Службовий автотранспорт для амбулаторій загальної практики - сімейної медицини
Service vehicles for general practice clinics - family medicine
Очікувана вартість
40 500 000,00 UAH
UA-2019-10-11-003000-b 55b17bed44484f7fb1fed304e29c3bf4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Прекваліфікація (період оскарження)
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: УПРАВЛІННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02013171
Вебсайт замовника: http://uozter.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 46021, Україна, Тернопільська область обл., м. Тернопіль, вул. ГРУШЕВСЬКОГО, буд. 8
Контактна особа замовника: Оксана Теодорівна Волчек
+380352235094
volchek.o.t@gmail.com
Додаткові контактні особи: Наталя Богданівна Івахів
+380352521071
nataliivachiv@ukr.net
Official name: UPRAVLINNYA OKHORONY ZDOROVYA TERNOPILSKOYI OBLASNOYI DERZHAVNOYI ADMINISTRATSIYI
National ID: 02013171
Contact point: Oksana Theodorivna Volchek
+380352235094
volchek.o.t@gmail.com
Additional contacts: Наталя Богданівна Івахів
+380352521071
nataliivachiv@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2019 20:00
Початок аукціону: 25 листопада 2019 14:10
Очікувана вартість: 40 500 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01 %
Publication date: 11 жовтня 2019 15:50
Enquiries until: 01 листопада 2019 20:00
Complaints submission until: до 07 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 листопада 2019 20:00

Information

Estimated total value: 40 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 4 050 UAH
Minimal lowering step, %: 0,01 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
81 штука
Службовий автотранспорт для амбулаторій загальної практики - сімейної медицини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46021, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Грушевського, буд. 8
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Service vehicles for general practice clinics - family medicine
CPV: 34110000-1
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості Пiсляоплата 7 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-21-000002 ● 2b1d20b90bc34d77bc5fbc2a55052023
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-10-21
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-10-21 17:38:14
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

21.10.2019 № 75
Тернопіль

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА

Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 21.10.2019 №75
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2019-10-11-003000-b від 11.10.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі
закупівель.

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на Висновок про результати моніторингу закупівлі, оприлюднений у електронній системі закупівель 24 жовтня 2019 року та відповідно до ч. 8 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління охорони здоров’я Тернопільської обласної державної адміністрації надає інформацію, що свідчить про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, а також аргументовані заперечення до висновку. Щодо вимоги про надання витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (п.1 розділу 3 у додатку 2 до тендерної документації). Повідомляємо, що Замовником внесено зміни до тендерної документації в цій частині і виключено зі складу тендерної документації вказану вимогу. Щодо заходів із захисту довкілля. Пунктом 6. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації передбачено, що Учасники при підготовці пропозиції торгів повинні враховувати заходи щодо захисту довкілля. Тому в цій частині порушень не вбачаємо, оскільки технічні якісні характеристики предмета закупівлі передбачають заходи із захисту довкілля. Щодо вимоги Указу Президента України від 21.06.2018 № 176/2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)». Повідомляємо, що Замовником внесено зміни до тендерної документації в цій частині та враховано вимоги Указу Президента України від 21.06.2018 № 176/2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)».

2019-10-31 13:40:34

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 24 жовтня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 07 листопада 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: УПРАВЛІННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, 02013171, Україна, м. Тернопіль, вул. ГРУШЕВСЬКОГО, буд. 8
  2. Інформація про предмет закупівлі: Службовий автотранспорт для амбулаторій загальної практики - сімейної медицини, 40500000UAH, 34110000-1, ДК021, 81, штука
  3. Інформація про оприлюднення: 55b17bed44484f7fb1fed304e29c3bf4, 2019-10-11
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 21 жовтня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015№922-VIII (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління охорони здоров’я Тернопільської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 11.10.2019 року. Аналізом тендерної документації встановлено, що Замовником в порушення частини третьої статті 17 та пункту другого частини другої статті 22 Закону у п.1 розділу 3 та у додатку 2 до тендерної документації зазначена вимога, що пропозиція учасника повинна містити витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (завірений учасником) виданий не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання пропозицій. Також встановлено, що в порушення пункту третього частини другої ст.22 Закону у тендерній документації технічні якісні характеристики предмета закупівель не передбачають заходів із захисту довкілля. Крім цього, Замовником при складанні тендерної документації не враховано вимоги Указу Президента України від 21.06.2018 № 176/2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)». Відповідно до норм абзацу третього частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі, неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель., 24 жовтня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що її складено з порушенням пункту другого та третього частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 18 листопада 2019
UA-2019-10-11-003000-b55b17bed44484f7fb1fed304e29c3bf4
Найменування замовника: УПРАВЛІННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02013171
Місцезнаходження замовника: 46021, Україна, Тернопільська область обл., м. Тернопіль, вул. ГРУШЕВСЬКОГО, буд. 8
Учасник Документи Рішення
ТОВ ТерКо Авто Центр Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП Галич-Моторс Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

11 листопада 2019 20:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

11 листопада 2019 19:33
sign.p7s
11 листопада 2019 18:29
sign.p7s
11 листопада 2019 11:51
sign.p7s
09 листопада 2019 14:15
59. Антикорупційна програма.PDF
09 листопада 2019 14:15
54. Лист-гарантія ст.17..PDF
09 листопада 2019 14:14
38. Оригінал статуту.pdf
09 листопада 2019 14:14
37. Копія статуту ..PDF
09 листопада 2019 14:14
34. Відомості про учасника..PDF
09 листопада 2019 14:14
2. Проект договору.PDF

Документи

11 листопада 2019 20:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

11 листопада 2019 18:37
sign.p7s
11 листопада 2019 18:35
Проект договору.pdf
11 листопада 2019 10:25
sign.p7s
08 листопада 2019 16:52
sign.p7s
08 листопада 2019 16:15
Фото 1.jpg
08 листопада 2019 16:15
Фото 2.jpg
08 листопада 2019 16:15
Фото 3.jpg
08 листопада 2019 16:15
Фото 4.jpg
08 листопада 2019 16:15
Дилерський договір.pdf
08 листопада 2019 16:15
ТЧ_ Порівняльна таблиця.pdf
08 листопада 2019 16:14
Лист авторизації.pdf
08 листопада 2019 16:14
Проект договору.pdf
08 листопада 2019 16:14
ВПВ17.pdf
08 листопада 2019 16:14
ІД_Лист гарантія.pdf
08 листопада 2019 16:14
Опис до статуту.pdf
08 листопада 2019 16:14
ІД_Наказ 97.pdf
08 листопада 2019 16:14
Антикорупційна програма.pdf
08 листопада 2019 16:14
паспортні дані.pdf
08 листопада 2019 16:14
ідентифікаційний.pdf
08 листопада 2019 16:14
ІД_Відомості з ЄДР.pdf
08 листопада 2019 16:14
ТЧ_Сертифікат КТЗ.pdf
08 листопада 2019 16:14
ІД_Виписка.pdf
08 листопада 2019 16:14
ІД_наказ.pdf
08 листопада 2019 16:14
ІД_Протокол.pdf
08 листопада 2019 16:14
ІД_Статут.pdf
08 листопада 2019 16:14
ІД_ Протокол 5.pdf
08 листопада 2019 16:14
Реєстр документів.pdf
08 листопада 2019 16:14
ІД_витяг ПДВ.pdf

Актуальні тендери

До пошуку