Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги у сфері поводження з відпрацьованими люмінесцентними лампами
Очікувана вартість
33 561,00 UAH
UA-2019-10-11-001360-b 865576ec73064921abfb1d0360c90efa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного

+38044-309-75-09; +38044-309-7 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного
+38044-309-75-09; +38044-309-7
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 11:58
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2019 11:45
Очікувана вартість: 33 561,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 330,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,98%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній. 41. Вид предмета закупівлі: послуга.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. - Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги у сфері поводження з відпрацьованими люмінесцентними лампами (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2019 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВТОРМАГ" 32 670,00
UAH з ПДВ
25 542,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" 29 700,00
UAH з ПДВ
27 027,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕИ БРОВАРИ" 33 501,60
UAH з ПДВ
33 501,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2019 16:35
цінова пропозиція.pdf
28 жовтня 2019 16:35
технічне завдання.pdf
28 жовтня 2019 16:35
довідка про ліцензію.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2019 17:25
Електронний підпис
28 жовтня 2019 17:24
14.інформ.ст.17.pdf
28 жовтня 2019 17:24
13.лист ненадання довір.pdf
28 жовтня 2019 17:24
12.довідка ліц реєстр.pdf
28 жовтня 2019 17:24
11.лист-пояснення .pdf
28 жовтня 2019 17:24
10.гарантійний лист.pdf
28 жовтня 2019 17:24
09.довідка про юр.особу.pdf
28 жовтня 2019 17:24
08.лист-згода.pdf
28 жовтня 2019 17:24
07.довідка ст.17.pdf
28 жовтня 2019 17:24
02.калькуляція.pdf
28 жовтня 2019 17:24
01.цінова пропозиція.pdf
28 жовтня 2019 17:21
Електронний підпис
28 жовтня 2019 17:21
9.Статут 20.03.2019 КОПІЯ.pdf
28 жовтня 2019 17:20
25.3 дозвіл ртуть.pdf
28 жовтня 2019 17:20
25.1 Дозвіл на викиди 2017.pdf
28 жовтня 2019 17:20
14.2 Reyestr_licenziativ_ 06092019.xlsx
28 жовтня 2019 17:20
11.Витяз ЄДР 16.10.2019.pdf
28 жовтня 2019 17:20
10.Витяг ПДВ оригінал.pdf

Публічні документи

13 листопада 2019 21:39
довідка про несудимість.rar
13 листопада 2019 21:39
довідка ДФС.pdf
28 жовтня 2019 17:08
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВТОРМАГ"

ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"

ТОВ "РЕИ БРОВАРИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВТОРМАГ"
#39458830
Відхилено 25 542,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 12:43
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"
#39624900
Відхилено 27 027,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 12:44
ТОВ "РЕИ БРОВАРИ"
#39817807
Переможець 33 501,60
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 12:44
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ВТОРМАГ" #39458830

№ рішення у справі

237-р

Дата рішення у справі

03.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

08 листопада 2019 12:43
Електронний підпис
08 листопада 2019 12:43
Протокол1.docx
08 листопада 2019 12:43
відхилення 1.docx
05 листопада 2019 15:59
Електронний підпис
05 листопада 2019 15:59
Протокол перенос.docx

Документи

08 листопада 2019 12:44
Електронний підпис
08 листопада 2019 12:44
Протокол2.docx
08 листопада 2019 12:44
відхилення 2.docx
08 листопада 2019 12:43
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "РЕИ БРОВАРИ" #39817807

№ рішення у справі

237-р

Дата рішення у справі

03.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2019 12:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РЕИ БРОВАРИ"
#39817807
33 501,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 лютого 2020 16:23
звіт 19905.docx укладений
28 лютого 2020 16:23
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2019 16:53
ДУ-1 УЗ_ЦЛ-19905_Ю від 26.11.2019 (1).pdf зміни до договору
27 листопада 2019 16:53
Повідомлення (1).doc зміни до договору
27 листопада 2019 16:53
Електронний підпис укладений
27 листопада 2019 13:46
УЗ_ЦЛ-19905_Ю від 26.11.2019.pdf укладений
27 листопада 2019 13:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно вимог Закону «Про публічні закупівлі»: п.п.3 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі»; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зміна до назви Додатку №1. 13. Номер додаткової угоди: уз/цл-19905/ю/ду1 14. Сума договору після внесення змін: Без змін. 33501,60 грн. 15. Кількість товарів або осяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Без змін. 1 послуга відповідно умов договору.
Номер договору про закупівлю: уз/цл-19905/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-19905/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 33 501,60
UAH (в тому числі ПДВ 5 583,60 UAH)