Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інформаційні системи
Очікувана вартість
3 390 000,00 UAH
UA-2019-10-11-001557-b 9e0109b04bc44c0db3bff286a59d8320
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Управління майном Сумськоі обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 21107251
Вебсайт: http://mayno.sm.gov.ua
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ЗАРІЧНИЙ Р-Н ПЛОЩА НЕЗАЛЕЖНОСТІ БУД. 2
Контактна особа: Інна
+380542700065,+380542700066
getman20@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 12:28
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2019 15:00
Очікувана вартість: 3 390 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48810000-9: Інформаційні системи


Тендерна документація

11 жовтня 2019 12:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 12:28
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-11-001557-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "АСКЕП ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:41571077
Дата подання: 16 жовтня 2019 12:59
В одному лоті різні предмети закупівлі
Доброго дня, згідно до тендерної документації в одному лоті ви закуповуєте і програмне забезпечення і компьютерну техніку, згідно до ДК 021:2015 дані предмети закупівлі є різними та мають різні коди CPV 48180000-3 Пакети медичного програмного забезпечення та 30230000-0 Комп’ютерне обладнання.
Розробники ПЗ не завжди є продавцями обладнання, так само і постачальники обладнання не завжди є розробниками ПЗ.
Тому, дані вимоги, щодо внесення в один лот і ПЗ і апаратну частину є дискримінаціною.

Згідно до статті 22 частини 4 ЗУ "Про публічні закупівлі" - " Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників."

Просимо розділити дані предмети закупівлі на лоти.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 16 жовтня 2019 13:39
Причина: подали іншу
Номер вимоги: UA-2019-10-11-001557-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АСКЕП ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:41571077
Дата подання: 16 жовтня 2019 13:32
Розділити закупівлю на лоти
Згідно інформації, розміщеної на веб-порталі Prozorro, предметом даної закупівлі є “Медична інформаційна система на 80 (7) автоматизованих робочих місць” за CPV-кодом ДК 021:2015: 48810000-9 — Інформаційні системи. Тобто в одному лоті ви закуповуєте як апаратні, так і програмні компоненти, яким відповідають різні коди згідно ДК 021:2015, а саме “30230000-0 Комп’ютерне обладнання” (апаратний компонент) та “48810000-9 — Інформаційні системи” (програмний компонент).
Відповідно до розділу І Додатку 1 Тендерної документації вимагається поставити Системний блок, Монітор, Мережевий фільтр та ПЗ “Медична інформаційна система”.
Ми, як потенційний учасник торгів, є розробником та продавцем лише програмного забезпечення “Медична інформаційна система” та не маємо можливості поставити апаратну частину закупівлі (Системний блок, Монітор, Мережевий фільтр), тому позбавлені можливості брати участь у цьому тендері, що є дискримінацією.
Згідно ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі” закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям та зловживанням. Згідно ч. 3 ст. 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Замовником КУ "Управління майном Сумськоі обласної ради", оголосивши закупівлю одночасно апаратного і програмного компоненту в одному лоті, було встановлено дискримінаційну вимогу, зокрема, по відношенню до нашої компанії, як потенційного учасника торгів. Це є порушенням ст. 3, ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Вимагаємо розділити в окремі лоти/тендери закупівлю апаратної частини (Системного блоку, Монітору, Мережевого фільтру) та закупівлю програмної (ПЗ “Медична інформаційна система”). В разі проведення закупівлі без змін ви будете порушувати чинне законодавство.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 жовтня 2019 17:08
Згідно із рішенням Сумської обласної ради від 14.12.2018 «Про обласний бюджет Сумської області на 2019 рік» Управлінню майном Сумської обласної ради (Замовник) виділено кошти із цільовим призначенням: придбання медичної інформаційної системи для КНП СОР «Обласна дитяча клінічна лікарня» та комп’ютеризацію і автоматизацію лікувального процесу Комунального закладу Сумської обласної ради «Обласний клінічний перинатальний центр».
Кошти виділено з метою облаштування автоматизованого робочого місця лікаря Комунального некомерційного підприємства Сумської обласної ради «Сумська обласна дитяча клінічна лікарня» та Комунального закладу Сумської обласної ради «Обласний клінічний перинатальний центр», з метою автономізації закладу медичної допомоги, приєднання до загальнодержавної мережі інформаційного забезпечення охорони здоров'я для отримання фінансування від Національної служби здоров’я.
Закупівля здійснюється не тільки програмного забезпечення «Медична інформаційна система» або комп’ютерного обладнання, як окремих предметів закупівлі, а як єдине ціле з метою комплектації автоматизованого робочого місця лікаря, та уникнення технічних невідповідностей між придбаним комп’ютерним обладнанням та програмним забезпеченням.
Згідно із ч. 7 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом МЕРТУ від 17.03.2016 №454 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Тобто Замовник може поділити на лоти, але не зобов’язаний. Отже, вимога Учасника про поділ предмета закупівлі на частини суперечить вимогам законодавства.
Не можливість Учасника здійснити поставку, визначеного предмету закупівлі в повному обсязі не свідчить про наявність дискримінаційних умов, оскільки Замовником у тендерній документації не встановлено обмежень для Учасників. Отже, наявність у тендерній документації дискримінаційних умов є суб’єктивною думкою потенційного Учасника.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Медична інформаційна система на 80 автоматизованих робочих місць
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 3 200 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 32 000,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 28 жовтня 2019 14:34
Закінчення: 28 жовтня 2019 14:55
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

80 комп
Медична інформаційна система на 80 автоматизованих робочих місць для Комунального некомерційного підприємства Сумської обласної ради «Сумська обласна дитяча клінічна лікарня»
ДК 021:2015: 48810000-9 — Інформаційні системи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40031, Україна, Сумська область, Суми, вул. Ковпака,22
Дата доставки: 26 листопада 2019  —  26 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117, Замовник може перерахувати Постачальнику попередню оплату у розмірі не більше 30 % вартості Товару на термін 30 календарних днів з моменту підписання Договору. У разі невикористання Постачальником суми авансу протягом встановленого строку, кошти повертаються Замовнику. Аванс 30 Календарні 30
Поставка товару Оплата здійснюється за рахунок коштів обласного бюджету Пiсляоплата 30 Банківські 70

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2019 12:28
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛАН СИСТЕМС" 3 150 720,00
UAH з ПДВ
3 118 720,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС" 3 182 556,00
UAH з ПДВ
3 150 556,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

25 жовтня 2019 14:55
Електронний підпис
25 жовтня 2019 13:22
Електронний підпис
25 жовтня 2019 13:22
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛАН СИСТЕМС"

ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛАН СИСТЕМС"
#33447399
Переможець 3 118 720,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2019 11:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2019 11:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛАН СИСТЕМС"
#33447399
3 118 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 15:18
Оплата МИС 80 автома роб місць.pdf укладений
27 грудня 2019 15:17
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 14:51
дог 90 мед інформ система дитяча лік.pdf укладений
11 листопада 2019 14:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 118 720,00
UAH (в тому числі ПДВ 519 786,66 UAH)