Капітальний ремонт – влаштування додаткової смуги на підйом на ділянці від км 203+650 до км 204+650 автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці (с. Вихилівка) Хмельницької області
Очікувана вартість
80 670 563,00 UAH
UA-2019-10-11-001537-b f7e883d37d6747fc913312cd9de025f9
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 25879878
Місцезнаходження замовника: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Свободи, 77
Контактна особа замовника: Адуканець Леся Василівна
380382783250
tenderhm@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 03 січня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 січня 2020 15:00
Початок аукціону: 14 січня 2020 13:51
Очікувана вартість: 80 670 563,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 806 705,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт – влаштування додаткової смуги на підйом на ділянці від км 203+650 до км 204+650 автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці (с. Вихилівка) Хмельницької області
Джерело фінансування закупівлі - державний бюджет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Свободи, 77
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Фінансові зобов’язання за договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів. Оплата робіт проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт згідно підписаних Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт (ф. №КБ-2в) і Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. №КБ-3) протягом 5 банківських днів з дати отримання бюджетного фінансування Замовником на свій реєстраційний рахунок. Попередня оплата може здійснюватися щомісячно у межах 30% від вартості річного обсягу робіт відповідно до Постанови КМУ від 23.04.2014 р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох місяців відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору та лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по формі КБ-2, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2., а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Фінансові зобов’язання за договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів. Оплата робіт проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт згідно підписаних Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт (ф. №КБ-2в) і Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. №КБ-3) протягом 5 банківських днів з дати отримання бюджетного фінансування Замовником на свій реєстраційний рахунок. Попередня оплата може здійснюватися щомісячно у межах 30% від вартості річного обсягу робіт відповідно до Постанови КМУ від 23.04.2014 р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох місяців відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору та лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по формі КБ-2, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2., а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення Пiсляоплата 5 Банківські 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

03 січня 2020 22:35
Електронний цифровий підпис
11 листопада 2019 12:47
Електронний цифровий підпис
23 жовтня 2019 13:16
Електронний цифровий підпис
11 жовтня 2019 12:33
Електронний цифровий підпис
03 січня 2020 22:35
Протокол 61І22 від 03.01.2020.pdf
03 січня 2020 22:34
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД 61І22 КР Н-03 км 203- км 204+650.doc
11 листопада 2019 12:44
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД 61І18 КР Н-03 Вихилівка.doc
23 жовтня 2019 13:11
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД 61І9 КР Н-03 Вихилівка.doc
11 жовтня 2019 12:28
ТД 61І1 від 8.10.19 Н-03 КР.doc
03 січня 2020 22:32
ЗМІНИ 61І22 ТІД КР Н-03 Вихилівка.doc
11 листопада 2019 12:43
ЗМІНИ ТІД 61І18 КР Н-03 км 203+650-204+650 с.Вихилівка.doc
23 жовтня 2019 13:12
ЗМІНИ 61І9 ТІД КР Н-03 Вихилівка.doc
11 листопада 2019 12:45
Протокол 61І18 від 11.11.2019.pdf
23 жовтня 2019 13:12
Протокол №61І9 від 23.10.19.PDF
11 жовтня 2019 12:30
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ Н-03 км 203-204 КР.pdf
11 жовтня 2019 12:27
Відомість обсягів робіт Н-03 км 204- км 204 КР частина 2.pdf
11 жовтня 2019 12:26
Відомість обсягів робіт Н-03 км 203-204 КР частина 1.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кошторис
Дата подання: 17 жовтня 2019 11:44
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 11:42
З метою уточнення технічного завдання просимо надати інформаційну модель кошторису.
Відповідь: В тендерній документації надана «Відомість об’ємів основних будівельних, монтажних та спеціальних робіт», а також відомості на окремі роботи. Цього достатньо для розрахунку учасником торгів кошторисної вартості робіт на об’єкті. Надання інформаційної моделі інвесторського кошторису тендерною документацією не передбачено.
Кошторис
Дата подання: 18 жовтня 2019 12:47
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 17:14
Шановний Замовнику! Відповідно до Законів України "Про стандартизацію", "Про будівельні норми" в Україні діє ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення будівництва", яким встановлюються основні правила з визначення нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування. Згідно з пунктом 1.2 цей стандарт носить обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій. Згідно з розділом 6.2 "Визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів" у пункті 6.2.2 зазначено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію. Для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів окремих видів капітальних ремонтів замовник надає підряднику дефектний акт, форму якого наведено у додатку Р. Відсутність в Тендерній Документації затвердженої проектної документації унеможливлює здійснення розрахунку ціни пропозиції учасника, а отже перешкоджає та порушує право взяти участь у процедурі, що є неприпустимим з точки зору Закону. Враховуючи вищевикладене, повторно просимо надати кошторисну документацію до затвердженого проекту у програмному файлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У пункті 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» наведена вичерпна інформація, яку має надавати замовник у тендерній документації, а саме: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Як видно з наведеного надання інформаційної моделі інвесторського кошторису не передбачено.
У пункті 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 зазначено:
- для розрахунку ціни пропозиції учасника торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію.
У даному випадку слово «або» не є зобов’язуючим, воно дає можливість вибору з кількох варіантів.
Тендерний комітет обрав варіант надання відомостей обсягів робіт.
ВИРОБНИЧІ БАЗИ
Дата подання: 30 жовтня 2019 11:45
Дата відповіді: 01 листопада 2019 13:03
Відповідно до ТД учасник повинен підтвердити в наявності : виробничої бази та відповідної техніки для виконання робіт, згідно технічної частини. Що мається на увазі, під терміном ВИРОБНИЧА БАЗА ?
Відповідь: Будівельне виробництво вимагає забезпечення і своєчасне постачання різноманітних ресурсів. У своєчасній підготовці і організованому веденні будівництва (ремонту) визначне місце займає його виробнича база.
Виробнича база – це постійні підприємства з засобами механізації та допоміжні тимчасові виробництва (наприклад АБЗ) генеральної підрядної організації (споруди, склади, майданчики, механізовані установки та інше, що призначені для безперебійного забезпечення ресурсами будівництва).
Запитання щодо мобільного АБЗ
Дата подання: 30 жовтня 2019 11:46
Дата відповіді: 01 листопада 2019 13:03
Згідно вимог ТД , учасник має можливість для підтвердження своєї кваліфікації надати документи на стаціонарний чи мобільний асфальтобетонний завод. Якщо зі стаціонарним заводом все просто, він довгий час зберігає свої просторові координати і на його місце розташування видано атестат виробництва та дозвіл на викиди забруднюючих речовин то з мобільним складніше. Наше підприємство має мобільний завод який зараз змонтований та на який видано атестат виробництва та дозвіл на викиди забруднюючих речовин, але він знаходиться на відстані яка перевищує відстань в 150 км. Чи можливо для підтвердження своєї кваліфікації надати мобільний завод з гарантією його переміщення на орендований майданчик в безпосередній близькості до об’єкту виконання робіт та з гарантією отримання на нього в найкоротші терміни атестат виробництва та дозвіл на викиди забруднюючих речовин в разі перемоги нашого підприємства. Чи потрібно для підтвердження орендованого майданчика під мобільний завод надати підтверджуючі документи ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для забезпечення якості виконання будівельних робіт при проведенні ремонтів, будівництва та реконструкції доріг необхідно надати всю інформацію, що передбачено тендерною документацією, у тому числі атестат виробництва і дозвіл на викиди забруднюючих речовин на мобільний завод які мають бути чинні на дату подання тендерної пропозиції.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-11-001537-b.b1
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ ГРАНІТ-001, Код ЄДРПОУ:42751872
Дата подання: 15 листопада 2019 20:16
Скарга на умови Документації
Скаржник не погоджується з останніми змінами до Документації в частиіні обмеження періоду виконання аналогічного договору (детальніше у долученій скарзі).
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 20 листопада 2019 21:47
рішення від 20.11.2019 № 17039 + лист Замовника .pdf
Дата публікації: 20 листопада 2019 21:46
рішення від 04.12.2019 № 18003.pdf
Дата публікації: 10 грудня 2019 00:29

Документи подані скаржником

15 листопада 2019 20:16
ВИТЯГ ЄДР Граніт 001.pdf
15 листопада 2019 20:16
Аналогічний договір.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 січня 2020 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 69 999 232,80
UAH з ПДВ
69 999 232,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 72 220 000,00
UAH з ПДВ
69 999 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” 72 200 000,00
UAH з ПДВ
70 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТЛ+М" 70 050 004,09
UAH з ПДВ
70 050 004,09
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 січня 2020 10:34
sign.p7s
22 січня 2020 10:30
Корупція ШБУ
22 січня 2020 10:30
Корупція Волосінчук
15 січня 2020 14:59
sign.p7s
15 січня 2020 14:58
Розрахунок ЗП 2019
15 січня 2020 14:57
Розрахунок ЗВВ 2019
13 січня 2020 13:27
sign.p7s
13 січня 2020 13:20
sign.p7s
11 січня 2020 17:09
9. Сертифікат ISO.pdf
11 січня 2020 17:09
3. Ліцензія (оригінал).PDF

Публічні документи

13 січня 2020 11:34
sign.p7s
13 січня 2020 11:32
транспортна схема.pdf
13 січня 2020 11:32
технічне завдання.pdf
13 січня 2020 11:32
ст 17.pdf
13 січня 2020 11:32
Свідоцтво ISO (Копія).pdf
13 січня 2020 11:32
Протокол 9.pdf
13 січня 2020 11:32
проект договору.pdf
13 січня 2020 11:32
ПДВ зав..pdf
13 січня 2020 11:32
Наказ 448.pdf
13 січня 2020 11:32
інші довідки.pdf
13 січня 2020 11:32
Звіт ЄСВ.pdf
13 січня 2020 11:32
Договір 18 К.pdf
13 січня 2020 11:32
довідка працівники.pdf
13 січня 2020 11:32
довідка обладнання.pdf
13 січня 2020 11:32
довідка лабораторія.pdf
13 січня 2020 11:32
Відгук.pdf
13 січня 2020 11:32
Атестат на завод.pdf

Публічні документи

11 січня 2020 10:42
sign.p7s
11 січня 2020 10:34
18. ДОГОВІРНА ЦІНА .zip
11 січня 2020 10:34
14.2. Тех.частина ч.2.pdf
11 січня 2020 10:34
14.1. Тех.частина ч.1.pdf
11 січня 2020 10:34
12.1. Проект договору.pdf
11 січня 2020 10:34
12.2. Істотні умови.pdf
11 січня 2020 10:34
13. Транспортна схема.pdf
11 січня 2020 10:34
15.2. Виконання Дог.№24.zip
11 січня 2020 10:34
16.3. Паспорт КДМ 2013.pdf
11 січня 2020 10:34
15.1. Договір №24, ДУ 1-5.pdf
11 січня 2020 10:34
8. Сертифікати ISO .pdf
11 січня 2020 10:34
21. Дозвіл держпраці.pdf
11 січня 2020 10:34
22. Ліцензія .pdf
11 січня 2020 10:34
15.3. Лист-відгук.pdf
11 січня 2020 10:33
3. Повноваження.zip
11 січня 2020 10:33
2. Довідка ст.17.pdf

Публічні документи

10 січня 2020 17:29
sign.p7s
10 січня 2020 17:26
Транспортна схема.pdf
10 січня 2020 17:26
Проект договору.pdf
10 січня 2020 17:26
Паспорт АБЗ переклад.pdf
10 січня 2020 17:26
Ліцензія.pdf
10 січня 2020 17:26
Звіт ЄСВ та. 6.pdf
10 січня 2020 17:26
Договірна ціна ч.2.pdf
10 січня 2020 17:26
Договірна ціна ч.1.pdf
10 січня 2020 17:26
Договірна ціна ч. 3.pdf
10 січня 2020 17:26
довідка про досвід.pdf
10 січня 2020 17:26
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
10 січня 2020 17:26
Відгук.pdf
10 січня 2020 17:26
Акти КБ-3+КБ-2 (М12) ч.1.pdf
10 січня 2020 17:26
Акти КБ-2 (М-12) ч.3.pdf
10 січня 2020 17:26
Акти КБ-2 (М-12) ч.2.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56
#03448860
Переможець 69 999 232,80
UAH з ПДВ
20 січня 2020 17:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 січня 2020 17:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56
#03448860
69 999 232,80
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку