15186 - Штатив на пробірки; 47731 - Набір для маркування лікарських засобів; 45410 - Мікропіпетка з ручним заповненням; 62172 - Мішок для збору лабораторних біологічно небезпечних відходів; 16822 - Наконечник піпетки; 46238 - Стерильна пробірка; 61296 - Мікропланшет ІВД; 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування; 32754 - Інтраофтальмологічний крюк / шпатель / маніпулятор, багаторазовий; 61296 - Мікропланшет ІВД
15186 - Test tube rack; 47731 - Procedural medication labelling set; 45410 - User-induced micropipette; 62172 - Laboratory waste receptacle IVD; 16822 - Pipette tip; 46238 - General laboratory container, single-use, sterile; 61296 - Microplate IVD; 47017 - General-purpose syringe, single-use; 32754 - Intraocular hook/spatula/manipulator, reusable; 61296 - Microplate IVD
Очікувана вартість
16 000 000,00 UAH
UA-2019-10-11-003133-b 9eef76830deb41d0ac0ab199cc3e04c7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державний науково-дослідний інститут з лабораторної діагностики та ветеринарно-санітарної експертизи
Код ЄДРПОУ: 00699690
Вебсайт: http://vetlabresearch.gov.ua/
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Донецька, 30
Контактна особа: Юлія Антипова
+380442433755
zabezpech.vet@gmail.com
Додаткові контактні особи: Дзюба Ярослав
+380442433755
zabezpech.vet@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Scientific and Research Institute of Laboratory Diagnostics and Veterinary and Sanitary Expertise
National ID: 00699690
Contact point: Iuliia Antypova
+380442433755
zabezpech.vet@gmail.com
Additional contacts: Дзюба Ярослав
+380442433755
zabezpech.vet@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 31 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 18 листопада 2019 11:57
Очікувана вартість: 16 000 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 480 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 80 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 11 жовтня 2019 16:09
Enquiries until: 31 жовтня 2019 18:00
Complaints submission until: до 06 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 листопада 2019 18:00

Information

Estimated total value: 16 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 80 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 480 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 одиниця
15186 - Штатив на пробірки; 47731 - Набір для маркування лікарських засобів; 45410 - Мікропіпетка з ручним заповненням; 62172 - Мішок для збору лабораторних біологічно небезпечних відходів; 16822 - Наконечник піпетки; 46238 - Стерильна пробірка; 61296 - Мікропланшет ІВД; 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування; 32754 - Інтраофтальмологічний крюк / шпатель / маніпулятор, багаторазовий; 61296 - Мікропланшет ІВД (джерело фінансування - Державний бюджет)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, Київська область, Київ, Донецька, 30
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

15186 - Test tube rack; 47731 - Procedural medication labelling set; 45410 - User-induced micropipette; 62172 - Laboratory waste receptacle IVD; 16822 - Pipette tip; 46238 - General laboratory container, single-use, sterile; 61296 - Microplate IVD; 47017 - General-purpose syringe, single-use; 32754 - Intraocular hook/spatula/manipulator, reusable; 61296 - Microplate IVD
Розгорнути Згорнути
CPV: 33140000-3
Період постачання: по 24 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

11 жовтня 2019 16:10
Електронний цифровий підпис
11 жовтня 2019 16:09
Витратні.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-02-000022 ● 05d7a872d00343e7a715d5edcf102093
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-03-02
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-03-02 17:36:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


02.03.2020 № 53

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.03.2020 № 53



Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
37 UA-2019-10-11-003133-b 11.10.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків



Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-04 09:40:50

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі медичних матеріалів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2019-10-11-003133-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1.Чи укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів, товариством з обмеженою відповідальністю «Меддірект» (далі – ТОВ «Меддірект»)?
2. У разі укладання договору про закупівлю, які причини його неоприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу?
3. У разі відмови ТОВ «Меддірект» від підписання договору про закупівлю або ненадання документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, чи здійснювалися заходи щодо неповернення забезпечення тендерної пропозиції.
4. У разі не укладання договору з переможцем, чи приймалося рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-03-04 11:46:04

Відповідь

Доброго дня! На Ваше звернення повідомляємо:
- щодо першого та другого питання договір з ТОВ «Меддірект» укладено не було;
- щодо третього питання, ТОВ «Меддірект» надав до Державного науково-дослідного інституту з лабораторної діагностики та ветеринарно-санітарної експертизи два екземпляри договору підписаних зі свого боку;
- щодо четвертого питання тендерним комітетом не приймалося рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися.
Додатково надаємо протокол №244.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-03-18 16:26:32

Добрий день! Надсилаємо Вам інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Добрий день! Надсилаємо Вам інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 13 березня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 28 березня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Державний науково-дослідний інститут з лабораторної діагностики та ветеринарно-санітарної експертизи, 00699690, Україна, м. Київ, вул. Донецька, 30
  2. Інформація про предмет закупівлі: 15186 - Штатив на пробірки; 47731 - Набір для маркування лікарських засобів; 45410 - Мікропіпетка з ручним заповненням; 62172 - Мішок для збору лабораторних біологічно небезпечних відходів; 16822 - Наконечник піпетки; 46238 - Стерильна пробірка; 61296 - Мікропланшет ІВД; 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування; 32754 - Інтраофтальмологічний крюк / шпатель / маніпулятор, багаторазовий; 61296 - Мікропланшет ІВД (джерело фінансування - Державний бюджет), 16000000UAH, 33140000-3, ДК021, 19, одиниця
  3. Інформація про оприлюднення: 9eef76830deb41d0ac0ab199cc3e04c7, 2019-10-11
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 02 березня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 березня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного науково-дослідного інституту з лабораторної діагностики та ветеринарно-санітарної експертизи (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Меддірект» (далі – ТОВ «Меддірект»), товариства з обмеженою відповідальністю «Пробіовет», повідомлення про намір укласти договір від 18.11.2019, пояснення Замовника, оприлюднене в електронній системі закупівель 04.03.2020. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) в оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленні про намір укласти договір не зазначив інформацію про джерело фінансування закупівлі. Також установлено, що повідомлення про намір укласти договір Замовник оприлюднив на вебпорталі Уповноваженого органу 18.11.2019. При цьому, станом на 02.03.2020 (початок моніторингу закупівлі) в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо укладеного договору та/або будь-які рішення тендерного комітету щодо цієї закупівлі після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Замовник на запит Держаудитслужби (оприлюднений через електронну систему закупівель 04.03.2020) про надання пояснень, щодо укладання договору з ТОВ «Меддірект», повідомив про рішення тендерного комітету не підписувати договір про закупівлю з ТОВ «Меддірект» через відкриття управлінням фінансових розслідувань ГУ ДФС у Київській області кримінального провадження за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого частиною п'ятою статті 27 та частиною третьою статті 212 Кримінального кодексу України. Отже, Замовник на порушення частини другої статті 32 Закону не уклав договір про закупівлю у двадцятиденний строк з дня прийняття рішення про намір укласти договір з причин, не визначених Законом. Відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору та його оприлюднення установлено порушення вимог частини другої статті 32 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-8_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 11 листопада 2019
UA-2019-10-11-003133-b9eef76830deb41d0ac0ab199cc3e04c7
Найменування: Державний науково-дослідний інститут з лабораторної діагностики та ветеринарно-санітарної експертизи
Код ЄДРПОУ: 00699690
Місцезнаходження: 03151, Україна, Київ обл., м. Київ, вул. Донецька, 30
Учасник Документи Рішення
ТОВ Меддірект Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ"ПРОБІОВЕТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

10 листопада 2019 18:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

22 листопада 2019 22:23
sign.p7s
22 листопада 2019 22:20
Довідка корупція - фіз
22 листопада 2019 22:20
Довідка корупція - юр
22 листопада 2019 22:20
Довідки переможця
18 листопада 2019 13:26
sign.p7s
18 листопада 2019 13:24
Проект договору
18 листопада 2019 13:24
Тендерна пропозиція
10 листопада 2019 12:32
sign.p7s
10 листопада 2019 12:32
sign.p7s
10 листопада 2019 12:30
Dov i Lic.pdf
10 листопада 2019 12:21
Dovirenist_Ryzhiy.zip
10 листопада 2019 12:21
Licence.zip
10 листопада 2019 12:21
Гарантия_6952.zip
10 листопада 2019 12:13
Додаток 3_UA-2019-10-11-003133-b.pdf
10 листопада 2019 12:13
Додаток 2_UA-2019-10-11-003133-b.pdf
10 листопада 2019 12:13
Додаток 1_UA-2019-10-11-003133-b.pdf

Документи

10 листопада 2019 18:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Меддірект 15 985 967,10
UAH з ПДВ
15 985 967,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ"ПРОБІОВЕТ" 15 995 390,10
UAH з ПДВ
15 995 390,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 листопада 2019 22:23
sign.p7s
22 листопада 2019 22:20
Довідка корупція - фіз
22 листопада 2019 22:20
Довідка корупція - юр
22 листопада 2019 22:20
Довідки переможця
18 листопада 2019 13:26
sign.p7s
18 листопада 2019 13:24
Проект договору
18 листопада 2019 13:24
Тендерна пропозиція
10 листопада 2019 12:32
sign.p7s
10 листопада 2019 12:32
sign.p7s
10 листопада 2019 12:30
Dov i Lic.pdf
10 листопада 2019 12:21
Dovirenist_Ryzhiy.zip
10 листопада 2019 12:21
Licence.zip
10 листопада 2019 12:21
Гарантия_6952.zip
10 листопада 2019 12:13
Додаток 3_UA-2019-10-11-003133-b.pdf
10 листопада 2019 12:13
Додаток 2_UA-2019-10-11-003133-b.pdf
10 листопада 2019 12:13
Додаток 1_UA-2019-10-11-003133-b.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2019 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Меддірект
#42362599
15 985 967,10
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку