Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Термомодернізація будівлі операційного блоку КУ «Запорізька обласна клінічна лікарня» ЗОР по Оріхівському шосе, 10. м. Запоріжжя - реконструкція»
Очікувана вартість
13 136 179,25 UAH
UA-2019-10-11-003001-b d96277fd301a4b6dafd0951cb9f414e1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Дергоер

+380617698131 tender_zokl_olga@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Запорізька обласна клінічна лікарня ЗОР"
Код ЄДРПОУ: 02006716
Місцезнаходження: 69600, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, ОРІХІВСЬКЕ ШОСЕ, 10
Контактна особа: Ольга Дергоер
+380617698131
tender_zokl_olga@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2019 16:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2019 11:43
Очікувана вартість: 13 136 179,25 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 131 362,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 65000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування: кошти державного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Термомодернізація будівлі операційного блоку КУ «Запорізька обласна клінічна лікарня» ЗОР по Оріхівському шосе, 10. м. Запоріжжя - реконструкція»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Оріхівске шосе, 10, Запоріжжя, Запорізька область, 69600, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 60 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-11-003001-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2814107357
Дата подання: 13 жовтня 2019 01:54
Про усунення порушень під час проведення тендеру по технічному нагляду
Прошу керівництво Замовника звернути увагу на порушення при проведенні 2-х конкурсів по технагляду по цьому обьекту. Лист додається
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 жовтня 2019 14:44
Дана вимога не відноситься до закупівлі: «Термомодернізація будівлі операційного блоку КУ «Запорізька обласна клінічна лікарня» ЗОР по Оріхівському шосе, 10. м. Запоріжжя - реконструкція».
Номер вимоги: UA-2019-10-11-003001-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БУД МАЙСТЕР+", Код ЄДРПОУ:42907869
Дата подання: 14 жовтня 2019 11:28
Аналогічний договір
Доброго дня, на виконання статті 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" просимо надати наступні детальні роз'яснення:
1) щодо вимоги "Під аналогічними договорами слід розуміти договори, предметом яких є роботи з термомодернізації, реконструкції або нового будівництва будівлі, які обов’язково підтверджують факт виконання кожного виду робіт передбачених дефектним актом цієї закупівлі" - вами зазначено, що аналогічний договір учасника повинен мати КОЖНИЙ вид робіт за дефектним актом. Роз'ясніть будь-ласка, що вважається ВИДОМ робіт і як саме учаснику визначити по дефектному акту, де саме той необхідний вам ВИД робіт? Ваші дефектні акти містять колонку "Найменування робіт і витрат", все, що в цій колонці, є видом робіт? Внесіть зміни в умови тендерної документації та зазначте в ній ЧІТКО, які види робіт повинні бути в аналогічному договорі, тоді хоча б буде зрозуміло, що ви вважаєте видом робіт. Просимо Замовника звернути особливу увагу, що кожен об'єкт будівництва є окремим і неповторним, двох одинакових об'єктів не буває, як і види робіт за такими об'єктами не будуть з одинаковими назвами. Фактично, аналогічним буде будь-який договір класу наслідків СС2. Вам клас наслідків важливий, а не слово термомодернізація в назві. А то вийде, що учасник виконав термомодернізацію, яка навіть по Державній архітектурно-будівельній інспекції не пройшла (тобто виконана без дозволу), і буде відповідати вимогам. З таким формулюванням, як зазначено нині, незрозумілий механізм визначення замовником аналогічності договору, який призведе до неправомірних дискваліфікацій. З практики перевірки тендерним комітетом пропозицій учасників по попереднім торгам, що відмінені, вами визначено відповідність по аналогічному договору ТОВ "ЯНТАРЬ" , але такий договір не містить і половини робіт за дефектними актами, схожа тільки назва - термомодернізація.
Просимо надати детальне пояснення по нашому питанню, адже для можливості оскарження до АМКУ безпідставних вимог Замовника, важливо чітко розуміти вашу позицію. Крім того, просимо не надавати відповіді типу "ми так вирішили", адже ви є бюджетною організацією і витрачаєте бюджетні кошти, а тому всі вимоги мають бути законними.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 жовтня 2019 14:47
Згідно питання, щодо надання роз'яснення щодо вимоги: «Під аналогічними договорами слід розуміти договори, предметом яких є роботи з термомодернізації, реконструкції або нового будівництва будівлі, які обов’язково підтверджують факт виконання кожного виду робіт передбачених дефектним актом цієї закупівлі», пояснити що вважається видом робіт, повідомляємо, що види робіт чітко прописані в дефектному акті до тендерної документації у вигляді розділів дефектного акту
Номер вимоги: UA-2019-10-11-003001-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БУД МАЙСТЕР+", Код ЄДРПОУ:42907869
Дата подання: 14 жовтня 2019 11:39
Аналогічні роботи та аналогічні договори
Доброго дня, на виконання статті 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" просимо надати наступні детальні роз'яснення:
1) щодо вимоги "Учасник повинен підтвердити виконання аналогічних робіт на загальну вартість не менше 50% від загальної вартості даної Закупівлі за період 2017-2019 р." - що ви вважаєте аналогічними РОБОТАМИ? В тендерній документації є тільке розмите визначення "аналогічний договір". Поясніть, будь ласка, яким чином сума аналогічних робіт підтверджує спроможність учасника виконати роботи за предметом закупівлі? З практики розгляду скарг АМКУ ви маєте знати, що аналогічність робіт не визначається сумовим критерієм, це є дискримінацією.

2) щодо документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів - згідно законодавства ви можете вимагати ОДИН аналогічний договір, а не декілька, як зазначено в тендерній документації. Обгрунтуйте, будь ласка, чому ви від учасників вимагаєте як мінімум два аналогічних договори? Як кількість договорів підтверджує кваліфікацію учасника? Якщо в учасника є один аналогічний договір на суму 20 млн, виконаний на 50%, це ви вважаєте відповідністю умовам? Адже договір, виконаний на 50 % (тобто 10 млн) є тим же, що надала вам фірма ТОВ "ЯНТАРЬ" в попередніх торгах, тільки замість двох договорів - один.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 жовтня 2019 14:42
Необхідність подання в якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів завірених копій підтверджуючих документів: договорів з додатками, які є невід’ємними частинами, довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма №КБ-3), актів виконаних робіт (форма №КБ-2в), відповідно до наданих договорів, які повинні містити весь об’єм робіт за договорами, на загальну вартість не менше 50% від загальної вартості даної Закупівлі за період 2017-2019 р. викликана складністю проведення робіт по термомодернізації будівлі та необхідністю наявності у виконавця значного досвіду виконання робіт такого роду, що дозволить вчасно та якісно виконати роботи та забезпечити гарантійний строк експлуатації. Окрім цього, Мінекономрозвитку надавались роз’яснення щодо можливості замовником для підтвердження досвіду установлювати вимогу подання учасником не менше 2-х чи більше аналогічних договорів. Так, у відповідь на запит 111/2017 Мінекономрозвитку зазначає, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.


Додатково повідомляємо, що згідно частини 2 статті 16 Закону зазначається саме факт «виконання», а не «укладення» договору, тож договір виконаний не у повному обсязі не може бути підтверженням досвіду виконання аналогічного договору.



Номер вимоги: UA-2019-10-11-003001-b.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БУД МАЙСТЕР+", Код ЄДРПОУ:42907869
Дата подання: 16 жовтня 2019 11:10
Усунення невідностей тендерної документації
Прохаємо внести зміни до тендерної документації в частині строку виконання робіт, бо в п.4.4 Розділу І тендерної документації зазначено "протягом 2019 року", а в оголошенні - 31.12.2020. Учасники повинні виконати умови тендерної документації,а не оголошення. Така невідповідність повинна бути усунена.
Також, в п.3 Розділу ІІІ зазначено, що забезпечення тендерної документації НЕ вимагається, а в в п.2 Розділу ІІІ - воно вимагається. Так вимагається чи ні? Умови тендерної документації суперечать одна одній.
Чим обгрунтована вимога про наявність гарантії з грошовим покриттям? Навіщо вам грошове покриття для гарантії тендерної пропозиції? Це створює додаткові перешкоди для участі та аж ніяк не гарантує добросовісність учасника. Чому тоді не вимагається гарантія виконання договору?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 жовтня 2019 14:35
До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2019-10-11-003001-b.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БУД МАЙСТЕР+", Код ЄДРПОУ:42907869
Дата подання: 16 жовтня 2019 11:14
Усунення дискримінаційних вимог
Документи по публічним закупівлям подаються виключно в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Чим обгрунтована вимога про надання учасником-переможцем паперових копій всіх документів (п.5 Розділу ІІІ)? Жоден нормативний документ у сфері закупівель не містить такої вимоги, навіщо вам ці документи?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 жовтня 2019 14:30
Відповідь. Дана вимога не є дискримінаційною, так як Учасник(и) при підготовці тендерної пропозиції, спочатку готують документи (довідки, гарантійні листи тощо) у паперовому вигляді, а лише потім генерують їх у електроні документи необхідних форматів. Замовнику потрібні документи у паперовому вигляді, як доказ проведення торгів та прийняття законного рішення про вибір переможця (наявність усіх необхідних документів у тендерній пропозиції згідно вимог тендерної документації Замовника), на випадок можливості допущення некоректної роботи (збої, хакерська атака, відмова роботи серверу) електронної системи.
Згідно п.3 статті 22 розділу 4 Закону тендерна документація може містити також інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Перелік документів визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотримання принципів, закріплених у статті 3 Закону.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2019 12:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АМД БУДСЕРВІС" 12 132 816,04
UAH з ПДВ
11 367 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПМК-17" 13 136 179,25
UAH з ПДВ
11 368 000,00
UAH з ПДВ
Документи
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО ТОВ "ЯНТАРЬ" 13 136 011,13
UAH з ПДВ
12 131 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 листопада 2019 14:01
Електронний підпис
31 жовтня 2019 16:57
Електронний підпис
28 жовтня 2019 14:14
Електронний підпис
28 жовтня 2019 14:12
64. Технічне завдання.pdf
28 жовтня 2019 14:12
Протокол НР.7z
28 жовтня 2019 14:12
Наказ Щербань.7z
28 жовтня 2019 14:12
Лист до БГ 15493-19.7z
28 жовтня 2019 14:12
Лист для клієнтів.7z
28 жовтня 2019 14:12
Довіреність Щербань c2.7z
28 жовтня 2019 14:12
Довіреність Щербань c1.7z
28 жовтня 2019 14:12
Гарантія 15493-19.7z
28 жовтня 2019 14:12
Виписка по гарантії.pdf
28 жовтня 2019 14:12
Банківська ліцензія.7z
28 жовтня 2019 14:12
65. Проект договору.pdf
28 жовтня 2019 14:12
62. Витяг ПДВ.pdf
28 жовтня 2019 14:12
55. Дозвіл Оригінал.pdf
28 жовтня 2019 14:12
52. 57.imd
28 жовтня 2019 14:12
51. 57.bdcu
28 жовтня 2019 14:12
49. Наказ по ОП.pdf
28 жовтня 2019 14:12
48. Оригінал Ліцензії.pdf
28 жовтня 2019 14:12
39. Договори ЦПХ.pdf
28 жовтня 2019 14:12
17.Довідка про санкції.pdf
28 жовтня 2019 14:12
16.Лист про всі витрати.pdf
28 жовтня 2019 14:12
15.Лист про субпідряд.pdf
28 жовтня 2019 14:12
14.Лист про термін дії.pdf
28 жовтня 2019 14:12
13.Довідка про ПДВ.pdf
28 жовтня 2019 14:12
10. Наказ, протокол.pdf
28 жовтня 2019 14:12
6.Document_USR_1005865735.pdf
28 жовтня 2019 14:12
5. Статут.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2019 14:37
Електронний підпис
28 жовтня 2019 14:35
Довiренiст__Губанова_I.П.pdf
28 жовтня 2019 14:35
Виписка_65 тыс.pdf
28 жовтня 2019 14:35
14. Довідка санкції 2.pdf
28 жовтня 2019 14:35
13. Лист витрати.pdf
28 жовтня 2019 14:35
12. Строк 90 днів.pdf
28 жовтня 2019 14:35
11. Витяг ПДВ.PDF
28 жовтня 2019 14:35
10. Субпідрядники_ОПЕР.pdf
28 жовтня 2019 14:35
9. Повноваження_ОПЕР.PDF
28 жовтня 2019 14:35
8. Санкції.pdf
28 жовтня 2019 14:35
7.11 Довкілля_ОПЕР.pdf
28 жовтня 2019 14:35
7.10 Термін робіт_ОПЕР.pdf
28 жовтня 2019 14:35
7.9 Дозвіл, МТБ.PDF
28 жовтня 2019 14:35
7.8 Навчання.pdf
28 жовтня 2019 14:35
7.6.2 ОПР и АДМИН_2018.pdf
28 жовтня 2019 14:35
7.6 ДЦ опер.pdf
28 жовтня 2019 14:35
7.3 Ліцензія.PDF
28 жовтня 2019 14:35
7.1 ТЗ_ОПЕР.pdf
28 жовтня 2019 14:35
6. Витяг з ЄДР.pdf
28 жовтня 2019 14:35
5. Статут.PDF
28 жовтня 2019 14:35
4.4 Стаття 17.pdf
28 жовтня 2019 14:35
4.3 Довідка досвід.pdf
28 жовтня 2019 14:35
4.2.6 Листи-згоди.pdf
28 жовтня 2019 14:35
4.2.5 Договора ЦПХ.pdf
28 жовтня 2019 14:35
4.2.4 Звіт ЄСВ.pdf
28 жовтня 2019 14:35
4.1.7 ВН 198.pdf
28 жовтня 2019 14:35
4.1.5 Договір 1609-1.pdf
28 жовтня 2019 14:35
4.1 Довідка МТБ.pdf
28 жовтня 2019 14:35
3 Лист-згода_директор.pdf
28 жовтня 2019 14:35
1. Перелік.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АМД БУДСЕРВІС"

ТОВ "ПМК-17"

МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО ТОВ "ЯНТАРЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АМД БУДСЕРВІС"
#38520829
Переможець 11 367 000,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2019 14:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2019 14:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АМД БУДСЕРВІС"
#38520829
11 367 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 червня 2020 11:24
Додаток 5_до договору 81-11ТБ19.pdf укладений
17 червня 2020 11:22
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2020 08:46
Додаток 4_до договору 81-11ТБ19.pdf зміни до договору
01 червня 2020 08:45
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2020 11:54
Додаток 3_до договору 81-11ТБ19.pdf зміни до договору
12 лютого 2020 11:53
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 15:43
UA-2019-10-11-003001-b.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 15:43
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2019 17:14
Додаток 1_до договору 81-11ТБ19.pdf зміни до договору
02 грудня 2019 17:12
Електронний підпис укладений
30 листопада 2019 14:26
Договор Опер.блок.pdf укладений
30 листопада 2019 14:25
ДЦ Опер.блок.pdf укладений
30 листопада 2019 14:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення графіку виконання робіт та графіку фінансування у відповідності до фактичного розміру фінансування
Номер договору про закупівлю: 81-11ТБ/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 81-11ТБ/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення графіку виконання робіт та графіку фінансування у відповідності до фактичного розміру фінансування
Номер договору про закупівлю: 81-11ТБ/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку з перетворенням КУ "ЗОКЛ" ЗОР на КНП "ЗОКЛ" ЗОР
Номер договору про закупівлю: 81-11ТБ/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 листопада 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 941 137,47
UAH (в тому числі ПДВ 156 856,24 UAH)
Причини розірвання договору: Розірвання за взаємозгодою сторін