Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам’яне марки ГЖ (0-200)
Очікувана вартість
307 088,00 UAH
UA-2019-10-11-002750-b 6614874cd5ec4b99a4a2a0151d6ba9b5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидор Едуард Михайлович

380977582204 ptu-5@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний навчальний заклад "Вишнівецький професійний ліцей"
Код ЄДРПОУ: 02547576
Вебсайт: http://plvish.te.ua
Місцезнаходження: 47313, Україна , Тернопільська обл., Збараж, смт.Вишнівець, вул.Замкова, 3
Контактна особа: Сидор Едуард Михайлович
380977582204
ptu-5@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 17 жовтня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 жовтня 2019 21:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2019 14:36
Очікувана вартість: 307 088,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,98%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


закупівля здійснюється з метою задоволення потреб до кінця 2019 р. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 тони
вугілля кам’яне марки ГЖ (0-200). Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47313, Україна, Тернопільська область, смт. Вишнівець, вул. Замкова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Остаточні розрахунки за поставлені товари здійснюються Замовником протягом 10 банківських днів з дати підписання Сторонами акта приймання-передачі товарів відповідно до виставленого Учасником рахунка. Платіжні (фінансові) зобов’язання Замовника за договором про закупівлю щодо оплати вартості поставлених (переданих) товарів виникають лише при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань та за умови надходження бюджетних коштів для оплати цих товарів на казначейський рахунок Замовника Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2019 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 15:21
Тендерна документація.doc
11 жовтня 2019 15:21
Додаток 5.docx
11 жовтня 2019 15:21
Додаток 2.docx
11 жовтня 2019 15:21
Додаток 3.docx
11 жовтня 2019 15:21
Додаток 4.docx
11 жовтня 2019 15:21
Додаток 1.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-07-000028 ● bdef9ffa23024b1c934ba5c8005e1b5d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 листопада 2019 16:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

07.11.2019 №81
Тернопіль

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА

Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 07.11.2019 №81
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2019-10-11-002750-b від 11.10.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі
закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатом виявлених порушень у Висновку про результати моніторингу закупівлі від 22 листопада 2019 по процедурі закупівлі за предметом: ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (вугілля кам’яне марки ГЖ (0-200)) унікальний номер на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-10-11-002750-b (далі – Висновок), повідомляємо про заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до ч. 8 ст.7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та надаємо інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень та аргументовані заперечення до висновку. Висновком встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї, а саме: 1. Замовником в порушення п. 16 ч. 2 ст. 22 Закону не зазначено посаду особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками. У п. 2.3 Розділу 1 тендерної документації міститься інформація про посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками: ПІБ, адреса та засоби зв’язку. Вказана особа є секретарем тендерного комітету, завідуючим господарством. З огляду на те, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій завершився 27 жовтня 2019 р., не є технічно можливим усунути виявлене порушення щодо відсутності посади особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками, шляхом внесення змін до тендерної документації. 2. Замовником в порушення п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону у тендерній документації технічні якісні характеристики предмета закупівель не передбачають заходів із захисту довкілля. Відповідно до п.п. 6.1. п. 6 Розділу 3 тендерної документації Учасник надає довідку у довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи учасника, що містить гарантії застосування заходів із захисту довкілля, які вживає Учасник при здійсненні господарської діяльності. Таким чином, замовником передбачено застосування заходів із захисту довкілля, та вимагається письмова гарантія від учасників щодо дотримання цієї вимоги, що підтверджує виконання п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Замовником при складанні тендерної документації не враховано вимоги Указу Президента України від 19.03.2019 №82/2019 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)». Зазначаємо, що вимоги до змісту тендерної документації, встановлені ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», не передбачають зазначення враховання вимоги Указу Президента України від 19.03.2019 №82/2019 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» чи санкційного законодавства загалом. Проте, з метою дотримання чинних норм законодавства, які поширюють свою дію також на публічні закупівлі, замовником згідно із п.п. 3.3. п. 3 Розділу 5 тендерної документації передбачено, що при здійсненні публічних закупівель відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" замовник враховує вимоги Закону України "Про санкції", зокрема в частині заборони здійснення закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб'єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно Закону України "Про санкції", у зв'язку з чим учасник надає у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про те, що учасник не належить до переліку осіб, до яких застосовуються обмежувальні заходи (санкції). З огляду на зазначене, замовником при складанні тендерної документації не порушено ні вимог Закону України «Про публічні закупівлі», ні жодних інших вимог чинного законодавства України. 4. Учасником для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази не надано: - копію договору оренди (користування) транспортних засобів, технічних засобів для навантаження вугілля та автомобільних ваг або копію договору про надання послуг перевезення, навантаження чи зважування товару, що передбачено п.5 розділу 3 тендерної документації; - копію свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів на залучений автотранспорт, яким буде постачатися товар, що передбачено п.5 розділу 3 тендерної документації; - копію свідоцтва про реєстрацію технічного засобу/технологічного транспортного засобу/машини для навантаження вугілля, що передбачено п.5 розділу 3 тендерної документації; - оригінал свідоцтва про повірку на автомобільні ваги, зазначені в довідці та передбачено п.5 розділу 3 тендерної документації. Повідомляємо, що з огляду на необхідність опалення приміщення ліцею в період похолодань, з метою забезпечення непереривності навчального процесу, необхідним було терміново забезпечити постачання вугілля до ліцею. Відхилення тендерних пропозицій, поданих учасниками на процедуру закупівлі, стало б підставою її відміни та залишення ліцею до 2020 р. без отоплення і, як наслідок, призупинення навчального процесу більш ніж на 2 місяці, що було б недопустимим. У зв’язку з необхідністю термінової закупівлі та постачання вугілля для опалення приміщення ліцею, враховуючи те, що учасником ТОВ «ГАЛІНТЕРЕНЕРГО» на підтвердження наявності матеріально-технічної бази надано Договір оренди складу № 10, поліси обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних засобів та протоколи перевірки технічного стану на зазначені у довідці транспортні засоби, у яких міститься інформація про транспортні засоби, їх справність та зазначено інформацію про власника, тендерним комітетом було прийнято рішення про віднесення відсутності у складі пропозиції учасника копій свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, свідоцтва про повірку на автомобільні ваги та договору оренди (користування) до формальних помилок, що не впливають на зміст пропозиції, на підставі ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 1 Розділу 3 тендерної документації. Рішення про віднесення відсутності копій свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, свідоцтва про повірку на автомобільні ваги та договору оренди (користування) до формальних (несуттєвих) помилок ухвалено колегіально на засіданні тендерного комітету. Також вимушені зазначити, що 18.11.2019 року за результатами проведеної процедури закупівлі укладено Договір № 18/1 із ТОВ «ГАЛІНТЕРЕНЕРГО», який оприлюднено 19.11.2019 року. Оскільки, враховуючи зазначене, процедура є завершеною, майданчик не надає технічної можливості відхилити тендерну пропозицію Переможця та повернутись на етап кваліфікації. Таким чином, замовник по при бажання усунути зазначені у Висновку порушення не має для цього технічної можливості. 5. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, не подано позитивного листа-відгуку від контрагента, інформація про укладення договору з яким вказана учасником у Інформаційній довідці про виконання аналогічного договору, як це передбачено у п. 5 розділу 3 тендерної документації. Відповідно до п.п. 5.4.3.3. п. 5 Розділу 5 тендерної документації учасниками надається оригінал позитивного листа-відгуку від контрагента, інформація про укладення договору з яким вказана учасником у Інформаційній довідці про виконання аналогічного договору за 2017-2019 роки, не раніше дати оприлюднення інформації про закупівлю, з зазначенням показника обсягу вугілля, яке має/мало бути поставлене згідно договору та числового показника кількості вугілля, яке було фактично відвантажене на момент формування листа-відгука. Тендерний комітет зазначає, що учасником-переможцем для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору подано, зокрема, довідку № 25/10-32 про виконання аналогічних договорів із зазначенням одного договору № 23 від 23.10.2018 р., надано договір № 23 від 23.10.2019 р. та позитивний лист-відгук від контрагента ТОВ «Галич Сервіс Автотранс» щодо договору № 23 від 23.10.2019 р. (папка «ст. 16.rar», файл «відгук.pdf»). Наданий лист-відгук повністю відповідає вимогам п.п. 5.4.3.3. п. 5 Розділу 5 тендерної документації. Оскільки інформація, вказана у довідці № 25/10-32 про виконання аналогічних договорів повністю співпадає з інформацією, що міститься у договорі № 23 від 23.10.2019 р. та листі-відгуку від контрагента ТОВ «Галич Сервіс Автотранс» стає зрозумілим, що у довідці № 25/10-32 має місце описка щодо року укладення аналогічного договору (замість договору № 23 від 23.10.2019 р. зазначено договір № 23 від 23.10.2018 р.). Відповідно до п.п. 1.5. п. 1 Розділу 3 тендерної документації під час подання пропозицій допускаються формальні (несуттєві) помилки, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозиції. Рішення про віднесення допущеної учасником ТОВ «ГАЛІНТЕРЕНЕРГО» помилки до формальної (несуттєвої) ухвалено колегіально на засіданні тендерного комітету. Таким чино, відсутні були підстави для відхилення тендерної пропозиції цього учасника. Враховуючи встановлені у Висновку порушення законодавства у сфері закупівель, тендерний комітет замовника при здійсненні покладених чинним законодавством повноважень гарантує недопущення їх у подальшому.

2019-11-29 11:09:54


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 14:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГАЛІНТЕРЕНЕРГО" 300 000,00
UAH з ПДВ
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Сузір'я 306 840,00
UAH з ПДВ
306 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2019 21:51
Електронний підпис
05 листопада 2019 12:10
Довідки МВС.pdf
05 листопада 2019 12:10
Довідка ДПІ.pdf
27 жовтня 2019 20:54
Електронний підпис
27 жовтня 2019 20:52
Цінова пропозиція.rar
27 жовтня 2019 20:52
ТЧ.rar
27 жовтня 2019 20:52
ст.17.rar
27 жовтня 2019 20:52
ст. 16.rar
27 жовтня 2019 20:52
Проект договору.pdf
27 жовтня 2019 20:52
Інші документи.rar
27 жовтня 2019 20:52
Re_ G1019_8639.zip

Публічні документи

25 жовтня 2019 11:38
Електронний підпис
25 жовтня 2019 11:37
пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГАЛІНТЕРЕНЕРГО"

ПП Сузір'я

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГАЛІНТЕРЕНЕРГО"
#42151557
Переможець 300 000,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2019 14:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2019 14:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГАЛІНТЕРЕНЕРГО"
#42151557
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2019 11:43
ДУ №1.pdf зміни до договору
19 листопада 2019 11:33
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 11:15
договір.pdf укладений
19 листопада 2019 11:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення описки в Договорі № 18/1 від 18.11.2019 р. та в Додатку до нього.
Номер договору про закупівлю: 18/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 300 000,00
UAH