Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

За кодом ДК 021:2015 – 39140000-5 - «Меблі для дому» Меблі для облаштування кімнат гуртожитку № 4
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2019-10-11-002974-b 3c82b07a257f4ec7b71f033c02fb6c00
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Миколаївна Бурсакова

+30577062262 tender@nuph.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний Фармацевтичний Університет
Код ЄДРПОУ: 02010936
Вебсайт: https://www.nuph.edu.ua
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., місто Харків, вул. Пушкінська, буд. 53
Контактна особа: Анастасія Миколаївна Бурсакова
+30577062262
tender@nuph.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2019 13:53
Очікувана вартість: 1 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 42810 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому


Джерело фінансування кошти державного бюджету (власні надходження)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
516 штука
За кодом ДК 021:2015 – 39140000-5 - «Меблі для дому» Меблі для облаштування кімнат гуртожитку № 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61054, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця В. Зубенка, 11-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 грудня 2019
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2019 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2019 14:47
Перелік змін.docx
18 жовтня 2019 16:24
ТД (2).doc
18 жовтня 2019 16:24
Додаток 4_Технічні вимоги (2).doc
18 жовтня 2019 16:24
Додаток_2_КВАЛІФІКАЦІЙНІ_ВИМОГИ (2).docx
11 жовтня 2019 15:47
Додаток 5 Проект Договору.docx
11 жовтня 2019 15:47
Додаток 6 Лист-згода.docx
11 жовтня 2019 15:47
Додаток 3_Вимоги ст. 17.doc
11 жовтня 2019 15:47
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc
21 жовтня 2019 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2019 14:47
Перелік змін.docx
18 жовтня 2019 16:24
ТД (2).doc
11 жовтня 2019 15:47
ТД.doc
18 жовтня 2019 16:24
Додаток 4_Технічні вимоги (2).doc
11 жовтня 2019 15:47
Додаток 4_Технічні вимоги.doc
18 жовтня 2019 16:24
Додаток_2_КВАЛІФІКАЦІЙНІ_ВИМОГИ (2).docx
11 жовтня 2019 15:47
Додаток_2_КВАЛІФІКАЦІЙНІ_ВИМОГИ.docx
11 жовтня 2019 15:47
Додаток 5 Проект Договору.docx
11 жовтня 2019 15:47
Додаток 6 Лист-згода.docx
11 жовтня 2019 15:47
Додаток 3_Вимоги ст. 17.doc
11 жовтня 2019 15:47
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кваліфікаційних критеріїв (наявність обладнання та матеріально-технічної бази)
Дата подання: 16 жовтня 2019 18:41
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 12:33
Щодо вимоги про наявність не менше двох транспортних засобів, надайте їх технічні характеристики, а саме: великовантажні, великогабаритні, великовагові транспортні засоби (10 000кг та більше), або вантажні ТЗ з вагою, що перевищує 3500 кг.; або вантажні ТЗ з вагою до 3500 кг, або легкових ТЗ. Інакше, дана вимога є дискримінаційною, тому що при виконанні умов договору один учасник має можливість виконати постачання товару однією автівкою вантажопідіймальністю 5000 кг або більше, інший може виконати замовлення двома автівками вантажопідіймальністю 1500 кг, а третій замовити доставку товару, наприклад, Новою поштою, користуючись послугою “від дверей до дверей”.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання. Відповідно до п. 1.1. ч. 1 Додатку 2 до тендерної документації, учасник повинен надати інформаційну довідку щодо наявності транспортних засобів (не менше 2-х) необхідний для постачання предмету закупівлі. Замовником вимагається лише підтвердження необхідної кількості транспортних засобів. Будь-який учасник на свій власний розсуд та відповідно до своїх можливостей вирішує яким чином виконувати умови договору та які транспортні засоби залучати для постачання товару, що є предметом закупівлі. Замовник не обмежує учасників в частині технічних характеристик транспортних засобів та правових підстав володіння, використання або користування зазначеними транспортними засобами.
Щодо кваліфікаційних критеріїв (наявність працівників відповідної кваліфікації):
Дата подання: 16 жовтня 2019 19:21
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 12:36
Згідно вимоги ТД, а саме: “У разі, якщо для перевезення предмету закупівлі Учасником залучається суб'єкт господарювання, який здійснює перевезення вантажів надати документи, що підтверджують трудові відносини між перевізником та його працівниками та податкові розрахунки сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб і сум утриманого з них податку за другий квартал 2019 року (перелічені для Учасників, що самостіно здійснюють перевезення, з урахуванням наявності відносин з перевізником (п. 2.1. ч. 2 Додатку 2 до ТД)” виникли наступні питання: Питання перше: на підставі яких законодавчих актів Учасник, який залучає суб'єкта господарювання (Перевізника), може надати документи, що підтверджують трудові відносини між перевізником та його працівниками та податкові розрахунки сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб і сум утриманого з них податку за другий квартал 2019 року, якщо учасник не має жодних відносин з працівниками перевізника. До відома Замовника: Обробка персональних даних відповідно до частини 5 статті 6 Закону України «Про захист персональних даних» здійснюється за згодою суб’єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України. Питання друге: яким чином податкові розрахунки сум доходу фізичних осіб (працівників перевізника) підтверджують їх кваліфікацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання. Буде внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо відповіності іншим вимогам
Дата подання: 16 жовтня 2019 19:30
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 12:39
У п. 4.3. Додатку 2 ТД вказані інші вимоги Замовника, а саме надати скановані копії всіх сторінок паспортів засновників, керівників та службової посадової особи Учасника, яку уповноважено підписувати тендерну пропозицію та складові її частини Замовником не вказано мету збору персональних даних Учасника, інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані визначені статтею 8 Закону України «Про захист персональних даних» . Питання: навіщо Замовнику особиста інформація про стан сім”ї (одруження, діти), особливі відмітки (група крові та захворювання) та пусті сторінки паспортів представників учасника. Яким чином ця інформація підтверджує відповідність пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника. Копії яких саме сторінок паспорту потрібно надати Учаснику?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання. Відповідно до п. 4.3. ч. ІІ «ІНШІ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА» Додатку 2 до тендерної документації, учасник повинен скановані копії всіх сторінок паспортів засновників, керівників, та службової (посадової) особи Учасника, яку уповноважено підписувати тендерну пропозицію та складові її частини (для юридичної особи).
Відповідно до п. 1 ч. 2 Положення про прикордонний режим, затвердженого постановою КМУ від 27.08.1998 р. № 1147 документ, що посвідчує особу для
громадян України — паспорт громадянина України, паспорт громадянина України для виїзду за кордон, дипломатичний паспорт, службовий паспорт, посвідчення особи моряка, службове посвідчення, посвідчення водія чи інший виданий державним органом документ, який має такі обов'язкові реквізити, як прізвище, ім'я, по батькові, фотокартку, підпис відповідальної посадової особи, відбиток печатки або штампу установи, яка видала документ, дату видачі.
Відповідно до ч.5 Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII, паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок. Враховуючи вимоги чинного законодавства України, учасник повинен надати всі сторінки паспорту.
Надайте роз"яснення
Дата подання: 17 жовтня 2019 16:02
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 12:42
В п. 4 розділу "Інструкції з підготовки тендерних пропозицій" ТД, наведена вимога Замовника: "На виконання вимог пункту четвертого статті двадцять п’ятої Закону України «Про публічні закупівлі», учасник має надати у складі пропозиції з зазначенням строку дії пропозиції та погодженням строку дії забезпечення тендерної пропозиції." Не вказано, що саме має надати учасник. Питання: дайте розьяснення, який саме документ чи довідку має надати учасник на виконання вищенаведеної вимоги
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання. Буде внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Про технічні вимоги
Дата подання: 18 жовтня 2019 10:50
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 12:46
Замовник вимагає від учасників надання висновків державно-епідеміологічної експертизи на товар, що пропонується до постачання (чинний на дату розкриття пропозицій) на наступні товари: шафа 800*500*1900h мм, стіл письмовий 900*600*800h мм, матрац ортопедичний. Якщо Замовник піклується про належну якість товару, що є предметом закупівлі, чому не вимагає висновки на весь перелік товару, тобто шафа, стіл та матрац повинні бути належної якості, а кухонний модуль та ліжко: НІ? Крім того, згідно вимог замовника, матрац ортопедичний повинен бути виготовлений відповідно до ТУ У 31.1-33337750-001:2009 “Матраци ортопедичні. Технічні вимоги”. Цій вимозі може відповідати тільки один виробник, а саме: ТОВ “КОМ-ФОР”. Ці вимоги чітко вказують на корупційну складову тендерної документації та на дискриминацію учасників. Прохаємо замовника внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання. Буде внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-11-002974-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ВОДЯНИЦЬКИЙ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2776115658
Дата подання: 18 жовтня 2019 10:57
ВИМОГА ЗАМОВНИКУ щодо необхідності усунення порушень у тендерніій документації закупівлі UA-2019-10-11-002974-b За кодом ДК 021:2015 – 39140000-5 - «Меблі для дому» Меблі для облаштування кімнат гуртожитку № 4», які не відповідають чинному законодавству, суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель та обмежують конкуренцію, що робить неможливим участь учасників у відповідній процедури закупівель.
1. Щодо кваліфікаційних критеріїв (наявність обладнання та матеріально-технічної бази):
Щодо вимоги про наявність не менше двох транспортних засобів, надайте їх технічні характеристики, а саме: великовантажні, великогабаритні, великовагові транспортні засоби (10 000кг та більше), або вантажні ТЗ з вагою, що перевищує 3500 кг.; або вантажні ТЗ з вагою до 3500 кг, або легкових ТЗ. Інакше, дана вимога є дискримінаційною, тому що при виконанні умов договору один учасник має можливість виконати постачання товару однією автівкою вантажопідіймальністю 5000 кг або більше, інший може виконати замовлення двома автівками вантажопідіймальністю 1500 кг, а третій замовити доставку товару, наприклад, Новою поштою, користуючись послугою “від дверей до дверей”.
2. Щодо кваліфікаційних критеріїв (наявність працівників відповідної кваліфікації):
Згідно вимоги ТД, а саме: “У разі, якщо для перевезення предмету закупівлі Учасником залучається суб'єкт господарювання, який здійснює перевезення вантажів надати документи, що підтверджують трудові відносини між перевізником та його працівниками та податкові розрахунки сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб і сум утриманого з них податку за другий квартал 2019 року (перелічені для Учасників, що самостіно здійснюють перевезення, з урахуванням наявності відносин з перевізником (п. 2.1. ч. 2 Додатку 2 до ТД)” виникли наступні питання:
Питання перше: на підставі яких законодавчих актів Учасник, який залучає суб'єкта господарювання (Перевізника), може надати документи, що підтверджують трудові відносини між перевізником та його працівниками та податкові розрахунки сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб і сум утриманого з них податку за другий квартал 2019 року, якщо учасник не має жодних відносин з працівниками перевізника.
До відома Замовника: Обробка персональних даних відповідно до частини 5 статті 6 Закону України «Про захист персональних даних» здійснюється за згодою суб’єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством.
Питання друге: яким чином податкові розрахунки сум доходу фізичних осіб (працівників перевізника) підтверджують їх кваліфікацію, та вплинуть на якість та кількість замовленої продукції.
Вважаєемо, що вимоги Замовника є необгрунтованими та діскримінаційними, обмежують конкуренцію, оскільки звужують коло учасників до тих, хто має саме такуих працівників, які відповідають особливим критеріям Замовника.
3. У п. 4.3. Додатку 2 ТД вказані інші вимоги Замовника, а саме надати скановані копії всіх сторінок паспортів засновників, керівників та службової посадової особи Учасника, яку уповноважено підписувати тендерну пропозицію та складові її частини
Замовником не вказано мету збору персональних даних Учасника, інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані визначені статтею 8 Закону України «Про захист персональних даних» .
Питання: навіщо Замовнику особиста інформація про стан сім”ї (одруження, діти), особливі відмітки (група крові та захворювання) та пусті сторінки паспортів представників учасника. Яким чином ця інформація підтверджує відповідність пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника?
Копії яких саме сторінок паспорту потрібно надати Учаснику?
4.Вважаємо за доцільне довести до відома тендерного комітету Національного фармацевтичного університету (далі – Замовник), що у вашій тендерній документації закупівлі UA-2019-10-11-002974-b За кодом ДК 021:2015 – 39140000-5 - «Меблі для дому» Меблі для облаштування кімнат гуртожитку № 4» наявні порушення одного з основних принципів здійснення публічних закупівель, визначеного статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників, а саме: в цій процедурі відкритих торгів визначені технічні характеристики лише одного конкретного виробника - матраци ортопедичні ТОВ “КОМ-ФОР”, тому що тількі вони можуть відповідати вимозі тендерної документації, наведеній у ч. 4, Додатку 4, а саме: “Товар повинен бути виготовлений відповідно до ТУ У 31.1-33337750-001:2009 “Матраци ортопедичні. Технічні умови”, тобто всі пропозиції учасників, що представляють інших виробників, будуть відхилені, навіть якщо запропонована ціна буде нижчою.
Ринок України заповнений безліччю ортопедичних матраців різних торгових марок, у різній ціновій категорії.
Посилання на конкретне ТУ У обмежує коло учасників, крім одного, а це вказує на ДИСКРИМИНАЦІЮ, та порушує один з основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме – недискримінація учасників та вказує наявність корупційної складової в документації.
З огляду на вищевикладене, наполегливо просимо тендерний комітет Замовника усунути у вашій тендерній документації порушення одного з основних принципів здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 жовтня 2019 13:57
Щодо першого запитання повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 1.1. ч. 1 Додатку 2 до тендерної документації, учасник повинен надати інформаційну довідку щодо наявності транспортних засобів (не менше 2-х) необхідний для постачання предмету закупівлі. Замовником вимагається лише підтвердження необхідної кількості транспортних засобів. Будь-який учасник на свій власний розсуд та відповідно до своїх можливостей вирішує яким чином виконувати умови договору та які транспортні засоби залучати для постачання товару, що є предметом закупівлі. Замовник не обмежує учасників в частині технічних характеристик транспортних засобів та правових підстав володіння, використання або користування зазначеними транспортними засобами.
Щодо другого запитання повідомляємо наступне:
Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо третього запитання повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 4.3. ч. ІІ «ІНШІ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА» Додатку 2 до тендерної документації, учасник повинен скановані копії всіх сторінок паспортів засновників, керівників, та службової (посадової) особи Учасника, яку уповноважено підписувати тендерну пропозицію та складові її частини (для юридичної особи).
Відповідно до п. 1 ч. 2 Положення про прикордонний режим, затвердженого постановою КМУ від 27.08.1998 р. № 1147 документ, що посвідчує особу для
громадян України — паспорт громадянина України, паспорт громадянина України для виїзду за кордон, дипломатичний паспорт, службовий паспорт, посвідчення особи моряка, службове посвідчення, посвідчення водія чи інший виданий державним органом документ, який має такі обов'язкові реквізити, як прізвище, ім'я, по батькові, фотокартку, підпис відповідальної посадової особи, відбиток печатки або штампу установи, яка видала документ, дату видачі.
Відповідно до ч.5 Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII, паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок. Враховуючи вимоги чинного законодавства України, учасник повинен надати всі сторінки паспорту.
Щодо четвертого запитання повідомляємо наступне:
Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-11-002974-b.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ФОП БІЛОУСОВА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА, Код ЄДРПОУ:3343004148
Дата подання: 17 листопада 2019 15:37
СКАРГА про порушення законодавства щодо прийняття замовником рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі - ФОП БІЛОУСОВА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА
порушення законодавства щодо прийняття замовником рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 20 листопада 2019 22:03
рішення від 20.11.2019 № 17006+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 листопада 2019 22:03
рішення від 06.12.2019 №18117.pdf
Дата публікації: 09 грудня 2019 16:58
Номер скарги: UA-2019-10-11-002974-b.b3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 17 листопада 2019 21:24
Скарга на дії Замовника
Скарга та докази додані
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 20 листопада 2019 21:30
рішення від 20.11.2019 № 17009.pdf
Дата публікації: 20 листопада 2019 21:28
рішення від 20.11.2019 № 17009.pdf
Дата публікації: 20 листопада 2019 21:30
рішення від 26.11.2019 № 17393.pdf
Дата публікації: 27 листопада 2019 18:18

Документи подані скаржником

17 листопада 2019 15:37
Скарга.pdf
17 листопада 2019 15:37
Платіжне доручення 634.pdf

Документи Органу Оскарження

09 грудня 2019 16:58
рішення від 06.12.2019 №18117.pdf

Документи подані скаржником

17 листопада 2019 21:24
Курилко І.Ф. Труд.кн. вся.PDF
17 листопада 2019 21:24
Скарга Фарм.pdf
17 листопада 2019 21:24
Платіжне доручення 6944.pdf

Документи Органу Оскарження

20 листопада 2019 21:28
рішення від 20.11.2019 № 17009.pdf
20 листопада 2019 21:30
рішення від 20.11.2019 № 17009.pdf
27 листопада 2019 18:18
рішення від 26.11.2019 № 17393.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2019 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП БІЛОУСОВА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА 1 076 820,00
UAH з ПДВ
910 699,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Компанія Меблеві Технології 1 090 740,00
UAH з ПДВ
910 700,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Іванова Олена Леонідівна 1 470 000,00
UAH з ПДВ
910 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль" 1 199 592,00
UAH з ПДВ
960 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Нечипоренко Ксенія Володимирівна 1 498 800,00
UAH з ПДВ
1 427 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2019 16:27
Електронний підпис
28 жовтня 2019 16:26
1К Призначення_ГП.pdf.rar
28 жовтня 2019 16:25
10 Лист-згода_pagenumber.pdf
28 жовтня 2019 16:25
Свідоцтво ФУ.PDF.rar
28 жовтня 2019 16:25
Ліцензія ФінРизик.pdf.rar
28 жовтня 2019 16:25
6.4 Довіреність_pagenumber.pdf
28 жовтня 2019 16:25
6.3 Доручення_pagenumber.pdf
28 жовтня 2019 16:25
3.5 Статут_pagenumber.pdf
28 жовтня 2019 16:24
01 Ресєстр.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2019 22:15
904_Harantiia_IVANOVA OLENA LEONIDIVNA.pdf
16 жовтня 2019 22:15
Instruktsiia.pdf
16 жовтня 2019 10:52
СК ГЕРМЕС.pdf
16 жовтня 2019 10:52
scan_0018082_002.pdf
16 жовтня 2019 10:52
scan_0018082_008.pdf
16 жовтня 2019 10:52
scan_0018082_011.pdf
16 жовтня 2019 10:52
scan_0018082_003.pdf
16 жовтня 2019 10:52
scan_0018082_013.pdf
16 жовтня 2019 10:52
scan_0018082_004.pdf
16 жовтня 2019 10:52
scan_0018082_016.pdf
16 жовтня 2019 10:52
scan_0018082_018.pdf
16 жовтня 2019 10:52
scan_0018082_017.pdf
16 жовтня 2019 10:52
scan_0018082_010.pdf
16 жовтня 2019 10:52
scan_0018082_012.pdf
16 жовтня 2019 10:52
scan_0018082_007.pdf
16 жовтня 2019 10:52
scan_0018082_009.pdf
16 жовтня 2019 10:52
scan_0018082_006.pdf
16 жовтня 2019 10:52
scan_0018082_001.pdf
16 жовтня 2019 10:52
scan_0018082_014.pdf
16 жовтня 2019 10:52
scan_0018082_015.pdf
16 жовтня 2019 10:52
scan_0018082_005.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2019 17:32
Електронний підпис
28 жовтня 2019 17:29
Довідки з банків.rar
28 жовтня 2019 11:16
Електронний підпис
28 жовтня 2019 10:36
Довідки з банків.rar
25 жовтня 2019 10:28
Інформаційні довідки.pdf
25 жовтня 2019 10:28
Трудові договори.rar
25 жовтня 2019 10:28
Стаття 17..pdf
25 жовтня 2019 10:28
Договір.rar
25 жовтня 2019 10:28
Гарантія.zip
25 жовтня 2019 10:28
Інші документи.rar
25 жовтня 2019 10:28
Трудові книжки.rar
25 жовтня 2019 10:28
Тендерна пропозиція.pdf
25 жовтня 2019 10:28
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП БІЛОУСОВА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА

ТОВ Компанія Меблеві Технології

Фізична особа-підприємець Іванова Олена Леонідівна

ТОВ "Меблі-Техностиль"

Фізична особа підприємець Нечипоренко Ксенія Володимирівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП БІЛОУСОВА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА
#3343004148
Відхилено 910 699,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2019 12:10
ТОВ Компанія Меблеві Технології
#32819986
Відхилено 910 700,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2019 15:31
Фізична особа-підприємець Іванова Олена Леонідівна
#2298720568
Відхилено 910 800,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2019 16:36
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
Відхилено 960 000,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2019 16:59
Фізична особа підприємець Нечипоренко Ксенія Володимирівна
#3457804385
Переможець 1 427 760,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2019 17:00

Документи

05 листопада 2019 12:10
Електронний підпис
05 листопада 2019 12:08
протокол розгляду 247.pdf

Документи

05 листопада 2019 15:31
Електронний підпис
05 листопада 2019 15:31
протокол розгляду 248.pdf

Документи

05 листопада 2019 16:36
Електронний підпис
05 листопада 2019 16:34
протокол розгляду 249.pdf
05 листопада 2019 15:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

06 листопада 2019 16:59
Електронний підпис
06 листопада 2019 16:57
протокол розгляду 250.pdf
05 листопада 2019 18:50
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 листопада 2019 17:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Нечипоренко Ксенія Володимирівна
#3457804385
1 427 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 22 листопада 2019 15:12
Коментар щодо відміни: ч.1 ст. 31 Закону України " Про публічні закупівлі" (Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт, послуг.)
Документи:
22 листопада 2019 15:12
Електронний підпис
22 листопада 2019 15:11
254 скасування.pdf