Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реконструкція каналізаційного колектору м'ясокомбінату по вул. Ковпака та по вул. Курчатова в м. Полтава способом санації та часткової перекладки. 3-тя ділянка. Коригування»
Очікувана вартість
31 035 613,00 UAH
UA-2019-10-11-002593-b ● 776e33dd5e044b15b9ed359c411cf446
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 04013991 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1 |
Контактна особа: |
Ігор Погорілий +380532560227 yurotdeldkb@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 жовтня 2019 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 жовтня 2019 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 жовтня 2019 23:00 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2019 11:22 |
Очікувана вартість: | 31 035 613,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 103,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 150000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція каналізаційного колектору м'ясокомбінату по вул. Ковпака та по вул. Курчатова в м. Полтава способом санації та часткової перекладки. 3-тя ділянка. Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 квітня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерело фінансування є кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 70 |
Iнша подія | Джерело фінансування є кошти місцевого бюджету | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Гарантійний термін: | 15% |
10: | 15% |
6-9: | 10% |
2-5: | 5% |
1: | 0% |
Строк виконання: | 15% |
134-139: | 15% |
140-145: | 10% |
146-151: | 5% |
152: | 0% |
11 жовтня 2019 15:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2019 15:00 |
ТД Колектор.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-11-002593-b.a3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ КОММЕРС ЕНЕРДЖИ, Код ЄДРПОУ:40256953
Дата подання: 11 листопада 2019 17:34
Скарга до АМКУ
Просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Скасувати рішення Замовника, щодо відхилення пропозиції ТОВ «Коммерс Енерджи»;
3. Зобов’язати Замовника забезпечити об’єктивний та неупереджений розгляд пропозиції відповідно до чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Скасувати рішення Замовника, щодо відхилення пропозиції ТОВ «Коммерс Енерджи»;
3. Зобов’язати Замовника забезпечити об’єктивний та неупереджений розгляд пропозиції відповідно до чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Скасована
Дата: 11 листопада 2019 17:40
Причина: Скарга не по призначенню
Номер вимоги: UA-2019-10-11-002593-b.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ КОММЕРС ЕНЕРДЖИ, Код ЄДРПОУ:40256953
Дата подання: 11 листопада 2019 18:13
Скарга до Замовника
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу ТОВ «Коммерс Енерджи»;
2. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету № 220 від 31.10.2019 року;
3. Прийняти рішення про відповідність тендерної пропозиції ТОВ «Коммерс Енерджи» вимогам Тендерної документації.
4. Визначити переможцем закупівлі «Реконструкція каналізаційного колектору м’ясокомбінату по вул. Ковпака та по вул. Курчатова в м. Полтава способом санації та часткової перекладки. 3-тя ділянка. Коригування» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) ТОВ «Коммерс Енерджи».
Розгорнути
Згорнути
1. Прийняти Скаргу ТОВ «Коммерс Енерджи»;
2. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету № 220 від 31.10.2019 року;
3. Прийняти рішення про відповідність тендерної пропозиції ТОВ «Коммерс Енерджи» вимогам Тендерної документації.
4. Визначити переможцем закупівлі «Реконструкція каналізаційного колектору м’ясокомбінату по вул. Ковпака та по вул. Курчатова в м. Полтава способом санації та часткової перекладки. 3-тя ділянка. Коригування» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) ТОВ «Коммерс Енерджи».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 листопада 2019 18:17
Шановний учасник, за результатом розгляду вашої вимоги повідомляємо наступне.
По-перше, відповідно до даної документації технічні помилки та описки – це помилки в написаному (надрукованому) тексті, зумовлені неправильним написанням слів, які не спотворюють текст та не призводять до викривлення змісту речення. Технічними помилками та описками є втрата окремої букви в слові, заміна однієї букви іншою, наприклад, пропзиція, місцезноходження. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюється колегіально на засіданні тендерного комітету. Усі рішення тендерного комітету оформлюються протоколом, в якому відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні, з кожного питання. Відсутність інформації в довідці не можливо віднести до нессутєвої помилки.
По-другу Учасник не надав договір в повному обсязі, відсутній Додаток № 2 , тобто не зміг в повній мірі підтвердити кваліфікаційний критерій, який вимагався Замовником та тендерною документацією.
Керуючись вищевикладеним, заперечуємо Ваше твердження щодо неправомірного відхилення Вас як Учасника торгів.
По-перше, відповідно до даної документації технічні помилки та описки – це помилки в написаному (надрукованому) тексті, зумовлені неправильним написанням слів, які не спотворюють текст та не призводять до викривлення змісту речення. Технічними помилками та описками є втрата окремої букви в слові, заміна однієї букви іншою, наприклад, пропзиція, місцезноходження. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюється колегіально на засіданні тендерного комітету. Усі рішення тендерного комітету оформлюються протоколом, в якому відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні, з кожного питання. Відсутність інформації в довідці не можливо віднести до нессутєвої помилки.
По-другу Учасник не надав договір в повному обсязі, відсутній Додаток № 2 , тобто не зміг в повній мірі підтвердити кваліфікаційний критерій, який вимагався Замовником та тендерною документацією.
Керуючись вищевикладеним, заперечуємо Ваше твердження щодо неправомірного відхилення Вас як Учасника торгів.
Номер вимоги: UA-2019-10-11-002593-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:39699116
Дата подання: 11 листопада 2019 10:46
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» до розгляду;
2. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету №223 від 07.11.2019 року;
3. Прийняти рішення про відповідність тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» вимогам Тендерної документації.
2. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету №223 від 07.11.2019 року;
3. Прийняти рішення про відповідність тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» вимогам Тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 листопада 2019 19:13
Шановний учасник, за результатом розгляду вашої вимоги повідомляємо наступне.
Щодо банківської гарантії.Пропозиція учасника обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції відкритих торгів, яке має бути подане у вигляді електронної банківської гарантії. Електронна банківська гарантія – документ, виданий учаснику торгів банком, який гарантує БЕЗУМОВНО, негайно за першою письмовою вимогою замовника сплатити суму в розмірі 15 0000 ,00 грн.(сто п’ядесят тисяч гривень 00 копійок), за умови письмового підтвердження, що учасник не виконав своїх зобов’язань, які передбачені цією документацією. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, із зобов’язанням банку відшкодувати на рахунок: 35426182009854 в ГУ ДКСУ в Полтавській області (Шевченка 1, м. Полтава , 36000), МФО 831019 – кошти в сумі забезпечення тендерної пропозиції, які визначені в даному розділі (у разі зміни розрахункового рахунку та банку, додатково в письмовій вимозі замовник може уточнювати свої реквізити для перерахування суми банківської гарантії). Електронна банківська гарантія має містити: назву документа – «Електронна банківська гарантія» або «Банківська гарантія», номер, дату та місце складання. Тобто вона не повинна містити будь-яких УМОВ. Учасник сам зазначив "Що стосується терміну "протягом п'яти банківських днів" то це є УМОВА банка", тому Замовнику не зрозуміло з чим саме не погоджується Учасник. Таку ж позицію, з цього приводу займає постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення № 1364-р/пк-ск від 23.06.2016 та ріщення № 16395-р/пк-пз від 11.11.2019). Разом з цим повідомляємо, що Пунктом 26 розділу 3 постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 зі змінами внесеними постановою Правління Національного банку України від 25.01.2018 №5, передбачено, що гарантія повинна містити такі реквізити: 1) назву документа; 2) номер, місце складання, дату видачі; 3) повне найменування принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності); 4) код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); 5) назву валюти, у якій надається гарантія; 6) суму гарантії цифрами та словами; 7) назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія; 8) дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини; 9) найменування бенефіціара - юридичної особи, для бенефіціара - фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові (за наявності); 10) код згідно з ЄДРПОУ - для бенефіціара - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для бенефіціара - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); 11) найменування банку-гаранта; 12) дату закінчення дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим; 13) умови, за яких надається право вимагати платіж; 14) умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії (у разі потреби); 15) підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта; 16) інші умови (за потреби). Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. На території України діє принцип права: "дозволено все, що не заборонено законом". Чинним законодавством не передбачено пряму заборону встановлення до тексту банківської гарантії умов щодо її безвідкличності та безумовності. Додатково повідомляю, що сталої практики застосування інструменту банківської гарантії як забезпечення тендерних пропозицій під час прийняття участі у процедурах закупівель не існує і не має закріплення на рівні нормативних документів. При цьому, хочу зауважити, що жодного зауваження або вимоги від учасників щодо неможливості отримання такого виду банківської гарантії на адресу замовника і на веб-портал Уповноваженого органу не надходило.
Щодо нумерації сторінок та відсутності повного змісту довідки про можливість здійснення господарської діяльності за даним предметом закупівлі.відповідно до даної документації технічні помилки та описки – це помилки в написаному (надрукованому) тексті, зумовлені неправильним написанням слів, які не спотворюють текст та не призводять до викривлення змісту речення. Технічними помилками та описками є втрата окремої букви в слові, заміна однієї букви іншою, наприклад, пропзиція, місцезноходження. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюється колегіально на засіданні тендерного комітету. Усі рішення тендерного комітету оформлюються протоколом, в якому відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні, з кожного питання. Відсутність інформації в довідці та відсутність нумерації сторінок не можливо віднести до нессутєвої помилки.
Керуючись вищевикладеним, заперечуємо Ваше твердження щодо неправомірного відхилення Вас як Учасника торгів.
Щодо банківської гарантії.Пропозиція учасника обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції відкритих торгів, яке має бути подане у вигляді електронної банківської гарантії. Електронна банківська гарантія – документ, виданий учаснику торгів банком, який гарантує БЕЗУМОВНО, негайно за першою письмовою вимогою замовника сплатити суму в розмірі 15 0000 ,00 грн.(сто п’ядесят тисяч гривень 00 копійок), за умови письмового підтвердження, що учасник не виконав своїх зобов’язань, які передбачені цією документацією. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, із зобов’язанням банку відшкодувати на рахунок: 35426182009854 в ГУ ДКСУ в Полтавській області (Шевченка 1, м. Полтава , 36000), МФО 831019 – кошти в сумі забезпечення тендерної пропозиції, які визначені в даному розділі (у разі зміни розрахункового рахунку та банку, додатково в письмовій вимозі замовник може уточнювати свої реквізити для перерахування суми банківської гарантії). Електронна банківська гарантія має містити: назву документа – «Електронна банківська гарантія» або «Банківська гарантія», номер, дату та місце складання. Тобто вона не повинна містити будь-яких УМОВ. Учасник сам зазначив "Що стосується терміну "протягом п'яти банківських днів" то це є УМОВА банка", тому Замовнику не зрозуміло з чим саме не погоджується Учасник. Таку ж позицію, з цього приводу займає постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення № 1364-р/пк-ск від 23.06.2016 та ріщення № 16395-р/пк-пз від 11.11.2019). Разом з цим повідомляємо, що Пунктом 26 розділу 3 постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 зі змінами внесеними постановою Правління Національного банку України від 25.01.2018 №5, передбачено, що гарантія повинна містити такі реквізити: 1) назву документа; 2) номер, місце складання, дату видачі; 3) повне найменування принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності); 4) код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); 5) назву валюти, у якій надається гарантія; 6) суму гарантії цифрами та словами; 7) назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія; 8) дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини; 9) найменування бенефіціара - юридичної особи, для бенефіціара - фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові (за наявності); 10) код згідно з ЄДРПОУ - для бенефіціара - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для бенефіціара - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); 11) найменування банку-гаранта; 12) дату закінчення дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим; 13) умови, за яких надається право вимагати платіж; 14) умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії (у разі потреби); 15) підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта; 16) інші умови (за потреби). Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. На території України діє принцип права: "дозволено все, що не заборонено законом". Чинним законодавством не передбачено пряму заборону встановлення до тексту банківської гарантії умов щодо її безвідкличності та безумовності. Додатково повідомляю, що сталої практики застосування інструменту банківської гарантії як забезпечення тендерних пропозицій під час прийняття участі у процедурах закупівель не існує і не має закріплення на рівні нормативних документів. При цьому, хочу зауважити, що жодного зауваження або вимоги від учасників щодо неможливості отримання такого виду банківської гарантії на адресу замовника і на веб-портал Уповноваженого органу не надходило.
Щодо нумерації сторінок та відсутності повного змісту довідки про можливість здійснення господарської діяльності за даним предметом закупівлі.відповідно до даної документації технічні помилки та описки – це помилки в написаному (надрукованому) тексті, зумовлені неправильним написанням слів, які не спотворюють текст та не призводять до викривлення змісту речення. Технічними помилками та описками є втрата окремої букви в слові, заміна однієї букви іншою, наприклад, пропзиція, місцезноходження. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюється колегіально на засіданні тендерного комітету. Усі рішення тендерного комітету оформлюються протоколом, в якому відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні, з кожного питання. Відсутність інформації в довідці та відсутність нумерації сторінок не можливо віднести до нессутєвої помилки.
Керуючись вищевикладеним, заперечуємо Ваше твердження щодо неправомірного відхилення Вас як Учасника торгів.
Номер вимоги: UA-2019-10-11-002593-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:39699116
Дата подання: 11 листопада 2019 10:49
Лист-пояснення
Щодо банківської гарантії
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 листопада 2019 18:27
Зміст вимоги відсутній, учасник надав лист пояснення від банку.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-10-11-002593-b.b5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ КОММЕРС ЕНЕРДЖИ, Код ЄДРПОУ:40256953
Дата подання: 21 листопада 2019 13:12
Дата подання: 21 листопада 2019 13:12
Скарга ТОВ «Коммерс Енерджи»
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу ТОВ «Коммерс Енерджи».
2. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету № 220 від 31.10.2019 року.
3. Прийняти рішення про відповідність тендерної пропозиції ТОВ «Коммерс Енерджи» вимогам Тендерної документації.
4. З обов’язати Замовника - Департамент будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації, скасувати рішення №226 від 13.11.2019 року про визначення переможцем ПП «ПОЛТАВА-БУДКОМПЛЕКС» по предмету закупівлі: закупівля робіт, «Реконструкція каналізаційного колектору м'ясокомбінату по вул. Ковпака та по вул. Курчатова в м. Полтава способом санації та часткової перекладки. 3-тя ділянка. Коригування» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт), та скасувати повідомлення про намір укласти договір з ПП «ПОЛТАВА-БУДКОМПЛЕКС».
5. Зобов’язати Замовника забезпечити об’єктивний та неупереджений розгляд пропозиції відповідно до чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 листопада 2019 00:00
рішення від 25.11.2019 № 17275 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 листопада 2019 00:00
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.12.2019 № 18293.pdf
Дата публікації: 11 грудня 2019 16:56
рішення від 10.12.2019 № 18293.pdf
Дата публікації: 13 грудня 2019 21:43
Коментар замовника щодо усунення порушення: Порушення усунуто. Вся інформація описана в протоколі.
Дата виконання рішення замовником: 10 січня 2020 17:14
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 11:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ КОММЕРС ЕНЕРДЖИ |
29 607 080,40
UAH з ПДВ
|
29 607 080,40
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 20 724 956.28 | Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД " |
30 990 000,00
UAH з ПДВ
|
30 990 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 21 693 000 | Документи |
ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ |
30 519 870,80
UAH з ПДВ
|
30 519 870,80
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 21 363 909.56 | Документи |
ПП Полтава Будкомплекс |
30 910 865,41
UAH з ПДВ
|
30 910 865,41
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 21 637 605.79 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ КОММЕРС ЕНЕРДЖИ #40256953 |
Рішення скасоване |
29 607 080,40
UAH з ПДВ
|
10 січня 2020 17:00
|
ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ #39699116 |
Рішення скасоване |
30 519 870,80
UAH з ПДВ
|
10 січня 2020 17:00
|
ПП Полтава Будкомплекс #40154823 |
Рішення скасоване |
30 910 865,41
UAH з ПДВ
|
10 січня 2020 17:00
|
ТОВ КОММЕРС ЕНЕРДЖИ #40256953 |
Відхилено |
29 607 080,40
UAH з ПДВ
|
10 січня 2020 17:06
|
ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ #39699116 |
Відхилено |
30 519 870,80
UAH з ПДВ
|
10 січня 2020 17:08
|
ПП Полтава Будкомплекс #40154823 |
Відхилено |
30 910 865,41
UAH з ПДВ
|
10 січня 2020 17:10
|
ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД
" #41719513 |
Відхилено |
30 990 000,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2020 17:12
|
Інформація про відміну
Дата відміни
10 січня 2020 17:12
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі