Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ БД 1.1.-1:2013. Відновлення газонів по місту (заходи з озеленення міста (гідропосів газону)) [за кодом CPV за ДК 021:2015-45112000-5 (Землерийні та інші земляні роботи)]
Очікувана вартість
1 327 465,20 UAH
UA-2019-10-11-002701-b ● d3948d1d05344a70bf0fc971e3a3592c
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40467658 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, 214 |
Контактна особа: |
Оксана Смольянинова +380617171878 tend2016@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 жовтня 2019 15:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 жовтня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 жовтня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 29 жовтня 2019 15:17 |
Очікувана вартість: | 1 327 465,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 637,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 6600 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ БД 1.1.-1:2013. Відновлення газонів по місту (заходи з озеленення міста (гідропосів газону)) [за кодом CPV за ДК 021:2015-45112000-5 (Землерийні та інші земляні роботи)]
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, райони
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 листопада 2019
—
01 грудня 2019
ДК 021:2015: 45112000-5 — Землерийні та інші земляні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 жовтня 2019 15:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2019 15:14 |
додаток 2 технічне завдання.docx | |
11 жовтня 2019 15:14 |
Додаток 3 проект договору.docx | |
11 жовтня 2019 15:14 |
ТД гідропосів газону.docx | |
11 жовтня 2019 15:14 |
додаток 6 відомості про учасника.docx | |
11 жовтня 2019 15:14 |
Додаток 8 гарантийний лист персональних данних.docx | |
11 жовтня 2019 15:14 |
додаток 5 гарантійний лист.docx | |
11 жовтня 2019 15:14 |
додаток 4 тендерна пропозиція.docx | |
11 жовтня 2019 15:14 |
Додаток 7 Проект договору про забезпечення виконання договору.docx | |
11 жовтня 2019 15:14 |
додаток 1 ст.17.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-11-002701-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МЕГАПРОЕКТ ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:42224855
Дата подання: 08 листопада 2019 13:56
Вимога про надання роз'яснення
Відповідно до статті 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Згідно статті 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» ми звертаємось до вас з вимогою про надання інформації про пропозицію переможця торгів ТОВ "ТОП ЕНЕРДЖИ ГРУП", а саме - нас цікавить наявність в пропозиції переможця формальних помилок, які були виявлені вами в процесі розгляду її пропозиції.
Питання наступне – чи містила тендерна пропозиція переможця торгів ТОВ "ТОП ЕНЕРДЖИ ГРУП" формальні помилки, які визначені вами як несуттєві та такі, що не впливають на зміст пропозиції і не є підставою для відхилення? Чи складався по процедурі закупівлі протокол визначення формальних помилок, що не стали підставами для дискваліфікації ТОВ "ТОП ЕНЕРДЖИ ГРУП"? Якщо такий протокол складався, то вимагаємо зазначити його номер та дату, а також повний перелік (опис) помилок, прийнятих вами як формальні. Перелік помилок, що ви будете надавати, має містити повний опис помилки та причини її прийняття.
Наголошуємо, наше звернення подано в рамках ЗУ «Про публічні закупівлі». Хоча Замовник і не зобов’язаний публікувати під час визначення переможця протокол визначення формальних помилок, проте надати інформацію, що вимагається в цьому зверненні – ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ. Ненадання відповіді або ухилення від надання відповіді на дане звернення буде розцінено як корупційну дію та зловживання з відповідним зверненням до компетентних органів.
Окремо звертаємо увагу на наявність ознак порушення законодавства у сфері закупівель в частині пов’язаності осіб. Комунальне ремонтно-будівельне підприємство "Зеленбуд", що зазначений ТОВ "ТОП ЕНЕРДЖИ ГРУП" його субпідрядником, є пов’язаною особою із Замовником, бо має спільний орган управління. Крім того, ТОВ "ТОП ЕНЕРДЖИ ГРУП" нещодавно перемагав у торгах, оголошених Комунальним ремонтно-будівельним підприємством "Зеленбуд", а тепер бере їх у субпідряд. Пряма пов’язаність осіб. Просимо Замовника надати роз’яснення щодо зазначеної ситуації.
Розгорнути
Згорнути
Згідно статті 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» ми звертаємось до вас з вимогою про надання інформації про пропозицію переможця торгів ТОВ "ТОП ЕНЕРДЖИ ГРУП", а саме - нас цікавить наявність в пропозиції переможця формальних помилок, які були виявлені вами в процесі розгляду її пропозиції.
Питання наступне – чи містила тендерна пропозиція переможця торгів ТОВ "ТОП ЕНЕРДЖИ ГРУП" формальні помилки, які визначені вами як несуттєві та такі, що не впливають на зміст пропозиції і не є підставою для відхилення? Чи складався по процедурі закупівлі протокол визначення формальних помилок, що не стали підставами для дискваліфікації ТОВ "ТОП ЕНЕРДЖИ ГРУП"? Якщо такий протокол складався, то вимагаємо зазначити його номер та дату, а також повний перелік (опис) помилок, прийнятих вами як формальні. Перелік помилок, що ви будете надавати, має містити повний опис помилки та причини її прийняття.
Наголошуємо, наше звернення подано в рамках ЗУ «Про публічні закупівлі». Хоча Замовник і не зобов’язаний публікувати під час визначення переможця протокол визначення формальних помилок, проте надати інформацію, що вимагається в цьому зверненні – ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ. Ненадання відповіді або ухилення від надання відповіді на дане звернення буде розцінено як корупційну дію та зловживання з відповідним зверненням до компетентних органів.
Окремо звертаємо увагу на наявність ознак порушення законодавства у сфері закупівель в частині пов’язаності осіб. Комунальне ремонтно-будівельне підприємство "Зеленбуд", що зазначений ТОВ "ТОП ЕНЕРДЖИ ГРУП" його субпідрядником, є пов’язаною особою із Замовником, бо має спільний орган управління. Крім того, ТОВ "ТОП ЕНЕРДЖИ ГРУП" нещодавно перемагав у торгах, оголошених Комунальним ремонтно-будівельним підприємством "Зеленбуд", а тепер бере їх у субпідряд. Пряма пов’язаність осіб. Просимо Замовника надати роз’яснення щодо зазначеної ситуації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 листопада 2019 11:29
Розглянувши Вашу вимогу про усунення порушення повідомляємо наступне:
Відповідно до п.2 ч.1 ст. 32 Закону про публічні закупівлі учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Тендерним комітетом департаменту інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради було розглянуто Вашу тендерну пропозицію та за результатами оцінки та розгляду пропозиції складено протокол № 26/19 ВПТ від 01.11.2019 та оприлюднено протокол з результатами розгляду Вашої пропозиції.
Питання щодо формальних помилок переможця ніяк не стосується вимог ст. 32 Закону про публічні закупівлі.
- наявність ознак порушення законодавства у сфері закупівель в частині пов’язаності осіб. Комунальне ремонтно-будівельне підприємство "Зеленбуд", що зазначений ТОВ "ТОП ЕНЕРДЖИ ГРУП" його субпідрядником, є пов’язаною особою із Замовником, бо має спільний орган управління.
Перш за все слід зазначити, що для застосування Закону про публічні закупівлі мають значення лише два аспекти: пов’язаність учасників між собою та пов’язаність учасника з членом (членами) тендерного комітету замовника (уповноваженою особою чи особами). Тобто участь у тендерах закрита лише для учасників, що пов’язані між собою чи з членом тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника, а не із самим замовником.
Поняття «пов’язана особа» наведено у п.16 ч.1 ст.1 Закону про публічні закупівлі. Так, зокрема виходячи зі змісту абз.2 п.16 ч.1 ст.1 Закону про публічні закупівлі пов’язаною особою є юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється таким учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з таким учасником процедури закупівлі.
При цьому під здійсненням контролю слід розуміти саме можливість здійснення вирішального впливу або вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі в спосіб, вказаний в абз.6 п.1 ст.1 Закону про публічні закупівлі.
Таким чином, перелік ознак, за наявності яких учасники є пов’язаними особами, указаний у ст.1 Закону про публічні закупівлі, є вичерпним.
Враховуючи вищевикладене, перевіривши документи учасника наданих у складі тендерної пропозиції та проаналізувавши законодавчі акти, зв’язок між Комунальним ремонтно-будівельним підприємством "Зеленбуд", що зазначений ТОВ "ТОП ЕНЕРДЖИ ГРУП" його субпідрядником, та Замовником – не вбачається.
Відповідно до п.2 ч.1 ст. 32 Закону про публічні закупівлі учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Тендерним комітетом департаменту інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради було розглянуто Вашу тендерну пропозицію та за результатами оцінки та розгляду пропозиції складено протокол № 26/19 ВПТ від 01.11.2019 та оприлюднено протокол з результатами розгляду Вашої пропозиції.
Питання щодо формальних помилок переможця ніяк не стосується вимог ст. 32 Закону про публічні закупівлі.
- наявність ознак порушення законодавства у сфері закупівель в частині пов’язаності осіб. Комунальне ремонтно-будівельне підприємство "Зеленбуд", що зазначений ТОВ "ТОП ЕНЕРДЖИ ГРУП" його субпідрядником, є пов’язаною особою із Замовником, бо має спільний орган управління.
Перш за все слід зазначити, що для застосування Закону про публічні закупівлі мають значення лише два аспекти: пов’язаність учасників між собою та пов’язаність учасника з членом (членами) тендерного комітету замовника (уповноваженою особою чи особами). Тобто участь у тендерах закрита лише для учасників, що пов’язані між собою чи з членом тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника, а не із самим замовником.
Поняття «пов’язана особа» наведено у п.16 ч.1 ст.1 Закону про публічні закупівлі. Так, зокрема виходячи зі змісту абз.2 п.16 ч.1 ст.1 Закону про публічні закупівлі пов’язаною особою є юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється таким учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з таким учасником процедури закупівлі.
При цьому під здійсненням контролю слід розуміти саме можливість здійснення вирішального впливу або вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі в спосіб, вказаний в абз.6 п.1 ст.1 Закону про публічні закупівлі.
Таким чином, перелік ознак, за наявності яких учасники є пов’язаними особами, указаний у ст.1 Закону про публічні закупівлі, є вичерпним.
Враховуючи вищевикладене, перевіривши документи учасника наданих у складі тендерної пропозиції та проаналізувавши законодавчі акти, зв’язок між Комунальним ремонтно-будівельним підприємством "Зеленбуд", що зазначений ТОВ "ТОП ЕНЕРДЖИ ГРУП" його субпідрядником, та Замовником – не вбачається.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-10-11-002701-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "МЕГАПРОЕКТ ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:42224855
Дата подання: 15 листопада 2019 15:41
Дата подання: 15 листопада 2019 15:41
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 листопада 2019 10:03
Рішення від 19.11.2019 №16908+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 листопада 2019 10:03
Інформація про перенесення розгляду Скарги від 15.11.2019 № UA-2019-10-11-002701-b.b2.pdf
Дата публікації: 06 грудня 2019 00:42
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.12.2019 №18122 .pdf
Дата публікації: 09 грудня 2019 16:32
рішення від 06.12.2019 №18122 .pdf
Дата публікації: 11 грудня 2019 23:13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 жовтня 2019 15:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "МЕГАПРОЕКТ ІНВЕСТ" |
1 260 000,00
UAH з ПДВ
|
1 260 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОП ЕНЕРДЖИ ГРУП" |
1 316 688,12
UAH з ПДВ
|
1 316 688,12
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮНІ СТРОЙ" |
1 327 465,20
UAH з ПДВ
|
1 327 465,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МЕГАПРОЕКТ ІНВЕСТ" #42224855 |
Відхилено |
1 260 000,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2019 13:17
|
ТОВ "ТОП ЕНЕРДЖИ ГРУП" #40638863 |
Переможець |
1 316 688,12
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2019 16:28
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 16 грудня 2019 14:43 |
Коментар щодо відміни: | У зв'язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі роботи |
Документи:
16 грудня 2019 14:43
|
Електронний підпис |
16 грудня 2019 14:43
|
Протокол відміни.pdf |