Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

38713 дезінфікуючі засоби, хірургічний інструмент; 38713 дезінфікуючі засоби, хірургічний інструмент; 47631 засіб дезінфікуючий для медичних виробів; 41550 дезінфікуючі засоби для рук; 47631 засіб дезінфікуючий для медичних виробів; 47631 засіб дезінфікуючий для медичних виробів
Очікувана вартість
487 400,00 UAH
UA-2019-10-11-001798-b a8cd3d1b101d4b6c80499fe12a93dda9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анатолій Козачок

+380444836126 planning@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Національний науковий центр радіаційної медицини Національної академії медичних наук України"
Код ЄДРПОУ: 04837835
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Мельникова, 53
Контактна особа: Анатолій Козачок
+380444836126
planning@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 13:05
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 30 жовтня 2019 15:27
Очікувана вартість: 487 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 найменувань
38713 дезінфікуючі засоби, хірургічний інструмент; 38713 дезінфікуючі засоби, хірургічний інструмент; 47631 засіб дезінфікуючий для медичних виробів; 41550 дезінфікуючі засоби для рук; 47631 засіб дезінфікуючий для медичних виробів; 47631 засіб дезінфікуючий для медичних виробів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київ, Київ, проспект Перемоги 119-121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2019 13:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2019 13:34
ТД деззасоби (нова редакція).doc
21 жовтня 2019 13:34
перелік змін.jpg
21 жовтня 2019 13:34
Додаток 3 (нова редакція).docx
11 жовтня 2019 13:05
Додаток 1.docx
11 жовтня 2019 13:05
Додаток 2.docx
21 жовтня 2019 13:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 13:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2019 13:34
ТД деззасоби (нова редакція).doc
11 жовтня 2019 13:05
ТД деззасоби.doc
21 жовтня 2019 13:34
перелік змін.jpg
21 жовтня 2019 13:34
Додаток 3 (нова редакція).docx
11 жовтня 2019 13:05
Додаток 3.docx
11 жовтня 2019 13:05
Додаток 1.docx
11 жовтня 2019 13:05
Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-11-001798-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 15 жовтня 2019 16:39
упереджені вимоги
Порушення Закону, дискримінаційні вимоги
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 жовтня 2019 13:44
Шановний учаснику!
1. Стосовно позиції 1: у складі засобу нами вказані лише три основні діючі речовини. Інші складові можуть бути будь-які. Для економії бюджетних коштів замовнику потрібні засоби з тривалим строком придатності робочих розчинів. Зазначений у тендерній документації строк придатності робочого розчину 40 діб зумовлений саме економією. І так як Ви вказали виробники-розробники відповідають не тільки за склад, а і за всі випробування, концентрації і експозиції заявлені ними у методичних вказівках (інструкціях).
2. Стосовно генеральних прибирань: жодним наказом не зазначений час проведення дезінфекції об’єктів при проведенні генеральних прибирань.
3. Стосовно епідситуації: у багатьох медичних закладах можливі спалахи ОНІ і інших небезпечних інфекцій. Ми турбуємося насамперед про наших пацієнтів. Тому засоби, що ми плануємо закупити, у комплексі повинні у повній мірі запобігти спалахам будь-яких захворювань у нашому закладі.
4. Стосовно обробки операційного поля: ми не вимагаємо маркування операційного поля, а лише обробку.
5. Стосовно позицій 4 і 5: в позиціях 4 та 5 не зазначений конкретний склад. Запропоновані засоби повинні відповідати заявленим вимогам. А буде це один засіб чи два кожен учасник вирішує самостійно.
Також відповідно до Наказу МОЗ №798 від 21.09.2010 «Про затвердження методичних рекомендацій "Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу", антисептик для рук – засіб на основі спирту з додаванням або без додавання інших сполук, призначений для деконтамінації шкіри рук з метою переривання ланцюгу передачі інфекції.
Наказ МОЗ України №236 від 04.04.2012р «Про організацію контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів», визначає, що медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або інших швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів методом їх втирання в кисті рук та передпліччя, включаючи ліктьові суглоби. Для цього засіб наносять на руки порціями і втирають у шкіру. Перша порція засобу наноситься тільки на сухі руки. Між послідовними операціями прийнятна тривалість обробки рук також становить не менше 1,5 хв.
Тобто, склад дезінфікуючого засобу повинен становити не менше ніж 65,0% спирту. А отже, Замовник повністю дотримується визначених законодавством України норм та вимог що виключає будь-яку дискримінацію.
Також було прийнято рішення внести зміни до додатку 3 тендерної документації.

Документи подані скаржником

15 жовтня 2019 16:39
НЦРМ НАМУ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2019 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТРАСТ МЕДІКАЛ ГРУП" 483 400,00
UAH з ПДВ
483 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЕЗАМЕД" 484 400,00
UAH з ПДВ
484 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2019 15:01
Електронний підпис
29 жовтня 2019 14:58
Методичні вказівки.rar
29 жовтня 2019 14:58
Документи.pdf
29 жовтня 2019 14:58
2 Установчі документи.pdf
29 жовтня 2019 14:58
1 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТРАСТ МЕДІКАЛ ГРУП"

ТОВ "ДЕЗАМЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТРАСТ МЕДІКАЛ ГРУП"
#42060051
Переможець 483 400,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2019 10:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2019 10:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТРАСТ МЕДІКАЛ ГРУП"
#42060051
483 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 квітня 2020 11:00
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2020 10:59
Повідомлення.docx зміни до договору
16 квітня 2020 08:29
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 13:26
20 _ Дез засоби.jpg зміни до договору
28 грудня 2019 13:04
Повідомл 2.jpg зміни до договору
28 грудня 2019 13:04
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 10:01
ДУ №1 Дез засоби.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 08:01
Повідомл 1.jpg зміни до договору
28 грудня 2019 08:01
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 10:35
договір ТОВ %22Траст Медікал Груп%22.pdf укладений
15 листопада 2019 08:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.1 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.3.3. № 110 від «14» листопада 2019 року Сторони прийшли до згоди зменшити суму договору на 10 000,00 (десять тисяч) гривень 00 копійок без ПДВ. 2. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «Ціна договору становить 473 400,00 (чотириста сімдесят три тисячі чотириста) гривень 00 копійок без ПДВ. 3. Специфікацію викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 110
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.11.2. Договору Сторони дійшли згоди і вирішили укласти дану Додаткову угоду та продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року до 30.03.2020 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 110
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дані зміни до договору мають суто технічний характер та не несуть юридичних наслідків. Необхідність внесення зумовлена змінами у технічному регламенті майданчика публічних закупівель zakupki.prom.ua в частині процедури оприлюднення звіту про виконання договору.
Номер договору про закупівлю: 110
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 473 400,00
UAH