Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт гуртожитку №2 Іллінецького державного аграрного коледжу по вул. Європейська, буд. 23 м. Іллінці Вінницької області
Очікувана вартість
1 100 000,00 UAH
UA-2019-10-11-002743-b ba3a0fb55e1f42538499d36fae2d880c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Петрівна Кучер

+380434521698 idak@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Іллінецький державний аграрний коледж"
Код ЄДРПОУ: 35830913
Вебсайт: http://www.idak.vn.ua
Місцезнаходження: 22700, Україна , Вінницька обл., Іллінці, вул.Студентська, 2
Контактна особа: Наталя Петрівна Кучер
+380434521698
idak@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 15:19
Звернення за роз’ясненнями: до 17 жовтня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2019 16:30
Початок аукціону: 22 жовтня 2019 14:54
Очікувана вартість: 1 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Бюджетні асигнування на 2019 рік затверджені в сумі 587 000,00 гривень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт гуртожитку №2 Іллінецького державного аграрного коледжу по вул. Європейська, буд. 23 м. Іллінці Вінницької області (заміна дерев’яних віконних та дверних блоків на металопластикові).
(За кодом CPV за ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)».(кошти обласного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22700, Україна, Вінницька область, м. Іллінці, вул. Європейська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 жовтня 2019 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 13:39
ОГОЛОШЕННЯ вікна гуртожиток №2 нова редакція.doc
17 жовтня 2019 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 13:39
ОГОЛОШЕННЯ вікна гуртожиток №2 нова редакція.doc
17 жовтня 2019 12:20
ОГОЛОШЕННЯ вікна гуртожиток №2 нова редакція.doc
11 жовтня 2019 15:19
ОГОЛОШЕННЯ НА ВІКНА гуртожиток №2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2019 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" 978 700,00
UAH з ПДВ
698 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАМ - ЛТД" 1 099 000,00
UAH з ПДВ
699 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2019 12:30
Електронний підпис
21 жовтня 2019 12:29
лист істотні умови.pdf
21 жовтня 2019 12:29
Електронний підпис
18 жовтня 2019 18:21
Електронний підпис
18 жовтня 2019 18:21
Cертифiкати.zip
18 жовтня 2019 18:21
цінова пропозиція.pdf
18 жовтня 2019 18:21
сертифікат Пукас.PDF
18 жовтня 2019 18:21
проект договору.pdf
18 жовтня 2019 18:21
Посвідчення ОП_2.pdf
18 жовтня 2019 18:21
Посвідчення ОП_1.pdf
18 жовтня 2019 18:21
паспорт вікна.pdf
18 жовтня 2019 18:21
Лiцензiя ТОВ ГЛОРIЯ-В.pdf
18 жовтня 2019 18:21
лист аванс.pdf
18 жовтня 2019 18:21
довідка працівники.pdf
18 жовтня 2019 18:21
графік.pdf
18 жовтня 2019 18:21
Витяг з ЄДР 2019.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2019 15:33
Електронний підпис
21 жовтня 2019 15:24
про досвід роботи.jpg
21 жовтня 2019 15:24
про заборгованість.jpg
21 жовтня 2019 15:24
про учасника.jpg
21 жовтня 2019 15:24
установчі ВАМ-ЛТД.rar
21 жовтня 2019 15:24
Ліцензія ВАМ-ЛТД.rar
21 жовтня 2019 15:24
гуртожиток 2.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАМ - ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В"
#41716575
Переможець 698 999,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2019 12:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2019 12:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В"
#41716575
698 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 липня 2022 17:02
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 14:22
дОДАТКОВА УГОДА 3 ДО ДОГВОРУ 30-10 ВІД 30.10.2019 КАПРЕМОН ГУРТОЖИТКУ №2.pdf зміни до договору
04 січня 2021 14:21
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 17:55
Додаткова угода 1 до договору 30-10- капремонт гуртожитку 2.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 17:54
Додаткова угода 2 до договору 30-10- капремонт гуртожитку 2.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 17:54
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 17:27
Додаткова угода 2 до договору 30-10- капремонт гуртожитку 2.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 17:26
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 17:22
Додаткова угода 1 до договору 29-10 капремонт гуртожитку 1.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 17:21
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 10:33
Договір 30-10 від 30.10.2019 капремонт гуртожитку №2 заміна вікон.pdf укладений
30 жовтня 2019 09:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.12.2020 та виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 30/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Генпідрядник додатково зобов'язується виконати додаткові рботи у 2020 році на суму, що не перевищує 20 відсотків суми договору 2019 року, що складає 139799,00 гривень з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 30/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.12.2020 та виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 30/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1 та 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному 30.10.2019, пролонгованому на 2020 рік та згідно якого не виконані зобов'язання, а саме вартість цієї додаткової угоди становить 139799,00 грн з ПДВ, при чому видатки на досягнення цієї цілі будуть затверджені в установленому порядку протягом січня 2021 року. На сьогодні видатки затверджені у проєкті бюджету коледжу.
Номер договору про закупівлю: 30/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 698 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 116 499,83 UAH)