Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Термомодернізація будівлі аудиторного корпусу КУ «Запорізька обласна клінічна лікарня» ЗОР по Оріхівському шосе, 10. м. Запоріжжя - реконструкція»
Очікувана вартість
8 989 228,47 UAH
UA-2019-10-11-002810-b ● b6df5f88dd90422d98fc66f5f48d89da
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Запорізька обласна клінічна лікарня ЗОР" |
Код ЄДРПОУ: | 02006716 |
Місцезнаходження: | 69600, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, ОРІХІВСЬКЕ ШОСЕ, 10 |
Контактна особа: |
Ольга Дергоер +380617698131 tender_zokl_olga@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 жовтня 2019 15:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 жовтня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 жовтня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 29 жовтня 2019 12:23 |
Очікувана вартість: | 8 989 228,47 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 89 892,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 44000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Джерело фінансування: кошти державного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Термомодернізація будівлі аудиторного корпусу КУ «Запорізька обласна клінічна лікарня» ЗОР по Оріхівському шосе, 10. м. Запоріжжя - реконструкція»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69600, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Оріхівске шосе, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 жовтня 2019 14:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2019 14:46 |
ТД_Термомодернізація будівлі аудиторного корпусу КУ «Запорізька обласна клінічна лікарня» ЗОР по Оріхівському шосе, 10. м. Запоріжжя - реконструкція_зі змінами_2.docx | |
21 жовтня 2019 14:46 |
Протокол внесення змін до ТД_21.10.2019.pdf | |
18 жовтня 2019 13:42 |
Протокол внесення змін до ТД_18.10.2019..pdf | |
11 жовтня 2019 15:27 |
Проект договору термомодернізація аудиторний.docx |
21 жовтня 2019 14:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 жовтня 2019 14:46 |
ТД_Термомодернізація будівлі аудиторного корпусу КУ «Запорізька обласна клінічна лікарня» ЗОР по Оріхівському шосе, 10. м. Запоріжжя - реконструкція_зі змінами_2.docx | ||||||
21 жовтня 2019 14:46 |
Протокол внесення змін до ТД_21.10.2019.pdf
|
||||||
18 жовтня 2019 13:42 |
Протокол внесення змін до ТД_18.10.2019..pdf
|
||||||
11 жовтня 2019 15:27 |
Проект договору термомодернізація аудиторний.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-11-002810-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2814107357
Дата подання: 13 жовтня 2019 01:55
Про порушення при проведенні 2-х конкурсів по технагляду по цьому обьекту.
Прошу керівництво Замовника звернути увагу на порушення при проведенні 2-х конкурсів по технагляду по цьому обьекту. Лист додається
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 жовтня 2019 14:39
Дана вимога не відноситься до закупівлі: «Термомодернізація будівлі аудиторного корпусу КУ «Запорізька обласна клінічна лікарня» ЗОР по Оріхівському шосе, 10. м. Запоріжжя - реконструкція».
Номер вимоги: UA-2019-10-11-002810-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БУД МАЙСТЕР+", Код ЄДРПОУ:42907869
Дата подання: 14 жовтня 2019 11:40
Аналогічні роботи
Доброго дня, на виконання статті 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" просимо надати наступні детальні роз'яснення: 1) щодо вимоги "Учасник повинен підтвердити виконання аналогічних робіт на загальну вартість не менше 50% від загальної вартості даної Закупівлі за період 2017-2019 р." - що ви вважаєте аналогічними РОБОТАМИ? В тендерній документації є тільке розмите визначення "аналогічний договір". Поясніть, будь ласка, яким чином сума аналогічних робіт підтверджує спроможність учасника виконати роботи за предметом закупівлі? З практики розгляду скарг АМКУ ви маєте знати, що аналогічність робіт не визначається сумовим критерієм, це є дискримінацією. 2) щодо документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів - згідно законодавства ви можете вимагати ОДИН аналогічний договір, а не декілька, як зазначено в тендерній документації. Обгрунтуйте, будь ласка, чому ви від учасників вимагаєте як мінімум два аналогічних договори? Як кількість договорів підтверджує кваліфікацію учасника? Якщо в учасника є один аналогічний договір на суму 20 млн, виконаний на 50%, це ви вважаєте відповідністю умовам? Адже договір, виконаний на 50 % (тобто 10 млн) є тим же, що надала вам фірма ТОВ "ЯНТАРЬ" в попередніх торгах, тільки замість двох договорів - один
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 жовтня 2019 14:41
Необхідність подання в якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів завірених копій підтверджуючих документів: договорів з додатками, які є невід’ємними частинами, довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма №КБ-3), актів виконаних робіт (форма №КБ-2в), відповідно до наданих договорів, які повинні містити весь об’єм робіт за договорами, на загальну вартість не менше 50% від загальної вартості даної Закупівлі за період 2017-2019 р. викликана складністю проведення робіт по термомодернізації будівлі та необхідністю наявності у виконавця значного досвіду виконання робіт такого роду, що дозволить вчасно та якісно виконати роботи та забезпечити гарантійний строк експлуатації. Окрім цього, Мінекономрозвитку надавались роз’яснення щодо можливості замовником для підтвердження досвіду установлювати вимогу подання учасником не менше 2-х чи більше аналогічних договорів. Так, у відповідь на запит 111/2017 Мінекономрозвитку зазначає, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Додатково повідомляємо, що згідно частини 2 статті 16 Закону зазначається саме факт «виконання», а не «укладення» договору, тож договір виконаний не у повному обсязі не може бути підтверженням досвіду виконання аналогічного договору.
Додатково повідомляємо, що згідно частини 2 статті 16 Закону зазначається саме факт «виконання», а не «укладення» договору, тож договір виконаний не у повному обсязі не може бути підтверженням досвіду виконання аналогічного договору.
Номер вимоги: UA-2019-10-11-002810-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БУД МАЙСТЕР+", Код ЄДРПОУ:42907869
Дата подання: 14 жовтня 2019 11:41
Аналогічний договір
Доброго дня, на виконання статті 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" просимо надати наступні детальні роз'яснення: 1) щодо вимоги "Під аналогічними договорами слід розуміти договори, предметом яких є роботи з термомодернізації, реконструкції або нового будівництва будівлі, які обов’язково підтверджують факт виконання кожного виду робіт передбачених дефектним актом цієї закупівлі" - вами зазначено, що аналогічний договір учасника повинен мати КОЖНИЙ вид робіт за дефектним актом. Роз'ясніть будь-ласка, що вважається ВИДОМ робіт і як саме учаснику визначити по дефектному акту, де саме той необхідний вам ВИД робіт? Ваші дефектні акти містять колонку "Найменування робіт і витрат", все, що в цій колонці, є видом робіт? Внесіть зміни в умови тендерної документації та зазначте в ній ЧІТКО, які види робіт повинні бути в аналогічному договорі, тоді хоча б буде зрозуміло, що ви вважаєте видом робіт. Просимо Замовника звернути особливу увагу, що кожен об'єкт будівництва є окремим і неповторним, двох одинакових об'єктів не буває, як і види робіт за такими об'єктами не будуть з одинаковими назвами. Фактично, аналогічним буде будь-який договір класу наслідків СС2. Вам клас наслідків важливий, а не слово термомодернізація в назві. А то вийде, що учасник виконав термомодернізацію, яка навіть по Державній архітектурно-будівельній інспекції не пройшла (тобто виконана без дозволу), і буде відповідати вимогам. З таким формулюванням, як зазначено нині, незрозумілий механізм визначення замовником аналогічності договору, який призведе до неправомірних дискваліфікацій. З практики перевірки тендерним комітетом пропозицій учасників по попереднім торгам, що відмінені, вами визначено відповідність по аналогічному договору ТОВ "ЯНТАРЬ" , але такий договір не містить і половини робіт за дефектними актами, схожа тільки назва - термомодернізація. Просимо надати детальне пояснення по нашому питанню, адже для можливості оскарження до АМКУ безпідставних вимог Замовника, важливо чітко розуміти вашу позицію. Крім того, просимо не надавати відповіді типу "ми так вирішили", адже ви є бюджетною організацією і витрачаєте бюджетні кошти, а тому всі вимоги мають бути законними.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 жовтня 2019 14:40
Згідно питання, щодо надання роз'яснення щодо вимоги: «Під аналогічними договорами слід розуміти договори, предметом яких є роботи з термомодернізації, реконструкції або нового будівництва будівлі, які обов’язково підтверджують факт виконання кожного виду робіт передбачених дефектним актом цієї закупівлі», пояснити що вважається видом робіт, повідомляємо, що види робіт чітко прописані в дефектному акті до тендерної документації у вигляді розділів дефектного акту.
Номер вимоги: UA-2019-10-11-002810-b.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БУД МАЙСТЕР+", Код ЄДРПОУ:42907869
Дата подання: 16 жовтня 2019 11:11
Усунення невідповідностей тендерної документації
Прохаємо внести зміни до тендерної документації в частині строку виконання робіт, бо в п.4.4 Розділу І тендерної документації зазначено "протягом 2019 року", а в оголошенні - 31.12.2020. Учасники повинні виконати умови тендерної документації,а не оголошення. Така невідповідність повинна бути усунена.
Також, в п.3 Розділу ІІІ зазначено, що забезпечення тендерної документації НЕ вимагається, а в в п.2 Розділу ІІІ - воно вимагається. Так вимагається чи ні? Умови тендерної документації суперечать одна одній.
Чим обгрунтована вимога про наявність гарантії з грошовим покриттям? Навіщо вам грошове покриття для гарантії тендерної пропозиції? Це створює додаткові перешкоди для участі та аж ніяк не гарантує добросовісність учасника. Чому тоді не вимагається гарантія виконання договору?
Розгорнути
Згорнути
Також, в п.3 Розділу ІІІ зазначено, що забезпечення тендерної документації НЕ вимагається, а в в п.2 Розділу ІІІ - воно вимагається. Так вимагається чи ні? Умови тендерної документації суперечать одна одній.
Чим обгрунтована вимога про наявність гарантії з грошовим покриттям? Навіщо вам грошове покриття для гарантії тендерної пропозиції? Це створює додаткові перешкоди для участі та аж ніяк не гарантує добросовісність учасника. Чому тоді не вимагається гарантія виконання договору?
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 жовтня 2019 14:35
До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2019-10-11-002810-b.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БУД МАЙСТЕР+", Код ЄДРПОУ:42907869
Дата подання: 16 жовтня 2019 11:14
Усунення дискримінаційних вимог
Документи по публічним закупівлям подаються виключно в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Чим обгрунтована вимога про надання учасником-переможцем паперових копій всіх документів (п.5 Розділу ІІІ)? Жоден нормативний документ у сфері закупівель не містить такої вимоги, навіщо вам ці документи?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 жовтня 2019 14:30
Відповідь. Дана вимога не є дискримінаційною, так як Учасник(и) при підготовці тендерної пропозиції, спочатку готують документи (довідки, гарантійні листи тощо) у паперовому вигляді, а лише потім генерують їх у електроні документи необхідних форматів. Замовнику потрібні документи у паперовому вигляді, як доказ проведення торгів та прийняття законного рішення про вибір переможця (наявність усіх необхідних документів у тендерній пропозиції згідно вимог тендерної документації Замовника), на випадок можливості допущення некоректної роботи (збої, хакерська атака, відмова роботи серверу) електронної системи.
Згідно п.3 статті 22 розділу 4 Закону тендерна документація може містити також інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Перелік документів визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотримання принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Згідно п.3 статті 22 розділу 4 Закону тендерна документація може містити також інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Перелік документів визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотримання принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 жовтня 2019 12:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АМД БУДСЕРВІС" |
8 639 248,78
UAH з ПДВ
|
7 998 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО ТОВ "ЯНТАРЬ" |
8 989 002,17
UAH з ПДВ
|
7 999 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПМК-17" |
8 989 228,47
UAH з ПДВ
|
8 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АМД БУДСЕРВІС" #38520829 |
Переможець |
7 998 000,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2019 14:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 червня 2020 11:14
|
Додаткова угода 5_до договору 82-11ТБ19.pdf | укладений |
17 червня 2020 11:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 червня 2020 08:43
|
Додаткова угода 4_до договору 82-11ТБ19.pdf | зміни до договору |
01 червня 2020 08:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 лютого 2020 11:55
|
Додаткова угода 3_до договору 82-11ТБ19.pdf | зміни до договору |
12 лютого 2020 11:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 15:50
|
UA-2019-10-11-002810-b.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 15:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2019 17:18
|
Додаткова угода 1_до договору 82-11ТБ19.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2019 17:17
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2019 11:18
|
Договор Аудиторн.корпус.pdf | укладений |
30 листопада 2019 14:30
|
ДЦ Аудиторн. корпус.pdf | укладений |
30 листопада 2019 14:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення графіку виконання робіт та графіку фінансування у відповідності до фактичного розміру фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 82-11ТБ/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 82-11ТБ/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення графіку виконання робіт та графіку фінансування у відповідності до фактичного розміру фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 82-11ТБ/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв"язку з перетворенням КУ "ЗОКЛ" ЗОР на КНП "ЗОКЛ" ЗОР |
Номер договору про закупівлю: | 82-11ТБ/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |