Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Service vehicles for general practice clinics - family medicine
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 02013171 |
Вебсайт: | http://uozter.gov.ua |
Місцезнаходження: | 46021, Україна , Тернопільська область обл., м. Тернопіль, вул. ГРУШЕВСЬКОГО, буд. 8 |
Контактна особа: |
Оксана Теодорівна Волчек +380352235094 volchek.o.t@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Наталя Богданівна Івахів +380352521071 nataliivachiv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | UPRAVLINNYA OKHORONY ZDOROVYA TERNOPILSKOYI OBLASNOYI DERZHAVNOYI ADMINISTRATSIYI |
National ID: | 02013171 |
Contact point: |
Oksana Theodorivna Volchek +380352235094 volchek.o.t@gmail.com |
Additional contacts: |
Наталя Богданівна Івахів +380352521071 nataliivachiv@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 жовтня 2019 15:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 листопада 2019 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 листопада 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2019 14:10 |
Очікувана вартість: | 40 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Publication date: | 11 жовтня 2019 15:50 |
Enquiries until: | 01 листопада 2019 20:00 |
Complaints submission until: | до 07 листопада 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 листопада 2019 20:00 |
Information
Estimated total value: | 40 500 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 4 050 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,01 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування: Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 жовтня 2019 13:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 жовтня 2019 13:34 |
проект договору_нова редакція.docx | |
31 жовтня 2019 13:34 |
Тендерна документація_нова редакція.doc | |
31 жовтня 2019 13:34 |
Рішення про внесення змін ТД.docx | |
11 жовтня 2019 15:50 |
Наказ 224 авто.pdf | |
11 жовтня 2019 15:50 |
технічні вимоги.docx |
31 жовтня 2019 13:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
31 жовтня 2019 13:34 |
проект договору_нова редакція.docx
|
||||
31 жовтня 2019 13:34 |
Тендерна документація_нова редакція.doc
|
||||
31 жовтня 2019 13:34 |
Рішення про внесення змін ТД.docx
|
||||
11 жовтня 2019 15:50 |
Наказ 224 авто.pdf
|
||||
11 жовтня 2019 15:50 |
технічні вимоги.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-21-000002 ● 2b1d20b90bc34d77bc5fbc2a55052023
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2019 17:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.10.2019 № 75
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 21.10.2019 №75
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2019-10-11-003000-b від 11.10.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі
закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на Висновок про результати моніторингу закупівлі, оприлюднений у електронній системі закупівель 24 жовтня 2019 року та відповідно до ч. 8 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління охорони здоров’я Тернопільської обласної державної адміністрації надає інформацію, що свідчить про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, а також аргументовані заперечення до висновку. Щодо вимоги про надання витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (п.1 розділу 3 у додатку 2 до тендерної документації). Повідомляємо, що Замовником внесено зміни до тендерної документації в цій частині і виключено зі складу тендерної документації вказану вимогу. Щодо заходів із захисту довкілля. Пунктом 6. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації передбачено, що Учасники при підготовці пропозиції торгів повинні враховувати заходи щодо захисту довкілля. Тому в цій частині порушень не вбачаємо, оскільки технічні якісні характеристики предмета закупівлі передбачають заходи із захисту довкілля. Щодо вимоги Указу Президента України від 21.06.2018 № 176/2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)». Повідомляємо, що Замовником внесено зміни до тендерної документації в цій частині та враховано вимоги Указу Президента України від 21.06.2018 № 176/2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)».
2019-10-31 13:40:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 02013171 |
Місцезнаходження: | 46021, Україна, Тернопільська область обл., м. Тернопіль, вул. ГРУШЕВСЬКОГО, буд. 8 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ ТерКо Авто Центр | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП Галич-Моторс | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ТерКо Авто Центр #34334352 |
Переможець |
35 186 400,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2019 11:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2020 15:14
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2019 12:43
|
Договір № 76 від 10.12.2019 року (81 од.).pdf | укладений |
10 грудня 2019 12:30
|