Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональний комп'ютер)
Очікувана вартість
542 750,00 UAH
UA-2019-10-11-002641-b bafcd5e75ed04b2c9c7f4789863f4ff3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Олександрівна Іванишина

+380617086970 tender_uon1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37573094
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б
Контактна особа: Олена Олександрівна Іванишина
+380617086970
tender_uon1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2019 16:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2019 14:32
Очікувана вартість: 542 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 713,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штука
персональний комп'ютер (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Запорізька, 13а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2019 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 15:08
Додаток_3_лист-згода.docx
11 жовтня 2019 15:08
Додаток_1_кваліфікаційні вимоги.docx
11 жовтня 2019 15:08
Додаток_2_проект договору_.docx
11 жовтня 2019 15:08
1-ТД_персоналні компютери.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання про погодження предмету закупівлі відповідно до Національної програми інформатизації
Дата подання: 11 жовтня 2019 17:23
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 12:16
Шановний Замовник! Згідно з абз. 4 ст. 2 Закону України «Про Національну програму інформатизації» програми та проекти (або їх частини), які спрямовані на створення, розвиток та інтеграцію інформаційних систем, мереж, ресурсів та інформаційних технологій чи передбачають придбання засобів інформатизації з метою забезпечення функціонування державних органів, органів місцевого самоврядування, установ, організацій, що утримуються за рахунок бюджетних коштів, виконуються як складові частини Національної програми інформатизації, якщо інше не передбачено законодавством. Відповідно до абз. 5 ст. 26 Закону України «Про Національну програму інформатизації» державні органи та органи місцевого самоврядування, установи та організації, які утримуються за рахунок бюджетних коштів, подають Генеральному державному замовнику інформацію про створення, розвиток та інтеграцію, незалежно від джерел фінансування, інформаційних систем, мереж, ресурсів та інформаційних технологій, що забезпечують функціонування цих органів, установ, організацій, за винятком інформації, пов'язаної з національною безпекою та обороною держави. Згідно з п. 13 Постанови Кабінету Міністрів України №1352 від 31.08.1998 «Про затвердження Положення про формування та виконання Національної програми інформатизації» під час виконання завдань (проектів) Національної програми інформатизації державні замовники беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі за такими завданнями (проектами) після їх погодження з Генеральним державним замовником у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 100 тис. гривень. Відповідно до п. 10 Постанови Кабінету Міністрів України №1048 від 25.07.2002 р. «Про затвердження Порядку проведення експертизи Національної програми інформатизації та окремих її завдань (проектів) про результати розгляду поданих документів Генеральний державний замовник Програми інформує протягом не більш як 45 календарних днів державного замовника проекту інформатизації З метою уникнення подальших непорозумінь стосовно можливої затримки, у підписанні договору просимо вказати вихідний номер та дату листа з яким Ви як Замовник звертались до Державного агентства з питань електронного урядування для погодження предмету закупівлі, а також вихідний номер та дату листа Державного агентства з питань електронного урядування України, яким погоджено або непогоджено предмет закупівлі. Посилання щодо інформації з погодження програми надаємо: https://www.e.gov.ua/ua/projects/nacionalna-programa-informatizaciyi/pogodzhennya-npi?v=5d6f783592a16
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Питання Учасника не стосується змісту (умов та положень) тендерної документації та не містить вимог щодо усунення порушень під час проведення закупівлі. В свою чергу, питання щодо укладення договору про закупівлю (його підписання) регламентується ч. 2 ст. 32 Закону, зокрема, в частині строків укладення та змісту такого договору. При цьому, Закон не містить посилання на Закон України «Про Національну програму інформатизації» та/або Постанову Кабінету Міністрів України №1352 від 31.08.1998 «Про затвердження Положення про формування та виконання Національної програми інформатизації» та/або Постанову Кабінету Міністрів України №1048 від 25.07.2002 р. «Про затвердження Порядку проведення експертизи Національної програми інформатизації та окремих її завдань (проектів)», у зв’язку з чим погодження завдань (проектів) інформатизації та договорів, предметом закупівлі яких є засоби інформатизації, вартістю більше 100 тис. грн. з Державним агентством з питань електронного урядування не мають ніякого відношення до порядку проведення процедури закупівлі, в тому числі, до порядку укладення договору про закупівлю. Виходячи з наведеного та зі змісту ст. 23 Закону, надання Замовником додаткової інформації (не роз’яснень) не передбачається та є порушенням ч.1 ст. 23 Закону
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 12 жовтня 2019 12:09
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 12:17
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Виходячи з запитання, учасником не вимагається надання роз’яснень щодо змісту тендерної документації та/або не вимагається усунути порушення під час проведення процедури закупівлі. В той же час, інформація наведена у запитанні прийнята до уваги, знаходиться на розгляді та у разі погодження розглядатиметься питання щодо внесення змін до тендерної документації
Документація
Дата подання: 14 жовтня 2019 16:42
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 12:18
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації у разі якщо технічна специфікація тендерної документації Замовника містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, в такому випадку, Замовник зазначає про можливість надання учасниками еквіваленту матеріалів та комплектуючих, що мають таке посилання. В той же час технічні характеристики товару та комплектуючих повинні відповідати або бути не гіршими технічних параметрів наведених у п. 6 розділі ІІІ тендерної документації
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 жовтня 2019 12:32
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 12:18
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до умов тендерної документації та ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі, якщо матеріали та комплектуючи зазначені у технічному завданні з посиланням на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Учасник, в такому випадку, може запропонувати еквівалент матеріалів та комплектуючих, що мають таке посилання. Крім того відповідно до пп. 2 п. 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовником вимагається надання заповненої у повному обсязі та завіреної підписом уповноваженої особи Учасника Таблиці із зазначенням конкретної моделі ноутбука…. . Приймати участь у закупівлі можуть будь-які зацікавлені особи – Учасники, незалежно від того на якій системі оподаткування знаходиться такі учасники. Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку Учасників, починаючи з Учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows
Дата подання: 17 жовтня 2019 12:20
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 11:50
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Виходячи з запитання, учасником не вимагається надання роз’яснень щодо змісту тендерної документації та/або не вимагається усунути порушення під час проведення процедури закупівлі. В той же час, інформація наведена у запитанні передбачена у п. 6 розділу ІІІ тендерної документації
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2019 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Лібра-Лайн" 510 000,00
UAH з ПДВ
503 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДАТАСТРІМ 504 000,00
UAH з ПДВ
504 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 листопада 2019 10:20
Електронний підпис
01 листопада 2019 10:19
Доки переможця.pdf
22 жовтня 2019 11:37
Електронний підпис
22 жовтня 2019 11:36
Технічна частина.zip
22 жовтня 2019 11:36
Інші документи.zip

Публічні документи

28 жовтня 2019 11:48
Електронний підпис
28 жовтня 2019 11:47
технічна частина.zip
28 жовтня 2019 11:47
інші документи.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Лібра-Лайн"

ТОВ ДАТАСТРІМ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2019 10:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Лібра-Лайн"
#30293779
503 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:30
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 12:07
договір_3021_3.pdf укладений
15 листопада 2019 12:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 503 700,00
UAH (в тому числі ПДВ 83 950,00 UAH)