Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт гуртожитку №1 Іллінецького державного аграрного коледжу по вул. Європейська, буд. 21 м. Іллінці Вінницької області
Очікувана вартість
1 490 000,00 UAH
UA-2019-10-11-002541-b 0d9efdf94f5f48a4b00d757a7516469c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Петрівна Кучер

+380434521698 idak@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Іллінецький державний аграрний коледж"
Код ЄДРПОУ: 35830913
Вебсайт: http://www.idak.vn.ua
Місцезнаходження: 22700, Україна , Вінницька обл., Іллінці, вул.Студентська, 2
Контактна особа: Наталя Петрівна Кучер
+380434521698
idak@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 14:55
Звернення за роз’ясненнями: до 17 жовтня 2019 15:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2019 15:30
Очікувана вартість: 1 490 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ЛОТ №1 "ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт гуртожитку №1 Іллінецького державного аграрного коледжу по вул. Європейська, буд. 21 м. Іллінці Вінницької області (заміна дерев’яних віконних та дверних блоків на металопластикові). (За кодом CPV за ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)"
Опис предмету закупівлі:
Бюджетні асигнування на 2019 рік затверджені в сумі 563000,00 гривень.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 720 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 600,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 роб
ЛОТ №1 "ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт гуртожитку №1 Іллінецького державного аграрного коледжу по вул. Європейська, буд. 21 м. Іллінці Вінницької області (заміна дерев’яних віконних та дверних блоків на металопластикові).
(За кодом CPV за ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)" (кошти обласного бюджету)
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22700, Україна, Вінницька область, м. Іллінці, вул. Європейська, 21
Дата доставки: 28 жовтня 2019  —  31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" 687 700,00
UAH з ПДВ
687 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2019 12:33
Електронний підпис
21 жовтня 2019 12:30
Електронний підпис
21 жовтня 2019 12:30
лист істотні умови.pdf
18 жовтня 2019 18:11
Електронний підпис
18 жовтня 2019 18:10
Електронний підпис
18 жовтня 2019 18:10
Cертифiкати.zip
18 жовтня 2019 18:10
цінова пропозиція.pdf
18 жовтня 2019 18:10
сертифікат Пукас.PDF
18 жовтня 2019 18:10
проект договору.pdf
18 жовтня 2019 18:10
Посвідчення ОП_2.pdf
18 жовтня 2019 18:10
Посвідчення ОП_1.pdf
18 жовтня 2019 18:10
паспорт вікна.pdf
18 жовтня 2019 18:10
Лiцензiя ТОВ ГЛОРIЯ-В.pdf
18 жовтня 2019 18:10
лист аванс.pdf
18 жовтня 2019 18:10
календарний графік.pdf
18 жовтня 2019 18:10
довідка працівники.pdf
18 жовтня 2019 18:10
Витяг з ЄДР 2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В"
#41716575
Переможець 687 700,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 15:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2019 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В"
#41716575
687 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 14:15
дОДАТКОВА УГОДА 3 ДО ДОГВОРУ 29-10 ВІД 29.10.2019 КАПРЕМОН ГУРТОЖИТКУ №1.pdf зміни до договору
04 січня 2021 14:10
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 17:59
Додаткова угода 2 до договору 29-10 капремонт гуртожитку 1.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 17:58
Додаткова угода 1 до договору 29-10 капремонт гуртожитку 1.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 17:58
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 17:33
Додаткова угода 2 до договору 29-10 капремонт гуртожитку 1.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 17:32
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 17:31
Додаткова угода 1 до договору 29-10 капремонт гуртожитку 1.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 17:29
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 16:53
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 14:38
Договір №29-10 від 29.10.2019 капремонт Гуртожитку №1 заміна вікон.pdf укладений
29 жовтня 2019 12:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.12.2020 та виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 29/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Генпідрядник додатково зобов'язується виконати додаткові роботи у 2020 році на суму, що не перевищує 20 відсотків суми договору 2019 року, що складає 137540,00 гривень з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 29/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.12.2020 та виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 29/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1 та 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному 30.10.2019, у зв'язку з невиконаними додатковими роботами, передбаченими ДУ 2 договору у 2020 році, а саме вартість цієї додаткової угоди становить 139799,00 грн. з ПДВ, при чому видатки на досягнення цієї цілі будуть затверджені в установленому порядку протягом січня 2021 року. На сьогодні видатки затверджені у проєкті бюджету коледжу.
Номер договору про закупівлю: 29/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML