Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали» (НК 024:2019: 38501 - Шприц інсуліновий з голкою, стандартний, 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування, 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування, 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування, 58490 - Система для проведення забору крові / внутрішньовенної інфузії, 34920 - Катетер для периферійного судинного вливання, 34920 - Катетер для периферійного судинного вливання)
Очікувана вартість
110 447,85 UAH
UA-2019-10-11-002358-b 6bc614b530b94522a6b1010139d20610
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Сабурова

+380542662806 smkl5-eko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №5" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02000317
Місцезнаходження: 40007, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Марко Вовчок, буд. 2
Контактна особа: Ольга Сабурова
+380542662806
smkl5-eko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2019 12:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2019 14:47
Очікувана вартість: 110 447,85 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 552,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


(Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету, медична субвенція)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
611 штука
ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали» (НК 024:2019: 38501 - Шприц інсуліновий з голкою, стандартний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
3000 штука
ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали» (НК 024:2019: 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
12000 штука
ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали» (НК 024:2019: 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
9953 штука
ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали» (НК 024:2019: 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
435 штука
ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали» (НК 024:2019: 58490 - Система для проведення забору крові / внутрішньовенної інфузії)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
30 штука
ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали» (НК 024:2019: 34920 - Катетер для периферійного судинного вливання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
30 штука
ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали» (НК 024:2019: 34920 - Катетер для периферійного судинного вливання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник сплачує Учаснику кожну прийняту партію Товару протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару на підставі накладної.У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2019 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 15:37
Додаток 5.docx
18 жовтня 2019 15:37
Зміни до ТД.pdf
11 жовтня 2019 14:34
Додаток 4.docx
11 жовтня 2019 14:34
Додаток 3.docx
11 жовтня 2019 14:34
Додаток 2.docx
11 жовтня 2019 14:34
Додаток 1.docx
11 жовтня 2019 14:34
Додаток 6.doc
11 жовтня 2019 14:34
тендерна документація медичні матеріали.docx
18 жовтня 2019 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 15:37
Додаток 5.docx
11 жовтня 2019 14:34
Додаток 5.docx
18 жовтня 2019 15:37
Зміни до ТД.pdf
11 жовтня 2019 14:34
Додаток 4.docx
11 жовтня 2019 14:34
Додаток 3.docx
11 жовтня 2019 14:34
Додаток 2.docx
11 жовтня 2019 14:34
Додаток 1.docx
11 жовтня 2019 14:34
Додаток 6.doc
11 жовтня 2019 14:34
тендерна документація медичні матеріали.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги до товару
Дата подання: 18 жовтня 2019 12:17
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 15:43
Добрий день! Потрібна система ПР з пластиковою голкою в ємність розчину або з металевою?
Відповідь: Шановний потенційний Учасник! До тендерної документації (додаток 5) внесено зміни в частині характеристик систем ПР

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2019 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." 30 254,28
UAH з ПДВ
20 403,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ УКРАЇНА" 23 568,52
UAH з ПДВ
21 393,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " 30 254,25
UAH з ПДВ
26 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА" 26 455,58
UAH з ПДВ
26 455,58
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 листопада 2019 00:35
Документи переможця.pdf
28 жовтня 2019 10:15
Електронний підпис
28 жовтня 2019 10:02
10. Інші документи.pdf
28 жовтня 2019 10:02
9. ДВ_СЯ.pdf
28 жовтня 2019 10:02
6. Відповідність мтв.pdf
28 жовтня 2019 10:02
5. Відповідність ст.17.pdf
28 жовтня 2019 10:02
2. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

24 жовтня 2019 15:42
Електронний підпис
24 жовтня 2019 15:40
паспорт и код.pdf
24 жовтня 2019 15:40
3Документи 85-159.pdf
24 жовтня 2019 15:40
2Довідки 59-84.pdf
24 жовтня 2019 15:40
1Установчі 1-58.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."

ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ УКРАЇНА"

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "

ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."
#21633086
Переможець 20 403,30
UAH з ПДВ
05 листопада 2019 15:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2019 15:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."
#21633086
20 403,30
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 15:50
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2020 16:57
МТК 275.pdf зміни до договору
22 січня 2020 16:36
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 15:52
МТК 275.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 15:52
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 08:34
Договір МТК 275 шприци.pdf укладений
19 листопада 2019 08:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі п.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" продовжити дію Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, а саме з 01.01.2020 року до 31.03.2020року
Номер договору про закупівлю: 275-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди збільшити суму Договору №275-Т від 19.11.2019 року на 3946,16 грн., що не перевищує 20% від суми Договору з метою здійснення видатків на початку 2020 року на час проведення процедури закупівлі з 01 січня 2020 р. по 31 березня 2020 р.
Номер договору про закупівлю: 275-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 20 403,30
UAH (в тому числі ПДВ 1 334,80 UAH)