Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (офісний папір, немарковані конверти)
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2019-10-11-001465-b 7144cadae7d5472aa55cbb63eb24a4f8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондар Світлана Миколаївна

+380502289957 svetikbond160483@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 20453063
Місцезнаходження: 88008, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, площа Народна, 4
Контактна особа: Бондар Світлана Миколаївна
+380502289957
svetikbond160483@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 12:12
Звернення за роз’ясненнями: до 17 жовтня 2019 12:16
Оскарження умов закупівлі: до 23 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 жовтня 2019 12:16
Початок аукціону: 28 жовтня 2019 15:04
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


в межах кошторисних призначень на відповідний період
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1025 пачка
Офісне устаткування та приладдя різне (офісний папір, немарковані конверти)(Джерело фінансування закупівлі - кошти Пенсійного фонду України )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88008, Україна, Закарпатська область, Ужгород, площа Народна,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
70 ящик
Офісне устаткування та приладдя різне (офісний папір, немарковані конверти)(Джерело фінансування закупівлі - кошти Пенсійного фонду України )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88008, Україна, Закарпатська область, Ужгород, площа Народна,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
19000 шт
Офісне устаткування та приладдя різне (офісний папір, немарковані конверти)(Джерело фінансування закупівлі - кошти Пенсійного фонду України )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88008, Україна, Закарпатська область, Ужгород, площа Народна,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2019 12:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 12:12
Проект договору про закупівлю за публічні кошти.doc
11 жовтня 2019 12:12
Додаток 2.doc
11 жовтня 2019 12:12
Додаток 1.doc
11 жовтня 2019 12:12
ТД Папір офісний та конверти немарковані.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-11-001465-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 29 жовтня 2019 10:59
Невідповідність
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2019-10-11-001465-b (офісний папір, немарковані конверти), який проходив 28.10.2019р.
Виходячи з результатів аукціону та проаналізувавши пропозицію ТОВ "Ромус-Поліграф" встановлено, що пропозиція учасника в повній мірі не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника, а саме:
- згідно Додатку 2 пропозиція повинна містити інформацію про торгову марку (тип/модель товару), виробника та країну походження товару, запропонованого Учасником. ТОВ "Ромус-Поліграф" надає тендерну пропозицію без зазначення країни походження товару;
- в тендерній пропозиції учасник на позиції 1.- 2. Папір офісний вказує виробника продукції Europapier East Europe GmbH, проте у Висновку ДСЕС №602-123-20-3/3282 від 02.02.2018р. зазначений інший виробник – Mondi SPC, a.s.
- товар повинен бути сертифікований у встановленому законом порядку (наявність свідоцтв, сертифікатів відповідності якості на товар, тощо) та відповідати державним стандартам України. Учасником не надано сертифікатів або інших документів, що підтверджують відповідність державним стандартам.
Просимо звернути увагу на вказані зауваження та відхилити пропозицію учасника ТОВ "Ромус-Поліграф" як таку, що не відповідає умовам та вимогам п.6. Розділу 3 Тендерної документації Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 жовтня 2019 13:35
«У зв’язку із надходженням звернення в рамках оголошення щодо закупівлі за предметом закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне (офісний папір, немарковані конверти) (ДК 021:2015 – 30190000-7) головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області інформує.
Всі викладені зауваження у Вашій вимозі будуть прийняті тендерним комітетом до уваги при розгляді та оцінці тендерних пропозицій».
Номер вимоги: UA-2019-10-11-001465-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Ромус-Поліграф", Код ЄДРПОУ:25551379
Дата подання: 30 жовтня 2019 10:16
Щодо відхилення вимоги
ТОВ «Ромус-Поліграф» прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні на закупівлю № UA-2019-10-11-001465-b, замовник – Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області, який проходив 28.10.2019 р. о 15:04.
Ознайомившись з Вимогою UA-2019-10-11-001465-b.a1 від 29.10.2019 Скаржника ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", щодо відхилення пропозиції ТОВ «Ромус-Поліграф», а саме: щодо ненадання інформації про торгову марку (тип/модель товару), виробника та країну походження товару, запропонованого Учасником. ТОВ «Ромус-Поліграф» надав Висновок СЕС, в якому зазначена країна походження Товару.
Щодо розбіжностей виробника в висновку СЕС та сертифікаті. Хочемо зазначити, що у Висновку СЕС зазначений інший виробник – Mondi SPC, a.s. через те, що виробник Europapier East Europe Gmbh виробляє офісний папір із залученням технологічних потужностей заводів- Mondi SPC, a.s.
Для підтвердження даної інформації у додатку завантажуємо лист Europapier East Europe Gmbh, щодо виробника.
Також, Учасником ТОВ «Ромус-Поліграф» надано Довідку щодо сертифікації, в якій зазначено, що Товар не підлягає обов’язковій сертифікації (експертизі) в Україні, що підтверджується Листом № 53-07/300 від 10.07.2018 р. ДП «Львівстандартметрологія» (Довідка Львівстандартметрологія.pdf.).
З огляду на це, вважаємо вимогу Учасника ТОВ «Український папір» необгрунтованою і такою, що не підлягає задоволенню. Просимо звернути увагу, Замовника на вищезазначену інформацію при кваліфікації Учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 жовтня 2019 13:36
«У зв’язку із надходженням звернення в рамках оголошення щодо закупівлі за предметом закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне (офісний папір, немарковані конверти) (ДК 021:2015 – 30190000-7) головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області інформує.
Відповідно до пункту 3 розділу V тендерної документації тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
- учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
- переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
- наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
- тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Зміст тендерної пропозиції та спосіб документального підтвердження встановленим тендерною документацією вимогам визначені у розділі ІІІ, у тому числі щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі – пунктом 6 цього розділу. Рішення Замовника буде прийнято у порядку, передбаченому Законом та тендерною документацією, та в межах його повноважень, передбачених, зокрема, частиною сьомою статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-10-11-001465-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Ромус-Поліграф", Код ЄДРПОУ:25551379
Дата подання: 31 жовтня 2019 13:03
невідповідність
ТОВ «Ромус-Поліграф» прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні на закупівлю № UA-2019-10-11-001465-b, замовник – Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області, який проходив 28.10.2019 р. о 15:04., встановлено, що пропозиція учасника в повній мірі не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника, а саме в Додатку 2 Тендерної документації вимагається, що пропозиція повинна містити інформацію про торгову марку (тип/модель товару), виробника та країну походження товару, запропонованого Учасником.
У свою чергу, ТОВ "Український папір" надає тендерну пропозицію без зазначення торгової марки товару, а саме в позиціях з 3 по 8 відсутня торгова марка.
Саме цих відомостей достатньо, для підтвердження невідповідності Учасника кваліфікаційному критерію, відповідно до Тендерної документації. З огляду на вищезазначене, просимо Замовника дотримуватись принципів недискримінації, рівності усіх учасників та відхилити пропозицію ТОВ «Український папір» як таку, що невідповідає умовам Тендерної документації та завершити процедуру закупівлі на засадах ОБ’ЄКТИВНОЇ ТА НЕУПЕРЕДЖЕНОЇ ОЦІНКИ ПРОПОЗИЦІЙ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 листопада 2019 09:59
У зв’язку із надходженням звернення в рамках оголошення щодо закупівлі за предметом закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне (офісний папір, немарковані конверти) (ДК 021:2015 – 30190000-7) головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області інформує.
Всі викладені зауваження у Вашій вимозі будуть прийняті тендерним комітетом до уваги при розгляді та оцінці тендерних пропозицій.

Документи

30 жовтня 2019 13:35
відповідь

Документи подані скаржником

Документи

30 жовтня 2019 13:36
відповідь

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 129 220,80
UAH з ПДВ
107 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 145 775,40
UAH з ПДВ
108 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАУЛА ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ 147 234,92
UAH з ПДВ
147 234,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2019 17:41
Електронний підпис
25 жовтня 2019 17:41
ч.2ст17.pdf
25 жовтня 2019 17:41
цп.pdf
25 жовтня 2019 17:41
тв.pdf
25 жовтня 2019 17:40
Сертифікат Smart line.pdf
25 жовтня 2019 17:40
Свідоцтво ПДВ.pdf
25 жовтня 2019 17:40
Протокол.pdf
25 жовтня 2019 17:40
проект договору.pdf
25 жовтня 2019 17:40
Наказ.pdf
25 жовтня 2019 17:40
лист-згода з проектом.pdf
25 жовтня 2019 17:40
лист-гаранттія ст.17.pdf
25 жовтня 2019 17:40
КК Договір від 12.02.2018.pdf
25 жовтня 2019 17:40
Довідка. Рахунок. Банк.pdf
25 жовтня 2019 17:40
Довідка. Борг. Банк.pdf
25 жовтня 2019 17:40
довідка щодо поставки.pdf
25 жовтня 2019 17:40
довідка щодо ліцензій.pdf
25 жовтня 2019 17:40
довідка щодо досвіду.pdf
25 жовтня 2019 17:40
довідка санкції.pdf
25 жовтня 2019 17:40
довідка працівників.pdf
25 жовтня 2019 17:40
довідка оподаткування.pdf
25 жовтня 2019 17:40
довідка мтб.pdf
25 жовтня 2019 17:40
Довідка ЄДРПОУ.pdf
25 жовтня 2019 17:40
довідка довкілля.pdf
25 жовтня 2019 17:40
Витяг ПДВ Ромус.pdf
25 жовтня 2019 17:40
Виписка.pdf

Публічні документи

05 листопада 2019 11:44
ЦП оновлена.pdf
05 листопада 2019 10:25
Переможець (2).pdf
05 листопада 2019 10:25
ДФС.pdf
25 жовтня 2019 10:44
BergaSpeed(БД) (1).pdf
25 жовтня 2019 10:44
Цінова пропозиція.pdf
25 жовтня 2019 10:14
СЕС Стора (Новий).PDF
25 жовтня 2019 10:14
С6 білий.pdf
25 жовтня 2019 10:14
С6 білий 75.pdf
25 жовтня 2019 10:14
С4 коричневий.pdf
25 жовтня 2019 10:14
С4 білий.pdf
25 жовтня 2019 10:14
С 5 білий.pdf
25 жовтня 2019 10:14
С 5 білий 80.pdf
25 жовтня 2019 10:14
Canon YL_certificate (1)-Стора (1).pdf
25 жовтня 2019 10:14
Паспорт, ІНН.pdf
25 жовтня 2019 10:14
ЛИСТ УП 2016 (1) (2).pdf
25 жовтня 2019 10:14
Висновок СЕС конверти.pdf
25 жовтня 2019 10:13
Пропозиція.pdf
25 жовтня 2019 10:13
Статут.pdf
25 жовтня 2019 10:13
Протокол № 26.pdf
25 жовтня 2019 10:13
Проект договору.pdf
25 жовтня 2019 10:13
Довідки , листи.pdf
25 жовтня 2019 10:13
Витяг_ПДВ_15.10.19р..pdf
25 жовтня 2019 10:13
Баланс__за_2_кв.2019_рiк.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2019 15:34
untitled (1).zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Ромус-Поліграф"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАУЛА ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
Відхилено 107 999,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2019 10:25
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 108 000,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2019 10:59
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

31 жовтня 2019 10:25
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2019 10:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
108 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 10:09
Звіт про виконання договору укладений
02 грудня 2019 10:05
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 09:52
Підписаний контракт Український папір.pdf укладений
15 листопада 2019 09:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 108 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 18 000,00 UAH)