Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

фармацевтична продукція - 6 лотів
Очікувана вартість
627 280,04 UAH
UA-2019-10-11-001323-b 78b0e0c8b7c7459e8d2b8a60081a7250
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Паляниця Валерій Васильович

380504331207 kalush.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центральна районна лікарня Калуської міської та районної рад Івано-Франківської області"
Код ЄДРПОУ: 33578224
Місцезнаходження: 77300, Україна , Івано-Франківська обл., Калуш, Медична,6
Контактна особа: Паляниця Валерій Васильович
380504331207
kalush.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 11:52
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2019 17:00
Очікувана вартість: 627 280,04 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Тендерна документація

11 жовтня 2019 12:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 12:12
додаток №7.docx
11 жовтня 2019 12:12
додаток №6.docx
11 жовтня 2019 12:12
додаток №5.docx
11 жовтня 2019 12:11
додаток №4.docx
11 жовтня 2019 12:11
додаток №3.docx
11 жовтня 2019 12:11
додаток №2.docx
11 жовтня 2019 12:11
додаток №1.docx
11 жовтня 2019 12:10
тенд.док. ліки+наркот.+розчини.doc
11 жовтня 2019 12:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 12:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 12:12
додаток №7.docx
11 жовтня 2019 12:12
додаток №6.docx
11 жовтня 2019 12:12
додаток №5.docx
11 жовтня 2019 12:11
додаток №4.docx
11 жовтня 2019 12:11
додаток №3.docx
11 жовтня 2019 12:11
додаток №2.docx
11 жовтня 2019 12:11
додаток №1.docx
11 жовтня 2019 12:10
тенд.док. ліки+наркот.+розчини.doc
11 жовтня 2019 12:10
тенд.док. ліки+наркот.+розчини.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-19-000030 ● 061fa5791f6a4d8693832a69bd42c73e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2019 15:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

19.11.2019 № 61

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ


ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 19.11.2019 №61


Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-10-11-001323-b 11.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно Вашого висновку про результати проведеного моніторингу щодо закупівлі UA-2019-10-11-001323-b повідомляємо, що в листі МЕРТУ №3304 -06/14682-06 від 04.05.2017 року зазначено, що відповідно до ч.2 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може прийняти рішення про відмову учаснику у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів(обов’язкових платежів). При цьому ч.3 ст.17 Закону визначено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у ч.1 і 2 цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених п.2,3,5,6 і 8 ч.1 та ч.2 цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Разом з тим згідно з п.7 Порядку видачі довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 №567, довідка видається у паперовому або електронному вигляді. Ураховуючи викладене, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України разом із Державною фіскальною службою України з метою забезпечення зручності платників податків, а в даному випадку учасників-переможців торгів, рекомендує замовникам визначати в тендерній документації спосіб документального підтвердження відсутності підстав щодо заборгованості зі сплати податків і зборів з урахуванням вищевказаного листа, тобто в електронному вигляді. Прийнявши до уваги дану рекомендацію у додатку №1 до тендерної документації, нами як замовником вимагається від переможця торгів надати сканкопію зроблену з оригіналу або нотаріально завіреної копії довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів , видана відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа або електронну довідку. ТОВ «Вента.ЛТД», яке визначено переможцем торгів по лоту №2, завантажено в електронній системі закупівель зазначену довідку отриману в електронному вигляді за допомогою електронного сервісу «Електронного кабінету платника» без мокрих підписів та кольорової печатки. При перевірці завантажених учасником-переможцем документів, нами як замовником у загальнодоступній частині електронного кабінету платника, після пошуку по індивідуальному податковому номері, номері та даті довідки перевірено чинність документа та наявність електронних підписів осіб, які підписали документ (скріншот перевірки довідки додається). Отже, ми допустили вказане Вами порушення дотримуючись рекомендації Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. Проте, можливості усунути виявлені порушення за результатами моніторингу немає, так як згідно укладеної угоди №473 від 18.11.2019 р. здійснена поставка всього товару.

2019-12-05 10:41:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 18 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1- лікарські засоби в твердій форма (таблетки,капсули,порошки),які входять до національного переліку
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 16 676,91 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 166,77 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 29 жовтня 2019 13:57
Закінчення: 29 жовтня 2019 14:24
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

600 шт
Омепразол (Omeprazole)
джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Omeprazole
АТХ: A02BC01
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77300, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, вул.Медична,6
Дата доставки: 20 грудня 2019
200 шт
Карведилол (Carvedilol)
джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Carvedilol
АТХ: C07AG02
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77300, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, вул.Медична,6
Дата доставки: 20 грудня 2019
700 шт
ЦЕФТРІАКСОН (Ceftriaxone)
джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ceftriaxone
АТХ: J01DD04
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77300, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, вул.Медична,6
Дата доставки: 20 грудня 2019
200 шт
Ципрофлоксацин (Ciprofloxacin)
джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ciprofloxacin
АТХ: J01MA02
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77300, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, вул.Медична,6
Дата доставки: 20 грудня 2019
100 шт
Офлоксацин (Ofloxacin)
джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ofloxacin
АТХ: J01MA01
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77300, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, вул.Медична,6
Дата доставки: 20 грудня 2019
100 шт
Цефотаксим (Cefotaxime)
джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Cefotaxime
АТХ: J01DD01
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77300, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, вул.Медична,6
Дата доставки: 20 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2019 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Скайінвест" 11 211,70
UAH з ПДВ
11 211,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРМЕДЕКСПОРТ" 14 092,10
UAH з ПДВ
14 092,10
UAH з ПДВ
Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" 9 469,50
UAH з ПДВ
9 469,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2019 16:27
Електронний підпис
28 жовтня 2019 16:19
Інші документи.pdf
28 жовтня 2019 16:18
Технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Скайінвест"

ТОВ "УКРМЕДЕКСПОРТ"

СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
#21642228
Переможець 9 469,50
UAH з ПДВ
04 листопада 2019 14:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2019 14:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
#21642228
9 469,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:48
Електронний підпис укладений
18 листопада 2019 14:00
дог.оптіма лот №1.PDF укладений
18 листопада 2019 14:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 9 469,50
UAH (в тому числі ПДВ 619,50 UAH)