Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центральна районна лікарня Калуської міської та районної рад Івано-Франківської області" |
Код ЄДРПОУ: | 33578224 |
Місцезнаходження: | 77300, Україна , Івано-Франківська обл., Калуш, Медична,6 |
Контактна особа: |
Паляниця Валерій Васильович 380504331207 kalush.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 жовтня 2019 11:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 жовтня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 жовтня 2019 17:00 |
Очікувана вартість: | 627 280,04 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Тендерна документація
11 жовтня 2019 12:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2019 12:12 |
додаток №7.docx | |
11 жовтня 2019 12:12 |
додаток №6.docx | |
11 жовтня 2019 12:12 |
додаток №5.docx | |
11 жовтня 2019 12:11 |
додаток №4.docx | |
11 жовтня 2019 12:11 |
додаток №3.docx | |
11 жовтня 2019 12:11 |
додаток №2.docx | |
11 жовтня 2019 12:11 |
додаток №1.docx | |
11 жовтня 2019 12:10 |
тенд.док. ліки+наркот.+розчини.doc |
11 жовтня 2019 12:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 жовтня 2019 12:12 |
додаток №7.docx
|
|||
11 жовтня 2019 12:12 |
додаток №6.docx
|
|||
11 жовтня 2019 12:12 |
додаток №5.docx
|
|||
11 жовтня 2019 12:11 |
додаток №4.docx
|
|||
11 жовтня 2019 12:11 |
додаток №3.docx
|
|||
11 жовтня 2019 12:11 |
додаток №2.docx
|
|||
11 жовтня 2019 12:11 |
додаток №1.docx
|
|||
11 жовтня 2019 12:10 |
тенд.док. ліки+наркот.+розчини.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-19-000030 ● 061fa5791f6a4d8693832a69bd42c73e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2019 15:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.11.2019 № 61
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 19.11.2019 №61
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-10-11-001323-b 11.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно Вашого висновку про результати проведеного моніторингу щодо закупівлі UA-2019-10-11-001323-b повідомляємо, що в листі МЕРТУ №3304 -06/14682-06 від 04.05.2017 року зазначено, що відповідно до ч.2 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може прийняти рішення про відмову учаснику у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів(обов’язкових платежів). При цьому ч.3 ст.17 Закону визначено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у ч.1 і 2 цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених п.2,3,5,6 і 8 ч.1 та ч.2 цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Разом з тим згідно з п.7 Порядку видачі довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 №567, довідка видається у паперовому або електронному вигляді. Ураховуючи викладене, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України разом із Державною фіскальною службою України з метою забезпечення зручності платників податків, а в даному випадку учасників-переможців торгів, рекомендує замовникам визначати в тендерній документації спосіб документального підтвердження відсутності підстав щодо заборгованості зі сплати податків і зборів з урахуванням вищевказаного листа, тобто в електронному вигляді. Прийнявши до уваги дану рекомендацію у додатку №1 до тендерної документації, нами як замовником вимагається від переможця торгів надати сканкопію зроблену з оригіналу або нотаріально завіреної копії довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів , видана відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа або електронну довідку. ТОВ «Вента.ЛТД», яке визначено переможцем торгів по лоту №2, завантажено в електронній системі закупівель зазначену довідку отриману в електронному вигляді за допомогою електронного сервісу «Електронного кабінету платника» без мокрих підписів та кольорової печатки. При перевірці завантажених учасником-переможцем документів, нами як замовником у загальнодоступній частині електронного кабінету платника, після пошуку по індивідуальному податковому номері, номері та даті довідки перевірено чинність документа та наявність електронних підписів осіб, які підписали документ (скріншот перевірки довідки додається). Отже, ми допустили вказане Вами порушення дотримуючись рекомендації Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. Проте, можливості усунути виявлені порушення за результатами моніторингу немає, так як згідно укладеної угоди №473 від 18.11.2019 р. здійснена поставка всього товару.
2019-12-05 10:41:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №1- лікарські засоби в твердій форма (таблетки,капсули,порошки),які входять до національного переліку |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 16 676,91 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 166,77 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 жовтня 2019 14:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Скайінвест" |
11 211,70
UAH з ПДВ
|
11 211,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРМЕДЕКСПОРТ" |
14 092,10
UAH з ПДВ
|
14 092,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" |
9 469,50
UAH з ПДВ
|
9 469,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" #21642228 |
Переможець |
9 469,50
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2019 14:48
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 04 листопада 2019 14:48
Учасник | Пропозиція | Документи |
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" #21642228 |
9 469,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 09:48
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2019 14:00
|
дог.оптіма лот №1.PDF | укладений |
18 листопада 2019 14:00
|