Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання ( код ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання )
Очікувана вартість
76 000,00 UAH
UA-2019-10-11-001630-b 16bf16663217459c9140cf26b497cb60
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кожина Альона Вікторівна

380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445442
Вебсайт: http://www.ruo-obolon.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а
Контактна особа: Кожина Альона Вікторівна
380444197359
obolon_osvita_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 12:41
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2019 18:00
Очікувана вартість: 76 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 760,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комп’ютерне обладнання ( код ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання )
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 Одиниця
Комп’ютерне обладнання ( код ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04209, Україна, Київська область, Київ, Малиновського,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 жовтня 2019 12:57
Дата відповіді: 15 жовтня 2019 12:59
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно технічних вимог

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 75 100,00
UAH з ПДВ
75 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
Переможець 75 100,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 21:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2019 21:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
75 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір компютери для ІРЦ.pdf укладений
28 жовтня 2019 15:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 75 100,00
UAH (в тому числі ПДВ 12 516,67 UAH)
Причини розірвання договору: закупівля " Компютерне обладнання -30230000-0" та договір №2510-8Т розриваються у звязку з відсутністю реального фінансування видатків