Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Планетарний архівний (книжковий) сканер з лінійним сенсором, компенсаційною книжковою колискою та притискним склом у комплекті.
Очікувана вартість
720 000,00 UAH
UA-2019-10-11-001468-b 318c9ba70f9f46fea22409c6b31c655f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Коваленко

+30442855069 ikovalenko@cdago.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центральний державний архів громадських об'єднань України
Код ЄДРПОУ: 16308958
Місцезнаходження: 01011, Україна , Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ГЕНЕРАЛА АЛМАЗОВА, будинок 8
Контактна особа: Ірина Коваленко
+30442855069
ikovalenko@cdago.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 12:12
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2019 10:00
Очікувана вартість: 720 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Планетарний архівний (книжковий) сканер з лінійним сенсором, компенсаційною книжковою колискою та притискним склом у комплекті.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01011, Україна, Київ, м. Київ, Генерала Алмазова, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться після підписання сторонами акту введення в експлуатацію товару на підставі видаткової накладної. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2019 12:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 12:12
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 жовтня 2019 13:00
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 11:41
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - У технічних та якісних вимогах до предмета закупівлі, які викладені у Додатку № 2 до тендерної документації, не містяться посилання на певну торгівельну марку або модель товару. Учасник повинен надати пропозицію щодо предмета закупівлі, який за технічними та якісними характеристиками відповідає вимогам, викладеним у Додатку № 2 до тендерної документації.
- Пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі ТП документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам замовника стосовно технічних, якісних, кількісних та інших характеристик щодо предмета закупівлі, викладених в Додатку № 2 до тендерної документації. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі Учасник повинен надати: - інформацію, у формі порівняльної таблиці, наведеної у Додатку №2 тендерної документації, де вказати запропоновану Учасником назву (марку, модель) планетарного архівного сканера і комплектуючих, та його (їх) конкретні (уточнені) технічні характеристики (параметри), заповнивши правий стовпчик таблиці відповідно до кожного визначеного параметру; Замовник має право перевірити відповідність поданої Учасником інформації, у тому числі з використанням відкритих джерел (наприклад, офіційного сайту виробника сканера тощо) або звернутися з відповідним запитом до виробника;
- Відповідно до пункту 5 «Недискримінація учасників» розділу «Загальні положення» тендерної документації вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм, беруть участь у процедурі закупівель на рівних умовах, в тому числі незалежно від обраної системи оподаткування. Методика оцінки тендерних пропозицій викладена в розділі «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, згідно якої єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій на дану закупівлю є «ціна» (з урахуванням всіх податків, зборів та інших необхідних платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування, в тому числі ПДВ). Тобто, ціна, яку зазначив учасник під час проведення аукціону, є остаточною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРХІВНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ" 714 000,00
UAH з ПДВ
714 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2019 19:09
Електронний підпис
25 жовтня 2019 18:53
технічна інформація.pdf
25 жовтня 2019 18:53
договір.pdf
25 жовтня 2019 18:53
Dell інструкція скан.pdf
25 жовтня 2019 18:53
Кваліфікація-30-65.pdf
25 жовтня 2019 18:53
Електронний підпис
25 жовтня 2019 18:53
Кваліфікація-1-29.pdf
25 жовтня 2019 18:53
OS12 інстр укр скан.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРХІВНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ"

Інформація про відміну

Дата відміни
28 жовтня 2019 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій