Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт будівлі лікарні Октябрьської амбулаторії загальної практики сімейної медицини №3 в с. Шахове по вул. Чернявського буд. 5 Добропільського району Донецької області (коригування)(Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)»
Очікувана вартість
7 461 520,00 UAH
UA-2019-10-11-003129-b ● 23aee96ffa3b4bbfbd7c160ec9249706
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ШАХІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04343197 |
Місцезнаходження: | 85050, Україна , Донецька обл., с. Шахове, Добропільський район, ВУЛИЦЯ М.Ф. ЧЕРНЯВСЬКОГО, будинок 14 |
Контактна особа: |
Лазебник Надія +380663657001 chaxovo@email.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 жовтня 2019 16:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 жовтня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 листопада 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2019 13:38 |
Очікувана вартість: | 7 461 520,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,67% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 34000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт будівлі лікарні Октябрьської амбулаторії загальної практики сімейної медицини №3 в с. Шахове по вул. Чернявського буд. 5 Добропільського району Донецької області (коригування) - dyenhsiys hj,jnb
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
«ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт будівлі лікарні Октябрьської амбулаторії загальної практики сімейної медицини №3 в с. Шахове по вул. Чернявського буд. 5 Добропільського району Донецької області (коригування)(Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | підписання актів виконаних робіт встановленої форми | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 жовтня 2019 16:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 жовтня 2019 16:10 |
Перелік змін .docx | |
24 жовтня 2019 16:10 |
техзавдання- нова редакція.rtf | |
24 жовтня 2019 16:10 |
ТД -2 — Нова редакція.doc | |
11 жовтня 2019 16:09 |
Дод.5 Проєкт договору-підряду.doc |
24 жовтня 2019 16:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
24 жовтня 2019 16:10 |
Перелік змін .docx
|
||||||
24 жовтня 2019 16:10 |
техзавдання- нова редакція.rtf
|
||||||
24 жовтня 2019 16:10 |
ТД -2 — Нова редакція.doc
|
||||||
11 жовтня 2019 16:09 |
Дод.5 Проєкт договору-підряду.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Термін подання пропозицій
Дата подання: 15 жовтня 2019 11:17
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 15:01
Доброго дня. Шановний тендерний комітете, просимо надати роз'яснення щодо строків подання тендерної пропозиції: у тендерній документації п. 1.1, розділу IV зазначено "Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 28-10-2019, 16:00 за київським часом", а в системі Prozorro зазначено, що пропозиції приймаються до 26-10-2019, 18:00??? Яка дата є вірною, оскільки надання забеспечення орієнується лише на тендерну документацію, просимо снести відповідні зміни до тендерної документації, щоб уникнути помилок із наданням забеспечення тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Тендерним комітетом внесено зміни до оголошення про закупівлю, для приведення інформації, зазначеної у оголошенні, у відповідність умовам тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-11-003129-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ДОБРОСТРОЙ-2005", Код ЄДРПОУ:33604263
Дата подання: 13 листопада 2019 08:53
Оскарження Рішення Замовника
Щодо оскарження Протоколу №59 від 11 листопада 2019 р. про визначення ФОП «ПЛОХОНІН ДМИТРО ДМИТРОВИЧ» по закупівлі: «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт будівлі лікарні Октябрьської амбулаторії загальної практики сімейної медицини №3 в с.Шахове по вул.Чернявського буд. 5 Добропільського району Донецької області (коригування) (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) повідомляємо наступне. Замовником було обрано переможцем по закупівлі ФОП «ПЛОХОНІН ДМИТРО ДМИТРОВИЧ» (далі – Переможець), пропозиції інших учасників не було розглянуто.
ПП «Добрострой -2005» детально ознайомилося з наданою тендерною пропозицією та документами Переможця та не погоджується із рішенням Замовника.
При підготовці тендерної пропозиції Переможцем були допущені помилки та надані документи, які не відповідають вимогам тендерної документації Замовника, а саме:
1. Відповідно до умов Тендерної документації Переможцем у складі тендерної пропозиції була надана «ДОВІДКА про наявність матеріально-технічної бази та обладнання, яке буде використано при виконанні робіт»:
- у довідці Переможцем не було вказано, виробничі потужності обладнання;
- змінено форму довідки (самовільно в третю графу вписано рік випуску обладнання).
2. Пункт 11 Довідки про відсутність підстав відповідно до ст. 17 ЗУ Переможцем змінено.
3. До Довідки про наявність працівників Додаток 3 , не надано скан-копії трудових книжок (договорів) залучених до робіт спеціалістів, згідно вимог довідки.
Відповідно до Тендерної документації розділу ꓦ. П. 3.1 «Відхилення тендерних пропозицій» :
3.1. Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
4. Учасником не надано ліцензію на проведення робіт протипожежного призначення (протипожежна автоматика) згідно ПКМУ від 23 листопада 2016 р. N 852 «ПЕРЕЛІКУ
ПОСЛУГ І РОБІТ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ЩО ПІДЛЯГАЮТЬ ЛІЦЕНЗУВАННЮ»
5. Згідно фінансового звіту наданого Переможцем у складі тендерної пропозиції за три квартали 2019 року обсяг доходу склав 3 533 530,07 тис. грн. . Відповідно до Проекту договору (викладеного у складі тендерної пропозиції) п. 3.2. «Обсяг фінансування на 2019 рік визначений згідно з виділеними бюджетними коштами складає 2 200 000,00грн.». Переможець є платником ЄДИНОГО ПОДАТКУ ТРЕТЬОЇ ГРУПИ з річним обсягом доходу 5 мільйонів гривень. Отже у Переможця відсутній ліміт коштів для виконання робіт у цьому році.
6. Переможцем у складі тендерної пропозиції не надано підписаний Проект договору підряду та лист-підтвердження, що не мали в минулому досвіду негативних договірних стосунків із Замовником.
Згідно тендерної документації п. 14 «У випадку, якщо визначені цієї документацією документи не завантажені учасником до завершення часу на подання тендерних пропозицій електронною системою закупівель згідно абз. 2 ч. 1 ст. 27 Закону, пропозиція такого учасника відхиляється згідно ст. 30 Закону»,
Зважаючи на всю вищевикладену інформацію з обґрунтуванням, просимо Вас скасувати Рішення щодо визнання ФОП «ПЛОХОНІН ДМИТРО ДМИТРОВИЧ» переможцем по закупівлі: «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт будівлі лікарні Октябрьської амбулаторії загальної практики сімейної медицини №3 в с.Шахове по вул.Чернявського буд. 5 Добропільського району Донецької області (коригування) (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація» (Протокол № 59 від 11 листопада 2019 р.) у найкоротші строки. Якщо Рішення стосовно обрання Переможця не буде скасовано Замовником, ПП «Добрострой -2005» буде подавати Скаргу до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
ПП «Добрострой -2005» детально ознайомилося з наданою тендерною пропозицією та документами Переможця та не погоджується із рішенням Замовника.
При підготовці тендерної пропозиції Переможцем були допущені помилки та надані документи, які не відповідають вимогам тендерної документації Замовника, а саме:
1. Відповідно до умов Тендерної документації Переможцем у складі тендерної пропозиції була надана «ДОВІДКА про наявність матеріально-технічної бази та обладнання, яке буде використано при виконанні робіт»:
- у довідці Переможцем не було вказано, виробничі потужності обладнання;
- змінено форму довідки (самовільно в третю графу вписано рік випуску обладнання).
2. Пункт 11 Довідки про відсутність підстав відповідно до ст. 17 ЗУ Переможцем змінено.
3. До Довідки про наявність працівників Додаток 3 , не надано скан-копії трудових книжок (договорів) залучених до робіт спеціалістів, згідно вимог довідки.
Відповідно до Тендерної документації розділу ꓦ. П. 3.1 «Відхилення тендерних пропозицій» :
3.1. Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
4. Учасником не надано ліцензію на проведення робіт протипожежного призначення (протипожежна автоматика) згідно ПКМУ від 23 листопада 2016 р. N 852 «ПЕРЕЛІКУ
ПОСЛУГ І РОБІТ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ЩО ПІДЛЯГАЮТЬ ЛІЦЕНЗУВАННЮ»
5. Згідно фінансового звіту наданого Переможцем у складі тендерної пропозиції за три квартали 2019 року обсяг доходу склав 3 533 530,07 тис. грн. . Відповідно до Проекту договору (викладеного у складі тендерної пропозиції) п. 3.2. «Обсяг фінансування на 2019 рік визначений згідно з виділеними бюджетними коштами складає 2 200 000,00грн.». Переможець є платником ЄДИНОГО ПОДАТКУ ТРЕТЬОЇ ГРУПИ з річним обсягом доходу 5 мільйонів гривень. Отже у Переможця відсутній ліміт коштів для виконання робіт у цьому році.
6. Переможцем у складі тендерної пропозиції не надано підписаний Проект договору підряду та лист-підтвердження, що не мали в минулому досвіду негативних договірних стосунків із Замовником.
Згідно тендерної документації п. 14 «У випадку, якщо визначені цієї документацією документи не завантажені учасником до завершення часу на подання тендерних пропозицій електронною системою закупівель згідно абз. 2 ч. 1 ст. 27 Закону, пропозиція такого учасника відхиляється згідно ст. 30 Закону»,
Зважаючи на всю вищевикладену інформацію з обґрунтуванням, просимо Вас скасувати Рішення щодо визнання ФОП «ПЛОХОНІН ДМИТРО ДМИТРОВИЧ» переможцем по закупівлі: «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт будівлі лікарні Октябрьської амбулаторії загальної практики сімейної медицини №3 в с.Шахове по вул.Чернявського буд. 5 Добропільського району Донецької області (коригування) (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація» (Протокол № 59 від 11 листопада 2019 р.) у найкоротші строки. Якщо Рішення стосовно обрання Переможця не буде скасовано Замовником, ПП «Добрострой -2005» буде подавати Скаргу до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 листопада 2019 00:19
У Замовника відсутні причини для скасування свого рішення, яке викладено у протоколі № 59 від 11.11.2019р. Прийнято рішення вимогу ПП «Добрострой-2005» не задовольняти.
Номер вимоги: UA-2019-10-11-003129-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ДОБРОСТРОЙ-2005", Код ЄДРПОУ:33604263
Дата подання: 18 листопада 2019 14:23
Оскарження Рішення Замовника
1. Згідно ПКМУ від 23 листопада 2016 р. N 852 «ПЕРЕЛІКУ ПОСЛУГ І РОБІТ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ЩО ПІДЛЯГАЮТЬ ЛІЦЕНЗУВАННЮ» «Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень» підлягають ліцензуванню. У переможця відсутня ліцензія на виконання робіт протипожежного призначення.
2. Згідно вимог ст. 17 частини 1 п. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Переможцем не надано довідку, отриману з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення з реєстру, про те що відомості про Переможця, не вносились до даного реєстру.
3. Згідно вимог ст. 17 частини 1 п. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Переможцем не надано довідку про банкрутство та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура.
4. До Довідки про наявність працівників Додаток 3 , не надано скан-копії трудових книжок (договорів) залучених до робіт спеціалістів, згідно вимог довідки. Відповідно до Тендерної документації розділу ꓦ. П. 3.1 «Відхилення тендерних пропозицій», а також с. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» : 3.1. Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Про дане порушення нами було зазначено у Вимозі, однак Ви виправдовуєте усі помилки Переможця, це підтверджено Вашою відповіддю. Своїми діями Ви порушуєте Законодавство України, та спотворюєте результати тендеру.
Розгорнути
Згорнути
2. Згідно вимог ст. 17 частини 1 п. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Переможцем не надано довідку, отриману з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення з реєстру, про те що відомості про Переможця, не вносились до даного реєстру.
3. Згідно вимог ст. 17 частини 1 п. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Переможцем не надано довідку про банкрутство та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура.
4. До Довідки про наявність працівників Додаток 3 , не надано скан-копії трудових книжок (договорів) залучених до робіт спеціалістів, згідно вимог довідки. Відповідно до Тендерної документації розділу ꓦ. П. 3.1 «Відхилення тендерних пропозицій», а також с. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» : 3.1. Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Про дане порушення нами було зазначено у Вимозі, однак Ви виправдовуєте усі помилки Переможця, це підтверджено Вашою відповіддю. Своїми діями Ви порушуєте Законодавство України, та спотворюєте результати тендеру.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 листопада 2019 14:53
Пропозиція ФОП Плохонін Д.Д. повністю відповідає умовам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі». У Замовника відсутні причини для скасування свого рішення, яке викладено у протоколі № 59 від 11.11.2019р. Тендерним комітетом прийнято рішення вимогу ПП «Добрострой-2005» не задовольняти.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 14:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ПЛОХОНІН ДМИТРО ДМИТРОВИЧ " |
5 751 617,31
UAH з ПДВ
|
5 751 617,31
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ДОБРОСТРОЙ-2005" |
6 351 807,12
UAH з ПДВ
|
6 301 807,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Данко |
7 400 000,00
UAH з ПДВ
|
7 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ПЛОХОНІН ДМИТРО ДМИТРОВИЧ
" #2539613459 |
Переможець |
5 751 617,31
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2019 21:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 08:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 12:08
|
Дод.уг. № 3 (1).docx | зміни до договору |
29 грудня 2020 12:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2020 11:29
|
скан дод.уг.2 (1).pdf | зміни до договору |
31 січня 2020 11:29
|
1_скан дод.уг.2.pdf | укладений |
31 січня 2020 11:28
|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2019 14:20
|
дог.лікарня2019.pdf | укладений |
28 листопада 2019 14:19
|
Кошторис (3).rar | укладений |
28 листопада 2019 14:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зміною системи оподаткування і набуття статусу платника податку на додану вартість Підрядником, виникла необхідності приведення вартості договору у відповідність фактичним видаткам, та у зв’язку зі зміною банківських рахунків Замовника потрібно внести зміни до договору-підряду. |
Номер договору про закупівлю: | 518 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Приведення вартості договору у відповідність до фактично виконаних обсягів робіт |
Номер договору про закупівлю: | 518 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |