Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Компресор
Очікувана вартість
884 040,00 UAH
UA-2019-10-11-002393-b 86ff56678e50478f99f0cc7bec0bca97
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного

+38044-309-75-09; +38044-309-7 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного
+38044-309-75-09; +38044-309-7
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 14:41
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2019 12:08
Очікувана вартість: 884 040,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 840,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26521.2 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній.
Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
Компресор Copeland ZR81 KCE-TFD-522 (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2019 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 14:38
ТД_772-19_Компресор.doc
11 жовтня 2019 14:38
Оголошення_.doc
11 жовтня 2019 14:38
договір.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2019 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЕКО ТЕХ СЕРВІС 883 080,00
UAH з ПДВ
883 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДЕРЕВЯГА ЛЮБОВ ОЛЕКСІЇВНА" 884 000,00
UAH з ПДВ
884 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2019 13:14
Електронний підпис
28 жовтня 2019 12:56
ПРОПОЗИЦІЯ Ч.4.rar
28 жовтня 2019 12:56
ПРОПОЗИЦІЯ Ч.3.rar
28 жовтня 2019 12:56
ПРОПОЗИЦІЯ Ч.2.rar
28 жовтня 2019 12:56
ПРОПОЗИЦІЯ Ч.1.rar

Публічні документи

28 жовтня 2019 11:46
Електронний підпис
28 жовтня 2019 11:45
Тех опис Компресора.pdf
28 жовтня 2019 11:45
Паспорт Деревяга Л.О..pdf
28 жовтня 2019 11:45
ОПИС.pdf
28 жовтня 2019 11:45
ВИПИСКА ЄДР.pdf
28 жовтня 2019 11:45
Dovidka_19284468690440453138.pdf.p7s
28 жовтня 2019 11:45
Dovidka_19284468690440453138.pdf
28 жовтня 2019 11:45
17. Персональні дані.PDF
28 жовтня 2019 11:45
16 Проект договору.PDF
28 жовтня 2019 11:45
15 Лист про екологію.PDF
28 жовтня 2019 11:45
12 Лист про санкції.PDF
28 жовтня 2019 11:45
11 Довідка ст. 17.PDF
28 жовтня 2019 11:45
6 Витяг ЄДР.PDF
28 жовтня 2019 11:45
1 Пропозиція тендер.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕКО ТЕХ СЕРВІС

ФОП "ДЕРЕВЯГА ЛЮБОВ ОЛЕКСІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЕКО ТЕХ СЕРВІС
#42730077
Переможець 883 080,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2019 09:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2019 09:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЕКО ТЕХ СЕРВІС
#42730077
883 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 08:15
10 Звіт Дог. Еко Тех Сервіс 19876.docx укладений
24 липня 2020 08:15
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 14:52
19876 ДУ-1 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 14:52
Пов 19876 (1).docx зміни до договору
28 грудня 2019 14:52
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 17:18
Компресор.pdf укладений
15 листопада 2019 17:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно Закону України "Про публічні закупівлі": п. 8 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті; ч. 5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони відповідно до ст.ст. 651,653,654 Цивільного кодексу України, п. 8 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди продовжити термін дії Договору, на строк достатній для процедури закупівлі у 2020 році, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у даному Договорі, викласти Специфікацію (Додаток № 1 до Договору) у новій редакції та внести відповідні зміни до Договору. При цьому зобов’язання на 2020 рік та сума товару, що підлягає поставці у 2020 році по даній Додатковій угоді становить 147 180,00 грн. (сто сорок сім тисяч сто вісімдесят гривень 00 коп.), ПДВ -20% - 29 436,00 грн. (двадцять дев’ять тисяч чотириста тридцять шість гривень 00 коп.), разом з ПДВ - 176 616,00 грн. (сто сімдесят шість тисяч шістсот шістнадцять гривень 00коп.). Включити до Договору Специфікацію № 2 на суму: 147 180,00 грн. (сто сорок сім тисяч сто вісімдесят гривень 00 коп.), ПДВ -20% - 29 436,00 грн. (двадцять дев’ять тисяч чотириста тридцять шість гривень 00 коп.), разом з ПДВ - 176 616,00 грн. (сто сімдесят шість тисяч шістсот шістнадцять гривень 00коп.). Внести зміни до п.6.2. розділу VI «Вартість товару та сума Договору», виклавши його в наступній редакції: «6.2. Загальна вартість цього Договору складає 883 080,00 грн. (вісімсот вісімдесят три тисячі вісімдесят гривень 00 коп.), крім того ПДВ 20% - 176616,00(сто сімдесят шість тисяч шістсот шістнадцять гривень 00 коп.), що разом становить 1 059 696,00 грн. (один мільйон п’ятдесят дев’ять тисяч шістсот дев’яносто шість гривень 00 коп.). Пункт 12.1. розділу XII. «Строк дії Договору» прийняти в наступній редакції: «12.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.03.2020 року, а в частині оплати та гарантійних зобов’язань – до повного виконання їх Сторонами». 13. Номер додаткової угоди.УЗ/ЦЛ-19876/Ю/ду1 14. Сума договору після внесення змін. 1 059 696,00 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно Додатків до Договорів (Специфікації).
Номер договору про закупівлю: уз/цл-19876/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-19876/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 листопада 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 059 696,00
UAH (в тому числі ПДВ 176 616,00 UAH)