Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паливна пелета
Очікувана вартість
985 534,00 UAH
UA-2019-10-11-003196-b 5cd7f4d189e8474ba42ceb72ac289792
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайцев Олексій Леонідович

+380577398049 mtzvhnuvd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Харківський національний університет внутрішніх справ
Код ЄДРПОУ: 08571096
Вебсайт: http://www.univd.edu.ua
Місцезнаходження: 61080, Україна , Харківська обл., Харків, проспект Льва Ландау 27
Контактна особа: Зайцев Олексій Леонідович
+380577398049
mtzvhnuvd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2019 16:24
Оскарження умов закупівлі: до 22 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2019 16:24
Початок аукціону: 28 жовтня 2019 11:58
Очікувана вартість: 985 534,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 855,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
220 т
Паливна пелета
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61080, Україна, Харківська область, Харків, пр-т Льва Ландау, буд. 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за поставлений Товар здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Учасника, вказаний у даному Договорі, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної Учасника на Товар. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2019 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 16:20
ТД _Паливна пелета.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Приведення окремих положень тендерної документації у відповідність з діючим законодавством
Дата подання: 16 жовтня 2019 14:50
Згідно ч.2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Всупереч ч.2 ст. 19 Конституції України тендерна документація містить багату кількість дискримінаційних вимог і положень, які не відповідають діючому законодавству і порушують права потенційних учасників процедури закупівлі. Згідно з ч.2 ст.16 Цивільного кодексу України до способів захисту цивільних прав та інтересів відноситься, зокрема, - припинення дії, яка порушує право. Тому, керуючись п.1 ст. 23 Закону України «Про публічні Закупівлі», звертаємося до Замовника з вимогою усунути наявні порушення процедури закупівлі, а саме порушення норм діючого законодавства, які містяться в тендерній документації Замовника. Згідно п.6 розділу ІІІ Тендерної документації від учасника вимагається «надавати уповноваженому представнику Замовника зразок товару, скріплений ярликом з відміткою Учасника, в якому зазначається найменування Товару, найменування Учасника та виробника зразка, індетифікаційні коди Учасника та виробника, Зразок предмету закупівлі повинен надійти до Замовника протягом 2 (двох) робочіх днів з дня розкриття пропозиції за адресою: 61080, Харківська обл., м. Харків, пр-т Льва Ландау, буд. 27.» Оскільки у вищевказаній цитаті дієслово «надавати» вжито у теперішньому безперервному часі, то це означає, що учасники мають щоденно протягом 2-х робочих днів з дня розкриття пропозиції надавати замовнику зразок товару. В тендерній документації відсутнє обгрунтування такої вимоги. Крім того, і головне, що положення Закону України «Про публічні закупівлі» не містять ніяких можливостей для замовників торгів висувати під час проведення процедури закупівель за державні кошти вимоги щодо надання зразків продукції, що закуповується. З огляду на вищенаведене вважаємо, що вимога замовника по наданню учасниками зразка товару (паливних пелет) порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі», а такі дії замовника порушують ч.2 ст. 19 Конституції України. Тому вимагаємо видалити з Тендерної документації та Додатку 2 до Тендерної документації вимогу надання учасниками замовнику зразків товару, що закуповується. Згідно п. 2 розділу V Тендерної документації «Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику документи, зазначені у Додатку 4 до ТД за адресою: Україна, 61080, Харківська обл., м. Харків, пр-т Льва Ландау, буд. 27.» Зі змісту п.2 розділу V Тендерної документації випливає, що переможець торгів повинен надати замовнику в паперовому вигляді документи, вказані у Додатку 4 до Тендерної документації. Згідно п. 2 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник здійснює процедури закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель. Згідно ч. 3 п.3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг". Згідно з п.3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. … Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.» Тобто, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (зокрема п.3 ст. 17) замовник не має права визначати спосіб подання документів переможцем торгів (всі документи подаються переможцем замовнику лише у формі електронних документів через електронну систему закупівель). Замовник може лише визначати спосіб документального підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», тобто вказати вид, форму, назву відповідних документів (довідка, електронна довідка, виписка, витяг тощо). З огляду на вищенаведене, всі документи, які створюються і надаються в процесі проведення закупівель за державні кошти, мають бути у вигляді електронних документів з обов’язковим накладанням електронного підпису, а не паперових документів, і повинні надаватися замовнику лише через електронну систему закупівель. На підставі вищевикладеного вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність з діючим законодавством, а саме видалити вимогу надання переможем документів, передбачених Додатком 4 до Тендерної документації, в паперовому вигляді на адресу замовника. Згідно п.6 розділу VI Тендерної документації забезпечення виконання договору про закупівлю «Не вимагається Учасник – переможець вносить забезпечення виконання Договору про надання послуг в розмірі 5 % його вартості у формі завдатку шляхом перерахування коштів на реєстраційний рахунок замовника, не пізніше дати укладання Договору про надання послуг.» Вищенаведене твердження є антиномією, оскільки містить протиріччя, з якого не зрозуміло, вимагає замовник надання забезпечення виконання договору, чи не вимагає його. Просимо внести ясність в Тендерну документацію в частині чіткого визначення необхідності надання/ненадання забезпечення виконання договору про закупівлю. Згідно Додатку 2 до Тендерної документації замовник планує закупити пелети з деревини твердих порід з наступними технічними показниками якості: зольність – до 0,6%, нижча теплота згорання – від 4200 Ккал/кг, щільність – від 1,2 грн/см3, масова доля вологи – до 8,0%. Згідно ч.2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Тобто, при визначенні технічних показників до товару, що закуповується (паливні пелети або гранули), замовник повинен притримуватися відповідних діючих нормативно-правових актів. Згідно з п.1 Національного стандарту України ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови» цей стандарт поширюється на брикети і гранули, що їх виготовляють із будь-яких об’єктів, які містять деревину, і використовують для опалення. Технічні показники до паливних пелет, встановлені замовником у Додатку 2, не відповідають технічним вимогам, які встановлені в п. 6 Національного стандарту України ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови». На підставі вищевикладеного вважаємо, що замовник порушив вимоги діючого законодавства і вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію в частині приведення технічних показників пелет до технічних показників, які встановлені ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови». Згідно Додатку 2 до Тендерної документації «Учасник має підтвердити досвід виконання аналогічних договорів (кількість товару від 150 тон і більше), та факт їх виконання належним чином, а саме надати копії договорів та товарних накладних.» Замовник повинен дотримуватися принципів, викладених у ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» і згідно п. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно п. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Кваліфікаційні критерії встановлені замовником у п.5 розділу ІІІ Тендерної документації. Серед кваліфікаційних критеріїв, які вказані у п.5 розділу ІІІ Тендерної документації, відсутній критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Тому вимога Додатку 2 до Тендерної документації «Учасник має підтвердити досвід виконання аналогічних договорів (кількість товару від 150 тон і більше), та факт їх виконання належним чином, а саме надати копії договорів та товарних накладних.» є абсолютно безпідставною. Крім того, дана вимога протирічить вимогам ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», де сказано, що замовник може вимагати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (одного договору, а не декількох!!!) і є дискримінаційною, оскільки замовник вимагає від учасників наявність більше одного виконаного договору з обсягом поставки від 150 тон, що звужує коло потенційних учасників тендеру, які мають досвід виконання аналогічних договорів з обсягами, меншими за 150 тон. До того ж, замовник вимагає в якості документального підтвердження виконання аналогічного договору надати копії товарних накладних. Незрозуміло, чому необхідно надати копії саме товарних накладних? Зазвичай товарні накладні видаються фізичними особами-підприємцями, а юридичні особи видають при відвантаженні товару видаткові накладні. Тобто, вказавши необхідність надання товарної накладної, замовник знову порушив принципи здійснення державних закупівель, встановивши дискримінаційну вимогу, яка позбавляє від участі в торгах суб’єктів господарської діяльності, які при відвантаженні товару (паливних пелет) видають не товарні накладні, а інші встановлені законодавством документи. На підставі вищевикладеного вимагаємо привести вимоги Тендерної документації стосовно наявності досвіду виконання аналогічного договору і документального підтвердження цього факту у відповідність з положеннями Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно п.18) Додатку 3 до Тендерної документації учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції копію наявної у учасника ліцензії на провадження відповідної господарської діяльності (за наявності). Дана вимога протирічить положенням Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки згідно п. 2. ст. 36 Закону України надання ліцензії вимагається лише від учасника-переможця на етапі укладення договору про закупівлю. На підставі вищевикладеного вимагаємо видалити цю вимогу з Тендерної документації. Згідно п. 3.1. проекту договору про закупівлю замовлення на поставку товару повинні надаватися не менш, ніж за один календарний день до дати поставки Товару представнику Учасника, повноваження якого підтвердженні дорученням. З вищевказаного випливає, що термін поставки товару за договором може становити один календарний день. Така вимога є дискримінаційною і порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі, які мають змогу поставляти паливні пелети замовнику, але мають виробничі/складські приміщення паливних пелет, що розташовані на певній відстані від місця поставки пелет замовнику, і тому не зможуть поставити необхідну кількість товару замовнику протягом одного календарного дня з дати надходження заявки на поставку. Крім того, Тендерна документація не містить інформації щодо орієнтовних обсягів постачання пелет за кожною заявкою, що не дає змогу потенційному учаснику обрахувати собівартість пелет (зокрема, визначити питому вагу транспортних і логістичних витрат в структурі собівартості пелет), а отже і чітко визначити ціну своєї тендерної пропозиції. На підставі вищевикладеного вимагаємо від замовника позбавити Тендерну документацію наявних дискримінаційних вимог відповідно до діючого законодавства, а саме: вказати орієнтовні обсяги поставок пелети за заявками; встановити термін постачання пелет відповідно до ч. 2. ст. 530 Цивільного кодексу України (сім календарних днів). В разі незадоволення нашої вимоги будемо змушені скористатися ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» і звернутися до Органу оскарження.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 21 жовтня 2019 17:26
Коментар щодо відміни: Замовником не вірно був визначений предмет закупівлі та його технічні характеристики. Тому, відповідно до а. 2 ч. 1 ст. 31 Закону Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли з питань публічних закупівель.
Документи:
21 жовтня 2019 17:26
протокол