГАЛИЧИНИ (ЄДРПОУ 36873502) (далі – Учасник), що був визнаний Вами переможцем торгів 30.10.2019 року (Протокол №349 від 30 жовтня 2019 р.).
У ході перевірки нами було виявлено значну кількість невідповідностей у пропозиції даного Учасника, що мали б слугувати підставою для його відхилення, а саме:
1. Згідно п. 2 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасники у складі своєї тендерної пропозиції зобов’язані завантажити файл з підтвердженням згоди з проектом Договору (Додатку 2 тендерної документації). Для підтвердження згоди з проектом Договору учасник тендеру подає лист довільної форми у якому зазначає, про згоду підписати наданий у цій тендерній документації проект договору у разі визначення його переможцем тендеру.
У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній вищезазначений лист про згоду підписання проекту договору, що мало б слугувати підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Поряд з тим, у складі тендерної пропозиції Учасника міститься файл «проект договору.pdf» (*Проект договору подається учасником у складі пропозиції як невід’ємна її частина згідно вимого Додатку 2 ТД), що не містить першої сторінки, як це передбачено Додатком 2 ТД, що також свідчить про недотримання Учасником вимог Замовника, оскільки документ мав бути наданий у повному обсязі, а відтак така тендерна пропозиція мала б бути відхилена.
2. Згідно пп.2.3. п.2 Додатку 1 до ТД «Перелік документів, які подає учасник у тендерній пропозиції» Учасники у складі тендерної пропозиції мають надати Довідку, складену згідно запропонованої форми, яка містить відомості про учасника. У складі тендерної пропозиції Учасника міститься документ «Відомості про підприємство.pdf». У графі «юридичний статус (наприклад: юридична особа, фізична особа):» Учасником зазначено інформацію – «Приватне підприємство» та у графі «організаційно-правова форма (наприклад: товариство з обмеженою відповідальністю, відкрите акціонерне товариство, тощо)»: також зазначено «Приватне підприємство». Вважаємо, що Учасником не надано необхідної інформації, як цього вимагалося ТД, оскільки за свої юридичним статусом Учасник є юридичною особою, а за організаційно-правовою формою – Приватним підприємством. Тим паче, поняття «юридичний статус» та «організаційно-правова форма» не є тотожними, а відтак і не можуть визначатися одним і тим самим відповідником (в нашому випадку – Приватне підприємство). З огляду на зазначену інформацію, вважаємо, що тендерна пропозиція Учасника мала б бути відхилена з цієї підстави, як така, що не відповідає вимогам ТД.
3. Згідно пп.2.10. п.2 Додатку 1 до ТД «Перелік документів, які подає учасник у тендерній пропозиції» Учасники у складі тендерної пропозиції мають надати Довідку про наявність діючого підрозділу охорони та матеріально-технічної бази для виконання вимог Технічного завдання із обов′язковим зазначенням інформації про, зокрема: можливість залучення транспорту реагування (не менше 2-ох одиниць), що буде використовуватись групами негайного реагування на протиправні дії щодо об′єкта охорони (додатково підтверджується нотаріально завіреними або завіреними власною печаткою Учасника копіями свідоцтв про реєстрацією транспортних засобів).
У складі тендерної пропозиції Учасника щодо транспорту ЗАЗ 110267, інформація про який міститься у файлі «довідка про залучення транспорту реагування.pdf» відсутнє свідоцтво про реєстрацій транспортного засобу. Додатково повідомляє, що у складі тендерної пропозиції Учасника міститься «договір оренди автотранспорту ЗАЗ.pdf» з якого неможливо встановити на який транспортний засіб надано свідоцтво, та чи взагалі надано документ (свідоцтво), що підтверджує реєстрацію транспортного засобу. Будь-який інший документ у складі пропозиції Учасника не містить нотаріально завіреної або завіреної власною печаткою Учасника копії свідоцтва про реєстрацією транспортного засобу ЗАЗ 110267 д.н. 92032 ТС. Так як вимога ТД було передбачено надання свідоцтв про реєстрацію транспортних засобі на щонайменше дві одиниці, а Учасником надано лише одне – на ТЗ Daewoo Lanos д.н. ВС1794АХ, тендерна пропозиція є такою, що не відповідає вимогам ТД, та мала б бути відхилена.
4. Згідно пп.2.10. п.2 Додатку 1 до ТД «Перелік документів, які подає учасник у тендерній пропозиції» Учасники у складі тендерної пропозиції мають надати Довідку про наявність діючого підрозділу охорони та матеріально-технічної бази для виконання вимог Технічного завдання із обов′язковим зазначенням інформації про, зокрема, можливість забезпечення прибуття на об′єкт по сигналу «Тривога» протягом 10 хвилин групи швидкого реагування (екіпажу в складі не менш як 3-х осіб); діючий підрозділ охорони (фактична адреса місцезнаходження із зазначенням населеного пункту, вулиці, № будинку, приміщення, кімнати тощо), № телефонів, ПІБ керівників. У складі тендерної пропозиції Учасника міститься довідка «довідка про мат базу.pdf», яка не містить інформації про кількість осіб в екіпажі; не містить інформації щодо фактичної адреси місцезнаходження діючого підрозділу охорони (натомість зазначена юридична адреса Учасника), а також не заначено № телефонів. Відтак Учасником не надано всієї необхідної інформації, що перебачено Замовником у ТД, а тому його тендерна пропозиція не відповідає вимогам ТД в цій частині, що мало б слугувати підставою для відхилення.
5. Згідно пп.2.9. п.2 Додатку 1 до ТД «Перелік документів, які подає учасник у тендерній пропозиції» Учасники у складі тендерної пропозиції надають довідку про наявність кваліфікованих працівників (не менше 76 осіб), які мають необхідні знання та досвід та які відповідають кваліфікаційним вимогам, передбаченим Постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 р. №960 (згідно нищезапропонованої форми). У складі тендерної пропозиції Учасника міститься файл «довідка про наявність працівників.pdf». Згідно зазначеної у довідці Учасника інформації інформації не можливо встановити дійсний вік та стаж роботи охоронником вказаних у ній працівників, оскільки Учасником у відповідних графах таблиці зазначено лише цифри, без відповідних одиниць (до прикладу – років). Зазначення лише цифр (без відповідних одиниць виміру) не дає можливості Замовнику встановити дійсний вік та стаж роботи, а відтак Учасником не виконано вимогу щодо кваліфікаційного критерію – працівники, що слугує підставою для відхилення його тендерної пропозиції.
6. Відповідно до Додатку 4 ТД Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції подають калькуляцію вартості надання охоронних послуг (яка повинна включати прямі та непрямі витрати, повний покроковий розрахунок вартості однієї години наданих послуг з урахуванням святкових та вихідних днів) та загальної вартості пропозиції (за формою наведеною у Додатку 2 до ДЕТ – «Проект договору»).
У складі тендерної пропозиції Учасника міститься файл «калькуляція.pdf» надана не по формі наведеній у Додатку 2 до ДЕТ – «Проект договору», в супереч вимога ТД. Відтак, надання калькуляції не по формі, та відповідно, з відсутністю усієї інформації яку вона передбачала до зазначення, свідчить про невідповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам Замовника в ТД, а відтак – мала бути відхилена з цієї підстави.
7. Відповідно до вимог ТД учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію щодо відсутності підстав, визначених у статті 17 Закону. Дані документи включено у перелік Додатку 1 тендерної документації.
Інформацію по ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» учасники надають по формі згідно п. 1 Додатку 1 ТД «Інформація, яку надає учасник у тендерній пропозиції, щодо відсутності підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 закону». Відповідну до пп. 1.4. п. 1 Додатку 1 ТД надається, зокрема, «Інформація в довільній формі щодо того чи службова (посадова) особа учасника / фізична особа, що є учасником, яка підписала тендерну пропозицію __________________(вказати ПІБ особи) БУЛА ЗАСУДЖЕНА / НЕ БУЛА ЗАСУДЖЕНА за злочин, вчинений з корисливих мотивів, МАЄ / НЕ МАЄ СУДИМІСТЬ не зняту або не погашену у встановленому законом порядку». У складі тендерної пропозиції Учасника міститься файл «інформації щодо відсутності підстав ст17.pdf» надана не по формі, як того вимагалося ТД. Поряд з тим, в документі Учасника у вищезазначеному пп.1.4. не міститься інформації щодо «має / не має судимість не зняту або не погашену у встановленому законом порядку». Відтак тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам ТД у цій частині, що мало б слугувати підставою для її відхилення.
8. Згідно вимого пп.2.1. п.2 «Перелік документів, які подає учасник у тендерній пропозиції» Додатку 1 ТД Учасники у складі тендерної пропозиції надають копію з оригіналу свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ, або сканована копія з оригіналу витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ), КОПІЮ З ОРИГІНАЛУ СВІДОЦТВА ПЛАТНИКА ЄДИНОГО ПОДАТКУ, або скановану копію витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку). У складі тендерної пропозиції Учасника міститься файл «свідоцтво платника єдиного податку.pdf». Надане свідоцтво подане не у формі копії з оригіналу, як цього вимагалось згідно ТД. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам ТД в цій частині, та це мало б слугувати підставою для її відхилення Змовником.
У зв’язку з наявністю численних порушень порушень у складі тендерної пропозиції Учасника ПП Приватне юридичне охоронне підприємство ЩИТ ГАЛИЧИНИ (ЄДРПОУ 36873502) просимо надати обґрунтовану відповідь по кожному з пунктів, зазначеному у цій вимозі та прийняти рішення (завершити процедуру закупівлі) у встановленому законом порядку. У разі відсутності будь-якої реакції на відповідні зауваження щодо пропозиції даного Учасника, ми будемо змушені звернутись до правоохоронних та контролюючих органів за захистом порушених прав та притягнення осіб, які вчинили правопорушення у сфері публічних закупівель до відповідальності.
1. «Цінова пропозиція» подана учасником закупівлі – Приватним підприємством «Приватним юридичним охоронним підприємством «Щит Галичини» містить відомості про згоду учасника підписати договір, шляхом зазначення: «Я, директор ПП «ПЮ ОП «Щит Галичини» Фещук В.В. уповноважений на основі наказу та статуту від імені ПП «ПЮ ОП «Щит Галичини» (надалі – Охоронна фірма-Виконавець) підписати договір, маю можливість і згоден виконати договір про надання послуг із забезпечення охорони майна на стаціонарних об’єктах та охорони майна (об’єктів) рухомого складу (трамваї, тролейбуси, електробуси), який знаходиться на маршрутах, та здійснення контролю за оплатою проїзду пасажира та перевезення багажу в міському електротранспорті. Ми зобов'язуємося укласти Договір про закупівлю у терміни, що встановлені Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р.». З цього випливає, що учасником закупівлі Приватним підприємством «Приватним юридичним охоронним підприємством «Щит Галичини» надана згода на укладення договору за результатом процедури закупівлі. Водночас наголошуємо, що згідно п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: можливе відхилення від наданої в тендерній документації форми документу за умови, що учасником надано повний обсяг інформації передбачений наданою в тендерній документації формою».
2. Згідно п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: можливі помилки правопису, граматики, технічні помилки та описи».
3. Учасник закупівлі - Приватне підприємство «Приватне юридичне охоронне підприємство «Щит Галичини» у складі тендерної пропозиції додатково підтвердив можливість залучення транспорту реагування (не менше 2-ох одиниць) шляхом надання сканованих копій нотаріально засвідчених Договорів оренди (найму) транспортних засобів (марки DAEWOO, моделі LANOS, реєстрац.номер ВС1794АХ; марки ЗАЗ, моделі 110267, реєстрац.номер 92032ТС). Аналогічна інформація про те, які саме транспортні засоби плануються залучатись надана у «Довідці про залучення транспорту реагування, що буде використовуватись групами негайного реагування». Згідно абз.11 «Приміток» Додатку №1 до тендерної документації «Замовник не заперечує щодо надання учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів».
4. У складі тендерної пропозиції учасника закупівлі - Приватного підприємства «Приватне юридичне охоронне підприємство «Щит Галичини» подано документ «Відомості про Приватне підприємства «Приватне юридичне охоронне підприємство «Щит Галичини», де зазначено, що юридична та фактична адреса учасника співпадає (м.Львів, вул.Валова, 29, кв.6), номер телефону. Крім того учасник Приватне підприємство «Приватне юридичне охоронне підприємство «Щит Галичини» у складі тендерної пропозиції подав «Гарантійний лист про відповідність вимогам, що передбачені у Технічних вимогах», де вказано «наявність в учасника закупівлі групи швидкого реагування (екіпажу в складі не менш як 3-х осіб), прибуття по сигналу «Тривога» протягом 10 хвилин».
5. Згідно п.2.9. Додатку №1 до Тендерної документації учасник - Приватне підприємство «Приватне юридичне охоронне підприємство «Щит Галичини» подав довідку про наявність кваліфікованих працівників (не менше 76 осіб), які мають необхідні знання та досвід та які відповідають кваліфікаційним вимогам, передбаченим Постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 р. №960 (згідно встановленої у тендерній документації форми).
6. Згідно пп.5 п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з: калькуляцією вартості послуг (повинна включати прямі та непрямі витрати, повний покроковий розрахунок вартості однієї години наданих послуг з урахуванням святкових та вихідних днів) та загальної вартості пропозиції. У складі тендерної пропозиції учасника закупівлі - Приватного підприємства «Приватне юридичне охоронне підприємство «Щит Галичини» подано документ «Калькуляція вартості надання охоронних послуг».
7. відповідно до вимог додатку №1 до Тендерної документації учасником закупівлі Приватним підприємством «Приватне юридичне охоронне підприємство «Щит Галичини» подано документ «Інформація щодо відсутності підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону», у якому зазначено: «Директор ПП ПЮ ОП «Щит Галичини» Фещук В.В., який уповноважений представляти інтереси підприємства під час проведення процедури закупівлі, не був засуджений за злочини, повꞌязані з порушенням процедури закупівлі, чи інші злочини, вчинені з корисливих мотивів». Додатково у складі пропозиції учасником надано Довідку №19294598648763131177 видану Міністерством внутрішніх справ України, яка підтверджує відсутність судимості.
8. Згідно п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: можливе відхилення від наданої в тендерній документації форми документу за умови, що учасником надано повний обсяг інформації передбачений наданою в тендерній документації формою». Учасником закупівлі Приватним підприємством «Приватне юридичне охоронне підприємство «Щит Галичини» у складі тендерної пропозиції подано скановану копію «Свідоцтва платника єдиного податку», відповідно учасником було дотримано вимоги тендерної документації Замовника.
Крім того, що тендерна пропозиція переможця закупівлі - Приватного підприємства «Приватне юридичне охоронне підприємство «Щит Галичини» відповідає усім неціновим (якісним) критеріям оцінки закупівлі, що були встановлені Замовником у тендерній документації та мали найбільшу питому вагу при розгляді та оцінці тендерної пропозиції, а саме: - більше, ніж 5-ти річний досвід на ринку охоронних послуг, - наявність досвіду роботи у сфері контролю щодо безквиткового проїзду в транспорті, - наявність транспорту реагування у кількості 2 од.(та більше).
Скарги до процедури
Дата подання: 10 листопада 2019 20:02
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-08-000038 ● 2c8c98d2fb9f4ecb89307cf6841da7dc
- Статус: вирішено ● Дата: 26 березня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 листопада 2019 16:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.11.2019 № 194
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 08.11.2019 № 194
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-10-11-003261-b 11.10.2019. Дані автоматичних індикаторів ризиків. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-14 11:29:03
Про зупинення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.11.2019 № 197
Львів
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, і з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель ID: UA-2019-10-11-003261-b.b2,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури UA-2019-10-11-003261-b (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 11 жовтня 2019 року), прийняте наказом Західного офісу Держаудитслужби від 08 листопада 2019 року № 194 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Роман КРОЛЯК
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-12-03 10:00:05
Про поновлення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.12.2019 № 212
Львів
Про поновлення рішення
про початок моніторингу
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, і з огляду на опублікування рішення органу оскарження за результатами розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель ID: UA-2019-10-11-003261-b.b2,
НАКАЗУЮ:
Поновити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури UA-2019-10-11-003261-b (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 11 жовтня 2019 року), прийняте наказом Західного офісу Держаудитслужби від 08 листопада 2019 року № 194 «Про початок моніторингу закупівель», у зв’язку з опублікуванням 30.11.2019 рішення органу оскарження з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно скарги за номером в електронній системі закупівель ID: UA-2019-10-11-003261-b.b2.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 17628-р/пк-пз від 28.11.2019 р. (інформація про резолютивну частину рішення оприлюднено у системі «Prozorro» 30.11.2019 р.) та Висновку Західного офісу Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі UA-2019-10-11-003261-b (опублікованому у системі «Prozorro» 05.12.2019 р.) Замовник відповідно до абз.2.ч.1.ст31 ЗУ «Про публічні закупівлі» відмінив торги UA-2019-10-11-003261-b на закупівлю Послуг із забезпечення охорони майна на стаціонарних об*єктів та охорони майна (об*єктів) рухомого складу (трамваї, тролейбуси, електробуси), який знаходиться на маршрутах, та здійснення контролю за оплатою проїзду пасажира та перевезення багажу в міському електротранспорті у звꞌязку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
2019-12-17 15:50:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
На виконання висновку про результати моніторингу Замовник відмінив торги
2020-03-26 17:22:09
Ризики, що спрацювали
RISK1-2_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 жовтня 2019 11:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ПП Танет |
3 598 431,20
UAH з ПДВ
|
3 598 431,20
UAH з ПДВ
|
1.2857142857 | 2 798 779.82 | Документи |
ПП Приватне юридичне охоронне підприємство ЩИТ ГАЛИЧИНИ |
3 599 888,64
UAH з ПДВ
|
3 599 888,64
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 2 519 922.05 | Документи |
ТОВ "БАРТКА 1" |
3 550 000,00
UAH з ПДВ
|
3 550 000,00
UAH з ПДВ
|
1.2142857143 | 2 923 529.41 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Приватне юридичне охоронне підприємство ЩИТ ГАЛИЧИНИ #36873502 |
Переможець |
3 599 888,64
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2019 15:23
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 02 грудня 2019 16:11 |
Коментар щодо відміни: | На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 17628-р/пк-пз від 28.11.2019 р. (інформація про резолютивну частину рішення оприлюднено у системі «Prozorro» 30.11.2019 р.) та відповідно до абз.2.ч.1.ст31 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відміняє торги в разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (у зв’язку із допущеною помилкою при визначенні процедури закупівлі станом на 11.10.2019 р. та при подальшому оприлюдненні інформації (оголошення) про дану процедуру) і запропонувала відмінити торги UA-2019-10-11-003261-b на закупівлю Послуг із забезпечення охорони майна на стаціонарних об"єктах та охорони майна (об"єктів) рухомого складу (трамваї, тролейбуси, електробуси), який знаходиться на маршрутах, та здійснення контролю за оплатою проїзду пасажира та перевезення багажу в міському електротранспорті. |
02 грудня 2019 16:11
|
Протокол 366.PDF |