Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби)
Очікувана вартість
48 400,00 UAH
UA-2019-10-11-002067-b 923d1b61db4a4a8785b06ab02eadf5de
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Миколаївна Перепьолкіна

+380522553334 kol_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Кіровоградська обласна лікарня Кіровоградської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01994942
Місцезнаходження: 25030, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, просп. Університетський, 2/5
Контактна особа: Вікторія Миколаївна Перепьолкіна
+380522553334
kol_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 13:50
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2019 13:05
Очікувана вартість: 48 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 242,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 одиниця
Засіб дезінфекційний «Бациліквід лонг», 5 л, або еквівалент (Місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25030, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, проспект Університетський, 2/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
6 одиниця
Засіб дезінфекційний «Біопагдез» (з ензимами), 5л, або еквівалент (Місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25030, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, проспект Університетський, 2/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
6 одиниця
Засіб дезінфекційний «Террацид», 5 л, або еквівалент (Місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25030, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, проспект Університетський, 2/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
18 одиниця
Засіб дезінфекційний «КВІКЦИД» (з емолентами), 5 л, або еквівалент (Місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25030, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, проспект Університетський, 2/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
10 одиниця
Засіб дезінфекційний «Біопагдез» (з ензимами), 1л, або еквівалент (Місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25030, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, проспект Університетський, 2/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться в безготівковому порядку шляхом оплати Покупцем фактично поставленого товару згідно накладної протягом 30 календарних днів, у разі отримання Платником бюджетних коштів (надходження фінансування). Поставка товарів проводиться узгодженими партіями протягом 2019 року, на протязі 5-и робочих днів після отримання заявки. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2019 13:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 13:50
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-11-002067-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ПУХИР МАРІЯ ДМИТРІВНА, Код ЄДРПОУ:2610808565
Дата подання: 12 листопада 2019 09:59
На рішення замовника
Замовник оголосив переможцем торгів учасника із пропозицією, яка не відповідає "МЕДИКО-ТЕХНІЧНИМ" вимогам до предмету закупівлі, які були викладені в документації торгів
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 листопада 2019 10:00
Розглянувши Вашу Вимогу до процедури закупівлі за ДК 021:2015 – код 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби) щодо неправомірного визнання переможцем торгів ТОВ «ФАРТУНАТ», ID: UA-2019-10-11-002067-b. повідомляємо, що Тендерним комітетом КНП «КОЛ КОР» було прийнято рішення повторно розглянути Тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ФАРТУНАТ», а саме в частині відповідності Медико-технічним вимогам, із залученням відповідних фахівців Замовника.
Номер вимоги: UA-2019-10-11-002067-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 21 листопада 2019 16:21
Оскарження результатів кваліфікації
Оскарження результатів кваліфікації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 листопада 2019 10:03
Уважно розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне. Враховуючи специфіку роботи закладу, а саме надання висококваліфікованої та спеціалізованої стаціонарної і амбулаторно-консультативної медичної допомоги населенню області для здійснення єдиної державної і регіональної політики в галузі охорони здоров’я, Замовник не може ризикувати здоров’ям та життям пацієнтів та персоналу, а тому оцінюється не тільки економічна вигідність тендерної пропозиції, а і в першу чергу відповідність пропозиції медико-технічним вимогам, зазначеним у Тендерній документації.
Вимоги до засобів викладені з точки зору ефективності застосування та досвіду використання продукції у своїй діяльності, а також, особливостей організації безпосередньо тих процесів, в яких така продукція використовується, з огляду на конкретні умови та обставини, за яких такі процеси відбуваються та у відповідності до затвердженого плану дотримання санітарно-епідемічного режиму в установі. Пропозиція ТОВ «ФАРТУНАТ» містила еквіваленти, які мають не повний спектр антимікробної дії, що має доволі важливе значення при дезінфекційній обробці відділень закладу, через що Замовник не бачить причини для повернення вашої пропозиції до розгляду. Так як дана закупівля спрямована на закупівлю дезінфікуючих засобів для відділення Інтенсивної терапії екстракорпоральних методів детоксикації, де знаходяться люди в дуже тяжкому стані, та в якому дуже важливо притримуватись всіх норм дезинфекції та проводити її в скорочені терміни задля швидкого реагування в екстремальних умовах, ми не можемо купувати дезінфекційні засоби з іншими медико-технічними вимогами. До того ж, з такими медико-технічними характеристиками існують повні еквіваленти, які зареєстровані на території України.
Щодо звинувачень щодо «Замовник-корупціонер провів чергову закупівлю у "свого" постачальника, після чого посадові особи отримають 40% хабаря від вартості закупівлі.» викладених у Вашій вимозі, вважаємо що такі безпідставні та абсурдні звинувачення грубо порушують наші права та законні інтереси. Ви намагаєтесь заблокувати закупівлю дезінфікуючих засобів, чим перешкоджаєте нормальному виконанню своїх прямих функцій Замовником, безпідставно залякуючи та погрожуючи Замовнику.
Також хочемо зазначити щодо вашого виразу «Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні.» - ви у всіх своїх конкурентах та замовниках вбачаєте хабарників та корупціонерів. Наголошуємо, що Замовник у своїй діяльності цілком і повністю у своїй роботі дотримується вимог чинного Законодавства.
Крім того, Згідно ч.1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.», чого ви не зробили, а просто чекали нашого рішення, щоб черговий раз висунути нам звинувачення та перешкодити закупівлі дезінфікуючих засобів. До того ж, ви подали Вимогу зі звинуваченнями про «чергову закупівлю у "свого" постачальника», що взагалі нелогічно, враховуючи що Замовник на момент подання Вами Вимоги ще навіть не підтвердив ні одного Учасника як переможця.
Щодо наданої вами порівняльної таблиці хочемо зазначити, що вимоги Замовника були відкореговані Вами спеціально, щоб більше здаватись «жертвою» для контролюючих органів. Наприклад, це стосується п.1 Вимог до «засіб для дезінфекції шкіри рук та шкіряних покривів (спиртовий) «КВІКЦИД» (з емолентами) фасовка – каністра 5,0л. або еквівалент» де ви відкоригували наші вимоги щодо вмісту спирту. Згідно Наказу МОЗ України №236 зазначено «п. 9.11. Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або інших швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів методом їх втирання в кисті рук та передпліччя, включаючи ліктьові суглоби.». Запропонований Вами «ЕконормDEZ РП» засіб на основі спирту, але містить тільки 55% спирту, що прямо порушує вимоги Наказу, а не особисто наші «дискримінаційні вимоги».
Також хочемо наголосити, що відповідно до чинного законодавства у юридичної особи є таке право, як недоторканність ділової репутації, а також на інші немайнові права, що можуть їй належати. Звинувачуючи посадових осіб Замовника у «корупційному зговорі», Ви принижуєте ділову репутацію нашого закладу. Поняття «ділова репутація» знайшло своє вираження у Постанові Пленуму Верховного Суду України від 27.02.2009 №1, де діловою репутацією юридичної особи розуміється оцінка її підприємницької, громадської, професійної чи іншої діяльності, яку здійснює така особа як учасник суспільних відносин. Аналізуючи ст. 201 та ст. 1116 ЦК України можна зробити висновок, що ділова репутація є немайновим благом, отже охороняється чинним законодавством України. Порушення права на недоторканність ділової репутації полягає в розповсюдженні неправдивих відомостей про юридичну особу, внаслідок чого вона зазнає немайнової шкоди. У разі наявності порушень, юридична особа має право вимагати відшкодування матеріальної та моральної шкоди за приниження її ділової репутації. КНП «КОЛ КОР» як і будь-яка інша особа має право на захист ділової репутації, у тому числі шляхом звернення до суду з вимогою щодо відшкодування шкоди порушником.
Номер вимоги: UA-2019-10-11-002067-b.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 22 листопада 2019 10:46
До написаного
Якщо не розумієтесь на темі дезінфекції, або нічого не пишіть, щоб не показувати свою дурість, або повивчайте Накази МОЗ, перед тим, як на них посилатися. Вірне трактування Наказу МОЗ №236 Відповідно до 9.11 “Інструкції щодо організації контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів”, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 04.04.2012 № 236 (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0912-12):

“Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або інших швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів методом їх втирання в кисті рук та передпліччя, включаючи ліктьові суглоби.”
Згідно з п.1.2 Методичних рекомендацій "Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу", затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.09.2010 №798 (http://document.ua/pro-zatverdzhennja-metodichnih-rekomendacii-hirurgichna-ta-g-doc34054.html):
“Антисептик для рук – засіб на основі спирту з додаванням або без додавання інших сполук, призначений для деконтамінації шкіри рук з метою переривання ланцюгу передачі інфекції”.
Враховуючи вищенаведене антисептичні (дезінфекційні) засоби для рук поділяються на дві групи:
Перша група — спиртові засоби (засоби на основі спирту без додавання інших сполук);
Друга група — інші засоби, зокрема, засоби на основі спирту з додавання інших сполук.
Засіб, що зазначений в тендерній документації, відносяться до другою групи, а не до першої. Крім того, вищезазначений засіб, зареєстрований у встановленому порядку та відповідно до ст. 34 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1645-14/page2) дозволений до використання в Україні, зокрема, і у лікувально-профілактичних закладах. Тобто, якщо запропонований нами засіб не відповідав би Наказу №236 МОЗ України, він не пройшов би реєстрацію, а свідоцтво про Державну реєстрацію на цей засіб видане пізніше, ніж був введений в дію Наказ №236!
Враховуючи той факт, що вже не один рік цей замовник-хабарник проводить корупційні закупівлі, акцептуючи найдорожчі пропозиції Учасників,яких запланував у переможі та від яких отрумує справно хабарі -40% від вартості закупівлі ( є докази), ми направляємо листи до контролюючих антикорупційних органів!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 листопада 2019 11:10
Тендерною Документацією вимагався саме антисептик із вмістом спирту 65%, як більш швидкодіючий, що необхідно для роботи. Все викладено в попередньому роз'яснені. Більше не бачимо сенсу в дискусії. І досить звинувачувати нас безпідставно в корупції. Це не етично. Гарного дня.
Номер вимоги: UA-2019-10-11-002067-b.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 22 листопада 2019 11:28
Щодо відповіді
На якій науковій Законній підставі ви розмірковуєте про швидку дію антисептика та вміст спирту? Є міжнародні стандарти, яким повністю відповідає і склад і швидкість дії антисептика при різних режимах використання. Відкрийте методичні вказівки! Краще не пишіть нічого, якщо зовсім не тямите в темі дезінфекції! Чим більше пишите - тим більше ми розуміємо, що ви НІЧОГО НЕ РОЗУМІЄТЕ в тому, що закуповуєте! Цю вашу писанину ми теж додаємо до тих документів, які відправляємо до контролюючих органів!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 листопада 2019 18:46
Причини відхилення вашої Тендерної Пропозиції викладені в Протоколі засідання тендерного комітету №200 від 21.11.2019р. Відповідь на вашу Вимогу, щодо повернення вашої пропозиції до розгляду, була надана Замовником раніше з дотриманням вимог ЗУ "Про публічні закупівлі".

Документи подані скаржником

12 листопада 2019 09:59
вимога.docx

Документи

14 листопада 2019 10:00
Відповідь на вимогу.pdf

Документи

22 листопада 2019 10:03
відповідь на вимогу.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-11-002067-b.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФОП ПУХИР МАРІЯ ДМИТРІВНА, Код ЄДРПОУ:2610808565
Дата подання: 08 листопада 2019 00:05
На рішення замовника
Замовник оголосив переможцем торгів учасника із деззасобами, які не відповідають медико технічним вимогам тендерної документації- провів торги із порушення принципу відкритості та прозорості
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Скарга відкликана скаржником
Причина: помилково подана до АМКУ
Дата: 12 листопада 2019 10:07
рішення від 12.11.2019 № 16445.pdf
Дата публікації: 13 листопада 2019 10:24

Документи подані скаржником

08 листопада 2019 00:05
вимога.docx

Документи Органу Оскарження

13 листопада 2019 10:24
рішення від 12.11.2019 № 16445.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ" 44 700,00
UAH з ПДВ
22 350,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СТАХАНОВА АНАСТАСІЯ ВОЛОДИМИРІВНА 48 382,00
UAH з ПДВ
48 382,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ПУХИР МАРІЯ ДМИТРІВНА 48 400,00
UAH з ПДВ
48 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2019 16:44
Електронний підпис
04 листопада 2019 16:40
Документи переможця торгів.pdf
17 жовтня 2019 14:02
Електронний підпис
17 жовтня 2019 14:00
Тендерна пропозиція.PDF
17 жовтня 2019 14:00
Сертифікати якості.PDF
17 жовтня 2019 14:00
Проект договору.PDF
17 жовтня 2019 14:00
Інші документи.PDF
17 жовтня 2019 14:00
ЕконормDEZ Форте.pdf
17 жовтня 2019 14:00
ЕконормDEZ РП.pdf
17 жовтня 2019 14:00
ЕконормDEZ Актив.pdf
17 жовтня 2019 14:00
Гарантійні листи.PDF
17 жовтня 2019 14:00
Витяг з реєстру ЄП.pdf
17 жовтня 2019 14:00
Витяг з ЄДР.pdf
17 жовтня 2019 14:00
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

24 жовтня 2019 17:48
Цінова пропозиція.pdf
24 жовтня 2019 17:48
Док-ти на дез.засоби.rar

Публічні документи

24 жовтня 2019 17:55
Цінова пропозиція.pdf
24 жовтня 2019 17:55
Док-ти на дез.засоби.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАРТУНАТ"

ФОП СТАХАНОВА АНАСТАСІЯ ВОЛОДИМИРІВНА

ФОП ПУХИР МАРІЯ ДМИТРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ"
#37308833
Рішення скасоване 22 350,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2019 09:48
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ"
#37308833
Відхилено 22 350,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 08:23
ФОП СТАХАНОВА АНАСТАСІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
#3195320844
Переможець 48 382,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 09:18

Документи

21 листопада 2019 08:23
Електронний підпис
21 листопада 2019 08:21
ПРОТОКОЛ №200.pdf
14 листопада 2019 09:53
Електронний підпис
14 листопада 2019 09:48
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2019 09:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП СТАХАНОВА АНАСТАСІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
#3195320844
48 382,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 17:13
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2020 15:33
ДУ 3 53-ТР19.pdf зміни до договору
27 березня 2020 15:26
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2020 17:04
ДУ 2 53-ТР19.pdf зміни до договору
12 лютого 2020 17:01
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 13:26
ДУ 1 53-ТР19.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 13:25
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 11:25
53-ТР19.pdf укладений
03 грудня 2019 11:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 53-ТР/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році,
Номер договору про закупівлю: 53-ТР/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 53-ТР/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 57 609,00
UAH