Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт будівлі лікарні Октябрьської амбулаторії загальної практики сімейної медицини №3 в с. Шахове по вул. Чернявського буд. 5 Добропільського району Донецької області (коригування)(Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)»
Очікувана вартість
7 461 520,00 UAH
UA-2019-10-11-003129-b 23aee96ffa3b4bbfbd7c160ec9249706
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лазебник Надія

+380663657001 chaxovo@email.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ШАХІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04343197
Місцезнаходження: 85050, Україна , Донецька обл., с. Шахове, Добропільський район, ВУЛИЦЯ М.Ф. ЧЕРНЯВСЬКОГО, будинок 14
Контактна особа: Лазебник Надія
+380663657001
chaxovo@email.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 04 листопада 2019 13:38
Очікувана вартість: 7 461 520,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,67%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 34000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт будівлі лікарні Октябрьської амбулаторії загальної практики сімейної медицини №3 в с. Шахове по вул. Чернявського буд. 5 Добропільського району Донецької області (коригування) - dyenhsiys hj,jnb
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
«ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт будівлі лікарні Октябрьської амбулаторії загальної практики сімейної медицини №3 в с. Шахове по вул. Чернявського буд. 5 Добропільського району Донецької області (коригування)(Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт підписання актів виконаних робіт встановленої форми Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 жовтня 2019 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2019 16:10
Перелік змін .docx
24 жовтня 2019 16:10
техзавдання- нова редакція.rtf
24 жовтня 2019 16:10
ТД -2 — Нова редакція.doc
11 жовтня 2019 16:09
Дод.5 Проєкт договору-підряду.doc
24 жовтня 2019 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2019 16:10
Перелік змін .docx
24 жовтня 2019 16:10
техзавдання- нова редакція.rtf
11 жовтня 2019 16:09
техзавдання.rtf
24 жовтня 2019 16:10
ТД -2 — Нова редакція.doc
11 жовтня 2019 16:09
ТД -2..doc
11 жовтня 2019 16:09
Дод.5 Проєкт договору-підряду.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Термін подання пропозицій
Дата подання: 15 жовтня 2019 11:17
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 15:01
Доброго дня. Шановний тендерний комітете, просимо надати роз'яснення щодо строків подання тендерної пропозиції: у тендерній документації п. 1.1, розділу IV зазначено "Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 28-10-2019, 16:00 за київським часом", а в системі Prozorro зазначено, що пропозиції приймаються до 26-10-2019, 18:00??? Яка дата є вірною, оскільки надання забеспечення орієнується лише на тендерну документацію, просимо снести відповідні зміни до тендерної документації, щоб уникнути помилок із наданням забеспечення тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Тендерним комітетом внесено зміни до оголошення про закупівлю, для приведення інформації, зазначеної у оголошенні, у відповідність умовам тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-11-003129-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ДОБРОСТРОЙ-2005", Код ЄДРПОУ:33604263
Дата подання: 13 листопада 2019 08:53
Оскарження Рішення Замовника
Щодо оскарження Протоколу №59 від 11 листопада 2019 р. про визначення ФОП «ПЛОХОНІН ДМИТРО ДМИТРОВИЧ» по закупівлі: «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт будівлі лікарні Октябрьської амбулаторії загальної практики сімейної медицини №3 в с.Шахове по вул.Чернявського буд. 5 Добропільського району Донецької області (коригування) (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) повідомляємо наступне. Замовником було обрано переможцем по закупівлі ФОП «ПЛОХОНІН ДМИТРО ДМИТРОВИЧ» (далі – Переможець), пропозиції інших учасників не було розглянуто.
ПП «Добрострой -2005» детально ознайомилося з наданою тендерною пропозицією та документами Переможця та не погоджується із рішенням Замовника.
При підготовці тендерної пропозиції Переможцем були допущені помилки та надані документи, які не відповідають вимогам тендерної документації Замовника, а саме:
1. Відповідно до умов Тендерної документації Переможцем у складі тендерної пропозиції була надана «ДОВІДКА про наявність матеріально-технічної бази та обладнання, яке буде використано при виконанні робіт»:
- у довідці Переможцем не було вказано, виробничі потужності обладнання;
- змінено форму довідки (самовільно в третю графу вписано рік випуску обладнання).
2. Пункт 11 Довідки про відсутність підстав відповідно до ст. 17 ЗУ Переможцем змінено.
3. До Довідки про наявність працівників Додаток 3 , не надано скан-копії трудових книжок (договорів) залучених до робіт спеціалістів, згідно вимог довідки.
Відповідно до Тендерної документації розділу ꓦ. П. 3.1 «Відхилення тендерних пропозицій» :
3.1. Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

4. Учасником не надано ліцензію на проведення робіт протипожежного призначення (протипожежна автоматика) згідно ПКМУ від 23 листопада 2016 р. N 852 «ПЕРЕЛІКУ
ПОСЛУГ І РОБІТ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ЩО ПІДЛЯГАЮТЬ ЛІЦЕНЗУВАННЮ»
5. Згідно фінансового звіту наданого Переможцем у складі тендерної пропозиції за три квартали 2019 року обсяг доходу склав 3 533 530,07 тис. грн. . Відповідно до Проекту договору (викладеного у складі тендерної пропозиції) п. 3.2. «Обсяг фінансування на 2019 рік визначений згідно з виділеними бюджетними коштами складає 2 200 000,00грн.». Переможець є платником ЄДИНОГО ПОДАТКУ ТРЕТЬОЇ ГРУПИ з річним обсягом доходу 5 мільйонів гривень. Отже у Переможця відсутній ліміт коштів для виконання робіт у цьому році.
6. Переможцем у складі тендерної пропозиції не надано підписаний Проект договору підряду та лист-підтвердження, що не мали в минулому досвіду негативних договірних стосунків із Замовником.
Згідно тендерної документації п. 14 «У випадку, якщо визначені цієї документацією документи не завантажені учасником до завершення часу на подання тендерних пропозицій електронною системою закупівель згідно абз. 2 ч. 1 ст. 27 Закону, пропозиція такого учасника відхиляється згідно ст. 30 Закону»,

Зважаючи на всю вищевикладену інформацію з обґрунтуванням, просимо Вас скасувати Рішення щодо визнання ФОП «ПЛОХОНІН ДМИТРО ДМИТРОВИЧ» переможцем по закупівлі: «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт будівлі лікарні Октябрьської амбулаторії загальної практики сімейної медицини №3 в с.Шахове по вул.Чернявського буд. 5 Добропільського району Донецької області (коригування) (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація» (Протокол № 59 від 11 листопада 2019 р.) у найкоротші строки. Якщо Рішення стосовно обрання Переможця не буде скасовано Замовником, ПП «Добрострой -2005» буде подавати Скаргу до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 листопада 2019 00:19
У Замовника відсутні причини для скасування свого рішення, яке викладено у протоколі № 59 від 11.11.2019р. Прийнято рішення вимогу ПП «Добрострой-2005» не задовольняти.
Номер вимоги: UA-2019-10-11-003129-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ДОБРОСТРОЙ-2005", Код ЄДРПОУ:33604263
Дата подання: 18 листопада 2019 14:23
Оскарження Рішення Замовника
1. Згідно ПКМУ від 23 листопада 2016 р. N 852 «ПЕРЕЛІКУ ПОСЛУГ І РОБІТ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ЩО ПІДЛЯГАЮТЬ ЛІЦЕНЗУВАННЮ» «Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень» підлягають ліцензуванню. У переможця відсутня ліцензія на виконання робіт протипожежного призначення.
2. Згідно вимог ст. 17 частини 1 п. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Переможцем не надано довідку, отриману з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення з реєстру, про те що відомості про Переможця, не вносились до даного реєстру.
3. Згідно вимог ст. 17 частини 1 п. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Переможцем не надано довідку про банкрутство та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура.
4. До Довідки про наявність працівників Додаток 3 , не надано скан-копії трудових книжок (договорів) залучених до робіт спеціалістів, згідно вимог довідки. Відповідно до Тендерної документації розділу ꓦ. П. 3.1 «Відхилення тендерних пропозицій», а також с. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» : 3.1. Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Про дане порушення нами було зазначено у Вимозі, однак Ви виправдовуєте усі помилки Переможця, це підтверджено Вашою відповіддю. Своїми діями Ви порушуєте Законодавство України, та спотворюєте результати тендеру.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 листопада 2019 14:53
Пропозиція ФОП Плохонін Д.Д. повністю відповідає умовам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі». У Замовника відсутні причини для скасування свого рішення, яке викладено у протоколі № 59 від 11.11.2019р. Тендерним комітетом прийнято рішення вимогу ПП «Добрострой-2005» не задовольняти.

Документи

16 листопада 2019 00:19
Відповідь на вимогу.odt

Документи

22 листопада 2019 14:53
Відповідь на вимогу 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 14:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПЛОХОНІН ДМИТРО ДМИТРОВИЧ " 5 751 617,31
UAH з ПДВ
5 751 617,31
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ДОБРОСТРОЙ-2005" 6 351 807,12
UAH з ПДВ
6 301 807,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Данко 7 400 000,00
UAH з ПДВ
7 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2019 12:12
Електронний підпис
14 листопада 2019 12:11
Щодо ліцензії.pdf
14 листопада 2019 12:10
Сертификат.pdf
14 листопада 2019 12:10
Кошторис.rar
14 листопада 2019 12:10
Календарний графік.pdf
12 листопада 2019 09:16
Електронний підпис
12 листопада 2019 09:14
Довідка про корупцію.PDF
12 листопада 2019 09:14
Довідка МВС.PDF
12 листопада 2019 09:14
Довідка ДПІ.JPG
31 жовтня 2019 12:04
Електронний підпис
31 жовтня 2019 12:02
уставные ГАРДИАН.rar
31 жовтня 2019 12:02
Кошторис.rar
31 жовтня 2019 12:02
PRAVILA FINRISK.rar
31 жовтня 2019 12:02
23.Установчи документи.pdf
31 жовтня 2019 12:02
22. Наявність МТБ.pdf
31 жовтня 2019 12:02
22. Календарний графік.pdf
31 жовтня 2019 12:02
21.1Декларації та звіти.7z
31 жовтня 2019 12:02
20. Досвід.pdf
31 жовтня 2019 12:02
16. Довідка ЄДРПОУ.pdf
31 жовтня 2019 12:02
15. Захист довкілля.pdf
31 жовтня 2019 12:02
13. Довідка про санкції.pdf
31 жовтня 2019 12:02
2. Довідка ст. 17.pdf
31 жовтня 2019 12:02
1.1.ДЦ.pdf
31 жовтня 2019 12:02
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

01 листопада 2019 11:01
Уставні документи.pdf
01 листопада 2019 11:01
Тендерна пропозиція.pdf
01 листопада 2019 11:01
Проект договору підряду.pdf
01 листопада 2019 11:01
Наказ право підпису.pdf
01 листопада 2019 11:01
Ліцензія.pdf
01 листопада 2019 11:01
Лист сертифікація.pdf
01 листопада 2019 11:01
Лист - відгук.pdf
01 листопада 2019 11:01
Кошторисна документація.rar
01 листопада 2019 11:01
Дозвіл.pdf
01 листопада 2019 11:01
Довідка субпідрядники.pdf
01 листопада 2019 11:01
Довідка проект договору.pdf
01 листопада 2019 11:01
Довідка працівники.pdf
01 листопада 2019 11:01
Довідка з банку.pdf
01 листопада 2019 11:01
Графік виконання робіт.pdf
01 листопада 2019 11:01
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2019 15:44
Електронний підпис
28 жовтня 2019 15:40
Пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПЛОХОНІН ДМИТРО ДМИТРОВИЧ "

ПП "ДОБРОСТРОЙ-2005"

ТОВ Данко

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПЛОХОНІН ДМИТРО ДМИТРОВИЧ "
#2539613459
Переможець 5 751 617,31
UAH з ПДВ
11 листопада 2019 21:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2019 21:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПЛОХОНІН ДМИТРО ДМИТРОВИЧ "
#2539613459
5 751 617,31
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 08:46
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 12:08
Дод.уг. № 3 (1).docx зміни до договору
29 грудня 2020 12:05
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2020 11:29
скан дод.уг.2 (1).pdf зміни до договору
31 січня 2020 11:29
1_скан дод.уг.2.pdf укладений
31 січня 2020 11:28
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 14:20
дог.лікарня2019.pdf укладений
28 листопада 2019 14:19
Кошторис (3).rar укладений
28 листопада 2019 14:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною системи оподаткування і набуття статусу платника податку на додану вартість Підрядником, виникла необхідності приведення вартості договору у відповідність фактичним видаткам, та у зв’язку зі зміною банківських рахунків Замовника потрібно внести зміни до договору-підряду.
Номер договору про закупівлю: 518
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приведення вартості договору у відповідність до фактично виконаних обсягів робіт
Номер договору про закупівлю: 518
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 листопада 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 159 014,08
UAH