Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
38713 дезінфікуючі засоби, хірургічний інструмент; 38713 дезінфікуючі засоби, хірургічний інструмент; 47631 засіб дезінфікуючий для медичних виробів; 41550 дезінфікуючі засоби для рук; 47631 засіб дезінфікуючий для медичних виробів; 47631 засіб дезінфікуючий для медичних виробів
Очікувана вартість
487 400,00 UAH
UA-2019-10-11-001798-b ● a8cd3d1b101d4b6c80499fe12a93dda9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Національний науковий центр радіаційної медицини Національної академії медичних наук України" |
Код ЄДРПОУ: | 04837835 |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Мельникова, 53 |
Контактна особа: |
Анатолій Козачок +380444836126 planning@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 жовтня 2019 13:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 жовтня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 жовтня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 30 жовтня 2019 15:27 |
Очікувана вартість: | 487 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 найменувань
38713 дезінфікуючі засоби, хірургічний інструмент; 38713 дезінфікуючі засоби, хірургічний інструмент; 47631 засіб дезінфікуючий для медичних виробів; 41550 дезінфікуючі засоби для рук; 47631 засіб дезінфікуючий для медичних виробів; 47631 засіб дезінфікуючий для медичних виробів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, Київ, Київ, проспект Перемоги 119-121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 жовтня 2019 13:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2019 13:34 |
ТД деззасоби (нова редакція).doc | |
21 жовтня 2019 13:34 |
перелік змін.jpg | |
21 жовтня 2019 13:34 |
Додаток 3 (нова редакція).docx | |
11 жовтня 2019 13:05 |
Додаток 1.docx | |
11 жовтня 2019 13:05 |
Додаток 2.docx |
21 жовтня 2019 13:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 жовтня 2019 13:34 |
ТД деззасоби (нова редакція).doc
|
|||
21 жовтня 2019 13:34 |
перелік змін.jpg
|
|||
21 жовтня 2019 13:34 |
Додаток 3 (нова редакція).docx
|
|||
11 жовтня 2019 13:05 |
Додаток 1.docx
|
|||
11 жовтня 2019 13:05 |
Додаток 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-11-001798-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 15 жовтня 2019 16:39
упереджені вимоги
Порушення Закону, дискримінаційні вимоги
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 жовтня 2019 13:44
Шановний учаснику!
1. Стосовно позиції 1: у складі засобу нами вказані лише три основні діючі речовини. Інші складові можуть бути будь-які. Для економії бюджетних коштів замовнику потрібні засоби з тривалим строком придатності робочих розчинів. Зазначений у тендерній документації строк придатності робочого розчину 40 діб зумовлений саме економією. І так як Ви вказали виробники-розробники відповідають не тільки за склад, а і за всі випробування, концентрації і експозиції заявлені ними у методичних вказівках (інструкціях).
2. Стосовно генеральних прибирань: жодним наказом не зазначений час проведення дезінфекції об’єктів при проведенні генеральних прибирань.
3. Стосовно епідситуації: у багатьох медичних закладах можливі спалахи ОНІ і інших небезпечних інфекцій. Ми турбуємося насамперед про наших пацієнтів. Тому засоби, що ми плануємо закупити, у комплексі повинні у повній мірі запобігти спалахам будь-яких захворювань у нашому закладі.
4. Стосовно обробки операційного поля: ми не вимагаємо маркування операційного поля, а лише обробку.
5. Стосовно позицій 4 і 5: в позиціях 4 та 5 не зазначений конкретний склад. Запропоновані засоби повинні відповідати заявленим вимогам. А буде це один засіб чи два кожен учасник вирішує самостійно.
Також відповідно до Наказу МОЗ №798 від 21.09.2010 «Про затвердження методичних рекомендацій "Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу", антисептик для рук – засіб на основі спирту з додаванням або без додавання інших сполук, призначений для деконтамінації шкіри рук з метою переривання ланцюгу передачі інфекції.
Наказ МОЗ України №236 від 04.04.2012р «Про організацію контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів», визначає, що медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або інших швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів методом їх втирання в кисті рук та передпліччя, включаючи ліктьові суглоби. Для цього засіб наносять на руки порціями і втирають у шкіру. Перша порція засобу наноситься тільки на сухі руки. Між послідовними операціями прийнятна тривалість обробки рук також становить не менше 1,5 хв.
Тобто, склад дезінфікуючого засобу повинен становити не менше ніж 65,0% спирту. А отже, Замовник повністю дотримується визначених законодавством України норм та вимог що виключає будь-яку дискримінацію.
Також було прийнято рішення внести зміни до додатку 3 тендерної документації.
1. Стосовно позиції 1: у складі засобу нами вказані лише три основні діючі речовини. Інші складові можуть бути будь-які. Для економії бюджетних коштів замовнику потрібні засоби з тривалим строком придатності робочих розчинів. Зазначений у тендерній документації строк придатності робочого розчину 40 діб зумовлений саме економією. І так як Ви вказали виробники-розробники відповідають не тільки за склад, а і за всі випробування, концентрації і експозиції заявлені ними у методичних вказівках (інструкціях).
2. Стосовно генеральних прибирань: жодним наказом не зазначений час проведення дезінфекції об’єктів при проведенні генеральних прибирань.
3. Стосовно епідситуації: у багатьох медичних закладах можливі спалахи ОНІ і інших небезпечних інфекцій. Ми турбуємося насамперед про наших пацієнтів. Тому засоби, що ми плануємо закупити, у комплексі повинні у повній мірі запобігти спалахам будь-яких захворювань у нашому закладі.
4. Стосовно обробки операційного поля: ми не вимагаємо маркування операційного поля, а лише обробку.
5. Стосовно позицій 4 і 5: в позиціях 4 та 5 не зазначений конкретний склад. Запропоновані засоби повинні відповідати заявленим вимогам. А буде це один засіб чи два кожен учасник вирішує самостійно.
Також відповідно до Наказу МОЗ №798 від 21.09.2010 «Про затвердження методичних рекомендацій "Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу", антисептик для рук – засіб на основі спирту з додаванням або без додавання інших сполук, призначений для деконтамінації шкіри рук з метою переривання ланцюгу передачі інфекції.
Наказ МОЗ України №236 від 04.04.2012р «Про організацію контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів», визначає, що медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або інших швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів методом їх втирання в кисті рук та передпліччя, включаючи ліктьові суглоби. Для цього засіб наносять на руки порціями і втирають у шкіру. Перша порція засобу наноситься тільки на сухі руки. Між послідовними операціями прийнятна тривалість обробки рук також становить не менше 1,5 хв.
Тобто, склад дезінфікуючого засобу повинен становити не менше ніж 65,0% спирту. А отже, Замовник повністю дотримується визначених законодавством України норм та вимог що виключає будь-яку дискримінацію.
Також було прийнято рішення внести зміни до додатку 3 тендерної документації.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТРАСТ МЕДІКАЛ ГРУП" #42060051 |
Переможець |
483 400,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2019 10:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2020 11:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 квітня 2020 10:59
|
Повідомлення.docx | зміни до договору |
16 квітня 2020 08:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 13:26
|
20 _ Дез засоби.jpg | зміни до договору |
28 грудня 2019 13:04
|
Повідомл 2.jpg | зміни до договору |
28 грудня 2019 13:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 10:01
|
ДУ №1 Дез засоби.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 08:01
|
Повідомл 1.jpg | зміни до договору |
28 грудня 2019 08:01
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2019 10:35
|
договір ТОВ %22Траст Медікал Груп%22.pdf | укладений |
15 листопада 2019 08:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись п.1 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.3.3. № 110 від «14» листопада 2019 року Сторони прийшли до згоди зменшити суму договору на 10 000,00 (десять тисяч) гривень 00 копійок без ПДВ. 2. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «Ціна договору становить 473 400,00 (чотириста сімдесят три тисячі чотириста) гривень 00 копійок без ПДВ. 3. Специфікацію викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 110 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ч.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.11.2. Договору Сторони дійшли згоди і вирішили укласти дану Додаткову угоду та продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року до 30.03.2020 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 110 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дані зміни до договору мають суто технічний характер та не несуть юридичних наслідків. Необхідність внесення зумовлена змінами у технічному регламенті майданчика публічних закупівель zakupki.prom.ua в частині процедури оприлюднення звіту про виконання договору. |
Номер договору про закупівлю: | 110 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |